Моля ви надъхайте ме...
Модератор: Общи модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Моля ви надъхайте ме...
дам моито м50б25 ми харчеше към 13 в е30ската но пък гражданската и данака е убииствен 

bedrock city racing
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Моля ви надъхайте ме...
Колега, казваш да те надъхаме... да но така не става. Ние не можем да те накараме да обичаш марката. Ако се плашиш от потдръжка и разход, то БМВ не е за теб, си мисля. Да, БМВ е страхотна кола, който и модел да хванеш. Самата директност на волана и ясно изразения край на съединителя са най- малкия признак, че това си е кола за шофьори. Ако ти доставя удоволствие шофирането и ако следиш апекса при потдържане на лентата в завой, дори с ниска скорост и цивилизовано шофиране, то тогава спокойно можеш да си вземеш модел от БМВ. Но ако тези неща не ти правят впечатление ще ти пречи разхода и то много, като под разход имам в предвид и потдръжката. Това е колега- ако обичаш шофирането вземи си БМВ, ако си просто притежател на В категория, май по добре е нещо наистина икономично. А що се отнася до моторите на БМВ, по добре вземи 6 цилиндъра. Не че и те няма да ти се сторят тромави след време, но поне ще знаеш че си взел класика с прилична мощност и здравина.
Поздрави!
Решението е изцяло твое.

Поздрави!
Решението е изцяло твое.

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Моля ви надъхайте ме...
P1tbuL написа:Колега, казваш да те надъхаме... да но така не става. Ние не можем да те накараме да обичаш марката. Ако се плашиш от потдръжка и разход, то БМВ не е за теб, си мисля.
Точно

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Моля ви надъхайте ме...
Просто незнам защо го отчайвате така човека.
И кой е тоя дето не го притеснява разхода на 2.30 лв./л.
Подръжката на Е36 въобще не е скъпа. Има изобилие от части, доста такива втора ръка и вече майсторите се понаучиха да ги правят, защото станаха мнооого.
Като цяло бензиновите мотори са супер здрави и рядко дават някой проблем (можеш да прочетеш в Е36 къде, на кой му е слабото място, ако има такова).
Успех в търсенето и да се похвалиш после
И кой е тоя дето не го притеснява разхода на 2.30 лв./л.
Подръжката на Е36 въобще не е скъпа. Има изобилие от части, доста такива втора ръка и вече майсторите се понаучиха да ги правят, защото станаха мнооого.
Като цяло бензиновите мотори са супер здрави и рядко дават някой проблем (можеш да прочетеш в Е36 къде, на кой му е слабото място, ако има такова).
Успех в търсенето и да се похвалиш после

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Моля ви надъхайте ме...
И какво и е скъпото на една е36? Части бол- има добри алтернативни по- евтини отколкото на Голф. Сега някой ще каже да ама то БМВ (на 15г) разбираш ли требва само оригиналдъ части и сервизи иначе ше се обиди и нема да върви
. Ремонтира се лесно- всичко е достъпно за работа по колата, даже човек с малко техн. познания може сам да се справя.
За разхода, ами едно 1,8 или 2,0 са си идеални за купето, колко да харчат- 12,13 безин в града при нормално
. То и Голф и Астра тия мотори гълтат по толкова. А и не на последно място бмвто губи по малко от стойносста си през годините.

За разхода, ами едно 1,8 или 2,0 са си идеални за купето, колко да харчат- 12,13 безин в града при нормално

- Stoqnov_1979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 10.08.2009
- Пол: Мъж
- Кара: тази
- Мечтае да кара: онази
Re: Моля ви надъхайте ме...
Колега,какъв съвет! Карам БМВ от 10 години и не съм си и помислял да сменям марката! Имах 318,сега съм с 320 94година,но вече мисля за 325 или 328! Така,че или вземаш или не вземаш!
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: Моля ви надъхайте ме...
Искаш да те надъхам? Яла да те повозя, ако си в София и да ти покажа туйка онуйка
На ЛС!


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Моля ви надъхайте ме...
Dimo написа:Искаш да те надъхам? Яла да те повозя, ако си в София и да ти покажа туйка онуйкаНа ЛС!
Ей, тамън да пиша точно тва и ти ме изпревари!

Към колебаещият се и надявам се бъдещ колега - качи се на шофьорското място на някоя баварка и ще си отговориш сам на въпроса

Si non confectus, non reficiat.
- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
Re: Моля ви надъхайте ме...
Така е брато... БМВ-тата не вървят толкова, харчат много и не са евтини за подръжка.. .Не си взимай
Сега по-сериозно... Качи се, покарай както те посъветваха колегите, пък то само ше си дойде... или пък няма, но поне ще разбереш за какво става въпрос

Сега по-сериозно... Качи се, покарай както те посъветваха колегите, пък то само ше си дойде... или пък няма, но поне ще разбереш за какво става въпрос

"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
- sme666ko
- Алфа Въшкар
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ч
- Мечтае да кара: Countach през 80-те
Re: Моля ви надъхайте ме...
BMWPetar написа:Качи се, покарай както те посъветваха колегите, пък то само ше си дойде... или пък няма, но поне ще разбереш за какво става въпрос
А разбереш ли за какво става въпрос, няма да искаш и да чуеш за друга марка.


Re: Моля ви надъхайте ме...
Шофирането на БМВ води до пристрастяване, моля не започвайте 

Real.Eyes.Realize.Real.Lies
Re: Моля ви надъхайте ме...
За 3к лв 316 318. Съмнява ме да намериш читава ис-ка или 20-ка за тези пари. Разхода не е чaк толкова по-голям от на другите коли. За газ няма да можеш да се вместиш, че това са ти +900 лева и на къси разстояние е невъзвръщаема инвестиция, защото ще си караш на бензин така или иначе. За зимата трябва да се приготвиш с едни хубави гуми (500лв) за да нямаш проблеми, или да не я караш като вали сняг. Че после ще има още един дето вика, че задното за зимата не става
. Доста здрави коли са е36-ците, в сравнение с ауди а4 например
.
Вярвам си погледнал важните теми в е36 да видиш как вървят частите и консумативите.
Както казваше един колега винаги трябва да имаш едни 400 500 лева да извадиш ако нещо се прецака и няма да имаш проблем,не че ще ти се налага често де.
Аз например като покарах за първи път бмв нищо друго не ми се караше повече :p . Съвсем различно е усещането от другите коли (мерцедеси и аудитa, все пак е абсурдно да се сравняват с гоуфове и астри
). Покарай повози се и ще видиш.


Вярвам си погледнал важните теми в е36 да видиш как вървят частите и консумативите.
Както казваше един колега винаги трябва да имаш едни 400 500 лева да извадиш ако нещо се прецака и няма да имаш проблем,не че ще ти се налага често де.
Аз например като покарах за първи път бмв нищо друго не ми се караше повече :p . Съвсем различно е усещането от другите коли (мерцедеси и аудитa, все пак е абсурдно да се сравняват с гоуфове и астри

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Моля ви надъхайте ме...
Един приятел кара поредния Голф 3-два един след друг,единия 1600 кубика другия 2000-150к.с.Ми кво да ти кажа качи се на брат му в БМВто м40 1,8 е36 от първите да се повози няколко дни,понеже брат му си взе е46 и старото си седеше ей така.Думите му бяха следните...БМВто си е БМВ...Понеже аз го купих тогава от него и викаше-трябваше да го взема аз,че Голфа нещо 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Моля ви надъхайте ме...
Ще те надъхам, 'щото пишеш правилно!
Защо да си вземеш БМВ? БМВ-то е правено с мисъл, всяка една негова част е мислена много. И е добре измислена, от умни глави. А най-хубавите неща в колата си, които един фен харесва, са двигателя и балансираното купе(поне така мисля, при мен са те най-вече). Мисли го така - седма серия е флагманът, при нея не е пестено от нищо. Най-доброто. След това пета, а накрая трета. Като качество на материалите в купето говоря. Двигателите нямат разлика(повечето). Според мен ще ти е по-добре да си вземеш Е34, повярвай ми, ако е поддържано, няма да искаш да слезеш. Двигателят задължително шест цилиндъра. Това е БМВ. 520 М50Б20 върви добре, но в ниските е умрял. Ако няма да се дърпаш и да правиш простотиики, по-добре дизел. Икономия е, а вървежът не е лош. Говоря за сравнение 525TDS и 520i. За три хилки ще си вземеш добра 520-ка, tds едва ли. Ако искаш тройка - там поддръжката е по-евтина, но като качество е по-надоло.
Защо не голф?
Абстахирам се от това, че голф се играе, не се кара. При него няма какво да те зарадва. Едно ускорение в права линия, нищо друго. Когато тръгнеш да настъпваш повечето плачат по завоите, дори и голяма горница от коне да имат.
Дали ще си купиш БМВ зависи най-вече от твоя дух. Ако имаш дух за балансирана кола, при която има голяма връзка машина-човек, ще си вземеш Баварец. Ако си поредния голфар, няма лошо, ще си купуваш пръскалки и кюнци. Както казва един колега: "ако има има ако няма няма".
Защо да си вземеш БМВ? БМВ-то е правено с мисъл, всяка една негова част е мислена много. И е добре измислена, от умни глави. А най-хубавите неща в колата си, които един фен харесва, са двигателя и балансираното купе(поне така мисля, при мен са те най-вече). Мисли го така - седма серия е флагманът, при нея не е пестено от нищо. Най-доброто. След това пета, а накрая трета. Като качество на материалите в купето говоря. Двигателите нямат разлика(повечето). Според мен ще ти е по-добре да си вземеш Е34, повярвай ми, ако е поддържано, няма да искаш да слезеш. Двигателят задължително шест цилиндъра. Това е БМВ. 520 М50Б20 върви добре, но в ниските е умрял. Ако няма да се дърпаш и да правиш простотиики, по-добре дизел. Икономия е, а вървежът не е лош. Говоря за сравнение 525TDS и 520i. За три хилки ще си вземеш добра 520-ка, tds едва ли. Ако искаш тройка - там поддръжката е по-евтина, но като качество е по-надоло.
Защо не голф?
Абстахирам се от това, че голф се играе, не се кара. При него няма какво да те зарадва. Едно ускорение в права линия, нищо друго. Когато тръгнеш да настъпваш повечето плачат по завоите, дори и голяма горница от коне да имат.
Дали ще си купиш БМВ зависи най-вече от твоя дух. Ако имаш дух за балансирана кола, при която има голяма връзка машина-човек, ще си вземеш Баварец. Ако си поредния голфар, няма лошо, ще си купуваш пръскалки и кюнци. Както казва един колега: "ако има има ако няма няма".
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Моля ви надъхайте ме...
м40-то ако не се опитваш да го изкормиш е чудно за градска кола. е36 е по-комфортно от е30 като возия в сток вариант, най-малкото, по-тихо е, което за спокоен човек е плюс, но е30 има едно нещо..ако те кефи със сигурност ще го усетиш след като разгледаш по една от двете. като цяло, запазено БМВ изглежда доста по-приятно като интериор и екстериор от останалите коли в съответният клас и близки години на производство, а и не толкова близки. за парите които си приготвил можеш да вземеш някоя 3-ка или 5-ца, като 5-цата ще е 99% 6 цилиндрова и там си поне на 10л/100км. части има, не са най-евтините коли, факт, но има доста избор като марки на части, цени и съответно качество. в крайна сметка, ти няма да я караш цял живот, само с безопасноста не си прави експерименти, че все ще се изкушиш да покараш над ограничението, няма как да не ти се прииска - БМВ е все пак, мамка му! зимата със сигурност ще се кефиш много, само едни читавки зимни си земи, че да не се бавиш по баирите! прочети важните теми в разделите на различните модели и ще придобиеш представа от най-честите проблеми. това са нещата които трябва да знаеш предварително, останалото ще го усетиш като седнеш зад волана! успех в търсенето на читав екземпляр!

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick