Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)

гледам темата се развива

чакам Властелина на ДЖизела сега да каже,
че прави добро на света ползвайки корабно гориво
залежало заради световната криза
почнахме от мноу въри,
после малко Арчи
дай са нещо за глобалното затопляне


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
отначало хранех само чичето сега станахте много и не знам от кого да почна 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
Alexi написа:отначало хранех само чичето сега станахте много и не знам от кого да почна
Само кАжи кой - аз съм взел походната кухня

Si non confectus, non reficiat.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
Alexi написа:отначало хранех само чичето сега станахте много и не знам от кого да почна
много сме
силни сме


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
Момчета защо го водите този спор
? Дизела си е дизел,бензина си е бензин.Не е ли най-важното да се събираме и да си правиме кефа 


"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
нещо сметките са криви тука..! , за нюню разлика във вървежа да даваш 20-30% повече кеш?!?! ако е гарга да е рошава,. оставете ги октаните за събратята на фиатите- (или за мОщните бегачки от полски тръмбеш)
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
кефи ме как се развива темата... да налея и аз малко нафта в огъня
пичове, безпорният факт е, че нафтата е по-калорична от бензина, тоест дава повече енергия. сами си правете изводите и карайте каквото ви душа сака (или каквото ви е по джоба)
и още няколко яки плюса за дизела:
- по-високо кпд (мощни и икономични)
- по-екологични, тоест отдеят по-малко вредни емисии
- имат много по-дълъг живот (по масивни части на двигателя, по-ниски обороти, самата нафта смазва)
- студеният старт не вреди на двигателя така, както вреди на бензиновия

пичове, безпорният факт е, че нафтата е по-калорична от бензина, тоест дава повече енергия. сами си правете изводите и карайте каквото ви душа сака (или каквото ви е по джоба)

и още няколко яки плюса за дизела:
- по-високо кпд (мощни и икономични)
- по-екологични, тоест отдеят по-малко вредни емисии
- имат много по-дълъг живот (по масивни части на двигателя, по-ниски обороти, самата нафта смазва)
- студеният старт не вреди на двигателя така, както вреди на бензиновия
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
Има го и другия факт, че дизеловия мотор, за да бъде така икономичен и eco-friendly е наблъскан със страшно много еко-джаджи, които го усложняват ненужно и оттам следва, че един дизелов мотор е по-скъп и труден за поддръжка, отколкото един бензинов, пък и мощността на дизелите според мен идва повече от турбото, отколкото от самата нафта и съответния бензинов двигател с подобен работен обем и принудително пълнене понякога е много по-динамичен от съответния дизелов.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
@ndro написа:кефи ме как се развива темата... да налея и аз малко нафта в огъня![]()
пичове, безпорният факт е, че нафтата е по-калорична от бензина, тоест дава повече енергия. сами си правете изводите и карайте каквото ви душа сака (или каквото ви е по джоба)
и още няколко яки плюса за дизела:
- по-високо кпд (мощни и икономични)
- по-екологични, тоест отдеят по-малко вредни емисии
- имат много по-дълъг живот (по масивни части на двигателя, по-ниски обороти, самата нафта смазва)
- студеният старт не вреди на двигателя така, както вреди на бензиновия
мислех да не пиша повече особенно бенз вс дизел ама, ето че пак се появиха "безпорни факти" .
повечето неща няма да ги коментирам щото са много условни
и зависи от конкретни модели и разбирания за вървеш и тн
ама това просто незнам как го измисли
- имат много по-дълъг живот (по масивни части на двигателя, по-ниски обороти, самата нафта смазва)
особенно при съвременните напънати дизели незнам как може да се говори за дълъг живот
всички знаят как сдават багажа турбини и помпи щото всичко е истискано почти на макс
ти ако чакаш самата нафта да ти маже ехеее ...
пс
мойте уважения към каращите дизели и техния избор
самия аз много уважавам модерните дизели заради съотношението разход/вървеж,
но наред с плюсовете имат и много неизбежни минуси,
който незнам защо някой хора се правят, че не съществуват

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
ключа от бараката е докато дойде смяна на турбото/ според модела може и на 200 хил може и на 500 да здъхне е да си смениш колата и да избегнеш суми с три нули за ремонти, тва бензинката не смееш да я натиснеш да вземе да не са изпари горивото, или да внимаваш на коя скорост си в града, че иначе си с 2-3 л повече, мн е кефско 
за мен властелинът е 3-ката с 204к.с или гоуф V 170к.с

за мен властелинът е 3-ката с 204к.с или гоуф V 170к.с
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
взехме си с един приятел едновременно коли на едни и същи години ,на еднакви километри и еднакви като мотори. той-дизел,аз-бензин.
първо даде около 2000лв повече -той -8000,аз-6000
след 2г и двамата имахме проблеми с моторите-той напарви ремонт за 2000лв ,аз направих за 900лв....
не ми е ясно колко треа да му е бил по-нисък разхода ,за да избие тия разлики....! да не говорим зимно време с паленето,чаденето в гаража със сажди и прочие....
не съм фен на нафтата....
първо даде около 2000лв повече -той -8000,аз-6000
след 2г и двамата имахме проблеми с моторите-той напарви ремонт за 2000лв ,аз направих за 900лв....
не ми е ясно колко треа да му е бил по-нисък разхода ,за да избие тия разлики....! да не говорим зимно време с паленето,чаденето в гаража със сажди и прочие....
не съм фен на нафтата....
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
Сега някой дизел фен ще ти обясни как от ауспусите на новите дизели излизат розови еднорози едва ли не и колко еко френдли са 


Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
K_Ilkov написа:ама това просто незнам как го измисли
- имат много по-дълъг живот (по масивни части на двигателя, по-ниски обороти, самата нафта смазва)
особенно при съвременните напънати дизели незнам как може да се говори за дълъг живот
всички знаят как сдават багажа турбини и помпи щото всичко е истискано почти на макс
ти ако чакаш самата нафта да ти маже ехеее ...
ти взе, че се усъмни в най-безпорния факт

аз не я чакам нафтата - тя просто си смазва. такива са й физичните свойства

те затова всички тирове и товарни коли, които минават над милион километра преди ремонт са бензинови

турбината не е двигател. тя се прецаква по еднакъв начин и при бензиновия двигател... и така нататък...
аа... и още нещо... съвременните бензини са в пъти по-напънати от съвременните дизели - също неоспорим факт

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
те затова всички тирове и товарни коли, които минават над милион километра преди ремонт са бензинови
ако си говорим за тирове работата става друга
ама дизел мафията както винаги е готова от 100 кладенеца вода да донесе
ти колко милиона километра си навъртял?
турбината не е двигател. тя се прецаква по еднакъв начин и при бензиновия двигател... и така нататък...
ми що не ги карате без турбо дизелите като не е двигател турбината?
като отидеш да купуваш турбо не са викаш скъпи щото не са двигател?
моето турбо хич не се износва от го няма
аа... и още нещо... съвременните бензини са в пъти по-напънати от съвременните дизели - също неоспорим факт
неоспоримо е само, че всички са напънати по другото може доста да се спори

ако си говорим за тирове работата става друга
ама дизел мафията както винаги е готова от 100 кладенеца вода да донесе

ти колко милиона километра си навъртял?

турбината не е двигател. тя се прецаква по еднакъв начин и при бензиновия двигател... и така нататък...
ми що не ги карате без турбо дизелите като не е двигател турбината?
като отидеш да купуваш турбо не са викаш скъпи щото не са двигател?
моето турбо хич не се износва от го няма

аа... и още нещо... съвременните бензини са в пъти по-напънати от съвременните дизели - също неоспорим факт

неоспоримо е само, че всички са напънати по другото може доста да се спори


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Властелина На Дизела взе поредната си жертва :)
Много нютони ,много метри .
Аз като спирам на някой светофар , леко се правя на нервен ,уж ще се гоня .Цъкам на съединител за повишаване на напрежението .
И после гледам как се напъват ,кой с квото има .


Аз като спирам на някой светофар , леко се правя на нервен ,уж ще се гоня .Цъкам на съединител за повишаване на напрежението .
И после гледам как се напъват ,кой с квото има .



Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани