Въпрос за закон на защита на потребителя?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Въпрос за закон на защита на потребителя?

Мнение от Binev_OuT » 23 Окт 2010, 9:13

Здравейте!От около 2 месеца съм абонат на цифровата телевизия Близу.Имам постоянни проблеми с качеството им както и с обслужването.Обаждам се 50 пъти за един и същи проблем,идва техника бутва нещо и го оправя.След 2 часа същата история.И вече ми писна!
Как е по-разумно да постъпя защото имам 2 годишен договор с тях?
Да им занеса кабелаците и приемника в офиса и да им тегля майните,или да се оплача в "Защита на потребителя".
Нямам някакви парични претенций и т.н. но и неискам като си прекратявам договора да им плащам такси за 2 години.
От къде на къде?В догора никъде не пише,че няма да мога да изгледам един филм без да ми спре сигнала.Значи те не си изпълняват техните задължения,защо аз трябва да изпълня моите!
Моля за съвет,Благодаря!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Re: Въпрос за закон на защита на потребителя?

Мнение от dinkomg » 23 Окт 2010, 10:35

Чети тук: http://www.electron.bg/download/zakon_zzp.pdf

Ако намериш нещо по твоя казус алармирай тук: http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ment_id=19

Със сигурност отговарят, с малко закъснение разбира се!
Има много коли и ....BMW
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Въпрос за закон на защита на потребителя?

Мнение от adovet » 23 Окт 2010, 10:38

Предполагам, че и на тях им е писнало от тебе и ако отидеш добронамерено мисля, че ще се съгласят да прекратите договора по взаимно съгласие.Поне аз така си мисля.Нямам никакви впечатления за тази компания.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: Въпрос за закон на защита на потребителя?

Мнение от Cinder » 23 Окт 2010, 11:28

Ако държиш да ти оправят услугата, без да прекратяваш договора, можеш съвсем спокойно да си пуснеш жалба до КЗП. Има ефект, пробвал съм няколко пъти :mhihi:

Ще споделя малко лични драми, които са близки до твоя случай:

Булсатком ме въртяха над месец за инсталирането на 2 HD приемника и след 10то ми обаждане казаха "сори ама няма, като получим ще ти звъннем :winky:". 1 седмица след като си пуснах жалбата започнаха те да ме търсят и да питат кога ще е удобно да дойдат да ги монтират :mhihi: Дори се опитаха да минат тънко само с 1 в началото и монтажиста ми разправяше, че е истинско чудо че и 1 се е намерил :mhihi: После някаква женица с приятен глас ми се обади да ме пита дали съм доволен от монтажистите и ако съм, да си оттегля жалбата. Казах и че като ми монтират 2рия приемник, ще я оттегля. След 3 дена се случи 2ро чудо и намериха 2ри приемник :mhihi: Единия от тях забиваше през 5 мин обаче (това си им е пословичен проблем), но го смениха без да мрънкат. Сега съм им доволен клиент, ама трябваше ли насила да стана такъв :mhihi:

С мой колега бяхме абонати на ITV Partner, които имаха едни отвратителни приемници. Дистанционното трябва да го насочваш с хирургическа точност към приемника за да се случи нещо, работеха супер бавно и т.н. След година и нещо ми монтираха 2ри приемник и сложиха някаква друга марка... е с този новия се родих направо. Работи бързо, дистанционното си хваща от всякъде, както трябва да си е. Но.. отказаха да ми сменят стария, въпреки че знаят че за нищо не стават. Аз се отказах да се разправям, тъй като ползвах главно хубавия приемник, но колегата беше преебан с 2х гадните :mhihi: Като видя моя, им се обади веднага и поиска да му сменят приемниците, но му каза "сори, не сменяме приемници". Пусна си жалба то КЗП и след 1 седмица получи обаждане от ITV "Добър ден, кога ще е удобно да ви сменим приемниците?" :mhihi:

Та.. ако Близу не ти предоставят услугата за която им плащаш, пускаш си официална жалба (http://kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19 както е посочил колегата по-горе) и чакаш. Обикновено до 2 седмици максимум има резултат.

И не си оттегляй жалбата преди да си сигурен че са ти оправили проблема!
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Въпрос за закон на защита на потребителя?

Мнение от © » 23 Окт 2010, 13:25

колко ми е познато това, добре че не съм подписал договор :kuku:
няма и да подписвам, колкото и да изнудват
Пробвай с жалба в КЗП, може би това ще е най-добрият вариант

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Въпрос за закон на защита на потребителя?

Мнение от Binev_OuT » 23 Окт 2010, 13:59

Не не не им искам услугата повече!Значи в хола съм с булсат,а в другата стая съм на близу.
Така:
Нямам дневната програма на каналите(когато ми слагаха кабелите и приемника ме увериха,че до няколко дни ще се заредят)
Не ме бърка да напиша в Гугъла еди койси канал - програма и ще прочета кво ще излъчват,но що трябва да е така.
Скоро забелязах че около 10 канала не излъчват изобщо сигнал,а аз съм на пълния пакет канали,не че и да ги излъчват ще ги гледам ама па си плащам и искам да вървят!
щом е такова отношението им да си държат услугата за тях си.
От към жалба ме притеснява само едно - неискам техниците,които са момчета на моите години да пострадат по някакъв начин.
В смисъл - шефа им да каже - "вии сте ходили на адреса 4 пъти и не сте отстранили проблема,ся няма заплати!"
А те техниците кво са виновни,че компанията им купува възможно най-компресирания сигнал.Щото ако уборудването им е по добро няма да има такива проблеми.
Но,най-вероятно ще подам жалба.
Благодаря Ви!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

Re: Въпрос за закон на защита на потребителя?

Мнение от KEVIN-30 » 23 Окт 2010, 14:42

КОЛЕГА,
Отиваш в офиса М-ТЕЛ и тъй като ТЕ ти взимат парите са длужни и дате ислушат.
Ето аз как се отскубнах от ЛАПИТЕ на дома6ниа телефон към VIVACOM:
След дълъг разговор и шикалкавене оттяхна страна директно им зададоь въпросите:
1) на4ин за прекратяване с МОЛБА или ПРЕДИЗВЕСТИЕ ис какъв срок.
-Отгор: С ПРЕДИЗВЕСТИЕ от 30-дни,оказа се 4е неса календарни а работни,тоест 45-дена
2) Кое прави ПРЕДИЗВЕСТИЕТО НЕВАЛИДНО.
-отговор:Ако предизвестието се подаде след 45-ден ( 44-43-42-41 до датата на предходното сключване на договоира за изминалата 1-година) до изти4ане на договора ,И тогава без мое съгласие вие го ПОДНОВЯВАТЕ ЛИ? ДА, бе6е техния отговор.
3) ОБРАЗЕЦ за ПРЕДИЗВЕСТИЕ ще получа ли.
-отговор : Пише се в свободент ТЕКСТ.
4) Само ВИЕ ли приемата ПРЕДИЗВЕСТИЯТА (въпростите са отправяни към ПРЕДСТАВИТЕЛЯ на колна на VIVACOM в моя град
-отговор:Всеки СЛУЖИТЕЛ в ОФИСА е обучен да приема документи.
5)Входящ номер ще получа ли
-отговор НЕ,работим на ФИРМЕНО ДОВЕРИЕ.
6)А може ли с ОБРАТНА РАЗПИСКА и копие до ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
-отговор:ДА ,РАЗБИРА СЕ.
УРА,ВЕЧЕ СЪМ БЕЗ ДОМАШЕН ТЕЛЕФОНЕН ПОСТ. :lalala:
Изображение

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: seimo

Последни теми
Facebook