Харч на масло M54B30

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от cerberus » 01 Дек 2010, 20:15

Може и маслени сегменти да са, както казва колегата, ама компресионните заминават първи обикновенно, а да са заминали толкова равномерно на всички цилиндри... :dunno: И гумичките на обикновено изпреварват водачите, ама знае ли човек, докато не се види само се гадае...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от anzak » 01 Дек 2010, 20:15

LUCIFER'S написа:
anzak написа:
cerberus написа:Правя разлика, колега между степен на сгъстяване и компресия, ама при компресия 10-10,5 на цилиндър на бензинов двигател, и при нов клапан картерни газове, остава глава, гарнитура на главата или гумички на клапаните.

или маслени сегменти ... или водачи на клапаните ....


той няма компресия просто!!!

луцифере ти като цяло ги разбираш нещата ама от личен опит ти казвам че зависи от компресомера единия дава 16 другия 10.5 говоря за предния ми мотор м52б25ту и колата вървеше като изтребител и не бараше 5в30 масло като цяло по мое мнение проблема е единствено в маслените сегменти ама то като се сменят те ще се сменят и компресионните
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от LUCIFER'S » 01 Дек 2010, 20:19

anzak написа:...
аз съм му натъртил на колегата за правилно измерена компресия, съответно и с точен уред... !!! той отново да си я провери, ако и два пъти на различни места!!! а иначе като цяло с тия въшкави блокове от алумин и сигментите не са кой знай колко "здрави" .... Поздрави!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от anzak » 01 Дек 2010, 20:23

особено ако е каран с кофти масло или е прегряван някога
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от LUCIFER'S » 01 Дек 2010, 20:37

anzak написа:особено ако е каран с кофти масло или е прегряван някога


така е, и особенно такива мотори се купуват да се карат сериозно на аутобана... направо швабите им късат трътките на 30ките ;)
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от Ilko Ivanov » 01 Дек 2010, 20:50

Абе хора,Вие нямате ли си друга работа ?!? :paranoid:
Сега Преслав ще ме накара да разхвърлям мотора на въпросната Е46-ца :mhihi: А да се сменят сегменти на М54Б30 натъпкано в Е46 е такава веселба....... :angel:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от LUCIFER'S » 01 Дек 2010, 20:55

Ilko Ivanov написа:Абе хора,Вие нямате ли си друга работа ?!? :paranoid:
Сега Преслав ще ме накара да разхвърлям мотора на въпросната Е46-ца :mhihi: А да се сменят сегменти на М54Б30 натъпкано в Е46 е такава веселба....... :angel:


Еми Илко, ако наистина компресията е 10 бара... ти разбираш повече, и сам си го написал, че мотора е за сигменти. да шибне една хубава добавка и масло 10/40

П.С. Той да не се набълбука с кабриото на Рамадан?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от mad_presley » 01 Дек 2010, 20:59

LUCIFER'S написа:Еми Илко, ако наистина компресията е 10 бара... ти разбираш повече, и сам си го написал, че мотора е за сигменти. да шибне една хубава добавка и масло 10/40

П.С. Той да не се набълбука с кабриото на Рамадан?

На въпросната Е46-ца купе не сме и мерили компресията, а и ти намери на кого да говориш за добавки :mhihi: По скоро нов мотор, отколкото глупости с добавки :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Илко ще си има забавление, определено :lol:

Няма кабриота тук, само мъжки коли с таван :D

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от Ilko Ivanov » 01 Дек 2010, 21:01

Не,не е кабрио,а е купе и не е от маалата ,ами е от Германия ;)
Не сме мерили компресия,но съм сигурен ,че има поне 12 - 13 бара. Което пък не означава,че не е възможно да гори толкова масло.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от anzak » 01 Дек 2010, 21:10

Илко ако ще отваряш мотора сподели какво става че и аз имам подобен проблем на един приятел със такъв мотор
Барай шишарката Минкеее ....

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от Ilko Ivanov » 01 Дек 2010, 21:13

anzak написа:Илко ако ще отваряш мотора сподели какво става че и аз имам подобен проблем на един приятел със такъв мотор

Лудия ще каже дали ще се отваря,но за мен разход на масло в такива количества НЕ Е НОРМАЛЕН.
Нормално според мен е 1л. - 1.5л. максимум на 10000км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от LUCIFER'S » 01 Дек 2010, 21:18

mad_presley написа:... ти намери на кого да говориш за добавки :mhihi: По скоро нов мотор, отколкото глупости с добавки :mhihi: :mhihi: :mhihi:
...


Пресли, недей говори така има такива добавки примерно като тази, които правят чудеса ;), но все пак новото си е ново! http://moto-guard.com/
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от mad_presley » 01 Дек 2010, 21:22

anzak написа:Илко ако ще отваряш мотора сподели какво става че и аз имам подобен проблем на един приятел със такъв мотор

Опааа, стана съвсем интересно. Май ще намерим детска болест на този мотор :mhihi:

А за въпросната Е46-ца, май ще се отваря, аз друго вече не се сещам какво да се направи :dunno:
Де не е е фръкнала още една хилядарка :mhihi:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от Ilko Ivanov » 01 Дек 2010, 21:27

mad_presley написа:
anzak написа:Илко ако ще отваряш мотора сподели какво става че и аз имам подобен проблем на един приятел със такъв мотор

Опааа, стана съвсем интересно. Май ще намерим детска болест на този мотор :mhihi:

А за въпросната Е46-ца, май ще се отваря, аз друго вече не се сещам какво да се направи :dunno:
Де не е е фръкнала още една хилядарка :mhihi:

Изчакай до края на седмицата да сглобя на моята двигатела и я докарвайте да поизхарчим още малко пари :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Харч на масло M54B30

Мнение от Sherman » 01 Дек 2010, 21:29

За добавки не искам да чувам :lol: Мен не ме плаши да отворя мотора...бая мотори на мои и приятелски коли съм направил и то всичките благополучно :) ОК...въпроса е, че БМВ мотор само съм разглобявал...на тия алуминиеви блокове с онова чик чирик покритие износва ли се...стават ли "бъчви". Даже не знам моя с никасилово или алусилово покритие е? Гледам, че в реалОЕМ има някакви ремонтни бутала :shock: Може ли някакво разяснение? Да знам какво се случва...че не искам пак да се разревавам като тягля чертата след ремонта...ако ще става така да триеме бързо темата и да отиде колата в ПРОДАВА :mhihi: това в кръга на шегата

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook