''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Модератор: Общи модератори
72 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
acho.rs написа:Zagy написа:Дано се върнат към RWD... все имам чувството, че с 4х4 малко скопиха бика...
ПП: Диаблото все още е ламбо номер 1
Много хора са на мнение , че Коунтач-а е баш ламбото
Може... но лично за мен Диаблото беше, е и ще си остане вечният номер 1.
Si non confectus, non reficiat.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
BalBosA написа:Аз лично предпочитам Ферари
Ферарито е класика , evergreen ! И аз имам доста любими модели от ферари и дори всяко дете първо разбира за ферари .... Но за мен ламботата са по-агресивни по-младежки и по-пъргавите ....
Например последните години доста скопиха ферарито , като се има предвид че последния им модел California e 4.3 i V8 32V (460 Hp)

А последното ламбо е Reventon - 6.5 V12 (640 Hp)

И като дизайн и като двигател за мен ламбото е по-доброто !
I'm slowly drifting


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Хах последното Ферари е 599ГТО 670кс и кабрио варианта му . А калифорнията ... тя си е друга категория , не точно суперкар . Инак 599 ХХ и ФХХ не знам дали ти говорят нещо 

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Много си скаран с Ферари, dirty south!
Последните модели от Модена са: Ferrari 458 Italia и Ferrari 599 GTO!!! Това са серийните коли, които могат да бъдат поръчани от всеки с 250 000 и 380 000 евро в джоба.
И далеч не са пенсионерски!
FXX сериите вече са за богопомазани.
Последните модели от Модена са: Ferrari 458 Italia и Ferrari 599 GTO!!! Това са серийните коли, които могат да бъдат поръчани от всеки с 250 000 и 380 000 евро в джоба.
И далеч не са пенсионерски!
FXX сериите вече са за богопомазани.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Аз явно съм един от малцината,които предпочитат Porsche Carrera GT и McLaren F1 LM.
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
И аз се радвам много на ламботата, но всички в крайна сметка са аудита с агресивен дизайн и 4х4



По-добре само бит, отколкото бит и ебан !!!
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
DanielzZz написа:Аз явно съм един от малцината,които предпочитат Porsche Carrera GT и McLaren F1 LM.
Ол определено не си !
А иначе калифорнията не ми е точно ферари , бих предпочел Мерцедес SLR
I'm slowly drifting


- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
DanielzZz написа:Аз явно съм един от малцината,които предпочитат Porsche Carrera GT и McLaren F1 LM.
Айде Карерата да, ама невиждам Макларъна какво го намесваме при "обикновенните" коли. Дори Вейрона неможе да се сравнява с легендата Ф1.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
най-интересното е, че преди мурсиелаго интериорите са толкова калпави, че аз да ги бях правил щяха да изглеждат по-добре. само има едно последно диабло, което що годе прилича на нещо. на SV ли беше, километража все едно е взет от ТИР и пльоснат на таблото. това да им е кусура де - определено много любима марка... пълни откачалки са.
цяла ера в историята си приключиха според мен с пенсионирането на балбони.
каквото и да предпочитате ламбо си е марка със собствен характер
цяла ера в историята си приключиха според мен с пенсионирането на балбони.
каквото и да предпочитате ламбо си е марка със собствен характер

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
BMW_RIDER написа:DanielzZz написа:Аз явно съм един от малцината,които предпочитат Porsche Carrera GT и McLaren F1 LM.
Айде Карерата да, ама невиждам Макларъна какво го намесваме при "обикновенните" коли. Дори Вейрона неможе да се сравнява с легендата Ф1.
Искам да съм различен,не заради самата идея,а защото обикновено не си падам по масово харесваните неща(сега да не си помислите,че отричам това прекрасно Ламбо с детинския си характер).

И нито Ламбото,нито МакЛаръна са обикновени коли.Пробвай да ги ползваш за ежедневки

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
http://www.youtube.com/watch?v=foDcLUhUKqI
Ето това за мен е най-якият звук! Колата е много добра. Голям фен съм на ламбо!
Ето това за мен е най-якият звук! Колата е много добра. Голям фен съм на ламбо!

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Kroki написа:http://www.youtube.com/watch?v=foDcLUhUKqI
Ето това за мен е най-якият звук! Колата е много добра. Голям фен съм на ламбо!
Е,е,е,е,е,е, защо трябваше да ми пропомняш точно това видео преди лягане... Сега сън няма да ме хване.
Това не само ми е любимото ламбо, но може би и ми е Dreamcar-a. McLaren F1 LM може да е с много по-брутален перформънс, но кунтача...




Споменах ли за задните гумите, с които излиза серийно?
345/35/15 с 12J джанти отзад





Иначе Murcialago найстина си бе икона за тези години във всичките си версий, найстина много добър външен вид.
Между другото съм давал газ с 20ката зад едно такова Лп640 + софтуерна намеса + къстъм изпускателна система







P.S.
Btw имам Кунтач в мащам 1:24 Бураго от 6 годишен


E34, E38
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
ф40



“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Имал съм щастието да карам Мурсиелаго. Уникална работа - като дадеш газ на светофара и имаш чувството, че предното стъкло на задностоящия ще стане на сол.
Съединителя и скоростите - адски твърди, след половин час градско каране вече ми беше омалял левия крак.
Като интериор е няколко класи над Ферари, при което ясно си личи италианската изработка - евтини пластмаси тип Фиат Пунто в интериора и съответно неприятни паразитни шумове. Но там пък като качиш двигателя на 8 хил. оборота заглушава всичко. Базата ми за сравнение беше F360 Spider. 



Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
dimodi написа:Имал съм щастието да карам Мурсиелаго. Уникална работа - като дадеш газ на светофара и имаш чувството, че предното стъкло на задностоящия ще стане на сол.Съединителя и скоростите - адски твърди, след половин час градско каране вече ми беше омалял левия крак.
Като интериор е няколко класи над Ферари, при което ясно си личи италианската изработка - евтини пластмаси тип Фиат Пунто в интериора и съответно неприятни паразитни шумове. Но там пък като качиш двигателя на 8 хил. оборота заглушава всичко. Базата ми за сравнение беше F360 Spider.
Баси и ламера





72 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани