Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (1) (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Mind_Control
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Кара: Lexus IS200
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
Някой ще сподели ли преки впечатление от 328-цата?
- Collision
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d `04
- Мечтае да кара: nothing else :)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
Vancuver написа:Според вас може ли да се намери читава 320-ка дизел, автомат, фейслифт за до 14000 лв?
Здравей,
аз съм на тема "търсене на читаво 320d" в момента, та ги знам повечето коли по София и по Дупница.
Има доста добра такава в една къща на ъгъла на Сливница и Константин Величков.
2001-ва, кожа, автомат и доста екстри още изброи... = 14000лв.
Аз не търся автомат, та може да отидеш да я видиш, дано ти свърши работа.
Телефона на човека е 0882424456, къщата се казва Scarto.
Успех!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
Здравейте,
Тръгнал съм да си избирам Е46-ца и се чудя как най-добре и лесно се проверява дали колата е имала удар и е добра геометрията. Трябва ли задължително да я водя на реглаж за проверка, или има други признаци - като тръгна да я покарам, от които може да се разбере това.... примерно ако върви добре с 120-160-170 км/ч, без вибрации тресене тропане и дърпане ... това значи ли че е ок
???
Мерси !
Тръгнал съм да си избирам Е46-ца и се чудя как най-добре и лесно се проверява дали колата е имала удар и е добра геометрията. Трябва ли задължително да я водя на реглаж за проверка, или има други признаци - като тръгна да я покарам, от които може да се разбере това.... примерно ако върви добре с 120-160-170 км/ч, без вибрации тресене тропане и дърпане ... това значи ли че е ок

Мерси !
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
djonkata написа:Здравейте,
Тръгнал съм да си избирам Е46-ца и се чудя как най-добре и лесно се проверява дали колата е имала удар и е добра геометрията. Трябва ли задължително да я водя на реглаж за проверка, или има други признаци - като тръгна да я покарам, от които може да се разбере това.... примерно ако върви добре с 120-160-170 км/ч, без вибрации тресене тропане и дърпане ... това значи ли че е ок???
Мерси !
Мисля че ще я усетиш как набира и спира, дали "носи" наляво и надясно, дали тресе, вибрира, дали има разлика в цветовете на различните панели.... И задължително я измии добре!!! На измита кола личи най-добре ако има видими разлики, драскотини и т.н.
С две думи: трудно се намира неудряна кола


Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
да така е. То ако трябва да сме честни е почти невъзможно нещо да не е пребоядисвано. Но това не ме притеснява. Въпроса е да няма сериозен удар и нарушена геометрия, защото много по трудно се оправя. Ламарините (калници брони) са елементарни са оправяне. Въпроса ми е по-скоро ако е нарушена геометрията как може да се усети от един тест драйв, без да се ходи специално на реглаж. Значи това което си изброил - вибриране,тресене,носене ... мисля, че може би е най-вайжното за гледане ?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
Здравейте,
Отдавна чета форума без да се сетя че някога съм си направил регистрация тук. За момента карам нещо с предно, няма да издавам марката че много къв Волфсбург бие
, но както казват хората - кефа цена няма и съм се ориентирал към покупката на е46 - със мотора който го водят 105 коня (не съм сигурен какво е точно 316 или 318). Правя аналогия с това че тези коли държат стабилна цена и въпроса ми се изразява в това , колко горе доло идва подръжката на такъв автомобил, говорим за елементарни неща - филтри, ремък, верига и най-вече ме притеснява данъка, тъй като точно за тея 105 коня, 2ма познати ме убеждават че е над 150 лв
.
Ще се радвам ако ми отговорите.
ПП. Също така бих се радвал ако някой по-запознат с е46 в по-късен период от време може да ме придружи до 1-2 места в района на Пловдив, защото съм набелязал 1-2 возила, а не искам да съм сам в такъв момент, тъй като най-вероятно емоцията ще диктува
.
Отдавна чета форума без да се сетя че някога съм си направил регистрация тук. За момента карам нещо с предно, няма да издавам марката че много къв Волфсбург бие


Ще се радвам ако ми отговорите.
ПП. Също така бих се радвал ако някой по-запознат с е46 в по-късен период от време може да ме придружи до 1-2 места в района на Пловдив, защото съм набелязал 1-2 возила, а не искам да съм сам в такъв момент, тъй като най-вероятно емоцията ще диктува



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
Ами аз като собственик на въпросния вид возило май трябва да взема отношение -
е46, 316i, 105 коня, 1895кубика, м43 двигател...
дали е 316i или 318i - съществена разлика в колите няма, двигателя е един и същ, само че на единия са извадили 118 коня мисля беше, а на другия 105 - тя и цената им е бих казал еднаква. За разход на гориво се приготви за 8-9 извънградско и 11 градско(зависи от задръстванията) - аз го карам на газ и си е кеф разхода ми да е 9-11
)) Кофтито е, че и без това малкия багажник става още по-малък.
Разходи:
Данък - 180лв
Винетка - 70лв
Преглед - 30лв
Гражданска - 170лв
Каско - 600лв
Масло - 100лв
Въздушни и горивни и маслени филтри - 150лв
Друго май не съм сменял като консуматив, но аз го взех директно от германеца Ханс и колата беше супер поддържана.
Въпреки това за 1 година смених:
1 - тройник (по погрешка, ама пак беше стар и изгорял)
2 - радиатор (остаряла пластмасова част и се беше сцепил - вероятно при слагането на газовата)
3 - тампони за предни носачи (май и тях ще трябва да сменям скоро)...
То май има такава тема всъщност кой какво е сменял, има и тема за цената на частите...
така че при други по-конкретни въпроси - питайте
А цена на колата в момента в перфектно качество внос от Германия - около 9000лв.
Ако е по-евтино, правете си сметката, а и печалба са си сложили... понякога евтиното излиза скъпо
е46, 316i, 105 коня, 1895кубика, м43 двигател...
дали е 316i или 318i - съществена разлика в колите няма, двигателя е един и същ, само че на единия са извадили 118 коня мисля беше, а на другия 105 - тя и цената им е бих казал еднаква. За разход на гориво се приготви за 8-9 извънградско и 11 градско(зависи от задръстванията) - аз го карам на газ и си е кеф разхода ми да е 9-11

Разходи:
Данък - 180лв
Винетка - 70лв
Преглед - 30лв
Гражданска - 170лв
Каско - 600лв
Масло - 100лв
Въздушни и горивни и маслени филтри - 150лв
Друго май не съм сменял като консуматив, но аз го взех директно от германеца Ханс и колата беше супер поддържана.
Въпреки това за 1 година смених:
1 - тройник (по погрешка, ама пак беше стар и изгорял)
2 - радиатор (остаряла пластмасова част и се беше сцепил - вероятно при слагането на газовата)
3 - тампони за предни носачи (май и тях ще трябва да сменям скоро)...
То май има такава тема всъщност кой какво е сменял, има и тема за цената на частите...
така че при други по-конкретни въпроси - питайте
А цена на колата в момента в перфектно качество внос от Германия - около 9000лв.
Ако е по-евтино, правете си сметката, а и печалба са си сложили... понякога евтиното излиза скъпо

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
ogata написа:.... най-вече ме притеснява данъка, тъй като точно за тея 105 коня, 2ма познати ме убеждават че е над 150 лв.
.
колега нищо лично ама ако 150 лева за годишен данък те стряскат по-добре не си купувай БМВ
150/12 = 12.5 месечно

Поддръжката не е страшна, но си има скъпи неща по ходавата част и т.н. има много писано из форума ...
Успех! Ще чакаме да се похвалиш!

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Волейболиста
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 30.03.2010
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
Смятам и аз да вляза в клуба на "BMW"
,та ми трябва някой друг съвет. Решил съм да си купя BMW-320d\136 между '98 и '01 година и исках да попитам какво да гледам при покупката(при диагностиката всичко ли си показва или и там може да се прикрият проблемите и километрите на колата съответно)?И какво да очаквам от колата след това(имам в предвид като проблеми)?
Благодаря ви предварително!!! 



- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
Волейболиста написа:Смятам и аз да вляза в клуба на "BMW",та ми трябва някой друг съвет. Решил съм да си купя BMW-320d\136 между '98 и '01 година и исках да попитам какво да гледам при покупката(при диагностиката всичко ли си показва или и там може да се прикрият проблемите и километрите на колата съответно)?И какво да очаквам от колата след това(имам в предвид като проблеми)?
Благодаря ви предварително!!!
На първа страница са отговорите на всичките ти въпроси!
- Волейболиста
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 30.03.2010
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
Face написа:Волейболиста написа:Смятам и аз да вляза в клуба на "BMW",та ми трябва някой друг съвет. Решил съм да си купя BMW-320d\136 между '98 и '01 година и исках да попитам какво да гледам при покупката(при диагностиката всичко ли си показва или и там може да се прикрият проблемите и километрите на колата съответно)?И какво да очаквам от колата след това(имам в предвид като проблеми)?
Благодаря ви предварително!!!
На първа страница са отговорите на всичките ти въпроси!
Колега понеже прекарах няколко безсънни вечери в четене на точно тея теми и има още неща които не са ми ясни(разбирам че като взема колата ще ми стане ясно,но ми се ще да съм поне малко подготвен).Примерно кой двигател е по-добър за модела "common rail-a" или "TDS",както и на въпроса "как примерно да разбера дали турбото е издухано,на път да си иде или си е ок?А и между другото при колко оборота се включва турбината?Надявам се някой,който е минал вече по тоя път да даде съвет или някакво мнение.

- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
По ефектвен е комън рейл-а(при покупка му се режат клапите в смукателния колектор),но ти вече си се спрял на 136 коньовия при,който често гасне ГНП-то.Турбото се развърта при около 1800об/мин. като не трябва да свирука(признак за износено турбо).Звукът на турбото е свистене!
Моят съвет е да прекараш още няколко безсънни нощи в четене на раздел"важни теми" !
Моят съвет е да прекараш още няколко безсънни нощи в четене на раздел"важни теми" !
- Волейболиста
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 30.03.2010
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
Face написа:По ефектвен е комън рейл-а(при покупка му се режат клапите в смукателния колектор),но ти вече си се спрял на 136 коньовия при,който често гасне ГНП-то.Турбото се развърта при около 1800об/мин. като не трябва да свирука(признак за износено турбо).Звукът на турбото е свистене!
Моят съвет е да прекараш още няколко безсънни нощи в четене на раздел"важни теми" !
Значи 136 common rail няма?Значи тия по автокъщите са уникални мошенници


- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
няма! И ако наистина прекараш няколко безсъни нощи в четене на форума, а не в пиянстване, щеше да го знаеш... всичко е написано вече!
Не ме разбирайте погрешно - нямам нищо против пиянстването
Не ме разбирайте погрешно - нямам нищо против пиянстването

- Волейболиста
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 30.03.2010
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 - за всички модели
zmeyan написа:няма! И ако наистина прекараш няколко безсъни нощи в четене на форума, а не в пиянстване, щеше да го знаеш... всичко е написано вече!
Не ме разбирайте погрешно - нямам нищо против пиянстването
Колега не всички сме родени конструктури в BMW има и незнаещи като мен!
Чета постоянно и просто е малко разбъркано и за това ми липсва малко инфо,та ако продължа с безсънните нощи тогава ще почна да алкохолизирам със сигурност

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани