Кора под двигателя на Е36 2.0-снимки на крайния резултат
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Кора под двигателя на Е36 2.0-снимки на крайния резултат
Звравейте,някой знае ли каква е разликата между корите на 6 и на 4 цилиндрово бмв?Говоря за пластмасова кора под двигателя.Можете ли да ми кажете номера на оригиналната кора на Е36 М52Б20 ванос,какъвто е случая при мен?В реал оем намирам кората,но я няма като номер.Някой пробвал ли е кора от 6 цилиндров дизел дали става на 6 цилиндров бензинов мотор?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 51&fg=75,-НЕ става въпрос за този протектор,а за кора под двигателя!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 51&fg=75,-НЕ става въпрос за този протектор,а за кора под двигателя!
Последна промяна Makarov 2 на 20 Дек 2010, 19:32, променена общо 1 път
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
Аз само мога да кажа, че кора от 318is M44 не става на 328i, лично го пробвах.
А иначе дали кора от 320i става на 328i, някой да знае случайно?
А иначе дали кора от 320i става на 328i, някой да знае случайно?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
ще се окаже ,че корите за нашите Е36 не се делят на "Дизелови" и "бензинови" а на 4 и 6 цилиндрови.Тази която из обявите е за дизел-тя е за 6 цилиндъра,а тази за бензин съответно за 4 цилиндъра!Утре при възможност ще кача снимки!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- alexsadi
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
Някъде гледах, че един пич си беше правил. Аз лично преди време си направих такава кора от подц.ламарина и си я боядисах с температурен спрей черничка. Отне ми 3ч. да я направя. Пръскаше ми в паразитната ролка при всеки дъжд и така при първата и смяна си сложих кора. Преди като отворех предният капак целият беше в пръски и кал а сега няма грам, само прахоляк ама то по нашите пътища какво друго. А оригиналните казват че ги махат като им сменят маслата, не знам защо освен ако не се прецакват скобите, а така с ламаринката ти е като роубари на двигателя.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
alexsadi написа:Някъде гледах, че един пич си беше правил. Аз лично преди време си направих такава кора от подц.ламарина и си я боядисах с температурен спрей черничка. Отне ми 3ч. да я направя. Пръскаше ми в паразитната ролка при всеки дъжд и така при първата и смяна си сложих кора. Преди като отворех предният капак целият беше в пръски и кал а сега няма грам, само прахоляк ама то по нашите пътища какво друго. А оригиналните казват че ги махат като им сменят маслата, не знам защо освен ако не се прецакват скобите, а така с ламаринката ти е като роубари на двигателя.
От гледна точка на здравина с ламарина си е по-добре. Например на Паджерото имам шит под двигателя от дебела ламарина вместо кора. Но пък от друга страна предимството на кората е, че притежава термоизолиращ ефект и двигателя може би достига оптимална работна температура по-бързо

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
щом е сложена от производителя има значение...
наи малкото като минеш през локва и мокри чак до колекторите... и тн
ремъците ,алтернатор..
много искам да си намеря и аз
някои знае ли нова как върви и дали има реплики някакви по магазините
наи малкото като минеш през локва и мокри чак до колекторите... и тн
ремъците ,алтернатор..
много искам да си намеря и аз
някои знае ли нова как върви и дали има реплики някакви по магазините
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
ares2 написа:щом е сложена от производителя има значение...
наи малкото като минеш през локва и мокри чак до колекторите... и тн
ремъците ,алтернатор..
много искам да си намеря и аз
някои знае ли нова как върви и дали има реплики някакви по магазините

BMW FOREVER
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
Тя не,че оригиналната е нещо особено. Преди 10 години явно е било друго,но сега си взех оригинални кори от Дару и като ги гледам за 2 години как са станали на дърво.. 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
много искам да сложа кората но ме е яд да дам така цифра за тая пластмаса...
дано да намеря някоя от нкъде запазена
дано да намеря някоя от нкъде запазена
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
alexsadi написа:Някъде гледах, че един пич си беше правил. Аз лично преди време си направих такава кора от подц.ламарина и си я боядисах с температурен спрей черничка. Отне ми 3ч. да я направя. Пръскаше ми в паразитната ролка при всеки дъжд и така при първата и смяна си сложих кора. Преди като отворех предният капак целият беше в пръски и кал а сега няма грам, само прахоляк ама то по нашите пътища какво друго. А оригиналните казват че ги махат като им сменят маслата, не знам защо освен ако не се прецакват скобите, а така с ламаринката ти е като роубари на двигателя.
Защо да ги махат като сменят маслата при условие, че там където е пробката за източване на маслото си има отвор и той не е на кората, която е под радиаторите, а на кората която е под скоростната кутия. Тя е по-дълга и покрива и картера. За да смениш маслото няма смисъл да сваляш кората, освен ако не си решил да сваляш картера за по-лесна смяна

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
Makarov 2 написа:ще се окаже ,че корите за нашите Е36 не се делят на "Дизелови" и "бензинови" а на 4 и 6 цилиндрови.Тази която из обявите е за дизел-тя е за 6 цилиндъра,а тази за бензин съответно за 4 цилиндъра!Утре при възможност ще кача снимки!
Извинявам се за нахалството но и аз съм с подобен двигател и доста се запалих по тази кора и с нетърпение ще очаквам снимките ти
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
Утре вече ще кача снимки!
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Кора под двигателя на Е36 2.0
stony1 написа:alexsadi написа:Някъде гледах, че един пич си беше правил. Аз лично преди време си направих такава кора от подц.ламарина и си я боядисах с температурен спрей черничка. Отне ми 3ч. да я направя. Пръскаше ми в паразитната ролка при всеки дъжд и така при първата и смяна си сложих кора. Преди като отворех предният капак целият беше в пръски и кал а сега няма грам, само прахоляк ама то по нашите пътища какво друго. А оригиналните казват че ги махат като им сменят маслата, не знам защо освен ако не се прецакват скобите, а така с ламаринката ти е като роубари на двигателя.
Защо да ги махат като сменят маслата при условие, че там където е пробката за източване на маслото си има отвор и той не е на кората, която е под радиаторите, а на кората която е под скоростната кутия. Тя е по-дълга и покрива и картера. За да смениш маслото няма смисъл да сваляш кората, освен ако не си решил да сваляш картера за по-лесна смяна
корите не се свалят при смяната намаслото дори и да нямат отвор. там където сменят масло и казват че трябва да се свалят корите е само и единствено да ти вземат още 40 лева отгоре за работа. хората са измислили машинка за измукване на маслото от двигателя.....иначе по темата. е36-цата ми няма кора под двигателя и всичко става мазяло точно за 3-4 дена след почистване. аз пък да питам има ли разлика в корите за седам и за купе?

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани