Съединител ъпгрейд
Модератор: bum_bum
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Съединител ъпгрейд
Колеги искам да накова керамика на мястото на органичният. Не е проблем защото съм го правил. Сменя се само ламарината на която се кове оригиналният с 2мм такава и върху нея се кове керамиката. Ама въпроса ми е от друго естество. Оригинално съединителя сплескан на М50-то е мисля 8мм та като сложа 2мм ламарина и остава за плочките по 3мм. Най тънкият размер който може да се поръча тука е 3.2мм. Мисълта ми е понеже не искам да стържа притискателя ще стане ли да се подложат някакви шайби и да се сложат примерно 3.5мм или 4мм плочки и хем да се износват по бавно. 
А все пак от притискателя ако се отнеме малко дали ще е проблем. Тогава ще се получат нещата ама не знам доколко ще държи тоя притискател ако се отнеме с 1-1.5мм примерно
			
		А все пак от притискателя ако се отнеме малко дали ще е проблем. Тогава ще се получат нещата ама не знам доколко ще държи тоя притискател ако се отнеме с 1-1.5мм примерно
- TyK-TaM
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 104
 - Регистриран на: 23.02.2009
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW e36 328
 - Мечтае да кара: BMW e63 M6 cabrio
 
Re: Съединител ъпгрейд
колега май си в грешка 9мм трябва да е като е нов
			
		- slavianko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3370
 - Регистриран на: 5.06.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Караше E34 528i turbo
 
Re: Съединител ъпгрейд
Да 9мм е като го измериш без да си го сплескал.TyK-TaM написа:колега май си в грешка 9мм трябва да е като е нов
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Jim Beam
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 780
 - Регистриран на: 30.03.2008
 - Местоположение: Плевен/София
 - Пол: Мъж
 - Кара: конджул
 
- slavianko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3370
 - Регистриран на: 5.06.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Караше E34 528i turbo
 
Re: Съединител ъпгрейд
При всички положения ще има по голямо сцепление. Но си трябва друг маховик и притискател. Отделно стартера не знам как ще дойде и ще се налага преправяне. Сигурен съм че не е невъзможно но нямам опит. От М30 е доста по голям и съм чувал за подобни конверсии на М50 но ... Обаче съм сигурен че и М30-кови оригинални феродов и притискател пак ще замазва ако са на моето.Jim Beam написа:А просто по голям размер като диаметър няма ли да е по-добре?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Jim Beam
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 780
 - Регистриран на: 30.03.2008
 - Местоположение: Плевен/София
 - Пол: Мъж
 - Кара: конджул
 
- slavianko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3370
 - Регистриран на: 5.06.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Караше E34 528i turbo
 
Re: Съединител ъпгрейд
Да знам. Изпитах болката от финансовата част на тия приложеняJim Beam написа:За тебе има по-специални приложения
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	