ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
Модератор: bum_bum
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- mitko_dd
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 305
 - Регистриран на: 16.08.2009
 - Местоположение: Кюстендил-София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 m3
 
ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
преди две седмици смених мотора на компакта с ис-ков
мислех да не го пипам и да си го карам стоков
но се случи нещо
преди 3 дни смеша водата и маслото
мислех ,че е заминала гарнитурата на главата понеже видя зор 3 дни подред (гръмна 10 чифта гуми
 ) но се оказа ,че проблема е от гуменото уплатнение над водната помпа което беше се разяло от котлен камък (явно е била карана на вода преди) и от там при веригата 
и от тук се започна:
като свалих главата паснахме клапаните и свалихме нагара ,разпилихме и полирахме смукателните и изпускателните канали на главата и всички стандарни неща - нови гумички гарнитура и тн
сега ще правим нови смукателни колектори съвсем скоро ще са на лице
предстои ми и смяна на съединител
всичко което направя ще показвам в темата
досега ъпгрейдите са:
спортно регулируемо окачване bilstein b14 pps
шпер които още не е качен
мотор м42
това което предстои
нови смукателни колектори
съединител
спирачки
попринцип има и замисал за турбо но засега все още е на заден план
сега ми трябват малко съвети относно съеднителя
мотора ми е с по-лекия маховик -9,5 кила
ще има ли разлика при олекотяването (3 кила ще са в случая) или не си заслужава средства
също и какъв съединител да си взема :
за керамичните знам ,че не е за кола която се кара всекидневно
чувал съм за някакви кевларени и за някакви "полу керамични" които са по-меки и при тях ги няма проблема при тръгването както при керамичния - може и да греша или да си взема някакав хубав феродов
помогнете
			
		мислех да не го пипам и да си го карам стоков
но се случи нещо
преди 3 дни смеша водата и маслото
мислех ,че е заминала гарнитурата на главата понеже видя зор 3 дни подред (гръмна 10 чифта гуми
и от тук се започна:
като свалих главата паснахме клапаните и свалихме нагара ,разпилихме и полирахме смукателните и изпускателните канали на главата и всички стандарни неща - нови гумички гарнитура и тн
сега ще правим нови смукателни колектори съвсем скоро ще са на лице
предстои ми и смяна на съединител
всичко което направя ще показвам в темата
досега ъпгрейдите са:
спортно регулируемо окачване bilstein b14 pps
шпер които още не е качен
мотор м42
това което предстои
нови смукателни колектори
съединител
спирачки
попринцип има и замисал за турбо но засега все още е на заден план
сега ми трябват малко съвети относно съеднителя
мотора ми е с по-лекия маховик -9,5 кила
ще има ли разлика при олекотяването (3 кила ще са в случая) или не си заслужава средства
също и какъв съединител да си взема :
за керамичните знам ,че не е за кола която се кара всекидневно
чувал съм за някакви кевларени и за някакви "полу керамични" които са по-меки и при тях ги няма проблема при тръгването както при керамичния - може и да греша или да си взема някакав хубав феродов
помогнете
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
Колега, за съединител погледни тази тема viewtopic.php?f=62&t=131746&hilit=%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%82%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%B0 
Моят съвет е маховик и съединител от М20(като втория вариант от темата)
 
Какви смукателни колектори ще правиш?
Какви спирачки мислиш да ползваш?Колата ти не е ли била с барабани отзад?
Успех
			
		Моят съвет е маховик и съединител от М20(като втория вариант от темата)
Какви смукателни колектори ще правиш?
Какви спирачки мислиш да ползваш?Колата ти не е ли била с барабани отзад?
Успех
- ///M Power
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4217
 - Регистриран на: 21.11.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: си Е65-цата.
 
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
Nightmare написа:Моят съвет е маховик и съединител от М20(като втория вариант от темата)![]()
ако е от М20-ка да е 6.5 - килограмовия , за другия не си заслужава !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." 
- Mario Andretti
		- Mario Andretti
- mitko_dd
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 305
 - Регистриран на: 16.08.2009
 - Местоположение: Кюстендил-София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 m3
 
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
ако ще е ,ще е 6,5 килограмовия
за колекторите още премислям
щото ако сложа турбото няма смисал да се занимавам
но иначе ще е нещо подобно

сега е на дневен ред 17-ките които ще са налице до няколко дни
			
		за колекторите още премислям
щото ако сложа турбото няма смисал да се занимавам
но иначе ще е нещо подобно

сега е на дневен ред 17-ките които ще са налице до няколко дни
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
- mitko_dd
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 305
 - Регистриран на: 16.08.2009
 - Местоположение: Кюстендил-София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 m3
 
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
мисля да го правя 
но пак казвам няма да е точно това
това което мисля да направя е следното:
оригиналния колектор се реже на около 5-10 см от началото му ,с цел да се запазят отворите и захващането на дюзите
след като го срежа ще залепя правоъгълна алуминиева шина (ще ъаприлича на челото което се захваща към главата )
там вече ще се захваща новия колектор
ще го правя или от карбон или от стъклоплат като ще ползвам епоксидна смола която ползвам за карбоновите гърнета (издържа на 150 градуса ) макар ,че не там няма да загрее повече от 100 градуса
още не съм почнал
почна ли го обещавам повечко снимки
искам да питам дали смукателните колектори на м43б16 и тези на м42б18 са еднакви в началото зада ползвам за целта колекторите от стария мотор или да търся от м42б18
с този колектор мисля ,че ще "задиша" много по-добре мотора като се има в предви завоите на оригиналния и множеството малки шупли в халуниния в следствие на които се получава много завихряне на въздуха
			
		но пак казвам няма да е точно това
това което мисля да направя е следното:
оригиналния колектор се реже на около 5-10 см от началото му ,с цел да се запазят отворите и захващането на дюзите
след като го срежа ще залепя правоъгълна алуминиева шина (ще ъаприлича на челото което се захваща към главата )
там вече ще се захваща новия колектор
ще го правя или от карбон или от стъклоплат като ще ползвам епоксидна смола която ползвам за карбоновите гърнета (издържа на 150 градуса ) макар ,че не там няма да загрее повече от 100 градуса
още не съм почнал
почна ли го обещавам повечко снимки
искам да питам дали смукателните колектори на м43б16 и тези на м42б18 са еднакви в началото зада ползвам за целта колекторите от стария мотор или да търся от м42б18
с този колектор мисля ,че ще "задиша" много по-добре мотора като се има в предви завоите на оригиналния и множеството малки шупли в халуниния в следствие на които се получава много завихряне на въздуха
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
Само си мислиш. Мен ако питаш не пипай оригиналния колектор, ако не знаеш какво правиш, само ще влошиш нещата. Има изисквания за форма, обем, дължина, разположение на рънърите и пленума, ъгъл, разтояние, положение на инжекторите, начин на захват и т.н и т.н.
			
		- mitko_dd
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 305
 - Регистриран на: 16.08.2009
 - Местоположение: Кюстендил-София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 m3
 
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
аз затова искам да запазя оригуналния колектор до там кадето се захващат дюзите
и съм намерил подробни данни на този колектор
нищо няма да ми коства да пробвам
аз няма да си развалям оригиналния колектор
затова питах за колекторите от м43 дали са с еднакво захващане към главата
ако не стане не стане здраве да е
			
		и съм намерил подробни данни на този колектор
нищо няма да ми коства да пробвам
аз няма да си развалям оригиналния колектор
затова питах за колекторите от м43 дали са с еднакво захващане към главата
ако не стане не стане здраве да е
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
Дюзите са само една част. Дължината на рънърите определя кога ти е пика на въртящия момент, обема на пленума е важен, мястото от където постъпва въздуха също, формата на рънърите, където влизат в пленума. Не случайно колектора, който си показал на снимката струва близо 2к долара 
			
		- mitko_dd
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 305
 - Регистриран на: 16.08.2009
 - Местоположение: Кюстендил-София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 m3
 
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
бум бум съгласен съм с теб
пак казвам просто искам да опитам няма да изгубя нищо
просто малко заигравка
			
		пак казвам просто искам да опитам няма да изгубя нищо
просто малко заигравка
- mitko_dd
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 305
 - Регистриран на: 16.08.2009
 - Местоположение: Кюстендил-София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 m3
 
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
и в краина сметка еднакви ли са са в началото(от захващането към главата до стоиката за дюзите)  смукателните колектори на м42б16 и м43б18
			
		- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
тоя колектор е от с14ка

			

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
От С14 нали става на ис- ка или бъркам? А от 16-ка на 18- ка май няма да пасне ама като ги имаш и двата най-добре пробвай.
			
		- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
дроселите не са плъг енд плей,като при модификация на м50 с  дросели от с50
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ясен николов
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 822
 - Регистриран на: 18.01.2009
 - Местоположение: софия
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: само бмв та
 - Детайли за колата: много бърза
 
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

