Германос - never again
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Германос - never again
Малко предистория:
Преди време си бях харесал един телефон (Нокиа е52) ама нещо не ми хареса цената и го чаках да стане приемлива, наскоро гледам реклмна брошурка на виваком с някакъв абонамет съвсем прилична цена. Казах си "айде време е".
Днес и без това си имах работа из центъра решавам да се разходя по Витошка да видя аджеба каква е тази оферта. Влизам в първия магзин на виваком който видях и след 5 минути се уточнихме че телефона е 330 кинта и 12 месеца по 10 лева абонамент - устройва ме екстра тъй като тази карта нямам за какво да я ползвам единствено нямаха сив в наличност и си оставих номера да ми се обадят, като го имат. Всичко чудесно излизам от магазина и решавам да проверя дали някой от другите оператори няма по-добро предложение(нали съм синедоверчиво копеле). Влизам в Хенди - обясних им какво търся споделих и каква е офертата на Виваком. Продавача набързо провери дали имат нещо аналогично - оказа се че нямат, пожелах им приятен ден и си излезнах - това упражнение около 3 минути. Влизам в Германос и тук става весело. Влизам в магазина и веднага ми се казва добър ен от девойка която обслужва друг клиент - ОК. Мотая се из магазина - никой не ми обръща внимание и аз решавам даи разглеждам каталози. В някакъв момент девойката, която ще наричаме от тук нататък Касиер 1 (К1), докато обслужва друг човек ме пита:
- Вие за плащане на сметка ли сте?
-Не искам да попитам за един апарат и евентуално да си го купя.
- Добре изчакайте, ако обичате.
Чакам
Докато обслужва другия клиент К1 ме пита:
-А вие за кой тлефон искате да питате?
-За Нокиа е52.
-Нямаме го в момента, може да пристигне за 30 минти, но погледнете С5-00 - колегата си го взе и много му харесва.
В този момент в главата ми идва мисълта, че Е и С са различни класове, както са и при ония на четирите колела дето ги проектират в Щутгард, но си мълча и заглеждам въпросния С5 който освен грозен няма и някои от желаните функции.
В този момент идва към мен Касиер 2 (К2), която ме пита с какво може да ми помогне. Обяснвам и какво тъся и какво ми е препоръчала колежката и при което К2 се усмихва и отбелязва, че е коренно различен клас и няма смисъл да бъдат сравнявани. Продължаваме разговора с К2 и той върви изненадващо гладко в следващите 30 секунди, докато не я повикаха да обясни нещо на чуждестранен клиент, защото явно никой друг в магазина не говори английски, К2 искаше да приключи с мен и тогава, но понеже не бързах и казах да обърне внимание на господина аз имам време достатъчно. - Груба грешка от моя страна, защото ме напада в този момент К1...и тук става весело:
- Колежката ще се забави - с какво мога да Ви бъда полезна?
- Говорихме за нокия е52, да поговорим за цената.
- А Вие абонат ли се на глобул?
- Да от около 7 години.
- Кажете си номера.
казвам си номера пита ме дали се казвам Пламен всичко ок.
- Господине, подарявам ви ето тази карта с 2000 минути към 5 номера, сега няма да плащате нищо, чак другия меец ще трябва да платите 6,90лв.
- Не ми трябва, искам да поговорим за цената на е52.
- Е господине за близките Ви, няма ли на кого да я дадете.
- Не нямам на кого а и нямам свободни апарати за нея.
- Ето подарявам Ви и телефон(някакъв алкател).
- Чудесно, но не го искам, най-малкото е френски а на тях само сиренето им е хубаво.
- Добре за 10 лева ви давам този(Някаква Нокиа с фенерче да си светя)
- Госпожице дойдох в магазина за да се поинтересувам за нокиа е52 не ме интересуват други телефони, ако ще и целия магазин да ми го дадете да си го натоваря в колата за една стотинка на година не ме интересува.
- Добре разбрах Ви, до отидем при компютъра.
отиваме при компютъра
- Бихте ли си казал отново номера
Казвам си номера
- Така значи нокиа е52
-Да и преди да продължим да ви кажа - комшиите от Виваком ми го дават за еди си какво и т.н. се обяснвам.
- Оо със сигурност имаме по-добро предложение
- Добре
- Господине, предлагам ви телефона за 260 лева при едногодишен даговор с 55 лева месечен абонамент.
Тук следват едни бързи сметки в моята глава 260+12х55=920 - хмм
- Добре нещо не ми излизат сметките
- Но господине, вижте сега тук полуавате неограничени разговори и неограничен интернет и е само 55 лева на месец.
- Добре това може ли да се прехвърли на сегашния ми номер
- О не трябва нова карта
- И какво да я правя тази карта кяото явно няма да ползвам, защото си имам глобулски номер от 6 години и само него ползвам.
- Ама господине тази оферта е много добра
В този момент идва някаква жена да си плаща сметката аз и казвам да облсужи жената и после ще продължим като вече ми става забавно.
Докато К1 обслужва жената на работа пристига К3, която ме жийда как безцелно зяпам витрините и се приближава към мен:
- С нещо мога ли да Ви бъда полезна
- Да крия се от русата Ви колежка
Следва усмивка
- Реално искам да си купя нокия е52 но както виждам нямате по-изгодна оферта от тази на виваком
- Телефонът го нямаме в наличност, но до 15 минути може да бъде доставен, какво предложение Ви напавиха от Виваком?
Обясних и с 2 думи
- В момента не можем да Ви предложи нищо по-евтино, вие имате ли договор към Глобул?
- Да вече 6-та година
- Скоро ли Ви изтича договора?
- Да в края на ноември.
- Мой съвет е да изчакате до следващия месец - от Глобул съссигурност ще Ви се обадят и ще Ви направят доста изгодно предложение, след като сте има абонат от толкова години.
- Благодаря за съвета, лек ден.
- Лек ден и заповядайте пак.
- Ако русата не е на работа - може.
-
Не знам кой е внушил в тиквата на К1, че трябва да ми предложи всичко друго преди да ми предложи това, което искам, обаче със сигурност скоро в Германос няма да стъпя!
Това "упражнение" отне около 45 минути
Преди време си бях харесал един телефон (Нокиа е52) ама нещо не ми хареса цената и го чаках да стане приемлива, наскоро гледам реклмна брошурка на виваком с някакъв абонамет съвсем прилична цена. Казах си "айде време е".
Днес и без това си имах работа из центъра решавам да се разходя по Витошка да видя аджеба каква е тази оферта. Влизам в първия магзин на виваком който видях и след 5 минути се уточнихме че телефона е 330 кинта и 12 месеца по 10 лева абонамент - устройва ме екстра тъй като тази карта нямам за какво да я ползвам единствено нямаха сив в наличност и си оставих номера да ми се обадят, като го имат. Всичко чудесно излизам от магазина и решавам да проверя дали някой от другите оператори няма по-добро предложение(нали съм синедоверчиво копеле). Влизам в Хенди - обясних им какво търся споделих и каква е офертата на Виваком. Продавача набързо провери дали имат нещо аналогично - оказа се че нямат, пожелах им приятен ден и си излезнах - това упражнение около 3 минути. Влизам в Германос и тук става весело. Влизам в магазина и веднага ми се казва добър ен от девойка която обслужва друг клиент - ОК. Мотая се из магазина - никой не ми обръща внимание и аз решавам даи разглеждам каталози. В някакъв момент девойката, която ще наричаме от тук нататък Касиер 1 (К1), докато обслужва друг човек ме пита:
- Вие за плащане на сметка ли сте?
-Не искам да попитам за един апарат и евентуално да си го купя.
- Добре изчакайте, ако обичате.
Чакам
Докато обслужва другия клиент К1 ме пита:
-А вие за кой тлефон искате да питате?
-За Нокиа е52.
-Нямаме го в момента, може да пристигне за 30 минти, но погледнете С5-00 - колегата си го взе и много му харесва.
В този момент в главата ми идва мисълта, че Е и С са различни класове, както са и при ония на четирите колела дето ги проектират в Щутгард, но си мълча и заглеждам въпросния С5 който освен грозен няма и някои от желаните функции.
В този момент идва към мен Касиер 2 (К2), която ме пита с какво може да ми помогне. Обяснвам и какво тъся и какво ми е препоръчала колежката и при което К2 се усмихва и отбелязва, че е коренно различен клас и няма смисъл да бъдат сравнявани. Продължаваме разговора с К2 и той върви изненадващо гладко в следващите 30 секунди, докато не я повикаха да обясни нещо на чуждестранен клиент, защото явно никой друг в магазина не говори английски, К2 искаше да приключи с мен и тогава, но понеже не бързах и казах да обърне внимание на господина аз имам време достатъчно. - Груба грешка от моя страна, защото ме напада в този момент К1...и тук става весело:
- Колежката ще се забави - с какво мога да Ви бъда полезна?
- Говорихме за нокия е52, да поговорим за цената.
- А Вие абонат ли се на глобул?
- Да от около 7 години.
- Кажете си номера.
казвам си номера пита ме дали се казвам Пламен всичко ок.
- Господине, подарявам ви ето тази карта с 2000 минути към 5 номера, сега няма да плащате нищо, чак другия меец ще трябва да платите 6,90лв.
- Не ми трябва, искам да поговорим за цената на е52.
- Е господине за близките Ви, няма ли на кого да я дадете.
- Не нямам на кого а и нямам свободни апарати за нея.
- Ето подарявам Ви и телефон(някакъв алкател).
- Чудесно, но не го искам, най-малкото е френски а на тях само сиренето им е хубаво.
- Добре за 10 лева ви давам този(Някаква Нокиа с фенерче да си светя)
- Госпожице дойдох в магазина за да се поинтересувам за нокиа е52 не ме интересуват други телефони, ако ще и целия магазин да ми го дадете да си го натоваря в колата за една стотинка на година не ме интересува.
- Добре разбрах Ви, до отидем при компютъра.
отиваме при компютъра
- Бихте ли си казал отново номера
Казвам си номера
- Така значи нокиа е52
-Да и преди да продължим да ви кажа - комшиите от Виваком ми го дават за еди си какво и т.н. се обяснвам.
- Оо със сигурност имаме по-добро предложение
- Добре
- Господине, предлагам ви телефона за 260 лева при едногодишен даговор с 55 лева месечен абонамент.
Тук следват едни бързи сметки в моята глава 260+12х55=920 - хмм
- Добре нещо не ми излизат сметките
- Но господине, вижте сега тук полуавате неограничени разговори и неограничен интернет и е само 55 лева на месец.
- Добре това може ли да се прехвърли на сегашния ми номер
- О не трябва нова карта
- И какво да я правя тази карта кяото явно няма да ползвам, защото си имам глобулски номер от 6 години и само него ползвам.
- Ама господине тази оферта е много добра
В този момент идва някаква жена да си плаща сметката аз и казвам да облсужи жената и после ще продължим като вече ми става забавно.
Докато К1 обслужва жената на работа пристига К3, която ме жийда как безцелно зяпам витрините и се приближава към мен:
- С нещо мога ли да Ви бъда полезна
- Да крия се от русата Ви колежка
Следва усмивка
- Реално искам да си купя нокия е52 но както виждам нямате по-изгодна оферта от тази на виваком
- Телефонът го нямаме в наличност, но до 15 минути може да бъде доставен, какво предложение Ви напавиха от Виваком?
Обясних и с 2 думи
- В момента не можем да Ви предложи нищо по-евтино, вие имате ли договор към Глобул?
- Да вече 6-та година
- Скоро ли Ви изтича договора?
- Да в края на ноември.
- Мой съвет е да изчакате до следващия месец - от Глобул съссигурност ще Ви се обадят и ще Ви направят доста изгодно предложение, след като сте има абонат от толкова години.
- Благодаря за съвета, лек ден.
- Лек ден и заповядайте пак.
- Ако русата не е на работа - може.
-

Не знам кой е внушил в тиквата на К1, че трябва да ми предложи всичко друго преди да ми предложи това, което искам, обаче със сигурност скоро в Германос няма да стъпя!
Това "упражнение" отне около 45 минути

- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Германос - never again





Re: Германос - never again
Ми какво да ти кажа, типичната бизнес действителност в България - лоялните клиенти трябва да бъдат прецаквани, малтретирани и обирани 

- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Германос - never again
Ами така нахални са, защото им дават някакви безумни таргети да изпълняват и не могат ли, бонуси към заплатката - кайне. И те почват повече да досаждат отколкото да помагат на клиентите си.
Веднъж ми спряха телефона точно 1 час преди да го платя и влязох в първия магазин , а той бе Мсвят - 3 служителки. И казвам си аз номера и момиченцето с табелка "кифла" ми изсипва:" Ами господине, за такива като Вас, на които им спират сметките имам супер изгоден план за да може да си ги плащате редовно"...Аз така -
, жената до нея с табелка "Шефка на мисирки" и тя -
...2 сек. пауза... Отново си повторих какво каза и осъзнах: скандал ще има
... Аз я питам: "Как точно определи какъв съм и кога си плащам сметките. Парите ти ли ми ги даваш или к'во?", но за жалост шефката я вдигна и тя ме обслужи с хиляди извинения, а горкото момиченце даже и не разбра какво е казала 
Веднъж ми спряха телефона точно 1 час преди да го платя и влязох в първия магазин , а той бе Мсвят - 3 служителки. И казвам си аз номера и момиченцето с табелка "кифла" ми изсипва:" Ами господине, за такива като Вас, на които им спират сметките имам супер изгоден план за да може да си ги плащате редовно"...Аз така -




- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Re: Германос - never again
По въпроса за лоялните клиенти българските оператори са гола вода. Все още изкачат с оферти за нови абонати, все едно сега навлиза мобилната телефония. А в това време хората ходят с по два, три телефона в джоба, щото им са много добри офертите на новите сим карти. Мой съдружник във Франция, само за преподписване на договор с оператора, му бе подарен телефон от висок клас по негов избор без допълнителни условия, затова че е лоялен към съответния оператор, а не отива при някой друг.
А по въпроса за Германос, май варианта за телефон от тях е лош, по простата причина, че аз за втори път нося закупен от тях телефон на гаранционен ремонт, и днес за капак ми бе отказан оборотен тел, защото нямали. Магазин за телефони - нямат телефон...
А по въпроса за Германос, май варианта за телефон от тях е лош, по простата причина, че аз за втори път нося закупен от тях телефон на гаранционен ремонт, и днес за капак ми бе отказан оборотен тел, защото нямали. Магазин за телефони - нямат телефон...
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
Re: Германос - never again
dinkomg написа:, и днес за капак ми бе отказан оборотен тел, защото нямали. Магазин за телефони - нямат телефон...
те телефони имат - ама нямат оборотен

- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Германос - never again
dimithur написа:Ми какво да ти кажа, типичната бизнес действителност в България - лоялните клиенти трябва да бъдат прецаквани, малтретирани и обирани

- EBEEMVACIA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: BMW factory in Dingolfing
- Пол: Мъж
- Кара: рожден ден
- Мечтае да кара: Apassionata
- Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
Re: Германос - never again
ооо-тоова е нищо в монтана мацките показват и среден пръст
вивакомките са бандитки големи

̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2
Re: Германос - never again
аз съм работил в германос.Там ти промиват мозъка карти карти карти!!!
Там нямат голяма изгода да ти продадът телефон ако е без карта.Играта е само нови карти.За това само се чудят как да ти пробутат нова карта.За това никога не вярвайте на продавачи в мобилни магазини !!! 


meto'o написа:Хората са го казали, путката е не женски полов орган а тип мъжки характер![]()
поздрави

Продавам шофъорско огледало за Опел Вектра
Re: Германос - never again
Don_Emilio написа:Ами така нахални са, защото им дават някакви безумни таргети да изпълняват и не могат ли, бонуси към заплатката - кайне. И те почват повече да досаждат отколкото да помагат на клиентите си.
Веднъж ми спряха телефона точно 1 час преди да го платя и влязох в първия магазин , а той бе Мсвят - 3 служителки. И казвам си аз номера и момиченцето с табелка "кифла" ми изсипва:" Ами господине, за такива като Вас, на които им спират сметките имам супер изгоден план за да може да си ги плащате редовно"...Аз така -, жената до нея с табелка "Шефка на мисирки" и тя -
...2 сек. пауза... Отново си повторих какво каза и осъзнах: скандал ще има
... Аз я питам: "Как точно определи какъв съм и кога си плащам сметките. Парите ти ли ми ги даваш или к'во?", но за жалост шефката я вдигна и тя ме обслужи с хиляди извинения, а горкото момиченце даже и не разбра какво е казала
И аз последно като си плащах на Мтел, веднага започнаха - вие като лоялен клиент, може да се възползвате от еди каква си промоция с еди колко си минути, само за 10лв на месец


- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Германос - never again
Имах една карта на виваком,трябваше ми само за интернет през телефон,подписал съм договор,плащам си редовно през ипей и един ден,след година,реших ,кои-знае защо че искам да си взема и мобилен компютър от виваком-тогава лъсна измамата,на всякъде пише че може да си вземеш нетбук,обаче се оказва че трябва да си нов клиент,да не си фирма и още толкова изисквания,писах писма до виваком,говорих с тях по телефона-ТЦ,не става...междувременно,щото съм лоялен клиент и си плащам сметките редовно,вече сметката ми щяла да бъде с 50 стотинки по-малко...
Ае бегайте от тука,свършил ми е договора,не се е подновил отново,обаждам се и казвам-не го ползвам,не искам да съм ви клиент-спирайте ми договора-а от там ми обясняват че така не става,трябва да си загубя 1 во времето,да подам някаква молба,да разгледат молбата ми,и 2 ро да загубя парите си,да им платя за следващият месец и тн...до тогава-плащай месечни такси...
Писах и на комисията за защита на потребителите,като дадох линк към обявата им за мобилният лаптоп,как условията не са ясни и някъде са забити с малки букви-естествено че ги боли комисията за тея проблеми
Ае бегайте от тука,свършил ми е договора,не се е подновил отново,обаждам се и казвам-не го ползвам,не искам да съм ви клиент-спирайте ми договора-а от там ми обясняват че така не става,трябва да си загубя 1 во времето,да подам някаква молба,да разгледат молбата ми,и 2 ро да загубя парите си,да им платя за следващият месец и тн...до тогава-плащай месечни такси...
Писах и на комисията за защита на потребителите,като дадох линк към обявата им за мобилният лаптоп,как условията не са ясни и някъде са забити с малки букви-естествено че ги боли комисията за тея проблеми
Re: Германос - never again
брат ,работил съм в такъв магазин и там просто ги задължават да са нагли,не се сърди политика 

Re: Германос - never again
Е па от Германос в Хасково не мога да се оплача. Две момичета обясняват с мил тон, вярно, не разбират много, но все пак са мили
. Веднъж си спирах картата, какво ли не ми предлагаха, карта с 2лв. на месец и телефон по избор с някаква отстъпка. Накрая извадих картата от телефона, оставих й я на масата и й казах, прави каквото искаш, обаче ме губиш като клиент. Ми че те можели и да ги спират тия карти бре?!? Даже и нова си взех след време.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Германос - never again
Яко... ае поне е било весело... хубавото в случая е, че К2 и К3 са били на ниво.... а К1 вероятно е била или нова, или.... тъпа 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick