Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
Модератор: Общи модератори
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
Здравейте,
имам един въпрос по който ще се радвам да ме "светнете" надявам се компетентно.
Та в скоро време има голям шанс да разполагам с едни 17-8 к и желанието ми е да си купя
престижна кола от ранга на BMW 525d,530d и Mercedes E270cdi. Гледам обявите и забелязвам че до 20 к може да се намери BMW 525d i Mercedes E270cdi модели 2003-та от когато почва Е60 т.е новата визия , ех като изключим най-новата , но разбира се тя излезе тази година така че не е проблем
Чета форума и изоббщо се интересувам и се оказва че коли 2002-2003 година вече имат реални към 250 , 300 к км навъртяни и се чудя има ли смисъл да се купува кола с толкова км изминати ?
Чувал съм от познат, че колкото е по-голям обема на двигателя то толкова повече км можел да измине. За пример даде американските коли при които двигател с обем 4, 5 литра е нещо нормално и били правени за да издържат повече км.
Ще се радвам да споделите вашето мнение по повдигнатите въпроси и ако имате някакви забележки - моля , ще се радвам да се обогатя
Мерси предварително
имам един въпрос по който ще се радвам да ме "светнете" надявам се компетентно.
Та в скоро време има голям шанс да разполагам с едни 17-8 к и желанието ми е да си купя
престижна кола от ранга на BMW 525d,530d и Mercedes E270cdi. Гледам обявите и забелязвам че до 20 к може да се намери BMW 525d i Mercedes E270cdi модели 2003-та от когато почва Е60 т.е новата визия , ех като изключим най-новата , но разбира се тя излезе тази година така че не е проблем

Чувал съм от познат, че колкото е по-голям обема на двигателя то толкова повече км можел да измине. За пример даде американските коли при които двигател с обем 4, 5 литра е нещо нормално и били правени за да издържат повече км.
Ще се радвам да споделите вашето мнение по повдигнатите въпроси и ако имате някакви забележки - моля , ще се радвам да се обогатя

Мерси предварително

- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
Ако имаш сериозен месечен доход, за да поддържаш тези коли, защото ще имаш доста разходи, взимай.
- georgymk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 697
- Регистриран на: 21.07.2009
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: кракомобил
- Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
събери 50 К и зимаи 30-ската дет Явор я продава 

1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
Ще го кажа така- на малко км. (реални) и за малко кинти няма да намериш... Е, може и да откриеш някоя на 80-100 хиляди реални за толкова кинти, но не ми се мисли колко дървета ще е отсякла тая кола
Не знам дали коли на 7-8г. имат реални 250-300к км., но доста често виждам печки на по 4-5г. купени от собственик в чужбина на 200+к км.- извода дали и тези 300к км. са 100% реални си го прави сам...
За мен 7-8 годишна печка е риск, ако не разполагаш с една сериозна сума отстрани за изненади... Тея сегашни дизели са бая капризни- то турбини, дюзи и де що се сетиш по горивната система струва бая пари, а нали се сещаш кога Гюнтер ще си продаде колата
Разбира се като дойде време за сериозните ремонти, за да има кой да псува после...
Накратко казано- четеш форумите за съответните модели дето те вълнуват, ориентирай се кои са им слабите страни и т.н.... После виж цените за ремонт и сложи един лош вариант- за 6 месеца да се потроши почти всичко скъпо по двигателя (окачването не го броиш- то е консуматив все пак) и виж можеш ли да издържиш финансово
Ако можеш- почвай да търсиш кола...
ПС: Колегите са много прави- да караш такава кола е лесно... Но виж за поддръжката си трябва наистина стабилен доход... Почни от най-простото- ако караш много км. годишно (разбирай едни 40-50к) само горивото, гумите и маслата ще са ти не малка цифра, за ремонти не говорим хич

Не знам дали коли на 7-8г. имат реални 250-300к км., но доста често виждам печки на по 4-5г. купени от собственик в чужбина на 200+к км.- извода дали и тези 300к км. са 100% реални си го прави сам...
За мен 7-8 годишна печка е риск, ако не разполагаш с една сериозна сума отстрани за изненади... Тея сегашни дизели са бая капризни- то турбини, дюзи и де що се сетиш по горивната система струва бая пари, а нали се сещаш кога Гюнтер ще си продаде колата

Накратко казано- четеш форумите за съответните модели дето те вълнуват, ориентирай се кои са им слабите страни и т.н.... После виж цените за ремонт и сложи един лош вариант- за 6 месеца да се потроши почти всичко скъпо по двигателя (окачването не го броиш- то е консуматив все пак) и виж можеш ли да издържиш финансово

ПС: Колегите са много прави- да караш такава кола е лесно... Но виж за поддръжката си трябва наистина стабилен доход... Почни от най-простото- ако караш много км. годишно (разбирай едни 40-50к) само горивото, гумите и маслата ще са ти не малка цифра, за ремонти не говорим хич

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
larbi написа:Здравейте,
имам един въпрос по който ще се радвам да ме "светнете" надявам се компетентно.
Та в скоро време има голям шанс да разполагам с едни 17-8 к и желанието ми е да си купя
престижна кола от ранга на BMW 525d,530d и Mercedes E270cdi. Гледам обявите и забелязвам че до 20 к може да се намери BMW 525d i Mercedes E270cdi модели 2003-та от когато почва Е60 т.е новата визия , ех като изключим най-новата , но разбира се тя излезе тази година така че не е проблемЧета форума и изоббщо се интересувам и се оказва че коли 2002-2003 година вече имат реални към 250 , 300 к км навъртяни и се чудя има ли смисъл да се купува кола с толкова км изминати ?
Чувал съм от познат, че колкото е по-голям обема на двигателя то толкова повече км можел да измине. За пример даде американските коли при които двигател с обем 4, 5 литра е нещо нормално и били правени за да издържат повече км.
Ще се радвам да споделите вашето мнение по повдигнатите въпроси и ако имате някакви забележки - моля , ще се радвам да се обогатя![]()
Мерси предварително
Мойто мнение е ,че това е най-голямата грешка. Кола на толкова Км е като да се ожениш за проститутка, че и по зле.
Кола на 300К ако ще и Майбах да е, не е престижна - БИЛА е престижна, особено ако е ползвана по наще географски ширини. Парите не са малко особено по време на криза. Купи си хубава японска кола, или ако толквоа държиш на премиум марка намери някоя от Германия от германец, със сервизна книжка!
Относно обема на двигателя и издръжливоста, донякъде вярно, но това като се има в предвид ,че американските мотори използват друга технология, елементарна конструкция, и мощноста поне във фабричния им вариант е съсредоточена в ниските и средните обороти. Освен това са предимно атмосферни, нямат сложни теххология за променливо отваряне на клапаните, и са само с един вал. Двигателите на колите които си изброил са точно обратното!
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
larbi написа:Здравейте,
имам един въпрос по който ще се радвам да ме "светнете" надявам се компетентно.
Та в скоро време има голям шанс да разполагам с едни 17-8 к и желанието ми е да си купя
престижна кола от ранга на BMW 525d,530d и Mercedes E270cdi. Гледам обявите и забелязвам че до 20 к може да се намери BMW 525d i Mercedes E270cdi модели 2003-та от когато почва Е60 т.е новата визия , ех като изключим най-новата , но разбира се тя излезе тази година така че не е проблемЧета форума и изоббщо се интересувам и се оказва че коли 2002-2003 година вече имат реални към 250 , 300 к км навъртяни и се чудя има ли смисъл да се купува кола с толкова км изминати ?
Чувал съм от познат, че колкото е по-голям обема на двигателя то толкова повече км можел да измине. За пример даде американските коли при които двигател с обем 4, 5 литра е нещо нормално и били правени за да издържат повече км.
Ще се радвам да споделите вашето мнение по повдигнатите въпроси и ако имате някакви забележки - моля , ще се радвам да се обогатя![]()
Мерси предварително
Все си мисля, че 18-20к са малко за 5-ца или Е класа 2003-та. Тва нали ако са в лева, ако е в евро по-става. После - дали има смисъл....зависи - някои карат стари коли на много километри, щото ремонтите и поддръжката е евтина, други по сантиментални причини, а има и хора за които кола на 100к са баси и многото километри, та с две думи си зависи от тебе. Относно тва коя кола колко държи. Няма такова нещо като голям обем - много километри, има голям обем - много бой носи



Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
А защо не вземеш е39 530д, от последните години, която за до 14-15к ще е пълна с екстри и може би по добре поддържана...
Винаги съм смятал, че е по добре да вземеш модела от предишната серия в последните години, от колкото следващата в първите..
Освен това е60 за 18к... Моето мнение е, че за теб е е39 след 2001 ще има навигациики кожи и тн... И мисля, че е по евтина поддръжката
ЕДИТ:
А за толкова пари можеш да вземеш и добра е38

Винаги съм смятал, че е по добре да вземеш модела от предишната серия в последните години, от колкото следващата в първите..
Освен това е60 за 18к... Моето мнение е, че за теб е е39 след 2001 ще има навигациики кожи и тн... И мисля, че е по евтина поддръжката
ЕДИТ:
А за толкова пари можеш да вземеш и добра е38


Live it like you Love it
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
..аз не бих си купил кола на 300к км защото това за мене е практическия край на живота на едно возило статистически погледнато.
сега- има разбира се читави коли на по милион километра, но има и етиопци дето бягат маратона за една идея над 2 часа- при положение че 99% от населението не може да избяга маратона по условие...
с други думи- ако искаш да си купуваш престижна марка, но си принуден да гледаш коли на такива километри за да ти се впишат в бюджета... може би се мериш високо...
сега- има разбира се читави коли на по милион километра, но има и етиопци дето бягат маратона за една идея над 2 часа- при положение че 99% от населението не може да избяга маратона по условие...
с други думи- ако искаш да си купуваш престижна марка, но си принуден да гледаш коли на такива километри за да ти се впишат в бюджета... може би се мериш високо...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
брат ми беше пред същата дилема като теб и накрая си взе чисто нов superb 1.8tsi и не съжалява нито за миг
прави си изводите
ако имаш хубава и горе-долу сигурна работа и месечен доход те съветвам да обмислиш покупката на чисто нов автомобил за около 35к, вече имаш повече от половината пари, т.е. няма да ти е проблем първата вноска
успех
прави си изводите

ако имаш хубава и горе-долу сигурна работа и месечен доход те съветвам да обмислиш покупката на чисто нов автомобил за около 35к, вече имаш повече от половината пари, т.е. няма да ти е проблем първата вноска
успех

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
е39 530д фул екстри за 14к лв
е60 530д за 17к лв

е60 530д за 17к лв

Real.Eyes.Realize.Real.Lies
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
Изчакай още малко, събери още някоя пара и взимай Opel Insignia.
Иначе за 16-17 к. съм за читава Е39-тка
Иначе за 16-17 к. съм за читава Е39-тка
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
кви съвети 16-17 бона за Е39, това си е грехота направо
а и незнам кво му е престижното на Е39, като вече всеки мангал кара за 5 бона Е39ка фейслифтната с илиенски фарове и стопове
нищо против собствениците на Е39 (аз съм един от тях) но толкова пари за Е39 няма смисъл според мен


www.bmwпрофесори-bg.net
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
Какво общо има тука престижа? Има колеги, които се гордеят с това, че колите им са на над 300 000км и са в добро състояние и си ги търкалят с кеф. Има и други, на по-малко километри дето не могат да се оттърват от проблеми. Старият лаф, че кола от километри не се плаши, плаши се от лоша поддръжка има голяма доза истина. Но все пак като че ли 300 000 км. са доста за първоначална покупка, виж ти да ги навъртиш дотам, е друго. Но заблудата, че колите в БГ, дошли от западния свят са на по 180 000 км. никога няма да умре явно. Как германеца, французина, е навъртял в неговата голяма държава, перфектни пътища и магистрали, възможности да пътува, за 7-8 г. 180 000 км, а аз, нашенец от село, на мойта и врътнах 70 000 км за две години, само в България, градско и извънградско каране. Не е служебна, не пътувам кой знае колко, ама на, таблото не лъже, пак смяна на масло се задава. Тъй че нещата са много относителни. Само ще ти кажа, че хората по белия свят не си купуват коли, за да си ги държат в гаража, да ги карат само лятото или да ходят до магазина с тях за хляб и сирене. Купуват ги, за да ги карат. А от това се въртят километри и то много. Аз ако можех, ако можех да си го позволя, щях сигурно два пъти по толкова да врътна. Какво ли да си представя за един германец в това отношение.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
Колега вземи си едно БМВ(защото сме БМВ форум и защото Ауди има една идея по скъпа подръжка а Мерцедесите не ме кефят) за тези пари и няма да сгрешиш. Ако не разбираш хвани някой да му хвърли един поглед, закарай го на една диагностика и ако няма нещо сериозно си ти. И ако го караш внимателно, тоест не го ползваш за състезателна кола или за офроуд ще си го караш дълги години с минимални средства за подръжка. И не вярвай на сто процента на всички писания във форумите. А на тези които не биха си купили БМВ за 18К ще кажа: Няма да си купите БМВ за 18К защото не можете, не защото не искате.
Страшна подръжка, събери пари за нова , турбини, помпи, глупости. Да бе да. Оня ден гледам пристигна един тир с турбини и глави за дизелови БМВ-та и веднага се похарчиха при кварталния майстор. Като започнете да пишете едни глупости и не се усещате. Ако чете някой западняк ще каже, че всички тука карате само нови Баварки, изминавате по 50К годишно (което прави по 136 километра всеки ден включително и събота и неделя
)и всички сте седнали на по едни 50 К евра. Ебати форумния театър, дето спретнахте или просто бъркате Плейстейшъна с реалния живот в България.
Страшна подръжка, събери пари за нова , турбини, помпи, глупости. Да бе да. Оня ден гледам пристигна един тир с турбини и глави за дизелови БМВ-та и веднага се похарчиха при кварталния майстор. Като започнете да пишете едни глупости и не се усещате. Ако чете някой западняк ще каже, че всички тука карате само нови Баварки, изминавате по 50К годишно (което прави по 136 километра всеки ден включително и събота и неделя



- e36_Fanatik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2009
- Пол: Мъж
Re: Въпрос относно смисъла от закупуване на кола на около 300000
Колега, не знам на каква възраст си, и какво е мисленето ти но ако аз имам 17 бона за кола бих си купил е30 / като моето
/ и за 10-тина хилки ще го направя така че само като се появи и да събира погледите на всички 


62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани