m3 vs mustang
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
m3 vs mustang
http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4
http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... index.html
м3-to e с континенталки, а mustang-a с пирели...
QUARTER MILE
m3 - 12.8 sec @ 110.9 mph
mustang - 12.7 sec @ 111.6 mph
BRAKING, 60-0 MPH
m3 - 110 ft
mustang - 108 ft
LATERAL ACCELERATION
m3 - 0.95 g (avg)
mustang - 0.96 g (avg)
MT FIGURE EIGHT
m3 - 25.1 sec @ 0.74 g (avg)
mustang - 24.9 sec @ 0.76 g (avg)
WTF? вярно, че континенталките са боклуци, ама ебаси mustang-а със цял заден мост... има нещо много гнило в тая работа
http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... index.html
м3-to e с континенталки, а mustang-a с пирели...
QUARTER MILE
m3 - 12.8 sec @ 110.9 mph
mustang - 12.7 sec @ 111.6 mph
BRAKING, 60-0 MPH
m3 - 110 ft
mustang - 108 ft
LATERAL ACCELERATION
m3 - 0.95 g (avg)
mustang - 0.96 g (avg)
MT FIGURE EIGHT
m3 - 25.1 sec @ 0.74 g (avg)
mustang - 24.9 sec @ 0.76 g (avg)
WTF? вярно, че континенталките са боклуци, ама ебаси mustang-а със цял заден мост... има нещо много гнило в тая работа

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: m3 vs mustang
steeN написа:ебаси mustang-а със цял заден мост...
На хубав и равен път зависимото окачване предполагам не е от толкова голямо значение.
Иначе много яко ги пързалят в завоите

Никой не мое ма връне на селу!
- worker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds
- Мечтае да кара: M3 E30
Re: m3 vs mustang
Тая тема я има вече тук колеги:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=19&t=216756&hilit=bmw+ford
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=19&t=216756&hilit=bmw+ford
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: m3 vs mustang
saleen написа:steeN написа:ебаси mustang-а със цял заден мост...
На хубав и равен път зависимото окачване предполагам не е от толкова голямо значение.
Иначе много яко ги пързалят в завоите
при резки смени на посоката(особено последователни) целия заден мост никога не може да ти даде такава стабилност както независимото окачване... ако имаше тест с конуси според мен mustang-a щеше да изостане доста по този критерии. той и по-всички други трябва да изостава, просто няма никаква логика в числата от този тест за мен...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: m3 vs mustang
Не че нещо, ама "Гад блес америка!"
Тва мисля обяснява всичко



Тва мисля обяснява всичко

- Anfiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: In the 90's
Re: m3 vs mustang
Мустангът е единственият автомобил, който харесвам, освен разните BMW-та.
В случая американците си рекламират продукта. Разликите не са кой знае какви, а и драйвърът е американец, по-добре се справя с родното.
И все пак подобни видеота за мен са си чиста реклама. Замислете се колко Бимъри има по американските магистрали (много, ама много) и колко е разпространен Мустангът в Европа (с малки изключение в Германия и Франция). При почти еднакви показатели на двете коли и едно 100% разлика в цената и такива малки продажби в Европа, ще се качват клипове как сгъва М-ки, AMG-та, RS-и и к'вото друго се сетите. 

В случая американците си рекламират продукта. Разликите не са кой знае какви, а и драйвърът е американец, по-добре се справя с родното.




- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: m3 vs mustang
не виждам какво толкова се чудиш...
пиша ти отговор като човек имащ 2005 мустанг ГТ и 2001 е46 м3, а ми се е случвало да покарам е92 м3, за новия мустанг съдя по мнения на познати които вече си купиха.
е92 м3 е много по-тежко от е46 и определено килата му се чувстват. спасяват го само многото коне и добрия мотор.
2011 мустангът го настига по коне, има повече въртящ момент и е малко по-лек. сток окачването на 2005-та идва малко меко и няма много усещане от кормилото, явно инжинерите от форд са си написали домашното, защото новият модел е с окачване, което е 20% по-твърдо от старото гт500 и има друга рейка, в резултат на което вече може да се нарече "спортна кола"
не знам дали си карал кола с цял заден мост, но на гладък път (те все пак тестват на писта) не може да кажеш че е недостатък (форд печелят ГТ4 тъкмо с Ford Mustang FR500GT3 който е с цял заден мост, а конкуренцията е м3, з4, корвет, порше 997, астън мартин и т.н.....така че не е чак толкова зле
) друг е въпросът какво се случва на неравен път - борбата е безмилостна, жестока...задницата постоянно подскача наляво-надясно, но като свикнеш е доста фън.
с две думи - след е46 бмв ориентират м3 към един по-тежък, по-голям, по-комфортен автомобил а форд след 2005 се мъчат да направят един по-спортен, по-лек и по-добре държащ се на пътя american muscle, та и двете се срещат някъде по средата.
пиша ти отговор като човек имащ 2005 мустанг ГТ и 2001 е46 м3, а ми се е случвало да покарам е92 м3, за новия мустанг съдя по мнения на познати които вече си купиха.
е92 м3 е много по-тежко от е46 и определено килата му се чувстват. спасяват го само многото коне и добрия мотор.
2011 мустангът го настига по коне, има повече въртящ момент и е малко по-лек. сток окачването на 2005-та идва малко меко и няма много усещане от кормилото, явно инжинерите от форд са си написали домашното, защото новият модел е с окачване, което е 20% по-твърдо от старото гт500 и има друга рейка, в резултат на което вече може да се нарече "спортна кола"
не знам дали си карал кола с цял заден мост, но на гладък път (те все пак тестват на писта) не може да кажеш че е недостатък (форд печелят ГТ4 тъкмо с Ford Mustang FR500GT3 който е с цял заден мост, а конкуренцията е м3, з4, корвет, порше 997, астън мартин и т.н.....така че не е чак толкова зле

с две думи - след е46 бмв ориентират м3 към един по-тежък, по-голям, по-комфортен автомобил а форд след 2005 се мъчат да направят един по-спортен, по-лек и по-добре държащ се на пътя american muscle, та и двете се срещат някъде по средата.




- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: m3 vs mustang
ооопс забравих......м3тата в англия излизат от магазина с мишелин пилот къп...и имат нечовешкото поведение на писта и затова пресата тук много ги хвалеше...в момента в който им сложиш нормални гуми нещата стават много различни, предполагам това е повлияло на теста също. би било интересно да се пробват и двете на пилот къп




- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: m3 vs mustang
сега се замислих и мисля, че разбирам за какво говориш за подскачането. усещал съм такова нещо на коли с греда отзад, когато съм се засилил като идиот по някой рампа за качване/слизане на магистралата и задницата наистина подскача настрани като минава през фугите в бетона, което е доста изнервящо и първите пъти си беше и стряскащо.
просто впечатленията ми от коли, които не са с независимо окачване, е че изтърват много по-внезапно, а те го изкараха едва ли супер културен. за съжаление точно мустанг никога не съм карал. карал съм малко новото камаро (v6 версията) и там усещането беше че има tons of grip обаче никва комуникация кво става и нещо не ми стигна смелостта да разбера къде е лимита
но то така или иначе си е "модерно" отзад.
просто впечатленията ми от коли, които не са с независимо окачване, е че изтърват много по-внезапно, а те го изкараха едва ли супер културен. за съжаление точно мустанг никога не съм карал. карал съм малко новото камаро (v6 версията) и там усещането беше че има tons of grip обаче никва комуникация кво става и нещо не ми стигна смелостта да разбера къде е лимита

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: m3 vs mustang
не знам кое е чудното. новия мустанг е много силен... а бмв-то е ... скъпо и 3-годишно като концепция.
солидния заден мост пречи само ако пистата е много неравна на изходите от завоите...
солидния заден мост пречи само ако пистата е много неравна на изходите от завоите...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: m3 vs mustang
alx написа:не знам кое е чудното. новия мустанг е много силен... а бмв-то е ... скъпо и 3-годишно като концепция.
солидния заден мост пречи само ако пистата е много неравна на изходите от завоите...
А в БГ, дали помага?

Иначе, мустанг и м3 е92 не съм карал, но пък съм карал независимо окачване и кола с винкел (заден мост) и определено не съм доволен от второто. Все пак при новите май е различно или пък не?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Нено Б.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06
Re: m3 vs mustang
oxam написа:не виждам какво толкова се чудиш...
пиша ти отговор като човек имащ 2005 мустанг ГТ и 2001 е46 м3, а ми се е случвало да покарам е92 м3, за новия мустанг съдя по мнения на познати които вече си купиха.
е92 м3 е много по-тежко от е46 и определено килата му се чувстват. спасяват го само многото коне и добрия мотор.
2011 мустангът го настига по коне, има повече въртящ момент и е малко по-лек. сток окачването на 2005-та идва малко меко и няма много усещане от кормилото, явно инжинерите от форд са си написали домашното, защото новият модел е с окачване, което е 20% по-твърдо от старото гт500 и има друга рейка, в резултат на което вече може да се нарече "спортна кола"
не знам дали си карал кола с цял заден мост, но на гладък път (те все пак тестват на писта) не може да кажеш че е недостатък (форд печелят ГТ4 тъкмо с Ford Mustang FR500GT3 който е с цял заден мост, а конкуренцията е м3, з4, корвет, порше 997, астън мартин и т.н.....така че не е чак толкова зле) друг е въпросът какво се случва на неравен път - борбата е безмилостна, жестока...задницата постоянно подскача наляво-надясно, но като свикнеш е доста фън.
с две думи - след е46 бмв ориентират м3 към един по-тежък, по-голям, по-комфортен автомобил а форд след 2005 се мъчат да направят един по-спортен, по-лек и по-добре държащ се на пътя american muscle, та и двете се срещат някъде по средата.
Хм, значи палячовците от топ гиър са били прави за мекото окачване на старото гт500


rwd фен
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: m3 vs mustang
Нено Б. написа:Хм, значи палячовците от топ гиър са били прави за мекото окачване на старото гт500На практика излиза, че това е мощна кола със страшен звук, която изглежда страхотно и върви страхотно в права линия, но не може да завива
до някъде да, старото ГТ500 е съвсем малко по-твърдо от ГТ, но моторът е много по-тежък (все пак 5.4 чугун срещу 4.6 алуминий) но решението е много просто, да се похваля, че вчера успях да си монтирам новите койловъри - 9кг отпред / 6 кг отзад пружини, регулируема твърдост на амортисьорите, кембър плейтс и направо се преродих. не мога повярвам колко по-чувствително е кормилото и колко повече грип имам. цяла вечер раздавах газ и не мога да и се нарадвам, брат ми и той направи едно кръгче и остана повече от впечатлен (имайки предвид че я сравнява със състезателното 928....) малкият проблем е, че дори с 550 кс вече почна да ми става бавна и сега много се чудя дали да влизам във филма 800+ кс (изпадна ми един 5.1 литра строукър кит, ама това значи 650цц инжектори, нови горивни помпи, нов двудисков съединител и разни други шукарийки......и май ще трябва да карам постоянно тойо р888 отзад за да мога да тръгвам)




- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: m3 vs mustang
това ми се струва, че ще е интересно...
http://www.youtube.com/watch?v=C3U9LPSw ... r_embedded
http://www.leftlanenews.com/chevrolet-camaro-z28.html
Z28 was definitely approved to go into production featuring a 6.2-liter supercharged V8 - the same engine from the Cadillac CTS-V, meaning output will likely be at least 556 horsepower.
http://www.youtube.com/watch?v=C3U9LPSw ... r_embedded
http://www.leftlanenews.com/chevrolet-camaro-z28.html
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: m3 vs mustang
мда... знам го аз тоя мотор в кадито и съм го карал чат пат. на мене много ми харесва как седи на пътя- по-добре го усещам примерно от м5-цата.. всъщност не е много очудващо защото дори тестовете показват че е по-бързо, по-добре спиращо и по-завиващо от м5-цата така или иначе... и му е на 2/3 от парите.а и интериора му не е лош.. с две думи 2006-та м5-цата беше по-силния автомобил, но сега кадито е по-добрия. поне за мене...
за камарото- да- догодина ще излезе с този мотор.. но номенклатурата я объркаха- з28 винаги е било "по-бавното" камаро а "сс" (супер спорт) винаги е било най-отгоре.. само дето при новото изкараха първо "сс" с "нормалния" мотор и сега ще изкарват з28 с компресирания...
за камарото- да- догодина ще излезе с този мотор.. но номенклатурата я объркаха- з28 винаги е било "по-бавното" камаро а "сс" (супер спорт) винаги е било най-отгоре.. само дето при новото изкараха първо "сс" с "нормалния" мотор и сега ще изкарват з28 с компресирания...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани