Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
Модератор: Общи модератори
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ


- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
Охх,ама наистина последно,и нямам за цел да убеждавам никого,само по въпроса за "лайна*та" в резервоара,абе как може толкова елементарно да се расъждава,ами помислете малко,имаш един елемент-лайн*на и започваш изследвания как тоя елемент да се свърже с друг елемент и от там на елемент-лай*на да му се промени структората под въздействие на добавеният елемент така,че елемент-лай*на да мине през филтри и дюзи като "полезен елемент" без да си взаимодейства с филтри и дюзи и дори да подобри работата на двигателя,това са изледвания на мулекулярно ниво,точно преди около 100-120 години не се е знаело за микробите щото отново се е мислело че ако не се вижда не може да навреди,предполагам че по онова време когато са открили витамин "Ц" пак е имало скептици че хич не е нужно,за холестерол и тн. също не е чувано...
И като финал,братя Раит (създателите на 1 вия самолет) са използвали немски мотор за биплана им,но поради лошият бензин е бил толкова малко ефективен че помолили да им се приготви друга смес на базата на петрола...всъщност това се явяват първите добавки!
Основното е-добавките(хубавите и скъпите) повишават качеството на горивото,цетаново или октаново число,едно гориво се влиае от много фактори,като се позне от влажността на въздуха та до температурата на околната среда,какво си мислите че съдържат "летните" и "зимните" горива-ами оная мръсна дума "добавки" ...
Това е от мен,а и четене му е майката.И бащата
И като финал,братя Раит (създателите на 1 вия самолет) са използвали немски мотор за биплана им,но поради лошият бензин е бил толкова малко ефективен че помолили да им се приготви друга смес на базата на петрола...всъщност това се явяват първите добавки!
Основното е-добавките(хубавите и скъпите) повишават качеството на горивото,цетаново или октаново число,едно гориво се влиае от много фактори,като се позне от влажността на въздуха та до температурата на околната среда,какво си мислите че съдържат "летните" и "зимните" горива-ами оная мръсна дума "добавки" ...
Това е от мен,а и четене му е майката.И бащата
- dimo.tomov
- Потребител
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: 23.08.2010
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
Аз ползвам добавките на Хадо, за горивонагнетателната помпа http://www.xado.unacs.bg/xado-gorivo.html Казват, че формират металокерамика. Незнам какъв е ефекта специално от нея, тъй като ползвам и други техни продукти, но действително разхода ми се намали с 1-1,5 литра на 100 км.
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
Massacre написа:И все пак си държа на мнението, че ако един двигател се поддържа добре не му трябват добавкиЩе дам пример: Инжекторите заминават поради задръстване с л@йна и налепи. Как да ги спасим? Яко ръгаме добавки и се молим нещо да се случи... или просто заменяме старите инжектори с нови? Това важи за всички останали системи!
чакай да ти напиша няколко (директни) наблюдения. щото мисля, че фокуса ти е на друго място.
инжектори с добавки може и да изчистиш. може и да не можеш. аз съм виждал и двата варианта.
резервоар с добавки ще изчистиш.. и ще ти запуши бензиновия филтър- които го сменяш след това за 30 минути и мисията е изпълнена без да трябва да разглабяш половината задник на колата си.
но основното което чистят добавките при бензиновите двигатели са карбонови депозити по челата на буталата и горивните камери. тези същите депозити които вдигат компресията и се почват детонациите.. повечето спортни двигатели които са със големи допуски страдат от карбонови налепи поради "блоу бай". и понеже повечето атмосферни са и с висока компресия- малко карбон да се събере и почват да детонират.. да не говориме че може направо челата на буталата да се удрят в карбоновите депозити и като е студен мотора да удря все едно има замръзнали повдигачи. питай ме как знам...
както писах по-горе... дори сериозни фирми като мерцедес казват че шеврон техрон е полезен за техните двигатели (особено за амг моторите които са известни с трупането си на депозити ако не се карат здраво).
иди потърси за "chevron techron" и italian tuning"

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
аз проблема съм го ре6ил като и давам винаги цялата газ 

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
Тоя Шеврон е одобрен и от БМВ като добавка, само, че струва 6-7 долара, а тук го продават на 30лв 

Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
Само между другото, без да се заяждам, специално Мерцедес използват контролирано детонационно горене за почистване на горивната камера. Има си специален алгоритъм, броят се цикли и т.н. и то време на време се активира алгоритъма. Та толкова за почистването на гор. камера и Мерцедес (и аз имам наблюдения, преки)
Понеже не вярвам БМВ да са по назад, 100% и те правят същото.
Степента на сгъстяване почти никой вече не пипа, защото като я вдигнеш се вдигат темепратурите на горене, азотните окиси и става дълга и широка.
Някой може ли да сканира официален документ на Мерцедес или БМВ, в който се вижда, че признават тази добавка?
Понеже не вярвам БМВ да са по назад, 100% и те правят същото.
Степента на сгъстяване почти никой вече не пипа, защото като я вдигнеш се вдигат темепратурите на горене, азотните окиси и става дълга и широка.
Някой може ли да сканира официален документ на Мерцедес или БМВ, в който се вижда, че признават тази добавка?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
ОфиСиален документ няма отде да взема, но на сайта на Шеврон е споменато на няколко места.
Това с контролираното детонационно горене има ли го описано някъде как става? За степента на сгъстяване не вденах, какво общо има?
Това с контролираното детонационно горене има ли го описано някъде как става? За степента на сгъстяване не вденах, какво общо има?
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
@2bar написа:Само между другото, без да се заяждам, специално Мерцедес използват контролирано детонационно горене за почистване на горивната камера. Има си специален алгоритъм, броят се цикли и т.н. и то време на време се активира алгоритъма. Та толкова за почистването на гор. камера и Мерцедес (и аз имам наблюдения, преки)
виж какво съм ти закачил.. страница 15.
Степента на сгъстяване почти никой вече не пипа, защото като я вдигнеш се вдигат темепратурите на горене, азотните окиси и става дълга и широка.Някой може ли да сканира официален документ на Мерцедес или БМВ, в който се вижда, че признават тази добавка?
не четеш внимателно. степента на сгъстяване се променя от натрупването на карбоните... и допълнително се лепят по външната страна на клапаните и не позволяват да се затварят/уплътняват хубаво което е още един минус...
за директните наблюдения... остави.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
ся, ако си говорим честно, първият документ е за америка и е още от времето на Даймлер-Крайслер, а втората снимка....на която пише БМВ, не вярвам, и вие да вярвате. Пък и ако ще си играем на поставане на снимки, кажете още от сега да не си губя времето....
да не говорим, че документа е с ужасен превод и аз не знам от какъв език, предполагам немски и някой просто го е превел на английски, като си личи, че не е имал кой знае колко голямо понятие от нещата.
In areas where carbon deposits may be encountered because gasoline with additives are not available, Mercedes-Benz
recommends the use of additives approved by us for use on Mercedes-Benz vehicles ( page 15).
значи в области, в които може да се стигне до образуване на нагар по буталото, поради факта, че горива с добавки (става въпрос за самата бензиностанция) не са достъпни, да се слага добавката.
и сега нали се сещате, че цялата работа е прах в очите - става въпрос за евентуално образуване на нагар в резултат на това, че в горивото няма (каквото и да значи това) допълнителни добавки (които се слагат от производителя на гориво). тук не си говорим, за мотор кинеф, който е горял масло като за световно, и като сложиш добавката да стане чудо...просто говорим, да си слагаш нещо профилактично.
аз много внимателно чета, и това което съм написал е, че степента на сгъстяване е достатъчно ниска, че от нагар и т.н. да се вдигне дотолкова, че да се започне с детонации. това вече е краен вариант със собственик мундар.
пък за директните наблюдения, съжалявам, че просто няма начин и аз да кача pdf, където е описано как точно се почиства гор. камера.
да не говорим, че документа е с ужасен превод и аз не знам от какъв език, предполагам немски и някой просто го е превел на английски, като си личи, че не е имал кой знае колко голямо понятие от нещата.
In areas where carbon deposits may be encountered because gasoline with additives are not available, Mercedes-Benz
recommends the use of additives approved by us for use on Mercedes-Benz vehicles ( page 15).
значи в области, в които може да се стигне до образуване на нагар по буталото, поради факта, че горива с добавки (става въпрос за самата бензиностанция) не са достъпни, да се слага добавката.
и сега нали се сещате, че цялата работа е прах в очите - става въпрос за евентуално образуване на нагар в резултат на това, че в горивото няма (каквото и да значи това) допълнителни добавки (които се слагат от производителя на гориво). тук не си говорим, за мотор кинеф, който е горял масло като за световно, и като сложиш добавката да стане чудо...просто говорим, да си слагаш нещо профилактично.
аз много внимателно чета, и това което съм написал е, че степента на сгъстяване е достатъчно ниска, че от нагар и т.н. да се вдигне дотолкова, че да се започне с детонации. това вече е краен вариант със собственик мундар.
пък за директните наблюдения, съжалявам, че просто няма начин и аз да кача pdf, където е описано как точно се почиства гор. камера.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
В тази тема се видя кои са отличниците !
Аз съм слагал лики моли за дизел . Ефект категорично има !
А резрвоара свети ./проверено днес по друг повод /
Аз съм слагал лики моли за дизел . Ефект категорично има !
А резрвоара свети ./проверено днес по друг повод /
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
всичките мерцедес документи в америка са написани така
техническата документация не се превежда от американци а от немци
резултата е трагикомичен.
за годината - и от 1976 да беше- какво променя това? докато не напишат нещо друго- нещата си важат.
за компресията - ще се изненадаш...
за качеството на бензина- ти нали разбираш че в бг _няма_ бензин които да има необходимите добавки? а в америка е само един- тексако/шеврон и той е в определени щати. това шел, мобил, синоко- всичките са боклуци.
откъде знам? ми да кажеме че имам приятели.. единия е със цл65, другия е със слк55... и двата периодично се задръстват и почват да тропат като ги запалиш студени... после две шишета шеврон текрон, малко италянски тунинг и .. утихват за няколко месеца. имам и трети приятел със цл55.. преди седмица ми звъни и вика- ела да го чуеш как съм разбил повдигач и тропа като чук и наковалня като е студен.. викам му.. не е повдигач.. отивай купувай шеврон техрон и наливай..
и така...


за годината - и от 1976 да беше- какво променя това? докато не напишат нещо друго- нещата си важат.
за компресията - ще се изненадаш...
за качеството на бензина- ти нали разбираш че в бг _няма_ бензин които да има необходимите добавки? а в америка е само един- тексако/шеврон и той е в определени щати. това шел, мобил, синоко- всичките са боклуци.
откъде знам? ми да кажеме че имам приятели.. единия е със цл65, другия е със слк55... и двата периодично се задръстват и почват да тропат като ги запалиш студени... после две шишета шеврон текрон, малко италянски тунинг и .. утихват за няколко месеца. имам и трети приятел със цл55.. преди седмица ми звъни и вика- ела да го чуеш как съм разбил повдигач и тропа като чук и наковалня като е студен.. викам му.. не е повдигач.. отивай купувай шеврон техрон и наливай..
и така...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
@2bar написа: а втората снимка....на която пише БМВ, не вярвам, и вие да вярвате.

Добавката си е на БМВ с парт номер и е всъщност същата Шеврон.
http://www.bmwtis.com/tsb/bulletins/bulletin_graphic_temp/B130506g.htm
Същото го има и за Сааб

Последна промяна bum_bum на 25 Авг 2010, 0:11, променена общо 1 път
Re: Анкета за ГОРИВНИТЕ ДОБАВКИ
не бе, светни ме, каква е идеята след толкова писане?
сигурно на втора страница написах (по повод поста на Димитров), че в европа и в частност германия добавки не се слагат добавки от самите шофьори. Ако има добавки, то те са от самата бензиностанция. Просто няма такава практика.
Какво става в българия, божа работа. Просто идеята ми беше, че в Европа не е като в България.
ся се почна с документи за америка, които даже и общо взето нищо съществено не казват. После се започна с други дивотии за българските мерцедеси, където не се знае кой от къде и на колко е дошъл, и после карани само на 5 км за едно кафе. Така не се карат тези коли, никой и не ги кара при мен така. Всички дават газ на магистралата и аз не съм чул да тропа мерцедес вследствие на нагар по буталото.
Откъде знам ли - ми много просто - присъствал съм на доста отворени мотори в МБ и такова нещо като нагар няма.
сигурно на втора страница написах (по повод поста на Димитров), че в европа и в частност германия добавки не се слагат добавки от самите шофьори. Ако има добавки, то те са от самата бензиностанция. Просто няма такава практика.
Какво става в българия, божа работа. Просто идеята ми беше, че в Европа не е като в България.
ся се почна с документи за америка, които даже и общо взето нищо съществено не казват. После се започна с други дивотии за българските мерцедеси, където не се знае кой от къде и на колко е дошъл, и после карани само на 5 км за едно кафе. Така не се карат тези коли, никой и не ги кара при мен така. Всички дават газ на магистралата и аз не съм чул да тропа мерцедес вследствие на нагар по буталото.
Откъде знам ли - ми много просто - присъствал съм на доста отворени мотори в МБ и такова нещо като нагар няма.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо