''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Модератор: Общи модератори
72 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Хехе, тая тема ме върна в детството, когато за първи път гледах ей тоя филм:
http://www.youtube.com/watch?v=ydMqv0c7vsA
Меко казано, уникални автомобили. За мен там някъде са златните години на автомобилостроенето, a Ф40 и Кунташ са може би най-добрите модели на Ламбо и Ферари.
http://www.youtube.com/watch?v=ydMqv0c7vsA
Меко казано, уникални автомобили. За мен там някъде са златните години на автомобилостроенето, a Ф40 и Кунташ са може би най-добрите модели на Ламбо и Ферари.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Бегай бе,кой знае колко му струва на т'ва дебитомера или съединителя...
- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
http://www.youtube.com/watch?v=0y6Q17rb ... re=related
Все още не мога да си дигна челюста от пода след видяното
. Струва си да идеш до Америка дори само заради един такъв уикенд 
Все още не мога да си дигна челюста от пода след видяното



- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Maverick_VS написа:http://www.youtube.com/watch?v=0y6Q17rbCiQ&feature=related
Все още не мога да си дигна челюста от пода след видяното![]()
. Струва си да идеш до Америка дори само заради един такъв уикенд
Извинявай,в такъв автомобил не съм се качвал но поглеждайки интериора,ми таблото е като на шкода 120L,некакви врътки по прозорците и чистачки като на лада,да не говорим че нито аербеци виждам нито нищо,и какво се оказва,земи си един мотор,4 гуми и дизайн външен за една торба пари,аз предпочитам
http://www.vbox7.com/play:00285285
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
BooKoo написа:Хехе, тая тема ме върна в детството, когато за първи път гледах ей тоя филм:
http://www.youtube.com/watch?v=ydMqv0c7vsA
Меко казано, уникални автомобили. За мен там някъде са златните години на автомобилостроенето, a Ф40 и Кунташ са може би най-добрите модели на Ламбо и Ферари.
Само където това в клипа е реплика, при това не много добра.

Иначе, за Lambo и Ferrari каквото и да си говорим, все тая. И на децата им е ясно, за какви автомобили става въпрос.

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Ламборджини и Ферари а? А къде оставихте колата дето 4 години подред им е дала урок:

звук - http://www.youtube.com/watch?v=iN-J4Jyd ... playnext=1
ревю с Тиф - http://www.youtube.com/watch?v=mBL_TRqcc3Y

звук - http://www.youtube.com/watch?v=iN-J4Jyd ... playnext=1
ревю с Тиф - http://www.youtube.com/watch?v=mBL_TRqcc3Y
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
E, то по-рано някой в темата не пропусна да оплюе американските коли, та може би затова не се споменават.
Иначе аз съм им фен, на едно такова много бих се израдвал:



Иначе аз съм им фен, на едно такова много бих се израдвал:




Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Е.Димитров написа:Бегай бе,кой знае колко му струва на т'ва дебитомера или съединителя...
За съединителя поне знам със сигурност - на Мурсиелагото струва 8000 евро в представителството в Щутгарт. Поне през 2006 г. беше толкова, сега сигурно са вдигнали цените.


Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
dimodi написа:Е.Димитров написа:Бегай бе,кой знае колко му струва на т'ва дебитомера или съединителя...
За съединителя поне знам със сигурност - на Мурсиелагото струва 8000 евро в представителството в Щутгарт. Поне през 2006 г. беше толкова, сега сигурно са вдигнали цените.![]()
Отнесено към цената на автомобила, направо си е без пари!

- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Мтука във всяка тема, всяко следващо мнение е "извън самата тема"
'почнаха да се вадят фордове, ферарита, корвети... (Еми в тема за Lamborghini ще си позволя да ги напиша с малки букви)
Темата е за сбогуване с Мурци. Според мен, малко противоречив, но въпреки това достоен наследник на Diablo и Countach.
Можем да кажем само едно ->
А когато излезе модела, няма да забравя статията в списание Вираж, която започваше с историята как Феручо Ламборгини и Енцо Ферари се скарали. Нещо от сорта на:
Е: Ти си гледай там тракторите и не ме учи как се правят спортни коли.
Ф: Така ли?
Е: Така!
Ф: Аха! Тогава майната ти!
Е: Еми майната ти.
След което се описваше надълго и на широко колата. Самата статия завършваше с нещо от сорта:
И така, след дългите години все още чуваме ехото - Майната ти! Майната ти Ферари!


'почнаха да се вадят фордове, ферарита, корвети... (Еми в тема за Lamborghini ще си позволя да ги напиша с малки букви)
Темата е за сбогуване с Мурци. Според мен, малко противоречив, но въпреки това достоен наследник на Diablo и Countach.
Можем да кажем само едно ->

А когато излезе модела, няма да забравя статията в списание Вираж, която започваше с историята как Феручо Ламборгини и Енцо Ферари се скарали. Нещо от сорта на:
Е: Ти си гледай там тракторите и не ме учи как се правят спортни коли.
Ф: Така ли?
Е: Така!
Ф: Аха! Тогава майната ти!
Е: Еми майната ти.
След което се описваше надълго и на широко колата. Самата статия завършваше с нещо от сорта:
И така, след дългите години все още чуваме ехото - Майната ти! Майната ти Ферари!

Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Извинявай,в такъв автомобил не съм се качвал но поглеждайки интериора,ми таблото е като на шкода 120L,некакви врътки по прозорците и чистачки като на лада,да не говорим че нито аербеци виждам нито нищо,и какво се оказва,земи си един мотор,4 гуми и дизайн външен за една торба пари,аз предпочитам
Колата е модел на близо 40 години - какъв интериор искаш . Всичко е тясно,сурово и брутално . Тоя картинг който си го дал е съвсем друга кола - все едно да сравняваш Астън Мартин и Голф Р

След тази тема загледах Коунтача - ебати бесната кола , уникално красива а звука , просто не мога да повярвам , че преди 30 години кола е имало такова нещо .
BMW_RIDER
До колкото разбрах темата е за Ламбо , а стане ли въпрос за Ламбо няма как,да не спомене Ферари . Инак хубаво го даваш Форда , но да не дойдат Мерц маниаците с 300СЛ и да се почне , кое първо - кокошката или яйцето (или суперспортиста или дисковите спирачки)
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Ти си гледай там тракторите и не ме учи как се правят спортни коли
това съм на 90% сигурен че е градска легенда ...
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
acho.rs написа:Ти си гледай там тракторите и не ме учи как се правят спортни коли
това съм на 90% сигурен че е градска легенда ...
В общи линии, нещо такова е било.

Феручо е бил недоволен от купеното от него Ferrari (не помня модела) и казал на Енцо, че колата е боклук.
Енцо не му останал длъжен и му казал: "Направи си по-добра!"
Резултатът от този разговор е Lamborghini Miura

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
dimodi написа:Е.Димитров написа:Бегай бе,кой знае колко му струва на т'ва дебитомера или съединителя...
За съединителя поне знам със сигурност - на Мурсиелагото струва 8000 евро в представителството в Щутгарт. Поне през 2006 г. беше толкова, сега сигурно са вдигнали цените.![]()


мурцитата имат две сервизни нива "1" и "2" - "1" е на всеки 7500 мили, 2 е на всеки 15000 мили- демек се редуват всеки 7500 мили. "1" е най-общо казано смяна на масло и преглед- като често има и реглаж на колата особено ако е нова защото още се "намества" окачването- цена около $2000-3000 ако нищо друго няма за смяна което ... не се случва никога. "2" е "1" + съединител (ако си изкарал толкова- автоматите изкарват около 15к мили, ръчните около 10к мили), накладки, реглаж на клапаните, смяна на дифове/скоростна кутия масло и тн. цената е около $12-15к. само съединителя е $9к вкл. работата (двигателя и трансмисията се вадят отдолу или отзад според модела на мурцито- лп640 се вади отдолу).
допълнително гумите си вървят и се сменят на горе долу 5-10к мили. задните са около $1500 чифта, предните около $800
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята
Fear написа:acho.rs написа:Ти си гледай там тракторите и не ме учи как се правят спортни коли
това съм на 90% сигурен че е градска легенда ...
В общи линии, нещо такова е било.
Феручо е бил недоволен от купеното от него Ferrari (не помня модела) и казал на Енцо, че колата е боклук.
Енцо не му останал длъжен и му казал: "Направи си по-добра!"
Резултатът от този разговор е Lamborghini Miura
хаха... легендата е че феручио е бил голям фен на ферари- имал ги е три.. но все е имал проблеми със съединителя. от там отива при енцо и го пита що така. оня му вика "не можеш да караш". феручио му отговаря че не е въпрос на каране а на качество на продукта... енцо обиден му казва да си "гледа тракторите" в най-общ вид...
и резултата не е миура а гт350 или 350 гт- както повече ти харесва

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
72 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани