помпен елемент за 318 тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от vld » 14 Окт 2010, 10:23

Nasko_325TD написа:Дамм таак е не могат на око да кажат,защото разликата е в микрони! ;)
Остави го този елемент ти амира.
Щом като пистине не пали може да е от много други работи,но не и то него!
Провери ли си всички мъркучи?Дори и съвсем малко да имаш омазнено по някой мъркуч,може от там да то идва дефекта на паленето.Понеже когато колата престои да истине до синята зона или малко преди синята зона,времето е достатъчно за да нагълта въздух.
Виж си старетера как е.Отиди да ти замерят и акомулатора.
При мен братле когато помпеният елемент беше заминал,не палеше загряла на нормална работна температура дори и с нови вериги.Смених и елемента и пак палеше мъчно топла(лятото особенно) и накрая си смених и стартера и акомулатора,и се оправиха нещата.Та затва ти казвам започни от по евтните неща.
И да ако искаш да видиш помпата качи я на стенд и ще разбереш какво е положението,но трика с водата помага ще ти кажа защо.

Защото когато колата е загряла и нафтата е згряла.А когато нафтата е згряла вече няма същата гъстота и елемента не може да нагнети до дюзите.

По принцип логичното обяснение е, че при висока тепература(загрл мотор) корпуса на помпата се разширява и компресията която прави елемента не е достатъчна за да рапраши нафтата през дюзите.
Когато го залееш с студена вода той се свива, вдига налягането което прави помпата и колата пали.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от Nasko_325TD » 14 Окт 2010, 13:34

А не е ли логично когато е износен елемента с разширяването да се компенсира износването? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от hakerizanov » 14 Окт 2010, 18:00

не е логично. ще ти кажа защо: алуминият (корпуса) има различен коефициент на линейно разширение от легираната стомана на оста. демек не се разширяват еднакво при загряване. алуминият е доста по-топлопроводим от стоманата, от което следва че ще се разширява повече. демек губи се компресия
I think things -- and they happen...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от Nasko_325TD » 14 Окт 2010, 18:10

Абе колега той елемента е целият от стомана и двете части.Само корпуса на помпата е алуминиев!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 29.07.2008
Местоположение: гр.Ямбол

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от uli4nika » 15 Окт 2010, 17:26

Nasko_325TD написа:Абе колега той елемента е целият от стомана и двете части.Само корпуса на помпата е алуминиев!


е тъй де и те това казват :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от Nasko_325TD » 15 Окт 2010, 19:50

Е добре де,той елемента си взлиза стомана в стомана.А не алуминий в стомана?Каква е разликата? :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 29.07.2008
Местоположение: гр.Ямбол

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от uli4nika » 16 Окт 2010, 9:40

а капака (корпуса) какво е ??? за него става въпрос,че се разширява

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от Nasko_325TD » 16 Окт 2010, 9:52

Колега той корпуса на помпата е алуминиев донякъде.Там където влиза елемента не е алуминий.Сещаш ли се?Където се навиват металните мъркучи към дюзите.Инжектора влиза в друга стомана,а не алуминй.
И двете стомани са много яки и поради хубава нафта(разреждана),оставяне на колата без гориво(често закъсване за гориво) или много километри на колицата се получава това износване.Никъде елемента не контактува с алуминиева част.Просто корпуса е алуминиев,за по добро охлаждане. ;)
Къде заливаш помпата цялата или отзад където са мъркучите към дюзите? :mhihi: И колата как ще върви хубаво,ако и е износен елемента? :bowdown:
Повече не ми се пише.Правете каквото искате,но според мен не е помпен елемент.Хайде със здраве.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 2.11.2009
Пол: Мъж

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от pifonsky » 16 Окт 2010, 13:01

Вчера намокрих пампата с вода както ми казахте, но паленето беше пак трудно. Ами май няма да е от елемента на заплатенно време ще нося колата на сервиз да ми сменят гарнитурите на помпата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 26.12.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от SaRaLiQ » 16 Окт 2010, 13:06

Ще използвам темата да попитам и аз нещо....мойта е 325 тдс и няма значение дали е загряла или студена...няма значение колко литра имам в резервоара - колата гасне като сменям скоростите или като пусна рязко газта(но за газта не винаги)... според мен е от плочката.Вие какво мислите?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от Nasko_325TD » 16 Окт 2010, 16:57

Еми от нея е.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook