Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
На един познат пък е обратния случай - на километража пише 420 000, а колата реално е някъде на 250 000. Просто километража му се прецака по някое време и го смени с един, който беше на 370 000 някъде. После самия той навъртя още към 50 000.



- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
BMW-744 написа:В Бг.кола на малко километри може да се намери единственно ако е купена блъсната от някоя чужда морга и тук е оправена..........Другия вариант колата да е на малко километри е в семейството да има няколко коли и да се карат по-малко като например, дядото джипа го кара само когато ходи в месеца 1-2 пъти за риба, през другото време кара друга,аз моята кола сега не я карам защото е топло и карам мотора,а жена ми не кара нейната защото и харесвало да върви пеша(женска работа).Така че има и изключения от правилото за въртяния километраж....
Колега, тези изключения все пак се срещат... Като избирах кола на жена ми, купих от един колега на 10х.км/ 3.5г. Колата и знаех кътните зъби - на времето заедно я избирахме с колегата за жена му...
И сега колата е на 6г (2004г) на 22х.км, като жена ми ходи с нея на работа....
След още 3-4г колата ще е 10г на около 50-60х.км.... Така-че има и изключения...
Трудно ще ми е да убедя някой купувач, че колата е на толкова километри.
Предходната ми кола я продадох на 7г/90х.км, като последните 60х.км врътнах за година и половина - ако гледаш сервизната книжка, може да ти направи впечатление аномалията, и да речеш - ама той върти 45х.км на година, и е абсурд колата да е само на 90х.км...
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
само да ви споделя срещата си с бг-джамбаз от тия дни! никога не съм си купувал от тука кола ,защото знам, че в 90......не! в 95% от случаите колата ще е пипана,ще е барнат километража и ще получа от мобилето - най-първата изляза по цена от заложеното.......
та бях в софавто ,ма по работа -заради шефа. срещнах нещо.....ъъъ не знам точно как да го опиша......президент! ходи с неколко водомера по ръцете си ,явно показва стандарт . евентуално ако си сложи часовник и на крака може да си помисля ,че е много добър бизнесмен.....! та въпросният президент ,след разговор с един друг колега преди тва дава някаква цена ,отивам аз да видя кво предлага и там в офиса през 15сек ми викат:"Капарирате ли!?!?" "Ма как ше капарирам,дошъл съм да видя,да преценя ,да не купувам сирене ,ебаси!" "Не ,ма капарирате ли!?!?" ....отивам да видя стоката,която се предлага за чисто нова....! да ма не е чисто нова! а е на една година! е да ма била чисто нова! е да ма не е! е ма чисто нова е ,щото е "фабрично"....! тва точно кво означава не знам ,ма аз знам, че тва ,дето гледах е на една година,гумите са му сменени и не е ново ,та ако ще чудо да е! и пак:"Капарирате ли!?!?" ....."Ми не капарираме!!!!"... "Е ми цената е до половин час, иначе отпада!!"... "Ми хуу -нема да купуваме....!!"...... тук искам да вметна ,че фатката с припирнята да се капарира е ,за да не може да мислите,да нямате време да обсъдите или обмислите решение и да се наденете на предложението....! Стара фатка...! естествено си тръгнах,казах на началника кво ,що-той вика: правилно! не че утре ако отида пак няма да ми дадат тая цена ,за тия измамни години......! та така с БГ-джамбазите!!
та бях в софавто ,ма по работа -заради шефа. срещнах нещо.....ъъъ не знам точно как да го опиша......президент! ходи с неколко водомера по ръцете си ,явно показва стандарт . евентуално ако си сложи часовник и на крака може да си помисля ,че е много добър бизнесмен.....! та въпросният президент ,след разговор с един друг колега преди тва дава някаква цена ,отивам аз да видя кво предлага и там в офиса през 15сек ми викат:"Капарирате ли!?!?" "Ма как ше капарирам,дошъл съм да видя,да преценя ,да не купувам сирене ,ебаси!" "Не ,ма капарирате ли!?!?" ....отивам да видя стоката,която се предлага за чисто нова....! да ма не е чисто нова! а е на една година! е да ма била чисто нова! е да ма не е! е ма чисто нова е ,щото е "фабрично"....! тва точно кво означава не знам ,ма аз знам, че тва ,дето гледах е на една година,гумите са му сменени и не е ново ,та ако ще чудо да е! и пак:"Капарирате ли!?!?" ....."Ми не капарираме!!!!"... "Е ми цената е до половин час, иначе отпада!!"... "Ми хуу -нема да купуваме....!!"...... тук искам да вметна ,че фатката с припирнята да се капарира е ,за да не може да мислите,да нямате време да обсъдите или обмислите решение и да се наденете на предложението....! Стара фатка...! естествено си тръгнах,казах на началника кво ,що-той вика: правилно! не че утре ако отида пак няма да ми дадат тая цена ,за тия измамни години......! та така с БГ-джамбазите!!
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Има коли на по 5г. и 40 000 реални км. в Германия, но те не са дизел/gaasanlage и комби!
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Моята като я зех, в Германия показваше 216 хил. и нещо си километра- 15.12.2008 г. Реални или не, незнам. Когато я купувах, под въздейстивето на българските цифри за 150-160 000 км., бях леко шокиран, над 200 000, ужас, викам на моя приятел с когото бях там, тя на много килиметри бе. Как да е, взех я. Близо година и половина след това събитие, колата е на 272 хил. и нещо си километра. Разликата е навъртяна лично от мен. В задачата се пита, ако за година и половина врътвам над 50 000 км в България (не съм излизал навън), колко ли врътка германеца, италиянеца и т.н. Само едно ще кажа, кола от километри не се плаши, плаши се от лоша поддръжка.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Здравейте и от мен,
определено не вярвам на тези съмнителни показания на километражите,защото живея в чужбина и виждам че колкото и малко да се кара една кола тук, разстоянията са големи и километри се въртят. Аз лично купих кабриото на 80хил. през септември 2007 и сега е на 150хил.км. или с други думи за две години и половина 70 хилки и през всичкото това време съм имал служебна кола.............
Изводи да си правят тези които мислят че в Европа не се въртят километри.
Поздрави от мен!!!
определено не вярвам на тези съмнителни показания на километражите,защото живея в чужбина и виждам че колкото и малко да се кара една кола тук, разстоянията са големи и километри се въртят. Аз лично купих кабриото на 80хил. през септември 2007 и сега е на 150хил.км. или с други думи за две години и половина 70 хилки и през всичкото това време съм имал служебна кола.............
Изводи да си правят тези които мислят че в Европа не се въртят километри.
Поздрави от мен!!!
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Мойта я взех от автокъща на 220-230к км не се сещам точно колко.Доста запазена поне интериорно само дето и избиха ръждите.Имам навъртяни 70к км за 2 години и половина и общо взето консумативи съм сменял /м40б18 още не съм отварял главата/.Както по горе някой колега каза, кола от километри не се страхува, а от лоша подръжка
П.С.
От Германия кола се купува, само от Германец.Ние с шефа колко сме обикаляли по автокъщите там и какво да ви кажа, хората продаваха уникална кола на 110 000км която по никакъв начин неможеше да запали /кола 2006г/ А в моргата в която разглобяваме колите там докараха едно опелче Астра Г собственика слезе от нея моргата я купиха и ние после я разпарчадосахме.Личеше, че е на реални 70 000км.Като нова.Но човека ползва преференции за да я даде на морга после при покупка на нов автомобил.Та там само от немец да си купувате, че повечето в автокъщите са като нашите по мое наблюдение /Мюнхен Щутгард и околията/
П.С.
От Германия кола се купува, само от Германец.Ние с шефа колко сме обикаляли по автокъщите там и какво да ви кажа, хората продаваха уникална кола на 110 000км която по никакъв начин неможеше да запали /кола 2006г/ А в моргата в която разглобяваме колите там докараха едно опелче Астра Г собственика слезе от нея моргата я купиха и ние после я разпарчадосахме.Личеше, че е на реални 70 000км.Като нова.Но човека ползва преференции за да я даде на морга после при покупка на нов автомобил.Та там само от немец да си купувате, че повечето в автокъщите са като нашите по мое наблюдение /Мюнхен Щутгард и околията/


- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Аз лично видях на живо легендата, която всички автоджамбази разказват. Беше в Италия на една бензиностанция. Спря уникален Мерц очиларка, от първите очиларки с грозните стопове. И от него слезе старец костюмар и двете му внучета. Докато внучетата нещо беснееха в шопа на бензиностанцията, дядката извади една кърпа и започна да лъска маняшки Мерца. След това извади една портативна прахосмукачка и обра и вътре. Мерца беше уникален, като нов. Стареца го сцепи от лъскане. Погледнах и вътре беше уникално нов. Беше ме срам да заничам чак километража, но в такова външно състояние едва ли двигателя беше скапан. Идеше ми да започна да пазаря дедата, да ми го продаде независимо за колко, но моята ме скастри, че сме били европейци и да не се правя на ....и се качихме в колата и тръгнахме. Та наистина може да се попадне на такава кола, но тя едва ли ще стигне до автокъщите. Просто този който я вземе от собственика ще я остави за себе си.
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Има 2 причини поради които колите от Италия са гадни, а от всякъде другаде са хубави.
1. За да могат вносителите от Германия, Швейцария и Белгия да си продават каляските!
2. За да могат купувачите да ходят до Германия, Швейцария и Белгия, да плащат скъпо-прескъпо и да викат, да ама мойта е от немеца Курт от долно хановерско, е верно малко по-скъпо ми стъпи,(под малко скъпо да се разбира, че ако цените в България почват от 11, а реално на 13 може да вземеш чудесна кола - на него му е 16500 примерно) ама съм много доволен, на реални километри е и на 10 000км. са сменявали маслото...дрън дрън.. Кола в така любимата на всички Швейцария се поддържа зверски добре, ама до 3-4тата и година, а реално погледнато на всякъде е така...За Германия и Белгия няма да ви разказвам, защото влизаме в полемика, излишна за всички!
По-хубави коли от италианските няма!!! (Запишете си го) Важно е от кого я купуваш и колко си циганин като става дума за цена!! (и тва си го запишете)
Причините за това са много: 1. Климат, 2. Система за продажба на автомобили (в повечето случаи новите коли са на оперативен лизинг) 3. Система за обратно изкупуване и препродажба - било то за експорт или вътрешен пазар.
Личен случай - купувам в пакет 5 БМВ-та от БМВ дилър в Италия, идват поляк и албанец с автокъща в Германия, запознаваме се, говорим си малко, после почваме да говорим по работа, искат да купуват коли, нямат контакти, почват да купуват от мен, плащат ми някои колите с по ххх евро печалба, 30 мин. след като съм ги платил аз. Колите се товарят на АВТОВОЗ С НЕМСКИ НОМЕРА И ЗАМИНАВАТ ЗА ГЕРМАНИЯ. ПЛАЩА СЕ 199 евро ЗА ТЮФ И НЕМСКИ НОМЕРА И ПОСЛЕ ОТИВА ПЕТКО СЕЛСКИЯ ДЕТО Е СТУДЕН'ЧЕ В ХАМБУРГ И ВИКА БАЩА СИ, ДА ИДВА С АВТОБУСА ДА СИ КУПЯТ БМВ ОТ ГЕРМАНИЯ, ЗАЩОТО НЕ ИСКА ДА ИМ ПЪЛНИ ГУШИТЕ НА ТИЯ ТЪРГАШИ В БЪЛГАРИЯ... После след време идва чичо некой си да ми прави бартер в София в автокъщата с Е46 320д, за същото такова ама лифтирано... гледам аз колата, отварям книжката и кво да видя, АМА ТОВА СИ Е МОЯ КОЛА, АЗ СЪМ Я ВАДИЛ ОТ БМВ В ИТАЛИЯ, чичото в шок вика "измисляш си" аз лично съм я купувал от Хамбург - викам ок... Твойта е немска и струва 10500, а мойте защото са италиански са по 8500лв.

1. За да могат вносителите от Германия, Швейцария и Белгия да си продават каляските!
2. За да могат купувачите да ходят до Германия, Швейцария и Белгия, да плащат скъпо-прескъпо и да викат, да ама мойта е от немеца Курт от долно хановерско, е верно малко по-скъпо ми стъпи,(под малко скъпо да се разбира, че ако цените в България почват от 11, а реално на 13 може да вземеш чудесна кола - на него му е 16500 примерно) ама съм много доволен, на реални километри е и на 10 000км. са сменявали маслото...дрън дрън.. Кола в така любимата на всички Швейцария се поддържа зверски добре, ама до 3-4тата и година, а реално погледнато на всякъде е така...За Германия и Белгия няма да ви разказвам, защото влизаме в полемика, излишна за всички!
По-хубави коли от италианските няма!!! (Запишете си го) Важно е от кого я купуваш и колко си циганин като става дума за цена!! (и тва си го запишете)
Причините за това са много: 1. Климат, 2. Система за продажба на автомобили (в повечето случаи новите коли са на оперативен лизинг) 3. Система за обратно изкупуване и препродажба - било то за експорт или вътрешен пазар.
Личен случай - купувам в пакет 5 БМВ-та от БМВ дилър в Италия, идват поляк и албанец с автокъща в Германия, запознаваме се, говорим си малко, после почваме да говорим по работа, искат да купуват коли, нямат контакти, почват да купуват от мен, плащат ми някои колите с по ххх евро печалба, 30 мин. след като съм ги платил аз. Колите се товарят на АВТОВОЗ С НЕМСКИ НОМЕРА И ЗАМИНАВАТ ЗА ГЕРМАНИЯ. ПЛАЩА СЕ 199 евро ЗА ТЮФ И НЕМСКИ НОМЕРА И ПОСЛЕ ОТИВА ПЕТКО СЕЛСКИЯ ДЕТО Е СТУДЕН'ЧЕ В ХАМБУРГ И ВИКА БАЩА СИ, ДА ИДВА С АВТОБУСА ДА СИ КУПЯТ БМВ ОТ ГЕРМАНИЯ, ЗАЩОТО НЕ ИСКА ДА ИМ ПЪЛНИ ГУШИТЕ НА ТИЯ ТЪРГАШИ В БЪЛГАРИЯ... После след време идва чичо некой си да ми прави бартер в София в автокъщата с Е46 320д, за същото такова ама лифтирано... гледам аз колата, отварям книжката и кво да видя, АМА ТОВА СИ Е МОЯ КОЛА, АЗ СЪМ Я ВАДИЛ ОТ БМВ В ИТАЛИЯ, чичото в шок вика "измисляш си" аз лично съм я купувал от Хамбург - викам ок... Твойта е немска и струва 10500, а мойте защото са италиански са по 8500лв.




Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Насти,верно е това,моята кола е от Италия,до България ми излезе 6500 лева,когато тук беха по 13-14000 лева(миналата година февруари месец),на книжката и нямаше място за отбелязване на подръжката,на километража пишеше 350000 км.вътре беше доста захабена,но ходова част и тн беше всичко "ток",вече е на 391000 км и няма да пропушва или нещо друго "да чукна на дърво",смених тук водна помпа и съединител и малкият термостат,не е в перфектният външен вид,но ако беше за продаване,за 500-600 лева я правя външно "чисто нова",колата е 320Д-2001 година,преди фейса,а доста теми гледам на колеги-коли на по 150000 им изпушила турбина,ГНП,не пали и тн. интересни неща,била от Германия или Швейцария...
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Ще ви дам приямер за автокъща!
Историята е следната, приятел от София си е харесал е46 facelift 2004-та, база без екстри за 14 990лв от една автокъща на Панорамен път, Димитровград!
Ето я колата:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
На снимките супер, казах му че като се прибирам от София ще мина да я погледна а той даже искаше да я копува веднага!
Отивам аз на оглед, колата имаше пребоядисана задна броня, пукнат заден ляв стоп, мисля че и по предната имаше нещо, вътре волана беше изтъркан както на моята ис-ка 96-та баси, седалките имаха следи от изтъркване, имаше излющени пласмаси тази на подлакътника и на таблото, а уж на facelift-a са по здрави. Колата от Италия на реални 90 000к, само май е забравил една 0-ла отзад продавача.
Отключваме колата дясната врата не се отключва като пича ме убеждаваше че на БМВ централното било така отключвало само шофьорската.
Запалихме колта дадох газ до 1200 оборота и колата започна да гърми в колекторите баси
, приятелчето което бях взел и гледаше двигателя през това време вика: ''Ела да видиш излиза дим от колекторите някъде'', гледам гарнитурата на двигателя изпуска яко си е текло масло.
И накрая продавача ми вика такива с като твоята е36-ца се редят всеки ден за бартер, ама нема!, аз чесно и чист бартер не бих приел за тази кошница, но не исках да се заяждам и си замълчах и си тръгнах!
Историята е следната, приятел от София си е харесал е46 facelift 2004-та, база без екстри за 14 990лв от една автокъща на Панорамен път, Димитровград!
Ето я колата:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
На снимките супер, казах му че като се прибирам от София ще мина да я погледна а той даже искаше да я копува веднага!
Отивам аз на оглед, колата имаше пребоядисана задна броня, пукнат заден ляв стоп, мисля че и по предната имаше нещо, вътре волана беше изтъркан както на моята ис-ка 96-та баси, седалките имаха следи от изтъркване, имаше излющени пласмаси тази на подлакътника и на таблото, а уж на facelift-a са по здрави. Колата от Италия на реални 90 000к, само май е забравил една 0-ла отзад продавача.
Отключваме колата дясната врата не се отключва като пича ме убеждаваше че на БМВ централното било така отключвало само шофьорската.
Запалихме колта дадох газ до 1200 оборота и колата започна да гърми в колекторите баси

И накрая продавача ми вика такива с като твоята е36-ца се редят всеки ден за бартер, ама нема!, аз чесно и чист бартер не бих приел за тази кошница, но не исках да се заяждам и си замълчах и си тръгнах!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Трябваше да му посочиш дертовете по колата и да му кажеш да се позамисли за перфектния продаван от него автомобил.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани