Проект на LBP
Модератор: bum_bum
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Re: Проект на STB и LBP
Браво, доста работа сте свършили ! Тая кола на какво ще се кара ? Тези 1000 кг ми се виждат прекалено обтимистични Темата е супер ама не е ли за проекти ?
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Проект на STB и LBP
Колата се подготвя само за дрифт! Исках да пуснат темата в "проекти", но не ми дава да публикувам в този раздел...Нищо де...Всичко, което е свалено от колата е измерено и така сме установили цифрата 1000
Без страх, без спирачка!
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1682
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Проект на STB и LBP
Доста работа сте свършили момчета.
С тези 1000 кг и с този битурбо мотор направо незнам....
А колко конски сили очаквате да постигнете???
С тези 1000 кг и с този битурбо мотор направо незнам....
А колко конски сили очаквате да постигнете???
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Re: Проект на STB и LBP
MatriX_Fucked написа:Колата се подготвя само за дрифт! Исках да пуснат темата в "проекти", но не ми дава да публикувам в този раздел...Нищо де...Всичко, което е свалено от колата е измерено и така сме установили цифрата 1000
Колега ако имаш под ръка точен кантар да я притеглиш , според мен малко ще се разочароваш от цифрите , аз залагам на 1150 -1200 кг , дано греша и найстина е 1000
п.п. Много километри на "джамове" ти пожелавам като я завършите
Re: Проект на STB и LBP
Моя седан съм го теглил на много кантари и то електронни и с всичката музика и малко бензин е 1280-1300кг, от което си мисля че с олекотяванията от колегата 1000кг са си реално постижими
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Проект на STB и LBP
1000кг е направо убийственно постижение. Предполагам не е невъзможно но аз лично съм писимистично настроен отностно. Все пак като ви гледам момчета доста добре работите както и със заваръчният апарат така и с флеска та в този ред на мисли ще се радвам да ме изненадате и с олекотяването.SammY написа:MatriX_Fucked написа:Колата се подготвя само за дрифт! Исках да пуснат темата в "проекти", но не ми дава да публикувам в този раздел...Нищо де...Всичко, което е свалено от колата е измерено и така сме установили цифрата 1000
Колега ако имаш под ръка точен кантар да я притеглиш , според мен малко ще се разочароваш от цифрите , аз залагам на 1150 -1200 кг , дано греша и найстина е 1000
п.п. Много километри на "джамове" ти пожелавам като я завършите
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: Проект на STB и LBP
да не забравите, че пружините като са по-навън ефекта им е по-голям (т.е. при 1см движение на колелото колко се премества пружината). при оригиналния дизайн съотношението е (примерно) 1:0.5, т.е. 1см на гумата е 0.5см на пружината и тогава пружина с твърдост 200кг/см е 100кг/см на гумата, сега с пружината по-навън ще имате 1:0.80 (примерно) и 200кг/см пружина е 160кг/см еквивалент на гумата, т.е. много по-твърдо задно окачване от "предвиденото"
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Проект на STB и LBP
Малко забавяне има по проекта, не защото ни е свършил ентусиазма или откачение идеи, просто има липса на яснота дали ще има въобще дрифт шампионат в България и сме се отдали малко на "частен бизнес", по дрифтачката - малко по-бавно!
Ето и снимки от клиентския проект - Е30 М10Б16, 100% заключен диф, регулируемо кони, хидравлична ръчна - Low Budget Performance, клетка! Обикновенна тренирачка за сега!
Очаквайте скоро и попълнение по нашия проект!
Ето и снимки от клиентския проект - Е30 М10Б16, 100% заключен диф, регулируемо кони, хидравлична ръчна - Low Budget Performance, клетка! Обикновенна тренирачка за сега!
Очаквайте скоро и попълнение по нашия проект!
Без страх, без спирачка!
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Re: Проект на STB и LBP
Кви тръби ползвате за тия кейджове, много гот седят
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани