филтър картерни газове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re:
Здравейте колеги проблема е следният карам от скоро Е39 530d (184hp) и започнах да забелязвам пушек от ауспуха сиво/син на цвят,интересното обаче е че примерно пуши и от време на време няма никакъв пушак спирам на място форсирам я и няма грам а от време на време прави облаци,ходих до едно майсторче пипа маркуча на турбото и каза че горе-доло добре надува има някакъв шум от турбото но щяло да кара уж.. Колата върви перфектно има мощ няма прекъсване и т.н Пали работи! Каза ми за въпросния филтър че можело да е от него? Има ли логика? Благодаря предварително. 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: филтър картерни газове
Имаш повече шанс да ти отговорят в Е39-подфорума.....
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Re:
boksioraE39 написа:Здравейте колеги проблема е следният карам от скоро Е39 530d (184hp) и започнах да забелязвам пушек от ауспуха сиво/син на цвят,интересното обаче е че примерно пуши и от време на време няма никакъв пушак спирам на място форсирам я и няма грам а от време на време прави облаци,ходих до едно майсторче пипа маркуча на турбото и каза че горе-доло добре надува има някакъв шум от турбото но щяло да кара уж.. Колата върви перфектно има мощ няма прекъсване и т.н Пали работи! Каза ми за въпросния филтър че можело да е от него? Има ли логика? Благодаря предварително.
Надува на турбото се мери в движение със живи данни, а не ... цитирам "пипа маркуча на турбото и каза че горе-доло добре надува има някакъв шум от турбото но щяло да кара уж"
Дори и да не е от него - смяната му е задължителна!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Re:
Сега от Камор ми казаха че филтъра е 94-лева.
За Е39 530d.
За Е39 530d.

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: филтър картерни газове
Толкова е.
И от другаде да го намериш - пак ще е оригинален (няма аналог) и пак ще е толкова пари...максимум 4-5 лева по-евтин.
И от другаде да го намериш - пак ще е оригинален (няма аналог) и пак ще е толкова пари...максимум 4-5 лева по-евтин.
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Re: филтър картерни газове
За бензинките има аналог произвеждан от febi bilstein, разгледай в официалния им сайт дали ще има и за твоята кола.
http://www.febi.com/
http://www.febi.com/
- Flipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: 2012 BMW X5 Xdrive30d
- Мечтае да кара: 2020 BMW X5 Xdrive30d
- Детайли за колата: Sport Pkg, HUD, Adaptive Drive, Top View, LDW, Comfort Seats..all the works!
Re: филтър картерни газове
Специално за този филтър не бих рискувал с нищо освен OEM BMW такъв...
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: филтър картерни газове
Искам да кажа на всеки който се чуди дали да смени този филтър да не губи и секунда повече.....направо не си познах колата! Просто на двигателя така му олеква че направо ви става драго и на вас! Разликата е очевадна в качването на обороти до 2000 направо колата отлита, не съм вярвал че е ефакта от смямата може да е такъв!!! Заслужава си всяка една стотинка!!!
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
Re: филтър картерни газове
Здравейте на всички!
Става въпрос за филтъра картерни газове къде точно се намира на 530д е39 193 коня!
Ако може да обясните местоположението и смяната му кое точно и как...ако има снимки ще е най-добре!
А и не на последно място, нещо каталожен номер или като звънна в Комор те знаят за какво става въпрос
Става въпрос за филтъра картерни газове къде точно се намира на 530д е39 193 коня!
Ако може да обясните местоположението и смяната му кое точно и как...ако има снимки ще е най-добре!
А и не на последно място, нещо каталожен номер или като звънна в Комор те знаят за какво става въпрос


Re: филтър картерни газове
Здравейте колеги!
Искам да питам този филтър за бензиновите коли със същия номер ли е ?
Защото когато го вкарам за мойта кола нищо не излиза
318И 2000г.
Искам да питам този филтър за бензиновите коли със същия номер ли е ?
Защото когато го вкарам за мойта кола нищо не излиза
318И 2000г.
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 758
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: филтър картерни газове
poluhin написа:Здравейте колеги!
Искам да питам този филтър за бензиновите коли със същия номер ли е ?
Защото когато го вкарам за мойта кола нищо не излиза
318И 2000г.
Не колега, доста по различен e

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: филтър картерни газове
При бензиновите двигатели системата като цяло е доста по-различна....
Si non confectus, non reficiat.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: филтър картерни газове
frizzante написа:Искам да кажа на всеки който се чуди дали да смени този филтър да не губи и секунда повече.....направо не си познах колата! Просто на двигателя така му олеква че направо ви става драго и на вас! Разликата е очевадна в качването на обороти до 2000 направо колата отлита, не съм вярвал че е ефакта от смямата може да е такъв!!! Заслужава си всяка една стотинка!!!
Мойта лети и без да го сменям този филтър,само го изпрахме ( с тези новите капсули на Ариел

шегувам се...не знам с какво ама майстора ми го изпра с нещо и няма разлика отпреди.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re:
kronos написа:тоя клапан който е на входа на колектора. с вакумно управление.
и защо им е толкова смешно на майсторчетата, те поглеждали ли са колектора на какво прилича от вътре. диаметъра на входа беше с един сантиметър по малък от нагара. и не само че не спира да върви ами колата става по рязка и върви като луда в низките обороти. да не говорим че от вътрешната страна на колектора има един датчик като при ТДС-ите, който праща някакво инфо на турбото и същия този датчик като се запуши, колата каталясва отвсякаде. според мен е правилно мотора да работи с чист въздух а не със сажди. говорено е и във други теми за тоя клапан...
а ти колега (АЛЕКСМАРТ) да не си им задал въпроса малко неправилно, щото ако наистина изолираш клапана от колектора няма от къде да влиза въздух, нали се сещаш![]()
просто измъкваш маркучето от клапана и го затапваш с болтче. гледай обаче мотора да е напълно изстинал.
колега според мен ако го запушиш колата би трябвало да загрява по трудно защото специално някои от дизеловите е39 имат термоста на егера и като го запушиш да не минават изгорелите газове колата би трябвало да загрява по трудно и като пускаш по продалжително наколн да ти изтива според мен е по добре да се изчисти всичко но клапана да си работи пак казвам колите които са с два термостата за тези които са с един нямам представа това го казвам защото когато термостата не егера ми се беше прецакал и колата загрявае много труно и като пусках наклон продалжително и изтиваше се едно няма термостат и наи-вероятно като се запуши да не минават топлите изгорели газове ще се получи същото
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани