Още коне от 316-ката
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Е46
Съмнявам се...има мейл - след известно време ти пращат данните от ВИН-а...ама сайт...да отговарят на въпроси...от БМВ АГ...
Сега ще оправя заглавието.

Сега ще оправя заглавието.
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Е46
Dimitroff написа:Съмнявам се...има мейл - след известно време ти пращат данните от ВИН-а...ама сайт...да отговарят на въпроси...от БМВ АГ...![]()
Сега ще оправя заглавието.
Добре а някой по вещ колега да каже махаш слагаш и палиш ли е само процедурата или... ???
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Още коне от 316-ката
Колега защо не пробваш с нещата които ти написах по-горе:
интейк кит (да хваща по-студен въздух отдолу, вече си с м2 броня)
леко отпушване на генерацията - махане катализатор и може би смяна средно и крайно гърне + малко по-широчки тръби
и една пренстройка на ЕКУто
и бензин VPower 100 (другото е компромис
)
Според мен ще усетиш разликата, колата ще има по-добър респонс още в по-ниските обороти и ще се развърта по-добре.
Само с един вал от 18ка не мисля че ще направиш нещо, но може да се поровиш в техническите параметри и да видиш какво им е толкова различното във валовете (градуси , размери, и т.н.) и може да пуснеш тема в тунинг раздела - там има доста хора по-наясно с ефектът от различни разпределителни валове
Пак ти казвам - с тия 8 клапана не очаквай чудеса от вал. То и с шрик вал 18ката не става изтребител
ПП: процедурата 100% няма да е сменяш-палиш.
интейк кит (да хваща по-студен въздух отдолу, вече си с м2 броня)
леко отпушване на генерацията - махане катализатор и може би смяна средно и крайно гърне + малко по-широчки тръби
и една пренстройка на ЕКУто
и бензин VPower 100 (другото е компромис

Според мен ще усетиш разликата, колата ще има по-добър респонс още в по-ниските обороти и ще се развърта по-добре.
Само с един вал от 18ка не мисля че ще направиш нещо, но може да се поровиш в техническите параметри и да видиш какво им е толкова различното във валовете (градуси , размери, и т.н.) и може да пуснеш тема в тунинг раздела - там има доста хора по-наясно с ефектът от различни разпределителни валове

Пак ти казвам - с тия 8 клапана не очаквай чудеса от вал. То и с шрик вал 18ката не става изтребител
ПП: процедурата 100% няма да е сменяш-палиш.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Още коне от 316-ката
Тва дали ще важи за E36 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Още коне от 316-ката
Доколкото знам - не. Там 316 си е с 1.6 мотор.
Si non confectus, non reficiat.
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Още коне от 316-ката
kriso85 написа:..........
ПП: процедурата 100% няма да е сменяш-палиш.
Колеги процедурата е точно от типа "сменяш-палиш". Просто си купувате вала от която и да е модификация на е36 316 - 1.6л. или 318 1.8л., или от е46 318 1.9л., сваляте вашия, слагате другия и въртите ключа. Разликата е осезаема. Ако можете си струва да смените и софтуера ("чип тунинг") и ще се насладите на един доста по-пъргав автомобил. При мен лично беше махнат и катализатора, но това надали е от голямо значение - ако не е запушен може би 1-2 коня. Ако си направите "интейк" и "хедърси" още по-добре, но за мен идеята беше да събудя толеранса оставен за бабите, които биха шофирали 316, а не да набивам куп пари.
Поздрави и не го мислете толкоз, един вал втора ръка е 50тина лева, дори да не стане - ще си върнете стария

Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Още коне от 316-ката
Radichev написа:kriso85 написа:..........
ПП: процедурата 100% няма да е сменяш-палиш.
Колеги процедурата е точно от типа "сменяш-палиш". Просто си купувате вала от която и да е модификация на е36 316 - 1.6л. или 318 1.8л., или от е46 318 1.9л., сваляте вашия, слагате другия и въртите ключа. Разликата е осезаема. Ако можете си струва да смените и софтуера ("чип тунинг") и ще се насладите на един доста по-пъргав автомобил. При мен лично беше махнат и катализатора, но това надали е от голямо значение - ако не е запушен може би 1-2 коня. Ако си направите "интейк" и "хедърси" още по-добре, но за мен идеята беше да събудя толеранса оставен за бабите, които биха шофирали 316, а не да набивам куп пари.
Поздрави и не го мислете толкоз, един вал втора ръка е 50тина лева, дори да не стане - ще си върнете стария


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Още коне от 316-ката
Rundev тебе като те гледам че си след фейса - твоя мотор е съвсем друг ,двувалка е и е 1.8, 115 коня .. така че недей точи зъбите 

- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Още коне от 316-ката
Alexi написа:Rundev тебе като те гледам че си след фейса - твоя мотор е съвсем друг ,двувалка е и е 1.8, 115 коня .. така че недей точи зъбите
M43B19 не ми се води пак тоя безмислен разговор,каква ми е колата,знам каква е и НЕ Е въпросният мотор който посочваш колега.Както и да е!


- lubo_frend
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Bulgariq-Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: в завои с вратите напред
Re: Още коне от 316-ката
за е36-ците важи ли тази интервенция?
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани