Алтернатива на резервната гума ?
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Алтернатива на резервната гума ?
deyan-enchev написа:Е.Димитров написа:SKISA написа:аз си нося двете шила,фитили и лепило -купих си от горубляне от един магазин за инструменти и излиза по-евтино от спрея ,а ще свърши същата работа без да прецаквам тотално гумата. тва като нямах резервна-са за зор заман, че веднъж пукнах две на прохода петрохан...
Е това е истината,комплект фитили,малко лепило ,шилото,едно ношче макетно и едно малко комплесорче,каквото и да влезне се лекува на пътя
Сега и машина за монтаж на джанти ви трябва + една за баланс и може да пътувате спокойно.
Направо сменяйте колите с бусове, с въпросното оборудване отзад




Re: Алтернатива на резервната гума ?
Да питам в новите модели BMW има ли си място за резервна гума с джанта със стандартен размер?Новите модели по принцип нали се предлагат с гуми run-on-flat,но като опция може ли да се поръча стандартна резервна гума с джанта и съответно има ли си място в багажника за такава гума,да не заема от мястото за багаж?
Търсим шофьор без книжка с крадена кола. За контакти тел. 166
Re: Алтернатива на резервната гума ?
спрея е готин ако имаш нормална дупка в плоската част на протектора. спасявал ме е няколко пъти.
ако дупката е в стената на гумата- няма оправяне. а и да има- не я искаш тая гума повече. същото важи ако си сцепил гумата- спрея няма да ти помогне.
проблема е че тази гума после дори и да е използваема има перманентно течност в нея и се плацика докато гумата се върти и.. няма балансиране.
също когато се демонтира гумата в гумаджииница е хубаво да се каже на оператора защото иначе ще имаш един сърдит окъпан оператор... да не говориме че повечето такива течности са запалими и взривоопасни и отровни.
аз лично си нося в колите и по моторите комплектче със фитили и дръжките към тях, лепилце и портативен компресор. винаги са ме спасявали.
ако дупката е в стената на гумата- няма оправяне. а и да има- не я искаш тая гума повече. същото важи ако си сцепил гумата- спрея няма да ти помогне.
проблема е че тази гума после дори и да е използваема има перманентно течност в нея и се плацика докато гумата се върти и.. няма балансиране.
също когато се демонтира гумата в гумаджииница е хубаво да се каже на оператора защото иначе ще имаш един сърдит окъпан оператор... да не говориме че повечето такива течности са запалими и взривоопасни и отровни.
аз лично си нося в колите и по моторите комплектче със фитили и дръжките към тях, лепилце и портативен компресор. винаги са ме спасявали.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: seimo