Новата А6-ца триумф в класа.
Модератор: Общи модератори
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
И трите са доста хубави.
Но това, което ми харесва в Аудитата, че дори и във вида на най-обикновената версия на модела има някакво агресивно излъчване, докато при БМВ и особено в този случай при Мерцедес трябва като че ли малко да се разчита на М / АМГ пакет, за да станат такива. Поне на тези две снимки в началото на темата така ми изглежда, особено при Мерцедес-а.


Emooo написа:Ауди-то ми харесва. Радвам се че се очертава конкуренция в този клас - конкуренцията сваля цените и от това печелят клиентите на всяка марка. Мразя фанатичните фенове на дадена марка които оплюват всичко друго освен тяхната любима марка.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
всичко е хубаво само пари да има 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
този път audi са най-скучни от към дизайн. mercedes е произведение на изкуството (уникално внимание към детайла).
5цата на bmw и тя е доста консервативна... но нормално на фона на предните издънки.
от към двители ясно е кой е номер 1, но ми е интересно mercedes какво се ослушват. на тях им е пределно ясно как се правят дизели.
та новата 6ца триумф в класа, ама отзад напред
5цата на bmw и тя е доста консервативна... но нормално на фона на предните издънки.
от към двители ясно е кой е номер 1, но ми е интересно mercedes какво се ослушват. на тях им е пределно ясно как се правят дизели.
та новата 6ца триумф в класа, ама отзад напред

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Ауди много добре се вписват с дизайна, ама някак си моторите са им много слаби - не върви според мен кола от премиум класа да излиза с такива честно казано "несериозни" мотори. Новата А8 е много хубава, но моторите в момента са направо са толкова слаби, направо съм много разочарован... Нещо май решиха да правят много модели изведнъж и не могат да наваксат в темпото ( в случая мисля че моторите са изоставащата част...). Иначе за мен истинският конкурент на БМВ е А7 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Мерчо е абсолютния мачкател! БМВ-то е странно, Аудито е скучно!
Без страх, без спирачка!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
петицата хич не е консервативна с фейса си,особено предната броня.
а за триумф
,то да се чудиш коя марка да предпочетеш,значи въобще не си намерил себе си в автомобилите досега!
а за триумф

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
xerial написа:С малката подробност че Е 350 ЦДИ е 265 коня 600 НМ и в сравнение с 530д го цепи...
... и с голямото уточнение , че 0-100 БМВто дърпа и изостава едва след 160 км/ч и то минимално . Освен това се предлага със системи подобряващи динамиката , които при Мерц , изобщо ги няма в листата . Не знам дали сложиха битурбо дизела на 5цата , но е ясно че с него пак ще е над конкуренцията

Но от към двигатели очаквах да изкарат дизелово около 300коня, но не - 3,0-литра TDI разполага с 204 или 245 конски сили..
За какво ти е дизел 300кс - имаш си 3.0 ТФСИ

А на снимките които си показал Е класата е най-добре , ама на живо не е така .
За мен , няма нищо нов
Ауди - авангардно ( и леко банално - много си прилича с другите Аудита)
БМВ - агресивно ... но май може и повече агресия
Мерц - пенсионерски , особено интериора - крачка назад от предишната Е класа
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Хубаво е, че 5-цата ще има конкуренция
Табелката с обозначение на модела трябва да присъства ЗАДЪЛЖИТЕЛНО при Ауди
Но е хубав дизайна де, като цяло тази визия на Ауди ми харесва, но пък вече идва в повечко. Съвсем сериозно..бъркам ги....въпреки че и 5цата и 7цата ги бъркам в далечината...
Много ми харесва dashboard-a, екрана седи малко като кулата в Пиза, но всичко останало е много добре.

Табелката с обозначение на модела трябва да присъства ЗАДЪЛЖИТЕЛНО при Ауди

Но е хубав дизайна де, като цяло тази визия на Ауди ми харесва, но пък вече идва в повечко. Съвсем сериозно..бъркам ги....въпреки че и 5цата и 7цата ги бъркам в далечината...
Много ми харесва dashboard-a, екрана седи малко като кулата в Пиза, но всичко останало е много добре.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
приликата в 5цата и 7цата е нещо минимално според мене, но пък си я има и мисля, че донякъде са се стремили точно към това. като изключиме последните.. e60 и е65.. дали пък и назад не са си приличали? за е38 и е39 какво се говореше преди.. че и още има хора, които ги бъркат. същата работа и с е32 и е34
за новите мерцове съм си изградил някакво мнение като единствено в ес класата ми е добре, някакси по-уютно е вътре, но пък не мога да кажа, че ми допада интериора. в мл-а се чувствам като в гранд витара, тея последните.. а и от возията не съм впечатлен. горе долу същата работа ми е и при ц класата като що се отнася до возията, там малко даже правя аналог с е36.. та не мисля, че е класата може да ме впечатли с нещо, до тука ми е най-пенсионерско изглеждащия мерцедес с тая муцуна, интериора пак ми е безличен и така
при ауди споделям общото мнение. за сега поне
за новите мерцове съм си изградил някакво мнение като единствено в ес класата ми е добре, някакси по-уютно е вътре, но пък не мога да кажа, че ми допада интериора. в мл-а се чувствам като в гранд витара, тея последните.. а и от возията не съм впечатлен. горе долу същата работа ми е и при ц класата като що се отнася до возията, там малко даже правя аналог с е36.. та не мисля, че е класата може да ме впечатли с нещо, до тука ми е най-пенсионерско изглеждащия мерцедес с тая муцуна, интериора пак ми е безличен и така
при ауди споделям общото мнение. за сега поне
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Хахаха,какво означава "куатрото ми е малко пенсионерско" 

- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Аудитата като цяло ми харесват макар, че напоследък са ми малко несериозни премиум коли с лампички по стопове и фарове като Виенска Коледа. другото с което прекаляват от ВАГ груп са множеството модели на Ауди които дори и истинските му фенове не могат да запомнят: А1, А2, А3, А4, А5, А6, А7, А8. сега от Ауди ще правят А3 седан с четири врати
което ще е продължението на Ауди 80
. тези коли са ми еднакви на мен, просто на а4 даваш 1х зуум и става а6 а за 2х зуум получаваш а8
ПП пак да кажа много ми допадат аудитата ама са като "матрицата"


ПП пак да кажа много ми допадат аудитата ама са като "матрицата"


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Не знам за 6-цата,но единицата на алди 2.0 дизел е под 40 бона за модел с некви дребни екстрички. Аналогичната 1-ца на БМВ е 54.. при тва положение ако трябва да купувам женска кола не знам колко много фен трябва да съм за да купя тая изцъклена копърка за 14 бона отгоре.
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
За мене най- красива като дизайн е 5-та серия ! Не мога да говоря за показатели и поведение защото не съм ги карал тези три автомобила
. Но лично на мен най- много ми харесва елегантността на новата пета серия. ПРЕКРАСНА Е !

- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Много са ми shiny Ауди-тата. А и предно, или 4х4 предаванията не са ми любими. Иначе са красиви, спор няма, но нищо повече не ми харесва в тях.
bum-bum, А1 е доста под 1-ва серия, като клас автомобил. На него в класа му е Mini.
bum-bum, А1 е доста под 1-ва серия, като клас автомобил. На него в класа му е Mini.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Голям фен съм на Аудитата от 1990-2000. Тогава бяха на върха, като дизайн и интериор бяха най-напред. Стил "Баухаус" отвсякъде. Като техника не знам.
Но откакто (Пу*а) ДаСилва започна да им придава едни женствени заоблени форми, и започнаха да гонят "спортния" имидж за да вземат от пазара на БМВ, просто се оляха. Пак имат хубави модели, примерно А4/А6 авант, старото А8, но не са като преди. Дъвчат една стара тема и я разлигавят все повече. А и сегашното А4 е много зад Е90 като интерироно усещане за солидност и качество. Едно такова пластмасово е станало.. А4 през 1994-95 къртеше мивки направо.
Мерцедес - дайте ми Е500 от 1994 или 190 ЕVO и повече не ме занимавайте с глупости. Оттогава насам - гняс. Да, С-класата винаги ще бъде бална зала на 4 гуми, ако съм тлъст чичко със златни пръстени ще си разплуя гъза отзад. Но, и Е65 и А8 ми харесват много повече като усещане вътре, а и човек може да си ги кара като собственик, няма да е като шофер. Качеството обаче е кошмарно, такива неща чувам постоянно за МБ че не ми се мисли.
Трябва да призная че Мерцедес обаче се връщат обратно към силното качество, а и новия ЦЛС убива рибата като дизайн - дано продължават така!
Между другото, само на мен ли интериора на новия ЦЛС ми прилича страшно много на таблото на Е60??
Както и концепта Ф800 използва същите идеи в дизайна като Е60??
Но откакто (Пу*а) ДаСилва започна да им придава едни женствени заоблени форми, и започнаха да гонят "спортния" имидж за да вземат от пазара на БМВ, просто се оляха. Пак имат хубави модели, примерно А4/А6 авант, старото А8, но не са като преди. Дъвчат една стара тема и я разлигавят все повече. А и сегашното А4 е много зад Е90 като интерироно усещане за солидност и качество. Едно такова пластмасово е станало.. А4 през 1994-95 къртеше мивки направо.
Мерцедес - дайте ми Е500 от 1994 или 190 ЕVO и повече не ме занимавайте с глупости. Оттогава насам - гняс. Да, С-класата винаги ще бъде бална зала на 4 гуми, ако съм тлъст чичко със златни пръстени ще си разплуя гъза отзад. Но, и Е65 и А8 ми харесват много повече като усещане вътре, а и човек може да си ги кара като собственик, няма да е като шофер. Качеството обаче е кошмарно, такива неща чувам постоянно за МБ че не ми се мисли.
Трябва да призная че Мерцедес обаче се връщат обратно към силното качество, а и новия ЦЛС убива рибата като дизайн - дано продължават така!
Между другото, само на мен ли интериора на новия ЦЛС ми прилича страшно много на таблото на Е60??
Както и концепта Ф800 използва същите идеи в дизайна като Е60??
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: alozavar