на къде и колко да завартя валовете на 318ис
Модератор: bum_bum
			26 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
Колега, целта на темата е не да върви добре, а повече 
			
		- vladi_a_i
 - костинбродчанин
 - 
				
			 - Мнения: 3239
 - Регистриран на: 18.11.2008
 - Местоположение: градът на славея
 - Пол: Мъж
 - Кара: е60 530д
 - Мечтае да кара: М3 Компакт
 - Детайли за колата: Няма много...
 
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
С шрикчета може ама с обикновенните няма как да стане по бърза...
			БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
		- BMWm5
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 876
 - Регистриран на: 22.01.2007
 - Местоположение: Пловдивчанче
 - Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
 - Мечтае да кара: м6
 
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
а как да накараме един ис да върви пове4е  
  аз съм сложил 4ип от лъ4о на 7000 оборота изк..  генерация.. газо оскорител на мястото на катализатова траба ф63 (от знак поцинкованата)  
  и краино резунаторно гърне . преди имах една тава то4но в центъра на м бронята под ъгъл с едно дебели марку4и които отиваха кам филтъра (оригинална голяма кутия) и след 100 км върве6е мн добре ... но малко  я пляснах и само на аер боксове стана  
   наи доброто ми постижение е било .. Прилиуд 2.3 4ип и генерация (2 коли отпред) 
тоъота селика , и голф 4 гти 170 коня дино ,на него бях отред 3 коли на 3 дръпки явно превазходство тогава бях и налиускал нафталин и 100 октана бензин.. от тогава не я бях палил 3 4 месеца и се бе6е появил проблема с потенциометъра на дросела
			
		тоъота селика , и голф 4 гти 170 коня дино ,на него бях отред 3 коли на 3 дръпки явно превазходство тогава бях и налиускал нафталин и 100 октана бензин.. от тогава не я бях палил 3 4 месеца и се бе6е появил проблема с потенциометъра на дросела
- michev
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2041
 - Регистриран на: 5.06.2003
 - Местоположение: Targovishte
 - Пол: Мъж
 - Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
 - Мечтае да кара: E30 M3
 - Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
 
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
я ме светни за газоУскорителя че нещо не вдянах що за чудо е
			only rear wheel drive
		- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
По-широка, права тръба - това е газоускорителя  
  Без катализатор и с по-широка тръба, газовете би трябвало да минават по-бързо. Макар, че и това не е винаги така, тези процеси се изчисляват да бъдат оптимални. Чул съм, некомпетентната ми натура, че вентилираните двигатели (с по 4 клапана на цилиндър) са подходящи за "отпушена генерация", за разлика от тези с по 2 клапана (например М20 с 2, по-тесни тръби), които имали нужда от нещо да ги "запушва".
			BMW only!
		- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
BMWm5 написа:а как да накараме един ис да върви пове4еаз съм сложил 4ип от лъ4о на 7000 оборота изк.. генерация.. газо оскорител на мястото на катализатова траба ф63 (от знак поцинкованата)
и краино резунаторно гърне . преди имах една тава то4но в центъра на м бронята под ъгъл с едно дебели марку4и които отиваха кам филтъра (оригинална голяма кутия) и след 100 км върве6е мн добре ... но малко я пляснах и само на аер боксове стана
наи доброто ми постижение е било .. Прилиуд 2.3 4ип и генерация (2 коли отпред)
тоъота селика , и голф 4 гти 170 коня дино ,на него бях отред 3 коли на 3 дръпки явно превазходство тогава бях и налиускал нафталин и 100 октана бензин.. от тогава не я бях палил 3 4 месеца и се бе6е появил проблема с потенциометъра на дросела
Колега, извинявай ама кой клас имаш завършен
- fast or stupid
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 120
 - Регистриран на: 5.03.2010
 - Местоположение: софия
 - Пол: Мъж
 - Кара: неква джипка
 
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
Спри да лиускаш нафталин а пробваи с олекотяаване. На маховика да не земеш флекса  
			
		- BMWm5
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 876
 - Регистриран на: 22.01.2007
 - Местоположение: Пловдивчанче
 - Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
 - Мечтае да кара: м6
 
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
правописа ми е под всяква критика ина4е по едно време 3-ти курс студент бях но ми писна да се разправям.. по въпроса с газоускорителя има 2 модела единия е направен.. като обикновенно резонаторно гърне но вместо дупки има изпъкнали 4асти като големи пъпки в единия краи с разрез подредени спираловидно и у6 има някакво завихряне.. другите които продава4ите на гърнета продават и разправят 4е са по добри са на съ6тия принцип но в средата на гърнето има се едно квадрат които е натиснат в 4етерте му стени и съ6тевременно е надуп4ен .. аз съм с такъв и като гло сложих ми се стори 4е има някаква полза от него колко в вярно.. не знам
			
		Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
BMWm5 написа:правописа ми е под всяква критика ина4е по едно време 3-ти курс студент бях но ми писна да се разправям.. по въпроса с газоускорителя има 2 модела единия е направен.. като обикновенно резонаторно гърне но вместо дупки има изпъкнали 4асти като големи пъпки в единия краи с разрез подредени спираловидно и у6 има някакво завихряне.. другите които продава4ите на гърнета продават и разправят 4е са по добри са на съ6тия принцип но в средата на гърнето има се едно квадрат които е натиснат в 4етерте му стени и съ6тевременно е надуп4ен .. аз съм с такъв и като гло сложих ми се стори 4е има някаква полза от него колко в вярно.. не знам
идвата типа са ташак,идвата спъват мотора
Re: на къде и колко да завартя валовете на 318ис
не върти валовете "на око"... фабричната настройка е компромис- ем да върви във високите, ем да има отзивчивост в ниските. 
аз ако съм на тебе- за кола дето няма да я караш само на писта - компромиса е идеалното решение.
			аз ако съм на тебе- за кола дето няма да я караш само на писта - компромиса е идеалното решение.
алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
			26 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
