Това ли е климатроника на...
Модератор: Общи модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Това ли е климатроника на...
Това си е чист климатик.
Отново започна драмата с т.н. климатроник с врътките.
Няма такова жУвотно. Вижте си в екстрите на колата - това си е двузонов климатик. Защото когато настоиш тези малки врътки на някакви градуси те променят температурата на струята. А при дигиталния (единствения) климатроник струята си е студена/топла , но когато стигне зададените градуси просто намаля оборотите и после пак ги увеличава когато стане по-горещо. Този така наречен климатроник с врътките това нещо може ли го ?
Щом не го може не е никакъв климатроник , а климатик и по нищо не се различава от обикновения климатик монтиран в Е36 компакт, само в това че е двузонов
Отново започна драмата с т.н. климатроник с врътките.
Няма такова жУвотно. Вижте си в екстрите на колата - това си е двузонов климатик. Защото когато настоиш тези малки врътки на някакви градуси те променят температурата на струята. А при дигиталния (единствения) климатроник струята си е студена/топла , но когато стигне зададените градуси просто намаля оборотите и после пак ги увеличава когато стане по-горещо. Този така наречен климатроник с врътките това нещо може ли го ?
Щом не го може не е никакъв климатроник , а климатик и по нищо не се различава от обикновения климатик монтиран в Е36 компакт, само в това че е двузонов

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Re: Това ли е климатроника на...
kriso85 написа:Това си е чист климатик.
Отново започна драмата с т.н. климатроник с врътките.
Няма такова жУвотно. Вижте си в екстрите на колата - това си е двузонов климатик. Защото когато настоиш тези малки врътки на някакви градуси те променят температурата на струята. А при дигиталния (единствения) климатроник струята си е студена/топла , но когато стигне зададените градуси просто намаля оборотите и после пак ги увеличава когато стане по-горещо. Този така наречен климатроник с врътките това нещо може ли го ?
Щом не го може не е никакъв климатроник , а климатик и по нищо не се различава от обикновения климатик монтиран в Е36 компакт, само в това че е двузонов



колега, ти наясно ли си ква е разликата м/у климатроник и климатик????
ама пък иначе се изказваш тежко, като експерт в тая област

климатроник е всичко, дето може да поддържа зададена температура в купето, без значение по какъв начин и дали е с врътки или с бутони

климатика просто духа студено, не можеш да му задаваш температура, която да поддържа


- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Re: Това ли е климатроника на...
kriso85 написа:Това си е чист климатик.
Отново започна драмата с т.н. климатроник с врътките.
Няма такова жУвотно. Вижте си в екстрите на колата - това си е двузонов климатик. Защото когато настоиш тези малки врътки на някакви градуси те променят температурата на струята. А при дигиталния (единствения) климатроник струята си е студена/топла , но когато стигне зададените градуси просто намаля оборотите и после пак ги увеличава когато стане по-горещо. Този така наречен климатроник с врътките това нещо може ли го ?
Щом не го може не е никакъв климатроник , а климатик и по нищо не се различава от обикновения климатик монтиран в Е36 компакт, само в това че е двузонов


R6 - Was sonst?
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Това ли е климатроника на...
Бахти кашата.
В крайна сметка за първи път чух за двата нови вида животни:
- двузонов климатик и дигит.климатроник с врътки


В крайна сметка за първи път чух за двата нови вида животни:
- двузонов климатик и дигит.климатроник с врътки




Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Това ли е климатроника на...
zazomazo написа:
![]()
![]()
![]()
колега, ти наясно ли си ква е разликата м/у климатроник и климатик????
ама пък иначе се изказваш тежко, като експерт в тая област![]()
климатроник е всичко, дето може да поддържа зададена температура в купето, без значение по какъв начин и дали е с врътки или с бутони![]()
климатика просто духа студено, не можеш да му задаваш температура, която да поддържа
И как климатроника с врътките поддържа определена температура - ти въобще пробвал ли си го това

Тези врътки с означената температура играят ролята на голямата врътка с червено/синьо в компакта. Те не задават темепература , а просто определят температурата на струята. (пак условно казано).
Този "климатроник" е изцяло механичен и следователно не се включва в определената
екстра наречена Automatic Air Conditioning , защото няма нищо автоматично в него.
Нито степени, нито клапи , нито нищо.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Re: Това ли е климатроника на...
kriso85 написа:zazomazo написа:
![]()
![]()
![]()
колега, ти наясно ли си ква е разликата м/у климатроник и климатик????
ама пък иначе се изказваш тежко, като експерт в тая област![]()
климатроник е всичко, дето може да поддържа зададена температура в купето, без значение по какъв начин и дали е с врътки или с бутони![]()
климатика просто духа студено, не можеш да му задаваш температура, която да поддържа
И как климатроника с врътките поддържа определена температура - ти въобще пробвал ли си го това![]()
Тези врътки с означената температура играят ролята на голямата врътка с червено/синьо в компакта. Те не задават темепература , а просто определят температурата на струята. (пак условно казано).
Този "климатроник" е изцяло механичен и следователно не се включва в определената
екстра наречена Automatic Air Conditioning , защото няма нищо автоматично в него.
Нито степени, нито клапи , нито нищо.
не съм го пробвал дали този с врътките поддържа темепературата но предполагам, че колегата крисо е прав, това че климатика с врътките има темепература за нагласяне това не означава, че при достигане на нагласената температура ще спре да вкарва студен въздух и следвателно ще да изтоди повече от зададеното... което означава, че врътките е климатик, а не климатроник
Re: Това ли е климатроника на...
То защото дигиталния климатроник поддържа температурата
. След малко ще проверя в книжката, стига да я изровя. Там си спомням че беще дадено обикновенното парно(със снимка) и двузоновия климатроник(с 4-те врътки) и обяснение кое как работи.

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Това ли е климатроника на...
намерихте за какво да се ядете
колата Е възможно да е 96г. и то без никъв проблем, и е с двузонов климатроник според обясненията на БМВ в рекламни брошури и тнт, друг е въпроса че това е една много ранна такава версия и както каза крисо е повече двузонов климатик отколкото климатроник. Климатроника подържа дадена температура - no matter what, а това нещо просто духа с дадена температура

колата Е възможно да е 96г. и то без никъв проблем, и е с двузонов климатроник според обясненията на БМВ в рекламни брошури и тнт, друг е въпроса че това е една много ранна такава версия и както каза крисо е повече двузонов климатик отколкото климатроник. Климатроника подържа дадена температура - no matter what, а това нещо просто духа с дадена температура
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Това ли е климатроника на...
това с кога е произведена толкоз ли е сложно да се погледне някаде ? Най гледаното място са етикетите на коланите , но и която пластмаса да свалиш има щампа с годината и месеца на производство . Капака на бушоните погледни за щампа , коланите , капака на стоповете в багажника .. дати на производство врират с по около 3 меца .
А кога е регистрирана е малко божа работа , че тука в бг може и 4 години да ти пише в талона че е висяла без да се продаде 
ето то един чарк , 97 година 2ри месец


ето то един чарк , 97 година 2ри месец
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Това ли е климатроника на...
kriso85 написа:zazomazo написа:
![]()
![]()
![]()
колега, ти наясно ли си ква е разликата м/у климатроник и климатик????
ама пък иначе се изказваш тежко, като експерт в тая област![]()
климатроник е всичко, дето може да поддържа зададена температура в купето, без значение по какъв начин и дали е с врътки или с бутони![]()
климатика просто духа студено, не можеш да му задаваш температура, която да поддържа
И как климатроника с врътките поддържа определена температура - ти въобще пробвал ли си го това![]()
Тези врътки с означената температура играят ролята на голямата врътка с червено/синьо в компакта. Те не задават темепература , а просто определят температурата на струята. (пак условно казано).
Този "климатроник" е изцяло механичен и следователно не се включва в определената
екстра наречена Automatic Air Conditioning , защото няма нищо автоматично в него.
Нито степени, нито клапи , нито нищо.
Добре де, като не задават температура, защо тогава има датчик за температурата в купето на панела за управление?!
Температурата на струята си се определя от врътките/бутоните за гласене на градусите и при климатика и при климатроника, разликата идва във врътката/бутона за перката, където климатроника има режим "АУТО" и съответно датчика следи за температурата в купето и управлява перката, докато климатика трябва сам да си я управляваш чрез врътката

И пак ми остава въпроса тогава аджеба защо на климатика има датчик за вътрешна температура и какво управлява?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Това ли е климатроника на...
kriso85 написа:zazomazo написа:
![]()
![]()
![]()
колега, ти наясно ли си ква е разликата м/у климатроник и климатик????
ама пък иначе се изказваш тежко, като експерт в тая област![]()
климатроник е всичко, дето може да поддържа зададена температура в купето, без значение по какъв начин и дали е с врътки или с бутони![]()
климатика просто духа студено, не можеш да му задаваш температура, която да поддържа
И как климатроника с врътките поддържа определена температура - ти въобще пробвал ли си го това![]()
Тези врътки с означената температура играят ролята на голямата врътка с червено/синьо в компакта. Те не задават темепература , а просто определят температурата на струята. (пак условно казано).
Този "климатроник" е изцяло механичен и следователно не се включва в определената
екстра наречена Automatic Air Conditioning , защото няма нищо автоматично в него.
Нито степени, нито клапи , нито нищо.
А ти въобще пробвал ли си го това?
Това с врътките е двузонов КЛИМАТРОНИК!
Когато зададеш 22 градуса, той се стреми да държи 22 градуса. Ако е по-студено в колата, духа топло, ако е по-топло духа студено. И така, докато успее да докара температурата до зададената.
Да, не може да управлява автоматично силата на струята. Това става ръчно. Но жестоко си се объркал с това, че "врътките" са най-обикновенни "топло-студено"
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Това ли е климатроника на...
Нека някой си пусне списъка с екстрите, който идва от БМВ да видим как са я обозначили тази
екстра от завода.
Защото Automatic Air Conditioning е една друга екстра.
Искаш да ми кажеш , че когато връката (малката с градусите) е настроена на 20 градуса , обаче в колата е 4-5 градуса ще почне да духа топло
и когато стане 20 градуса ще обърне на хладно.
Айде моля ти се
ПП: и щом "това" е климатроник с врътки,
то бихте ли ми показали Е36 седан/купе с обикновен климатик
Или той обикновения климатик се монтира само в компакт,
а седан/купе са винаги с климатроник или само с парно
екстра от завода.
Защото Automatic Air Conditioning е една друга екстра.
Искаш да ми кажеш , че когато връката (малката с градусите) е настроена на 20 градуса , обаче в колата е 4-5 градуса ще почне да духа топло

Айде моля ти се
ПП: и щом "това" е климатроник с врътки,
то бихте ли ми показали Е36 седан/купе с обикновен климатик
Или той обикновения климатик се монтира само в компакт,
а седан/купе са винаги с климатроник или само с парно
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- PeBuLs
- T.N.T. for the brain
-
- Мнения: 997
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Слънцето да се мръщи!!!
Re: Това ли е климатроника на...
Един глас за това , че това е климатроник след като има градуси за настройване.
Климатик на Е36 седан май няма.
Климатика е ... сещам се на алдитата яйцата .. едно А/Ц ... пускаш ... духа .. нема градуси, нема нищо.
Това неможе да е климатик по тая логика
Или ако това е климатик ... онова е вентилатор
Климатик на Е36 седан май няма.
Климатика е ... сещам се на алдитата яйцата .. едно А/Ц ... пускаш ... духа .. нема градуси, нема нищо.
Това неможе да е климатик по тая логика

Или ако това е климатик ... онова е вентилатор


41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]