E46 DIY или направи си сам...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- kiko™
- ентусиаст
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Re: E46 DIY или направи си сам...
Свързване на вътрешно ел. хроматично огледало
Пиновете на огледалото са следните:
PIN 1: Сигнал от задната скорост (син + жълт)
PIN 3: +12v от бушон 24 (зелен + бял)
PIN 8: Захранване Led от бушон 67
PIN 9: Управление Led от базовия модул pin23
PIN 10: - Маса (кафяв + чер)
Номерата на pin-овете са написани на буксата на огледалото която се намира във вътрешността на продълговатата стойка на огледалото (тази чрез която огледалото се закрепва към стъклото). За да достигнете до буксата трябва да махнете декоративните пластмаси които обгръщат стойката.
Има два начина за свързване на огледалото - по-лесния е да се вържат PIN3 към + на светодиодите на плафона и PIN10 към масата на плафона. По този начин огледалото ще работи само когато колата е на фарове.
По-трудния начин е да се прекара един кабел от PIN3 на огледалото до бушон 24 (може да се използва уписанието на колегата pazokolarov от тази тема за улеснение при прекарването на кабела) трябва и обувка за бушона и бушон, понеже бушона няма да го няма - масате може да се вземе и от плафона и да се съедини с PIN10 на огледалото. При желание PIN1 от огледалото може да се съедини със сигнала от задната скорост, по този начин когато се вклчи задна скорост, а огледалото е затъмнено автоматично се изсветлява. По този начин са свързани фабрично поставените ел. хроматични огледала. Ако огледалото има лампичка, трябва да се прекарат два кабела от огледалото до бушоните - от PIN8 на огледалото до бушон 67 (бушона може и да си го има, трябва да се съедини кабела който се прекарва с вече съществуващия кабел на бушона) и от PIN9 на огледалото се прекарва един кабел до базовия модул (под бушоните има три модула - виждат се три големи букси, този в който трябва да се вклчи кабела е първия от ляво на дясно), там кабела трябва да се включи в pin23 на буксата на модула (ще трябва и обувчица в която да се вкара кабела и да се сложи на празното място на pin23). За да може лампичката да мига когато е заключена колта, трябва да се кодира мигането на мигачите при заключване, в противен случай лампичната няма да мига.
Това е.
Пиновете на огледалото са следните:
PIN 1: Сигнал от задната скорост (син + жълт)
PIN 3: +12v от бушон 24 (зелен + бял)
PIN 8: Захранване Led от бушон 67
PIN 9: Управление Led от базовия модул pin23
PIN 10: - Маса (кафяв + чер)
Номерата на pin-овете са написани на буксата на огледалото която се намира във вътрешността на продълговатата стойка на огледалото (тази чрез която огледалото се закрепва към стъклото). За да достигнете до буксата трябва да махнете декоративните пластмаси които обгръщат стойката.
Има два начина за свързване на огледалото - по-лесния е да се вържат PIN3 към + на светодиодите на плафона и PIN10 към масата на плафона. По този начин огледалото ще работи само когато колата е на фарове.
По-трудния начин е да се прекара един кабел от PIN3 на огледалото до бушон 24 (може да се използва уписанието на колегата pazokolarov от тази тема за улеснение при прекарването на кабела) трябва и обувка за бушона и бушон, понеже бушона няма да го няма - масате може да се вземе и от плафона и да се съедини с PIN10 на огледалото. При желание PIN1 от огледалото може да се съедини със сигнала от задната скорост, по този начин когато се вклчи задна скорост, а огледалото е затъмнено автоматично се изсветлява. По този начин са свързани фабрично поставените ел. хроматични огледала. Ако огледалото има лампичка, трябва да се прекарат два кабела от огледалото до бушоните - от PIN8 на огледалото до бушон 67 (бушона може и да си го има, трябва да се съедини кабела който се прекарва с вече съществуващия кабел на бушона) и от PIN9 на огледалото се прекарва един кабел до базовия модул (под бушоните има три модула - виждат се три големи букси, този в който трябва да се вклчи кабела е първия от ляво на дясно), там кабела трябва да се включи в pin23 на буксата на модула (ще трябва и обувчица в която да се вкара кабела и да се сложи на празното място на pin23). За да може лампичката да мига когато е заключена колта, трябва да се кодира мигането на мигачите при заключване, в противен случай лампичната няма да мига.
Това е.
Последна промяна kiko™ на 14 Ное 2009, 13:22, променена общо 2 пъти
- kiko™
- ентусиаст
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Re: E46 DIY или направи си сам...
Решение на проблема с премигващите Angel eyes при някои модели Е46
Ето как да добавите реленце към захранването на ангелските очи и гадното премигане да изчезне.
Целта на реленцето е да не допуска сигналите от лайт модула до ballast-a на ангелските очи при изгасени фарове и да захранва ballast-a само при пускането на габаритите и/или фаровете.
Ето и какво ви трябва:
2 реленца 12v D.C. с два обмена (реленцата са от типа който се запоява на платки, има различни модели и размери)
2 съпротивления 6,8 ohm
Ето какво представлява релето:
моето е модел DS2Y и крачетата му са разположени по следният начин:
ето и как трябва да се свърже реленцето към кабелите които захранват ballast-a на англските очи
Общо взето (+)-а от габаритите се запоява към (+)-а на бобината на релето (pin1), масата от габаритите се запоява за (-)-а на бобината на релето (pin16), плюс-а и минус-а от габаритите се запояват и към общите pin-ове (СОМ) на релето (pin4 и pin13) - по-простичко казано pin1 и pin4 се обединяват и към тях се включва (+)-а от габаритите, pin16 и pin13 се обединяват и към тях се включва (-)-а от габаритите. След това между pin6 и pin11 (които са "нормално затворени" N.C.) се запоява съпротивление от 6.8 ohm (което е равно на съпротивлението на една крушка от 5w), целата е съпротивлението да симулира наличието на габаритна крушка когато ангелските очи са изключени, по този начин няма да светне индикацията на таблото за изгоряла крушка. Накрая кабелите на ballast-a се свързват към pin8 (+) и pin9 (-) които са "нормално отворени" (N.O.).
Това е всичко, остава само да се надяваме че ако не премигат ангелските очи, ballast-ите ще издържат по-дълго.
ВНИМАНИЕ!!!
Пиновете на релето зависят от това какъв модел реле ще бъде използвано и не е гаранция че ако се използва реле което е различен модел от моя разположението на пиновете ще е същото, така че най-добре като купувате релето питайте продавача да ви обясни кои пинове са за бобината, кои са общите СОМ, кои са N.O. и кои са N.C., или си намерете схемата на релето от интернет.
Ето как да добавите реленце към захранването на ангелските очи и гадното премигане да изчезне.
Целта на реленцето е да не допуска сигналите от лайт модула до ballast-a на ангелските очи при изгасени фарове и да захранва ballast-a само при пускането на габаритите и/или фаровете.
Ето и какво ви трябва:
2 реленца 12v D.C. с два обмена (реленцата са от типа който се запоява на платки, има различни модели и размери)
2 съпротивления 6,8 ohm
Ето какво представлява релето:
моето е модел DS2Y и крачетата му са разположени по следният начин:
ето и как трябва да се свърже реленцето към кабелите които захранват ballast-a на англските очи
Общо взето (+)-а от габаритите се запоява към (+)-а на бобината на релето (pin1), масата от габаритите се запоява за (-)-а на бобината на релето (pin16), плюс-а и минус-а от габаритите се запояват и към общите pin-ове (СОМ) на релето (pin4 и pin13) - по-простичко казано pin1 и pin4 се обединяват и към тях се включва (+)-а от габаритите, pin16 и pin13 се обединяват и към тях се включва (-)-а от габаритите. След това между pin6 и pin11 (които са "нормално затворени" N.C.) се запоява съпротивление от 6.8 ohm (което е равно на съпротивлението на една крушка от 5w), целата е съпротивлението да симулира наличието на габаритна крушка когато ангелските очи са изключени, по този начин няма да светне индикацията на таблото за изгоряла крушка. Накрая кабелите на ballast-a се свързват към pin8 (+) и pin9 (-) които са "нормално отворени" (N.O.).
Това е всичко, остава само да се надяваме че ако не премигат ангелските очи, ballast-ите ще издържат по-дълго.
ВНИМАНИЕ!!!
Пиновете на релето зависят от това какъв модел реле ще бъде използвано и не е гаранция че ако се използва реле което е различен модел от моя разположението на пиновете ще е същото, така че най-добре като купувате релето питайте продавача да ви обясни кои пинове са за бобината, кои са общите СОМ, кои са N.O. и кои са N.C., или си намерете схемата на релето от интернет.
Re: E46 DIY или направи си сам...
Интегриране на Блутут Парот с работещи бутони на мулти волана.
http://bokchoys.com/differential/diy_parrot_bluetooth.htm
Не съм го пробвал, но мисля идеята за добра. Аз също имам телефон в колата, но нямам блутут и това е едно от решенията.
http://bokchoys.com/differential/diy_parrot_bluetooth.htm
Не съм го пробвал, но мисля идеята за добра. Аз също имам телефон в колата, но нямам блутут и това е едно от решенията.
- kiko™
- ентусиаст
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Re: ABS проблеми
tashev_kiril написа:kiko™ написа:ABS проблеми
Колега моля те, опиши подробно как се сваля датчика от колелото, ако имаш снимков материал ще съм ти благодарен, че днес голяма мъка беше и неможах да го сваля...
Как е захванат датчика, само на едно болче ли се държи, защото след като развия болта датчика не се маха !!! трябва ли да го подхвана с отверка и да го изтегля или се сваля барабана и накладките и се отвива нещо и от вътре ?
Благодаря ти предварително !!!
Датчика е захванат само с болтчето което си развил, няма нищо друго което да го държи, нормално е да не си успял да го свалиш при положение че е стоял там с години. За да го извадиш развий болтчето и напръскай с някой смазочен спрей (от тези за развиване на разждиви винтове, WD40 примерно) около датчика, остави го така за няколко минути и след това опитай да го подхванеш с отверка. Успех.
- Next
- старши ентусиаст
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re:
slitter написа:Eто още едимн линк за car i key memory за настройване и пускане на функции:
http://209.85.129.132/search?q=cache:G7 ... clnk&gl=bg
Не работи
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E46 DIY или направи си сам...
Si non confectus, non reficiat.
- Runnaway
- Е46нтусиаст
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: E46 DIY или направи си сам...
Скоро се очертава да слагам Angel Eyes на моето бу-бу, така че се поразрових малко за монтажа.
Намерих 3 теми, които са доста добре описани, а също така са богати на снимков материал.
http://www.fastm.com/m3/angeleyes_chromium.html
http://www.fastm.com/m3/angeleyes_orionv2.html
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=905125
Исках да попитам дали някой му е хрумвало да сложи Angel Eyes-а на отделен бутон. Възможно ли е изобщо ?
Намерих 3 теми, които са доста добре описани, а също така са богати на снимков материал.
http://www.fastm.com/m3/angeleyes_chromium.html
http://www.fastm.com/m3/angeleyes_orionv2.html
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=905125
Исках да попитам дали някой му е хрумвало да сложи Angel Eyes-а на отделен бутон. Възможно ли е изобщо ?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
- vassil_bk
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E46 DIY или направи си сам...
Si non confectus, non reficiat.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: E46 DIY или направи си сам...
Поставяне на Angel Eyes Kit на Е46 фейслифт с ксенонови фарове.
Ако линка отвори началото на темата, информацията е на 8 страница. Прочете и цялата 8 стр. , описано е всичко, което ще ви е нужно за разглобяването.
Ако линка отвори началото на темата, информацията е на 8 страница. Прочете и цялата 8 стр. , описано е всичко, което ще ви е нужно за разглобяването.
- vassil_bk
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: E46 DIY или направи си сам...
Главен Модул (ГМ)
http://www.bmwgm5.com/
Сваляне:
http://www.bmwgm5.com/GM5_Removal.htm
Сигналите на буксите (pinout):
http://www.bmwgm5.com/GM5_Connections.htm
Това е информация за ГМ5. На същия сайт има линкове към подобни страници и за ГМ2, ГМ3 и ГМ4, както и още доста полезна информация.
Инджой
http://www.bmwgm5.com/
Сваляне:
http://www.bmwgm5.com/GM5_Removal.htm
Сигналите на буксите (pinout):
http://www.bmwgm5.com/GM5_Connections.htm
Това е информация за ГМ5. На същия сайт има линкове към подобни страници и за ГМ2, ГМ3 и ГМ4, както и още доста полезна информация.
Инджой
- vassil_bk
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
- vassil_bk
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани