Тема 2. Моята нова придобивка
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
Dimitroff написа:![]()
Айде да ти е честитааааа !!!
Само масла и гуми да сменяш на хубавицата и никакви ядове да нямаш с нея ти пожелавам!!!
Аааа, и филтри, и филтри



Si non confectus, non reficiat.
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
Здравейте!
Първо да се похваря за придобивката ми - 320Д 2002г., изключително запазена, вътре е като нова.
Сега да се оплача! Забелязах, че при настъпване на газта по здравичко се усеща някаква мудност. Моторът работи иначе добре, т.е. бързо вдига обороти, реагира адекватно на педала, звучи добре... Ако подавам плавно газ колата ускорява постепенно и достига скорост, каквато искам /пробвах я до 210 на "Тракия"/. Обаче ако се опитам да ускоря по-рязко двигателят реагира, но колата - не. Сигурен съм, че има нещо нередно , тъй като преди това изпробвах много други коли. Бях забелязал, че някъде към 1700 оборота колата направо избухва, лепи за седалката. Дори една 320 Д 136 кс пробвах и беше самолет. Моята е тромава, няма пъргавина. Според мен няма никакви признаци за проблем в мотора - няма течове, няма сигнали за нередности на таблото, пушеците са в нормите, поне доколкото разбирам.
Колата е от преди 4-5 дни и още не ми е останало време да я обслужа и си мислех да не би да е от запушени филтри, но ако имаше проблем с тях би трябвало да личи в работата на мотора. Друго, което се сещам е съединител. Моля ви, дайте някакви насоки!
Първо да се похваря за придобивката ми - 320Д 2002г., изключително запазена, вътре е като нова.
Сега да се оплача! Забелязах, че при настъпване на газта по здравичко се усеща някаква мудност. Моторът работи иначе добре, т.е. бързо вдига обороти, реагира адекватно на педала, звучи добре... Ако подавам плавно газ колата ускорява постепенно и достига скорост, каквато искам /пробвах я до 210 на "Тракия"/. Обаче ако се опитам да ускоря по-рязко двигателят реагира, но колата - не. Сигурен съм, че има нещо нередно , тъй като преди това изпробвах много други коли. Бях забелязал, че някъде към 1700 оборота колата направо избухва, лепи за седалката. Дори една 320 Д 136 кс пробвах и беше самолет. Моята е тромава, няма пъргавина. Според мен няма никакви признаци за проблем в мотора - няма течове, няма сигнали за нередности на таблото, пушеците са в нормите, поне доколкото разбирам.
Колата е от преди 4-5 дни и още не ми е останало време да я обслужа и си мислех да не би да е от запушени филтри, но ако имаше проблем с тях би трябвало да личи в работата на мотора. Друго, което се сещам е съединител. Моля ви, дайте някакви насоки!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
1. Дебитомер.
2. Смяна на филтрите и по-специално на този на картерните газове.
2. Смяна на филтрите и по-специално на този на картерните газове.
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
Веднага ще ги сменя, че тая кола малко ме нервира. Първоначалната еуфория поотмина и сега почнах да забелязвам тези проблемчета. Дано да са проблемчета, че ако са проблемища .. лошо!
Я кажете на какви обороти при тоя мотор трябва да се очаква развихряне на мощта. ПРи мен се наблюдава отчетливо дръпване доста късно - 3000 оборота. И на втора и на трета е едно и също - в ниските обороти няма експлозивност колата. Чак на 3000 хил. оборота се появява онова, което се нарича залепване за седалката.
Я кажете на какви обороти при тоя мотор трябва да се очаква развихряне на мощта. ПРи мен се наблюдава отчетливо дръпване доста късно - 3000 оборота. И на втора и на трета е едно и също - в ниските обороти няма експлозивност колата. Чак на 3000 хил. оборота се появява онова, което се нарича залепване за седалката.
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
nako-bako написа:Я кажете на какви обороти при тоя мотор трябва да се очаква развихряне на мощта. ПРи мен се наблюдава отчетливо дръпване доста късно - 3000 оборота. И на втора и на трета е едно и също - в ниските обороти няма експлозивност колата. Чак на 3000 хил. оборота се появява онова, което се нарича залепване за седалката.
Колата трябва да те лепи на седалката най-осезаемо при пика на въртящия момент, а той при твоята кола е на 2k/rpm /като при всеки дизел/
Търси си проблемите и ги реши. Пробвай да покараш с изключен дебитомер - колата ще влезе в авариен режим и ще подава гориво по предварително зададени стойности. Ако има подобрение, ще трябва да се ориентираш към смяна...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
Обади се като си в София - ще ти дам да покараш моята и ще прецениш - при мен има тяга от 2000 оборота, като най-сериозно се усеща в диапазона 2200 до към 3000...после сменям - не съм рейсър...май...



- prestige_
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 5.02.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 CI
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
Здравейте и аз да се запиша най накрая в тази така хубава тема! BMW e46 318ci 143 кончета
Адски съм доволен за сега от вървене, удобство, а и също така от разхода 


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
Честито! Дълго и безаварийно каране и само консумативи да сменяш!




Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
Благодаря за съветите ви! Ще пробвам с дебитомера.
А на колегата с бензинката честито! Със здраве да си я караш!
А на колегата с бензинката честито! Със здраве да си я караш!
- prestige_
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 5.02.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 CI
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
Мерси, мерси колеги, дано да нямам проблемчета много, че си я харесвам колицата доста 

BMW 316i комби 1998 г. автоматик - ВЪПРОС
Здравейте.
Днес си купих BMW 316i, март 1998 г, автоматик. Има забележки по външния вид от градушка и тн. иначе мотора и скоросите работят добре (дано и за в бъдеще всичко е наред)
Интересува ме кое е най-належащото за смяна в момента освен маслото на двигателя. Маслото на скоростната кутия сменя ли се? Имало и някакъв филтър? В момента скоростите си ги превключва много добре, но все пак реших да ви попитам, понеже виждам, че тук има много хора, които са специалисти и разбират от BMW-to.
Ta в момента най-важото което трябва да се смени е някакъв клапан от който съска и в него влиза маркуч.
Най-много ме интересуват скоростите... Да сменям ли нещо в този момент след като си работят или да не ги пипаме?
И още един въпрос
Къде се намира щеката за проверка на маслото на двигателя и тази за проверката на скоростите, понеже виждам само една щека, която е вдясно до моторчето на АБС-а.
И двигателя има ли ангренажен ремък или е с верига? Как да разбера двигателя дали е е36 или е46, пише ли някъде?
Ще съм ви много благодарна, ако ми дадете правилен съвет за бъдещето състояние на моя "нов" автомобил.
Благодаря на всички вас предварително и се извинявам, ако темата и въпроса ми не е бил за тук.

Днес си купих BMW 316i, март 1998 г, автоматик. Има забележки по външния вид от градушка и тн. иначе мотора и скоросите работят добре (дано и за в бъдеще всичко е наред)
Интересува ме кое е най-належащото за смяна в момента освен маслото на двигателя. Маслото на скоростната кутия сменя ли се? Имало и някакъв филтър? В момента скоростите си ги превключва много добре, но все пак реших да ви попитам, понеже виждам, че тук има много хора, които са специалисти и разбират от BMW-to.
Ta в момента най-важото което трябва да се смени е някакъв клапан от който съска и в него влиза маркуч.
Най-много ме интересуват скоростите... Да сменям ли нещо в този момент след като си работят или да не ги пипаме?
И още един въпрос

И двигателя има ли ангренажен ремък или е с верига? Как да разбера двигателя дали е е36 или е46, пише ли някъде?
Ще съм ви много благодарна, ако ми дадете правилен съвет за бъдещето състояние на моя "нов" автомобил.
Благодаря на всички вас предварително и се извинявам, ако темата и въпроса ми не е бил за тук.

- ivelintiulev
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.08.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ансамбъл Тракия да тропат хоро
- Мечтае да кара: водни ски чисто гол в чест..
- Детайли за колата: Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
здравей.много хубава кола си избрала.колата е с верига и не се сменя. задалжително трябва да смениш маслото на двигателя,въздушния и масления филтър.скоростите щтом работят по добре не ги барай.апък двигателя няма как да е на е36 и да не си разбрала за това спокойно 

- Skaterbg_
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D - 2002year automat
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
Честито и със здраве да си я караш. Много безаварийни километри 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW 316i комби 1998 г. автоматик - ВЪПРОС
Ikito14 написа:Здравейте.
Днес си купих BMW 316i, март 1998 г, автоматик...
Добре дошла

Мотора е М43Б19, води се 316i, мощността е 105 коня. Този мотор се монтира само на Е46, така че няма място за притеснения дали е от Е36 или не.
На първо време смени маслото на мотора, филтрите за масло и гориво и въздушния филтър. Това са си консумативи.
Щом колата е автоматик е препоръчително да смениш и маслото на скоростите - но не е спешно. Можеш да го направиш и по-натам. Като развиете пробката на скоростите я погледнете внимателно за стружки - на автоматиците мисля, че на самата пробка имаше едно магнитче - ако има стружки не е добре.
Ми това е

Si non confectus, non reficiat.
- kuturak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330D
- Детайли за колата: E46 330D
Re: Тема 2. Моята нова придобивка
Хм, да се запиша и аз тук, макар че минаха две-три седмици май вече (бързо тече времето, когато си на 36). Тъй като си помлях Mitsubishi-то това лято, пък и 2105-цата реши, че не иска да изкарва зимата, се наложи да си купя автомобил. Изобщо не ми се даваха повече от 6к, ама с приятелката минахме да видим това 330D (2000 г.) в една близка автокъща и ни хареса. Взех го на абсолютно доверие, без да съм го карал, без да съм го водил в сервиз, дори без да го огледам чак толкова подробно. Има си забележки по купето тук-там, чейнджъра не се отваря и нещо скърца (отзад?) понякога, когато давам назад, влиза вода от вратата на дошофьорското място, ама гледам горе-долу върви, търкаля ме из София засега.
Километрите са смехотворно очебийно връщани - кола на 10 години да е минала 90 000 километра е виц, ама реших, че да намериш кола с непревъртян километраж от автокъща е горе-долу толкова невероятно, колкото да сриташ случайно кюлче злато, докато се разхождаш в Западния. Само се чудя защо им е било да се оливат толкова.
Много пъти съм си мечтал за Е46 и е жалко, че мога да си я позволя чак 10 години по-късно, ама каквото-такова. Много ми харесва, ама още не мога да се зарадвам напълно, защото изпразних всички сметки и сега ме е страх да я заведа на оглед и диагностика, че със сигурност ще излязат неща за смяна. Сигурно е безразсъдно, ама мисля да издаяня още две седмици.
Иначе, едва издържам до всеки следващ път, когато си намирам и най-малкия повод да я покарам. Влюбен съм в ръмженето на 6-цилиндровия мотор.
Така че, здрасти!
Километрите са смехотворно очебийно връщани - кола на 10 години да е минала 90 000 километра е виц, ама реших, че да намериш кола с непревъртян километраж от автокъща е горе-долу толкова невероятно, колкото да сриташ случайно кюлче злато, докато се разхождаш в Западния. Само се чудя защо им е било да се оливат толкова.
Много пъти съм си мечтал за Е46 и е жалко, че мога да си я позволя чак 10 години по-късно, ама каквото-такова. Много ми харесва, ама още не мога да се зарадвам напълно, защото изпразних всички сметки и сега ме е страх да я заведа на оглед и диагностика, че със сигурност ще излязат неща за смяна. Сигурно е безразсъдно, ама мисля да издаяня още две седмици.
Иначе, едва издържам до всеки следващ път, когато си намирам и най-малкия повод да я покарам. Влюбен съм в ръмженето на 6-цилиндровия мотор.
Така че, здрасти!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани