Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
барабани или дискове, въпрос на кой как си е поръчал колата навремето. аз съм с дискове отзад на м40 1.8 `91. а за технотеста е ясно, че карат и спирачки да сменяш, но само ако са различни от на твоя модел. и друго което аз бих дал пари за нови вал, кобилици и щуротии, защото ако я карам икономично тоя мотор ми дава разход под заводския, който го пишат и тва да му е проблема
- vanko 318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: високо в планината
- Пол: Мъж
- Кара: млади майки да полудяват ...
- Мечтае да кара: всичко,без пари да давам
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
колега аз имам седан м43б18 96г. и е със барабани отзад, тоя мотор е много добър
(зависи за какво го използваш) няма да сгрешиш ако вземеш такъв
........извън градско с 3-ма 6.5/100км 



- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
ако сменяш мотор по добре намери нещо което може да ревизираш.
ако е използван добре всеки мотор би бил ок. пак давам за пример че имам М40 в Е30 което е 20 годишно и работи прекрасно и до днес. всичко зависи кои как се е грижил за тази техника
ако е използван добре всеки мотор би бил ок. пак давам за пример че имам М40 в Е30 което е 20 годишно и работи прекрасно и до днес. всичко зависи кои как се е грижил за тази техника
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
ned_gm28 написа:Това за над 100-те коня е пълна глупост!Сякъш няма модели на BMW над 100к.с. с барабани отзад.Та нали само 318 tds е под 100к.с.И какво,не могат да бъдат регистрирани в България ли?Моят съвет,е да не приемаш всичко казано от някого си за 100% истина.А по отношение на М40,това е един капризен и зле проектиран (относно разположение на отделните възли и агрегати) мотор.При М43 са избегнати недостатъците му.Аз не бих се занимавал с ремонт на М40.Бих го сменил,дори и само с М43.Това не означава,че бих вземал първият двигател от някоя морга.Но от катастрофирал автомобил,който знам добре,в какво състояние му е мотора и как е каран-да!
А това , че М43 има по-бавен старт и като цяло е доста по-тромав от М40 вярно ли е ?
На мен ми е интересно каква е нормалната цена само за вал и на кубилички . Някой ми беше споменал преди време , че цената на една кубиличка е м/у 25-30 лв. А за вала 280 лв . Така ли е ?
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
jakson написа:А това , че М43 има по-бавен старт и като цяло е доста по-тромав от М40 вярно ли е ?
Ми май е така.... В момента карам м43б16, а старата ми кола беше с м40б16. Верно,че тропаше докато загрее,но определено беше по-бърза от сегашната ми

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
М40ката ми прави впечатление , че е доста нервен двигател . Даваш му газ и веднага скача . Също както пистовите мотоциклети .
- galio11
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Sedan
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
Аз лично никога не съм карал М40 само съм се возил,но определено има разлика във старта с моето М43.Обаче мисля че разликата е само в старта като цяло М40 не е по-бързо от М43(все пак М43 е с 2к.с. повече от М40)
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
galio11 написа:Аз лично никога не съм карал М40 само съм се возил,но определено има разлика във старта с моето М43.Обаче мисля че разликата е само в старта като цяло М40 не е по-бързо от М43(все пак М43 е с 2к.с. повече от М40)
Махаш катализатора на М40 и той става със 102 к.с повече . Повярвайте ми има огромна разлика без кат.

Последна промяна jakson на 18 Окт 2010, 19:44, променена общо 1 път
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
Само дето м43 ускорява с над 1 сек до 100 по бързо по каталог, а при реална гонка с повече от 3 коли
и тва е разлика от м43б16 до м43б18

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
Dpy написа:Само дето м43 ускорява с над 1 сек до 100 по бързо по каталог, а при реална гонка с повече от 3 колии тва е разлика от м43б16 до м43б18
То зависи от М40-ката и от шофиора


- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
galio11 написа:Аз лично никога не съм карал М40 само съм се возил,но определено има разлика във старта с моето М43.Обаче мисля че разликата е само в старта като цяло М40 не е по-бързо от М43(все пак М43 е с 2к.с. повече от М40)
Такааа.Тук е важно да отбележа,че леко не си доразбрал!Първите М40 поставяни в Е36 са с комп BOSCH Motronic 1.3 при което мощността по каталог е 113к.с.Характерното за този мотор е,че е с контактен датчик в TPS-a (Throttle Position Switch),който "казва" на компа кога трябва да работи на празен ход.Последните Е36 оборудвани с М40 (като моето),са с комп BOSCH Motronic 1.7 Така вече мощността на автомобила по каталог е 115к.с.Характерното за TPS-A на тази модификация е,че е снабден с потенциометричен датчик,който "казва" на компа до каква степен е отворена дроселовата клапа.А това,кога да работи на празен ход,го разбира от крайното положение на потенциометъра

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
Относно пъргавина М40 срещу М43,мисля,че нещата опират до състояние на мотора и всички датчици по него.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
ned_gm28 написа:galio11 написа:Аз лично никога не съм карал М40 само съм се возил,но определено има разлика във старта с моето М43.Обаче мисля че разликата е само в старта като цяло М40 не е по-бързо от М43(все пак М43 е с 2к.с. повече от М40)
Такааа.Тук е важно да отбележа,че леко не си доразбрал!Първите М40 поставяни в Е36 са с комп BOSCH Motronic 1.3 при което мощността по каталог е 113к.с.Характерното за този мотор е,че е с контактен датчик в TPS-a (Throttle Position Switch),който "казва" на компа кога трябва да работи на празен ход.Последните Е36 оборудвани с М40 (като моето),са с комп BOSCH Motronic 1.7 Така вече мощността на автомобила по каталог е 115к.с.Характерното за TPS-A на тази модификация е,че е снабден с потенциометричен датчик,който "казва" на компа до каква степен е отворена дроселовата клапа.А това,кога да работи на празен ход,го разбира от крайното положение на потенциометъра
Моята е 93та година , април месец и е с моторник 1.7 . Бях взел дюзи от М40 92г. и се оказаха различни . Явно до последно са правили промени в двигателя . Аз смея да твърдя , че когато колата е на кеф на двигателя никой неможе да му даде , че е 1.6 . Возил съм много хора и като дам газ и като видят закакво става въпрос викат : ааа тва в никакъв случай неможе да е 1.6 . Поне 1.8 е . Много е пъргав . Когато го прихване обаче , няма сила да тръгне , аз тръгвам , а двигателя претриса със стремеж към загасване . Когато е добре и върви както трябва , на 2ра предавака карам бавно и когато дам газ рязко , задницата започва да занася . Много луда работа ...............
- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
Re: Цени на : кубилици и разпределителен вал за М40 (+ снимки) ?
За какви регистрации говорите , то сега всеки минава от слаб към мощен двигател и никаде неходи да го регистрира. Един познат имаше 1.8 ис сложи 2.5 върви го разбери какво има под капака, ти си земи документите на мотора за всеки случай и толкова. Досега всеки път като си минавам прегледа на колата ходя в кат , нито веднъж не са ми сверявали номера на двигателя или нещо подобно. Спирачките само и ми викат айде бягай
. Друг е въпроса че има начини колата да си стои пред ваз и да минава преглед. Нз кое те притеснява , каква комисия какви 5 лв. Аз в най скоро време мисля да добавя още 2 целиндара.

Lurking in the shadows
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани