''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Модератор: Общи модератори
72 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Италианският производител на спортни автомобили "Ламборгини" обяви официално в петък, че спира производството на "Мурселаго". Реално последната кола с това име и модификация 670-4 Superveloce излезе от завода на компанията през май, но на 5 ноември пенсионирането на модела беше почетено с официална церемония, пише dnevnik.bg.
Специално за случая "Ламборгини" организира символична обиколка на завода, в която участваха най-култовите модели с 12-цилиндров, V-образен мотор - 350GT, "Миура", "Контач" и "Диабло".
"Ламборгини Мурселаго" се появи на пазара през 2001 година. Първото поколение се задвижваше от 6.2-литров, V12 мотор с мощност 580 к.с. Втората генерация вече ползва 6500 кубиков двигател със 640 к.с.
В началото на тази година беше пусната ограничената серия "Мурселаго" LP 670-4 Superveloce, която се отличаваше с намалено със 100 кг тегло и повишена с 30 к.с. (до 670) мощност. Тази версия на култовия модел достига 100 км/ч 3.2 секунди след старта и има максимална скорост от 342 км/ч.
"Почти цяло десетилетие "Мурселаго" беше икона за "Ламборгини" и се оказа невероятно успешен автомобил. Той въплъщава чистите и неподправени ценности на нашата марка и се превърна в легенда", заяви на церемонията по пенсионирането на модела главният изпълнителен директор на "Аутомобили Ламборгини" Стефан Винкелман.
Той добави, че историята продължава и през следващата година "Ламборгини" ще лансира наследника на "Мурселаго", който ще се отличава с иновативни технологии и впечатляващ дизайн.
Публикувана от topnews.bg
Специално за случая "Ламборгини" организира символична обиколка на завода, в която участваха най-култовите модели с 12-цилиндров, V-образен мотор - 350GT, "Миура", "Контач" и "Диабло".
"Ламборгини Мурселаго" се появи на пазара през 2001 година. Първото поколение се задвижваше от 6.2-литров, V12 мотор с мощност 580 к.с. Втората генерация вече ползва 6500 кубиков двигател със 640 к.с.
В началото на тази година беше пусната ограничената серия "Мурселаго" LP 670-4 Superveloce, която се отличаваше с намалено със 100 кг тегло и повишена с 30 к.с. (до 670) мощност. Тази версия на култовия модел достига 100 км/ч 3.2 секунди след старта и има максимална скорост от 342 км/ч.
"Почти цяло десетилетие "Мурселаго" беше икона за "Ламборгини" и се оказа невероятно успешен автомобил. Той въплъщава чистите и неподправени ценности на нашата марка и се превърна в легенда", заяви на церемонията по пенсионирането на модела главният изпълнителен директор на "Аутомобили Ламборгини" Стефан Винкелман.
Той добави, че историята продължава и през следващата година "Ламборгини" ще лансира наследника на "Мурселаго", който ще се отличава с иновативни технологии и впечатляващ дизайн.
Публикувана от topnews.bg
I'm slowly drifting


- jordanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Щом го спират този змей ми е интересно какво ще пуснат, не толкова като модел, а по-скоро като автомобил. Мурсиелагото имаше страшна визия, просто страхотен автомобил!!!
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Баси как се казва шефа, "Стефан Винкелман"-човека винкел 

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Черно и електриково зелено murcielago





Последна промяна DirtySouth на 08 Ное 2010, 18:24, променена общо 1 път
I'm slowly drifting


- jordanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Само черното виждам, колега. Къде е електриковозеленото да не си го забравил?
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Ми то Гаярдото и то е за пенсиониране...Трябват нови модели не постоянно да вадят нови и нови доработени версий на тези модели...Но какво ли пиша и аз сякаш имам няколко Ламбота в гаража 



- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Човека винкел си знае работата
иначе електриковото кърти

иначе електриковото кърти

Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Дизайнът е убийствен
Особено като го сравниш с отвъдокеанските кенефоподобни дизайни на спортни коли 


- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
мда. аз съм им... голям фен- ако и да са малко китоподобни под 120-140 км като усещане...
но като се замисля, всъщност съм по-голям фен на 2001-ва 6.0 диабло-то.
но като се замисля, всъщност съм по-голям фен на 2001-ва 6.0 диабло-то.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Дано се върнат към RWD... все имам чувството, че с 4х4 малко скопиха бика...
ПП: Диаблото все още е ламбо номер 1
ПП: Диаблото все още е ламбо номер 1

Si non confectus, non reficiat.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
alx написа:мда. аз съм им... голям фен- ако и да са малко китоподобни под 120-140 км като усещане...
но като се замисля, всъщност съм по-голям фен на 2001-ва 6.0 диабло-то.
и аз...ма като не се събирам...ще трябва да събера още някой друг лев за мурсиелагото...




- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Zagy написа:Дано се върнат към RWD... все имам чувството, че с 4х4 малко скопиха бика...
ПП: Диаблото все още е ламбо номер 1
Много хора са на мнение , че Коунтач-а е баш ламбото

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
За мен е Кунтач , за 70те има ебахти дизайна



I'm slowly drifting


72 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани