Пак за печката

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Re: Пак за печката

Мнение от Lacho » 30 Окт 2010, 23:00

LUCIFER'S написа:
racing_team_vidin написа:..........


Браво... !

Я кажи какъв едноканален модул си сложил...? Такова за врати на гараж ли? Как се изключва печката в такъв случай, изобщо как го захрани модула, няма ли да ти скапва акумулатора ? Раздуй всичко! 8)
Че и аз тия дни се занимавах с моята пущина и вече проработи кюмбета та пушек са вдига :mhihi: :mhihi: :mhihi:

За спирането наистина тя така спира... в смисъл не веднага, а след малко време- да се охлади горелката...


Няма как да ти скапе акумулатора, защото печката следи напрежението и когато то падне под 10.7в печката изключва автоматично, по същия начин и с горивото, когато намалее пак изключва автоматично ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Пак за печката

Мнение от LUCIFER'S » 31 Окт 2010, 11:43

Lacho написа:Няма как да ти скапе акумулатора, защото печката следи напрежението и когато то падне под 10.7в печката изключва автоматично, по същия начин и с горивото, когато намалее пак изключва автоматично ;)


Тя работата на самата печка Лъчо- не, но когато вържеш за постоянния плюс (самия модул )- той черпи ток... което си е някаква консумация, а в Е39 ел модули "заспиват", а тоя ще държи някаква консумация, която ще е един вид като отечка... може и да е минимална, но може и да дърпа доста- за това питам аз, и какъв е точно тоя модул... аз си мисля от тия където се слагат на самите автом гаражни врати с едно черно дистанционно с две сиви малко и голямо копче и имат обхват колкото дистанционно за аларма 50 метра..
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: Пак за печката

Мнение от DAEL » 31 Окт 2010, 14:49

Преглеждайки темите за печката във форума попаднах на това http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=28252&start=0 и по-точно на поста на колегата МАЧКАТОРА

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Пак за печката

Мнение от racing_team_vidin » 31 Окт 2010, 19:29

DAEL написа:Преглеждайки темите за печката във форума попаднах на това http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=28252&start=0 и по-точно на поста на колегата МАЧКАТОРА

разликата в печките дето казва колегата е в една помпа пред печката(черната)
Изображение

сваляш подкалника и виждаш има я или я няма ;)

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Пак за печката

Мнение от ivo1bg » 31 Окт 2010, 21:09

DAEL написа:Преглеждайки темите за печката във форума попаднах на това http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=28252&start=0 и по-точно на поста на колегата МАЧКАТОРА

Колегата е собственика на РЕЯ, фирмата представител на Webasto, няма как да не знае всичко ;).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Пак за печката

Мнение от hafte » 02 Ное 2010, 12:39

Може ли някой да ми обясни по подробно с INPA какво мога да правя по печката.
Мога ли да я пускам принудително да работи и да настройвам таймерите?

Питам понеже нямам INPA и мисля да си взема а и да ракарам Carsofta 6.5.

Благодаря

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Пак за печката

Мнение от boksioraE39 » 12 Ное 2010, 20:57

Може ли да ми обясните примерно когато колата е загасена и натисна REST зимата ако седи примерно 1-час на -10 градуса печката трябва ли да работи и вътре да е топло,сега го тествах духа си топло но печката работи 1-2 мин. след като загася колата и после спира? Като е на REST не трябва ли постоянно да работи или.. ?
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Пак за печката

Мнение от Ivo Georgiev » 13 Ное 2010, 17:50

Rest няма общо с печката. При него се ползва остатъчната топлина на охладителната течност. Ако искаш да работи печката и да духа топло без да работи двигателя, трябва да е отключена и да я пуснеш от менюто (или дистанционното ако има такова)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 26.08.2010
Пол: Мъж

Re: Пак за печката

Мнение от epcilon » 13 Ное 2010, 23:17

hafte написа:Може ли някой да ми обясни по подробно с INPA какво мога да правя по печката.
Мога ли да я пускам принудително да работи и да настройвам таймерите?

Питам понеже нямам INPA и мисля да си взема а и да ракарам Carsofta 6.5.

Благодаря



Можеш да пуснеш печката само за тест, работи около 2-3 мин и спира, но само толкова.Таймер не можеш да настройваш нито да отключваш печката.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Пак за печката

Мнение от boksioraE39 » 14 Ное 2010, 5:14

xcalibur написа:Rest няма общо с печката. При него се ползва остатъчната топлина на охладителната течност. Ако искаш да работи печката и да духа топло без да работи двигателя, трябва да е отключена и да я пуснеш от менюто (или дистанционното ако има такова)


Аз съм с малкия борд,значи като я отключат от там?
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Пак за печката

Мнение от LUCIFER'S » 15 Ное 2010, 21:47

epcilon написа:
hafte написа:Може ли някой да ми обясни по подробно с INPA какво мога да правя по печката.
Мога ли да я пускам принудително да работи и да настройвам таймерите?

Питам понеже нямам INPA и мисля да си взема а и да ракарам Carsofta 6.5.

Благодаря



Можеш да пуснеш печката само за тест, работи около 2-3 мин и спира, но само толкова.Таймер не можеш да настройваш нито да отключваш печката.


работи докато не я спреш пак от ИНПА ;)
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Пак за печката

Мнение от hafte » 15 Ное 2010, 23:00

С INPA я пуснах и работи но след около 4 мин. водата в печката достига 74 градуса.
Не смея да я изчакам повече, преди да запаля мотора. След около 3 мин. си спира сама без да и подавам такава команда.
Водата на мотора е около 40 градуса.

Днес си се запали сама на 5,5 градуса и работи около 15 мин, като пецката си работеше почти до 80 градуса на водата без да спре.

Според мен от INPA си работи 4-8 мин. и си спира. Колкото да може да я припалиш и да провериш дали рабори. Все пак е софт. за диагностика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Пак за печката

Мнение от mad_presley » 15 Ное 2010, 23:58

hafte написа:С INPA я пуснах и работи но след около 4 мин. водата в печката достига 74 градуса.
Не смея да я изчакам повече, преди да запаля мотора. След около 3 мин. си спира сама без да и подавам такава команда.
Водата на мотора е около 40 градуса.

Днес си се запали сама на 5,5 градуса и работи около 15 мин, като пецката си работеше почти до 80 градуса на водата без да спре.

Според мен от INPA си работи 4-8 мин. и си спира. Колкото да може да я припалиш и да провериш дали рабори. Все пак е софт. за диагностика.

А като я пуснеш с инпа и гледаш температурата през инпата, сети ли се да пуснеш борд компютъра и да видиш каква е температурата на антифриза?

Като я пуснеш с ИНПА при изгасен двигател, ако не работи помпата на печката достига висока темература много бързо и се изключва сама. Когато е запален двигателя, антифриза го върти водната помпа за охлаждането и за това печката ти работи по-дълго.

Да го обясня по-простичко, на изгасен и студен двигател влез през скритите менюта на борд компютъра на температура на антифриза, пусни печката с инпата и следи двете температури. Ако температурата в живи данни на инпа е по-висока от тази на БК, значи не ти работи циркулационната помпа на печката.

Амплитудата м/у двете температури нормално е 5-7*С.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Пак за печката

Мнение от hafte » 16 Ное 2010, 7:30

Помпата на печката си работи. Все пак е чисто нова.
Според мен има значение дали печката е отключена или не, а моята не е.
Може и да тръгва при темп над 80 градуса но не исках да рискувам и затова запалих двигателя. Също така от ИНПА не намерих активиране само на помпата.

Както и да е за летните месеци си върши работа.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Пак за печката

Мнение от milennyc » 16 Ное 2010, 22:32

Кодиране на печката с ИНПА нема как .... само ДИС. Но зависи от вида на печката дали може да се пуска с таймер, дистанционно....... Отключвал съм доста печки но този "отложен старт" си е проблем

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook