Алтернатива на резервната гума ?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Алтернатива на резервната гума ?

Мнение от cod-cdbp » 23 Сеп 2010, 13:46

deyan-enchev написа:
Е.Димитров написа:
SKISA написа:аз си нося двете шила,фитили и лепило -купих си от горубляне от един магазин за инструменти и излиза по-евтино от спрея ,а ще свърши същата работа без да прецаквам тотално гумата. тва като нямах резервна-са за зор заман, че веднъж пукнах две на прохода петрохан...

Е това е истината,комплект фитили,малко лепило ,шилото,едно ношче макетно и едно малко комплесорче,каквото и да влезне се лекува на пътя


:OT: Сега и машина за монтаж на джанти ви трябва + една за баланс и може да пътувате спокойно.


Направо сменяйте колите с бусове, с въпросното оборудване отзад :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 23.05.2003
Местоположение: Рудозем

Re: Алтернатива на резервната гума ?

Мнение от road666 » 24 Сеп 2010, 17:36

Да питам в новите модели BMW има ли си място за резервна гума с джанта със стандартен размер?Новите модели по принцип нали се предлагат с гуми run-on-flat,но като опция може ли да се поръча стандартна резервна гума с джанта и съответно има ли си място в багажника за такава гума,да не заема от мястото за багаж?
Търсим шофьор без книжка с крадена кола. За контакти тел. 166

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Алтернатива на резервната гума ?

Мнение от alx » 24 Сеп 2010, 18:44

спрея е готин ако имаш нормална дупка в плоската част на протектора. спасявал ме е няколко пъти.

ако дупката е в стената на гумата- няма оправяне. а и да има- не я искаш тая гума повече. същото важи ако си сцепил гумата- спрея няма да ти помогне.

проблема е че тази гума после дори и да е използваема има перманентно течност в нея и се плацика докато гумата се върти и.. няма балансиране.

също когато се демонтира гумата в гумаджииница е хубаво да се каже на оператора защото иначе ще имаш един сърдит окъпан оператор... да не говориме че повечето такива течности са запалими и взривоопасни и отровни.

аз лично си нося в колите и по моторите комплектче със фитили и дръжките към тях, лепилце и портативен компресор. винаги са ме спасявали.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: seimo

Последни теми
Facebook