Е30 м42б20 турбо.
Модератор: bum_bum
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Е30 м42б20 турбо.
Първия кит от преди 2години и нещо
стандартна м42ка,10,5 степен,портната и полирана глава 30гр игъл на клапаните,гт22 турбо,смт-6,кометик,м20 маховик с усилен закс,63мм генерация и 3.90 диф.....
От тая година минах на долно стоящо турбо на мястото на компресора на климатика.
гарет т3 60трим,мега,440ки лукас,усилен притискател от м42 със стандартното феродо,
ф63 турбопътища,ф76 генерация....
[img]http://storage3.album.bg/8dc/Изображение012_9aba0_25529684.jpg[/img]
колектор от 120д хванат към главата с преходен фланец.
Общо взето пасва на портовете като иключим малко пилване тук там с по 1-2мм...
Преходен фланец към т3 турбото а сега е с такъв за към ихито.
уплетения колектор с за е36 със долно стоене.
[img]http://storage3.album.bg/8dc/Изображение012_9aba0_25529684.jpg[/img]
До последно колата се караше със гарета стандартната степен на сгъстяване,о-ринг
на блока гьотце на 0.9.
Последва ревизия:
м42 1950куб горе доло
88мм вал свален с няколко десети да влезне зъбното колело от м42
За него трябва и болт от дизеловия двг.
стандартните битала
о-ринг на блока.
135мм биели/със тях степента става близка до стандартната/
1мм свалени чела на буталата, 545гр всяко едно.
нови основни и биелни лагери.
Основните са глико от 524тд със надпис на кутията made in western germany
Биелните са колбеншмит стандартни.
Нови гарнитури,семеринги,о-ринг на новия блок и т.н.
Старата глава бе сцепена,та се намери нова и за късмет
леко портната и със свалени клапани на 30гр.
Само ги полирах и напаснах.
Турбо ново ихи рхб6/със по 1мм по малки перки от гарета/
Мега в кутията на мотроника направена по инсталацията на мотора.
440куб лукас инжектори
Нова лапа на мотора да мине генерацията под нея.
генерация ф76 хром никел.
крайно гърне ф76 със глухо пак на ф76
тва е глухото гърне,предвид ф76 генерацията която с еоказа доста шумна върши идеална работа.Гаси пищящите звъци в ниските обороти.За пробата го спретнах от м40ково гърне,
вътре е ф76 надупчена нераждавейка
Усилен стандарте притискател със стандартното феродо.
Общо взето държи до .9 налягане,може би и повече времето ще покаже.
Турбопътища на 63мм.
Куера малко малее,ма по нататък ще се сложи друг...не е като да
нямам в наличност.
В
момента колата има към 300км навъртяни,нищо общо със преди
обедня доста със старата карта на мегата.
Още доста работи останаха да се донапряват,но всичко с времетоси леко по-леко...
стандартна м42ка,10,5 степен,портната и полирана глава 30гр игъл на клапаните,гт22 турбо,смт-6,кометик,м20 маховик с усилен закс,63мм генерация и 3.90 диф.....
От тая година минах на долно стоящо турбо на мястото на компресора на климатика.
гарет т3 60трим,мега,440ки лукас,усилен притискател от м42 със стандартното феродо,
ф63 турбопътища,ф76 генерация....
[img]http://storage3.album.bg/8dc/Изображение012_9aba0_25529684.jpg[/img]
колектор от 120д хванат към главата с преходен фланец.
Общо взето пасва на портовете като иключим малко пилване тук там с по 1-2мм...
Преходен фланец към т3 турбото а сега е с такъв за към ихито.
уплетения колектор с за е36 със долно стоене.
[img]http://storage3.album.bg/8dc/Изображение012_9aba0_25529684.jpg[/img]
До последно колата се караше със гарета стандартната степен на сгъстяване,о-ринг
на блока гьотце на 0.9.
Последва ревизия:
м42 1950куб горе доло
88мм вал свален с няколко десети да влезне зъбното колело от м42
За него трябва и болт от дизеловия двг.
стандартните битала
о-ринг на блока.
135мм биели/със тях степента става близка до стандартната/
1мм свалени чела на буталата, 545гр всяко едно.
нови основни и биелни лагери.
Основните са глико от 524тд със надпис на кутията made in western germany
Биелните са колбеншмит стандартни.
Нови гарнитури,семеринги,о-ринг на новия блок и т.н.
Старата глава бе сцепена,та се намери нова и за късмет
леко портната и със свалени клапани на 30гр.
Само ги полирах и напаснах.
Турбо ново ихи рхб6/със по 1мм по малки перки от гарета/
Мега в кутията на мотроника направена по инсталацията на мотора.
440куб лукас инжектори
Нова лапа на мотора да мине генерацията под нея.
генерация ф76 хром никел.
крайно гърне ф76 със глухо пак на ф76
тва е глухото гърне,предвид ф76 генерацията която с еоказа доста шумна върши идеална работа.Гаси пищящите звъци в ниските обороти.За пробата го спретнах от м40ково гърне,
вътре е ф76 надупчена нераждавейка
Усилен стандарте притискател със стандартното феродо.
Общо взето държи до .9 налягане,може би и повече времето ще покаже.
Турбопътища на 63мм.
Куера малко малее,ма по нататък ще се сложи друг...не е като да
нямам в наличност.
В
момента колата има към 300км навъртяни,нищо общо със преди
обедня доста със старата карта на мегата.
Още доста работи останаха да се донапряват,но всичко с времетоси леко по-леко...
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Тука ми се намира няква снимка на колата от зимата
http://www.album.bg/e30turbo/images/25529684/
[http://storage3.album.bg/7aa/Изображение010_0261f_25529683.jpg
Предстои слагане на 286мм предни и задни дискове.
Предните 4бут,задните 2 бутални.
Оправяне на някой работи по окачването.
Тва снеща от преди.......предстои отстраняването на някой...
поли тампони
http://www.album.bg/e30turbo/images/13325712/
раздвижни задни носачи
http://storage3.album.bg/d2a/dsc00012_2 ... 325667.jpg
http://www.album.bg/e30turbo/images/25529684/
[http://storage3.album.bg/7aa/Изображение010_0261f_25529683.jpg
Предстои слагане на 286мм предни и задни дискове.
Предните 4бут,задните 2 бутални.
Оправяне на някой работи по окачването.
Тва снеща от преди.......предстои отстраняването на някой...
поли тампони
http://www.album.bg/e30turbo/images/13325712/
раздвижни задни носачи
http://storage3.album.bg/d2a/dsc00012_2 ... 325667.jpg
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Re: Е30 м42б20 турбо.
Евала луд !
Тия 440-ки, не ги ли таваниш, че аз съм приготбил същите Лукас ама се плаша че няма да стигнат за 1.2бара на 7500рпм.
Та ако на тебе са ти добре трябва и на мен да ми стигнат, щото съм с по-малък обем на цилиндър
Тия 440-ки, не ги ли таваниш, че аз съм приготбил същите Лукас ама се плаша че няма да стигнат за 1.2бара на 7500рпм.
Та ако на тебе са ти добре трябва и на мен да ми стигнат, щото съм с по-малък обем на цилиндър
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
до 0.9 -1бар е карана до сега макс,няма как да ги таваня.
Предполагам ще ми омалеят над бар.
Спирачките са от мазда.
http://www.album.bg/e30turbo/images/14913997/
Предполагам ще ми омалеят над бар.
Спирачките са от мазда.
http://www.album.bg/e30turbo/images/14913997/
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Клипчета нямам от преди а сега още го не пришпорвам много много.
Малко дреболий поотхвърлих тея дни.
Тея датчици ги търкалям в колата от неколко месеца,а уредчетата може би година
В момента съм с вдо от авди,преди бях с иновейтски.
Горе доло стана подредено,остава бобините от н42ката да се сложат.
Малко дреболий поотхвърлих тея дни.
Тея датчици ги търкалям в колата от неколко месеца,а уредчетата може би година
В момента съм с вдо от авди,преди бях с иновейтски.
Горе доло стана подредено,остава бобините от н42ката да се сложат.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
бе има си косури дет ме дразнят,ма пусти пари все не достигат.
Все пак гледам да е спретнато въпреки ниския бюжет.
Все пак гледам да е спретнато въпреки ниския бюжет.
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Е30 м42б20 турбо.
на последната снимка,отзад къде се подава желязото,нещо интересно ли ще става с него
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Тоя отзад е за едно друго е30,ревизиран и леко полеко
се сглабят турбо чаркаляците по него.
се сглабят турбо чаркаляците по него.
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Е30 м42б20 турбо.
То само мойта кола остана дествена в този гараж.Замалко да ме подхлъзнат ама несе знае цяла зима има прд нас .
Паца кога ще я пробвам дали ще ме пребори таз красавица
Паца кога ще я пробвам дали ще ме пребори таз красавица
само най-добрите умират млади
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани