Новата А6-ца триумф в класа.
Модератор: Общи модератори
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
добре ,айде тогава ше го обясна широкогръдо.....
карам коли от 26г. от 91ва карам лични БМВта пет на брой. изминал съм над милион и половина километра. през това време съм карал какво ли не ,от тях мерцедеси дълги години като служебни и много ,ама много аудита и фаувета ог германия.... не съм се спрял на БМВ ,щото съм се събудил една сутрин на 13г и съм се заклел пред род и родина ,че ще карам само тая марка. нещо ме е накарало да го правя. последната покупка /като изключвам Е30ката/ беше преди 4г и се колебаех между е61 , е65/66 и А8....! направих си проучване покарах представители и на трите модела ,питах хора, които въртят много километри и на трите и взех решението да е Е61. не щото БМВ АГ ми дават пари за това ,а щото се оказа ,че като цена ,качество ,изисквания от мен към колата ,здравина, запазване на някаква стойност, поддръжка... тази кола отговаря най-добре на мойте виждания за добра кола. специално за А8цата - много я харесвах на вид ,но говорих с приятели от охраната в овъргаз и там се карат доста такива коли и ми казаха ,че имат уникални и непрекъснати проблеми с аудитата. отделно имам приятели с А6ци и имат повече проблеми от мен с 5цата и с предната 5ца. отделно не ще да завива тва ауди дори и куатро....! отделно говорих с приятели от НСО-за 7цата и също се разубедих ,както и за ауди-тата.
кво да направя ,като БМВто ми отговаря на изискванията!?!? елементарно....! купувам си БМВ.
Х-драйв системата в момента е много по-добра от куатрото! ауди държаха палмата на първенството близо 20г в 4х4 задвижването ,но в един момент изостанаха и то много и БМВ ги задмина! та дори и там вече са по-добри! в меката на олимпиадите!!! един Х5 е педесе пъти по-управляем от кю 7цата! ми ! тва са фактите за мене! карам бързо ,искам реакция-мигновенна от колата и за тва карам БМВ...
карам коли от 26г. от 91ва карам лични БМВта пет на брой. изминал съм над милион и половина километра. през това време съм карал какво ли не ,от тях мерцедеси дълги години като служебни и много ,ама много аудита и фаувета ог германия.... не съм се спрял на БМВ ,щото съм се събудил една сутрин на 13г и съм се заклел пред род и родина ,че ще карам само тая марка. нещо ме е накарало да го правя. последната покупка /като изключвам Е30ката/ беше преди 4г и се колебаех между е61 , е65/66 и А8....! направих си проучване покарах представители и на трите модела ,питах хора, които въртят много километри и на трите и взех решението да е Е61. не щото БМВ АГ ми дават пари за това ,а щото се оказа ,че като цена ,качество ,изисквания от мен към колата ,здравина, запазване на някаква стойност, поддръжка... тази кола отговаря най-добре на мойте виждания за добра кола. специално за А8цата - много я харесвах на вид ,но говорих с приятели от охраната в овъргаз и там се карат доста такива коли и ми казаха ,че имат уникални и непрекъснати проблеми с аудитата. отделно имам приятели с А6ци и имат повече проблеми от мен с 5цата и с предната 5ца. отделно не ще да завива тва ауди дори и куатро....! отделно говорих с приятели от НСО-за 7цата и също се разубедих ,както и за ауди-тата.
кво да направя ,като БМВто ми отговаря на изискванията!?!? елементарно....! купувам си БМВ.
Х-драйв системата в момента е много по-добра от куатрото! ауди държаха палмата на първенството близо 20г в 4х4 задвижването ,но в един момент изостанаха и то много и БМВ ги задмина! та дори и там вече са по-добри! в меката на олимпиадите!!! един Х5 е педесе пъти по-управляем от кю 7цата! ми ! тва са фактите за мене! карам бързо ,искам реакция-мигновенна от колата и за тва карам БМВ...
Последна промяна SKISA на 07 Дек 2010, 18:55, променена общо 1 път
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Аyди и триyмф? Къде го пише това да се посмея?
Алоо събyдете се, някои се замечтаха..
Аман от провокации начи!

Алоо събyдете се, някои се замечтаха..

Аман от провокации начи!

Re: Новата А6-ца триумф в класа.
v_V_v написа:Не е ли някак си тесногръдо?
кое да е тесногръдо, батка?
това, че пишещите в един БМВ форум предпочитат БМВ като автомобил ли?
намирам го за НАПЪЛНО нормално...
не мога да схвана ти ква кауза защитаваш тук...
щото, предполагам никой от колегите, писали в тая тема не се е изрепчил в Алди форума и да убеждава потребителите там, че видиш ли Алди не били читави коли щото за да смениш един ангренаж трябва да разглобиш половината кола /примерно/


- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Binev_OuT написа:Влизаш в шоурума и търсиш А8 обаче неможеш да я разпознаеш коя е.И в един мометн си казваш - "За кво да давам толкос пари за А8 като А4 е същата"![]()
И можеш да купиш А4 4.2?
http://www.youtube.com/watch?v=jOBucf2Pjsg



Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
и друго... не мисля, че има място за спорене за това кой е по-напред в материала.
всичко започва с философията на фирмата- генералното разполагане на агрегатите. от това по-сериозен критерии за "мисията"- здраве му кажи.
ауди си слагат двигателите пред предната ос с една единствена цел- по-добро пакетиране на куатро трансмисията и дифовете. и после борят този недостатък с най-различни електронни и механични "патерици".
бмв гледат да избутат двигателя максимално назад за по-добър начален баланс на платформата.
та... не може една фирма за която приоритет е пакетирането да е "по-ентусиастка" сравнено с една фирма на която приоритет е баланса.
ще дам още един пример- порша са завряли двигателя отзад защото позволява агресивно спиране (тежи отзад) и страшно излизане от завоите (пак защото тежи отзад). но при съвременните коне и необходимото охлаждане за тях двигателя отзад е най-неподходящото място.. и въпреки това с цел динамичен баланс порше държат двигателя отзад в името на динамиката. на това му се казва приоритет.
баланса е по-важен от пакетирането. ако искаш добре пакетирана кола- тойота.
и последно. всички основни аудита са компромиси защото се правят с една задна цел - съответния фолксваген в по-ниския клас. ауди и фв са свързани с пъпна връв... докато бмв и мерцедес правят коли без да са обременени с изисквания нещата да бъдат с "двойна употреба"
сега- аз харесвам аудитата. сериозни практични коли са. карал съм ги.. всичките си мисля. дори рс6 авант ми дадоха да покарам в бг-то малко щото в америка такова няма. прекрасно е. но.. са .. ни рак ни щука... нито са меки колкото меро, нито са телепатични колкото бмв-тата. всичко им е на мястото но имам чувството че нещата са "на място" просто защото пазара го диктува а не защото органично платформата го предлага.
не знам как да го обясня иначе...
всичко започва с философията на фирмата- генералното разполагане на агрегатите. от това по-сериозен критерии за "мисията"- здраве му кажи.
ауди си слагат двигателите пред предната ос с една единствена цел- по-добро пакетиране на куатро трансмисията и дифовете. и после борят този недостатък с най-различни електронни и механични "патерици".
бмв гледат да избутат двигателя максимално назад за по-добър начален баланс на платформата.
та... не може една фирма за която приоритет е пакетирането да е "по-ентусиастка" сравнено с една фирма на която приоритет е баланса.
ще дам още един пример- порша са завряли двигателя отзад защото позволява агресивно спиране (тежи отзад) и страшно излизане от завоите (пак защото тежи отзад). но при съвременните коне и необходимото охлаждане за тях двигателя отзад е най-неподходящото място.. и въпреки това с цел динамичен баланс порше държат двигателя отзад в името на динамиката. на това му се казва приоритет.
баланса е по-важен от пакетирането. ако искаш добре пакетирана кола- тойота.
и последно. всички основни аудита са компромиси защото се правят с една задна цел - съответния фолксваген в по-ниския клас. ауди и фв са свързани с пъпна връв... докато бмв и мерцедес правят коли без да са обременени с изисквания нещата да бъдат с "двойна употреба"
сега- аз харесвам аудитата. сериозни практични коли са. карал съм ги.. всичките си мисля. дори рс6 авант ми дадоха да покарам в бг-то малко щото в америка такова няма. прекрасно е. но.. са .. ни рак ни щука... нито са меки колкото меро, нито са телепатични колкото бмв-тата. всичко им е на мястото но имам чувството че нещата са "на място" просто защото пазара го диктува а не защото органично платформата го предлага.
не знам как да го обясня иначе...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Демирев написа:Binev_OuT написа:Влизаш в шоурума и търсиш А8 обаче неможеш да я разпознаеш коя е.И в един мометн си казваш - "За кво да давам толкос пари за А8 като А4 е същата"![]()
И можеш да купиш А4 4.2?
http://www.youtube.com/watch?v=jOBucf2Pjsg
![]()
![]()
Мога ама не искам


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
alx написа:и друго... не мисля, че има място за спорене за това кой е по-напред в материала.
всичко започва с философията на фирмата- генералното разполагане на агрегатите. от това по-сериозен критерии за "мисията"- здраве му кажи.
ауди си слагат двигателите пред предната ос с една единствена цел- по-добро пакетиране на куатро трансмисията и дифовете. и после борят този недостатък с най-различни електронни и механични "патерици".
бмв гледат да избутат двигателя максимално назад за по-добър начален баланс на платформата.
та... не може една фирма за която приоритет е пакетирането да е "по-ентусиастка" сравнено с една фирма на която приоритет е баланса.
ще дам още един пример- порша са завряли двигателя отзад защото позволява агресивно спиране (тежи отзад) и страшно излизане от завоите (пак защото тежи отзад). но при съвременните коне и необходимото охлаждане за тях двигателя отзад е най-неподходящото място.. и въпреки това с цел динамичен баланс порше държат двигателя отзад в името на динамиката. на това му се казва приоритет.
баланса е по-важен от пакетирането. ако искаш добре пакетирана кола- тойота.
и последно. всички основни аудита са компромиси защото се правят с една задна цел - съответния фолксваген в по-ниския клас. ауди и фв са свързани с пъпна връв... докато бмв и мерцедес правят коли без да са обременени с изисквания нещата да бъдат с "двойна употреба"
сега- аз харесвам аудитата. сериозни практични коли са. карал съм ги.. всичките си мисля. дори рс6 авант ми дадоха да покарам в бг-то малко щото в америка такова няма. прекрасно е. но.. са .. ни рак ни щука... нито са меки колкото меро, нито са телепатични колкото бмв-тата. всичко им е на мястото но имам чувството че нещата са "на място" просто защото пазара го диктува а не защото органично платформата го предлага.
не знам как да го обясня иначе...
Браво Алекс

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
alx:Много ясно си си го обяснил.Не трябва да си мислим,че тия механици от Ауди са толко тъпи и прости за да немогат толкова години да се усетят,че колата им недозавива.Те го знаят и ако поискат могат да го променят НО - това е в противоречие с основната им концеоция - която е - куатро - кутия кардани дифове и т.н. те някъде трябва да се съберат.
Същото и за БМВ - те никога няма да возят по меко от Мерца защото концепцията им като цяло не е такава.Една кола за да може да се управлява директно и динамично трябва да е стегната и здраво стъпила на пътя - което означава,че няма как да предлага 100% мека и комфортна возия!Те няма да променят традицийте си защото Мерца вози по меко.
Мерцедес - винаги ще е по тромав от БМВ защото пък ще вози по-меко.Едното зависи от другото - ИЛИ едното ИЛИ другото неможе и 2-те едновременно!
Всеки си има концепция която е успешна сама по себеси и все пак инженерните умове са толкова развити в днешни дни - я ми кажете например колко трябва да се втелите в идеята да усетите и разберете колко точно Мерца вози по Меко от БМВ-то.
И колко точно Аудито недозавива в сравнение с БМВ-то.Това е детаил който излиза наяве при каране на ръба на възможностите на един автомобил.
Същото и за БМВ - те никога няма да возят по меко от Мерца защото концепцията им като цяло не е такава.Една кола за да може да се управлява директно и динамично трябва да е стегната и здраво стъпила на пътя - което означава,че няма как да предлага 100% мека и комфортна возия!Те няма да променят традицийте си защото Мерца вози по меко.
Мерцедес - винаги ще е по тромав от БМВ защото пък ще вози по-меко.Едното зависи от другото - ИЛИ едното ИЛИ другото неможе и 2-те едновременно!
Всеки си има концепция която е успешна сама по себеси и все пак инженерните умове са толкова развити в днешни дни - я ми кажете например колко трябва да се втелите в идеята да усетите и разберете колко точно Мерца вози по Меко от БМВ-то.
И колко точно Аудито недозавива в сравнение с БМВ-то.Това е детаил който излиза наяве при каране на ръба на възможностите на един автомобил.

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
оооооо ...бъди сигурен, че се усеща и то много! и двете неща се усещат адски много! и мерца вози по-меко и се усеща и аудито недозавива и се усеща!хич даже не е нужно да стигаш до ръба на възможностите на колите.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Тесногръдско е когато ме наказаха в ауди форума с предупреждение защото се опитах да им обясня, че да кажеш, че БМВ не могат да правят двигатели е все едно да кажеш, че ауди не могат да правят куатро.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
кое да е тесногръдо, батка?
Да си като кон с капаци.
това, че пишещите в един БМВ форум предпочитат БМВ като автомобил ли?
Стига и да знаят защо.
намирам го за НАПЪЛНО нормално...
Да така е.

не мога да схвана...
...което аз намирам за нормално.
щото, предполагам никой от колегите, писали в тая тема не се е изрепчил в Алди форума
Много съм далече от идеята да убеждавам хората.

И на мен 5цата ми харесва най-много....но не щото сече по-добре завоите.
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
....обаче тя наистина ги сече по-добре.....! 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Новата А6-ца триумф в класа.


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
повечето от малките двигатели на bmw винаги са били куци, както и доста от дизелите.
как по-точно bmw изостават с двигателите като имат 335i. този двигател прави конкурентните 6ци да изглеждат като парни двигатели.
как по-точно bmw изостават с двигателите като имат 335i. този двигател прави конкурентните 6ци да изглеждат като парни двигатели.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани