''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от Kroki » 09 Ное 2010, 22:19

А най вярното е. Бъдещият собтсвеник на Ламбо, имал фирма за трактори. Имал ферарита и забелязъл, че съеднителите на тракторите и фераритата са на един и съш принцип, и сам си ремонтирал някаква част със част от трактора. Отишъл при Енцо Ферари и му казал. Оня му отговорил, като знаеш толкова, защо не си направиш собствена кола и се ражда Миурата. Това го знам, защото преди 1-2 месеца по Национал Географик даваха как се прави LP640(не съм сигурен) и там казаха историята ;)

п.п. http://www.vbox7.com/play:654a6d46 :shock: :bowdown: :mhihi:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от steeN » 09 Ное 2010, 23:22

тая история винаги се преразказва по различен начин.
ето я разказана от самия феручио ламборгини - http://www.youtube.com/watch?v=SmUFKgjB6KQ

доста успешен предприемач започнал да се занимава с трактори след втората световна война. тракторите му са били известни с това, че са били най-мощните. организирали са демонстрации, на които два трактора се дърпат в противоположна посока. в един момент му е доскучало и след като спречкал с енцо ферари...

Изображение

а не миура ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от Kroki » 10 Ное 2010, 0:01

Приемам забележката! :)
Тук, човек винаги може да научи нещо ново :yes:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от steeN » 10 Ное 2010, 0:53

друго интересно, че те имат много сериозен опит с големите v12 (някакви 7, 8 литрови ми изплуват). ако не бъркам са правели доста морски двигатели, вкл. и за водната формула 1.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от [FF]GODFLESH » 10 Ное 2010, 1:20

аз бих желал да имам и от 2-е марки някой определени модели...Не мисля че едната марка е по хубава от другата...и двете марки са много,много на високо.Харизмата на ламборгини в голяма степен идва от това че,винаги (като изключим гаярдото) са използвали високооборотни V12 зверове,това им е абсолютна запазена марка (като изключим гаярдо).Самия Валентино Балбоне казва че ги предпочитат заради естествено перфектния баланс които имат тези двигатели.Можем само да се радваме че в свят на ограничения,все още можем да слушашеме тази музика по улиците.А за ферари какво да кажа...те са като папата на спортните коли...
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от Fear » 10 Ное 2010, 10:41

Брех, нещо много съм се объркал с тази Miura... :oops:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.05.2008
Пол: Мъж

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от Mephistofel » 15 Ное 2010, 21:28

http://topcars.bg/news.php?id=4997

Най-накрая Lamborghini изнeсе официална информация за новия си V12 двигател, който се очаква да дебютира на борда на предстоящия заместник на Murcielago - който вероятно ще носи името Aventador. Новият агрегат, по-известен като L539, е 6.5-литров V12 и има максимална мощност от 700 кс при 8250 об/мин и 690 Нм въртящ момент.

Двигателят е разработен от Lamborghini в завода Сант'Агата, Болонезе. Цилиндрите му са разположени под ъгъл от 60 градуса, а размерите му са компактни - 665 мм височина, 848 мм широчина и 784 мм дължина. Цилиндрите са с диаметър 95 мм, а ходът на буталото е 76.5 мм. Закаленият с нитрид колянов вал тежи скромните 24.6 кг, а общата маса на двигателя е 234 кг.

Италианците са предвидили две гърнета - едното за гърлените тонове, а другото за високата гама, типична за Lamborghini.

За новата машина е разработена и нова ISR скоростна кутия. Тя е 7-степенна, с един съединител, и предавките се сменят изключително бързо - 2 пъти по-бързо от стандартната кутия с двоен съединител. Идеята на новата система се приближава до тази на двойния съединител. Единият избирач изключва предавката, а вторият вече е подготвил следващата. Нейното тегло е ограничено до едва 70 кг. Шофьорът ще може да избира между 3 режима на предавателната кутия - Strada, Sport и Corsa, като последният е за спортно шофиране.

http://topcars.bg/video.php?category=25 ... deo_id=356


Звучи обещаващо! Компактен, компактен, колко да е компактен? :mrgreen:
12 цилиндров атмосферен туч, идЯЯЯЯлно! :mhihi:
"Дайте ми шест реда,написани от най-честния човек и аз ще намеря в тях за какво да го обеся!" Кардинал Ришельо

http://www.wartime.bg
http://www.facebook.com/wartime.bg
http://www.muzikant.org/
Tribute to Ronnie James Dio -"Rainbow In The Dark" http://www.youtube.com/watch?v=2rIKJI30xu4

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от DanielzZz » 15 Ное 2010, 23:20

Шофьорът ще може да избира между 3 режима на предавателната кутия - Strada, Sport и Corsa, като последният е за спортно шофиране.

А Sport за междуградска дръпка с Голфо ли е ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от Fear » 16 Ное 2010, 11:13

DanielzZz написа:
Шофьорът ще може да избира между 3 режима на предавателната кутия - Strada, Sport и Corsa, като последният е за спортно шофиране.

А Sport за междуградска дръпка с Голфо ли е ?

Когато се преведат режимите, всичко става ясно - Улица/Път, Спорт, Писта. :)
За гоУфовете, ще трябва четвърти режим, че те нямат стигане! Него най-вероятно ще го видим във фейслифта на модела, когато собствениците на новото Lambo се оплачат, че някакви пернишки голфаджии ги правят смешни на пътя. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от Feanor » 16 Ное 2010, 12:29

За да имат шансове обаче трябва четвъртият режим да е "Hyperspace", че ако скоростта е подсветлинна няма начин. :mhihi:
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от acho.rs » 16 Ное 2010, 12:45

Feanor написа:За да имат шансове обаче трябва четвъртият режим да е "Hyperspace", че ако скоростта е подсветлинна няма начин. :mhihi:

:ahah: :ahah: :ahah:
Сега сериозно - това стария 6.5 V12 ли е или нова разработка . А до колкото чух аз , новото Ламбо ще е и доста по-леко , та тия 700кс може и да му стигат , да е хиперкар :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: ''Ламборгини Мурселаго'' остана в историята

Мнение от blacksapphire » 16 Ное 2010, 13:25


Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gromovich

Последни теми
Facebook