помпен елемент за 318 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: помпен елемент за 318 тдс
Nasko_325TD написа:Дамм таак е не могат на око да кажат,защото разликата е в микрони!
Остави го този елемент ти амира.
Щом като пистине не пали може да е от много други работи,но не и то него!
Провери ли си всички мъркучи?Дори и съвсем малко да имаш омазнено по някой мъркуч,може от там да то идва дефекта на паленето.Понеже когато колата престои да истине до синята зона или малко преди синята зона,времето е достатъчно за да нагълта въздух.
Виж си старетера как е.Отиди да ти замерят и акомулатора.
При мен братле когато помпеният елемент беше заминал,не палеше загряла на нормална работна температура дори и с нови вериги.Смених и елемента и пак палеше мъчно топла(лятото особенно) и накрая си смених и стартера и акомулатора,и се оправиха нещата.Та затва ти казвам започни от по евтните неща.
И да ако искаш да видиш помпата качи я на стенд и ще разбереш какво е положението,но трика с водата помага ще ти кажа защо.
Защото когато колата е загряла и нафтата е згряла.А когато нафтата е згряла вече няма същата гъстота и елемента не може да нагнети до дюзите.
По принцип логичното обяснение е, че при висока тепература(загрл мотор) корпуса на помпата се разширява и компресията която прави елемента не е достатъчна за да рапраши нафтата през дюзите.
Когато го залееш с студена вода той се свива, вдига налягането което прави помпата и колата пали.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: помпен елемент за 318 тдс
А не е ли логично когато е износен елемента с разширяването да се компенсира износването? 

- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: помпен елемент за 318 тдс
не е логично. ще ти кажа защо: алуминият (корпуса) има различен коефициент на линейно разширение от легираната стомана на оста. демек не се разширяват еднакво при загряване. алуминият е доста по-топлопроводим от стоманата, от което следва че ще се разширява повече. демек губи се компресия
I think things -- and they happen...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: помпен елемент за 318 тдс
Абе колега той елемента е целият от стомана и двете части.Само корпуса на помпата е алуминиев!
Re: помпен елемент за 318 тдс
Nasko_325TD написа:Абе колега той елемента е целият от стомана и двете части.Само корпуса на помпата е алуминиев!
е тъй де и те това казват

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: помпен елемент за 318 тдс
Е добре де,той елемента си взлиза стомана в стомана.А не алуминий в стомана?Каква е разликата? 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: помпен елемент за 318 тдс
Колега той корпуса на помпата е алуминиев донякъде.Там където влиза елемента не е алуминий.Сещаш ли се?Където се навиват металните мъркучи към дюзите.Инжектора влиза в друга стомана,а не алуминй.
И двете стомани са много яки и поради хубава нафта(разреждана),оставяне на колата без гориво(често закъсване за гориво) или много километри на колицата се получава това износване.Никъде елемента не контактува с алуминиева част.Просто корпуса е алуминиев,за по добро охлаждане.
Къде заливаш помпата цялата или отзад където са мъркучите към дюзите?
И колата как ще върви хубаво,ако и е износен елемента?
Повече не ми се пише.Правете каквото искате,но според мен не е помпен елемент.Хайде със здраве.
И двете стомани са много яки и поради хубава нафта(разреждана),оставяне на колата без гориво(често закъсване за гориво) или много километри на колицата се получава това износване.Никъде елемента не контактува с алуминиева част.Просто корпуса е алуминиев,за по добро охлаждане.

Къде заливаш помпата цялата или отзад където са мъркучите към дюзите?


Повече не ми се пише.Правете каквото искате,но според мен не е помпен елемент.Хайде със здраве.
Re: помпен елемент за 318 тдс
Вчера намокрих пампата с вода както ми казахте, но паленето беше пак трудно. Ами май няма да е от елемента на заплатенно време ще нося колата на сервиз да ми сменят гарнитурите на помпата.
- SaRaLiQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 26.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Re: помпен елемент за 318 тдс
Ще използвам темата да попитам и аз нещо....мойта е 325 тдс и няма значение дали е загряла или студена...няма значение колко литра имам в резервоара - колата гасне като сменям скоростите или като пусна рязко газта(но за газта не винаги)... според мен е от плочката.Вие какво мислите?
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: помпен елемент за 318 тдс
Еми от нея е.
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани