Кора под двигателя на Е36 2.0-снимки на крайния резултат

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Кора под двигателя на Е36 2.0-снимки на крайния резултат

Мнение от Makarov 2 » 02 Дек 2010, 19:39

Звравейте,някой знае ли каква е разликата между корите на 6 и на 4 цилиндрово бмв?Говоря за пластмасова кора под двигателя.Можете ли да ми кажете номера на оригиналната кора на Е36 М52Б20 ванос,какъвто е случая при мен?В реал оем намирам кората,но я няма като номер.Някой пробвал ли е кора от 6 цилиндров дизел дали става на 6 цилиндров бензинов мотор?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 51&fg=75,-НЕ става въпрос за този протектор,а за кора под двигателя!
Последна промяна Makarov 2 на 20 Дек 2010, 19:32, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от ares2 » 03 Дек 2010, 19:43

маи имаше ралзика на 4 и 6
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от Nickelback » 03 Дек 2010, 19:59

Аз само мога да кажа, че кора от 318is M44 не става на 328i, лично го пробвах.
А иначе дали кора от 320i става на 328i, някой да знае случайно?
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от Makarov 2 » 06 Дек 2010, 21:07

ще се окаже ,че корите за нашите Е36 не се делят на "Дизелови" и "бензинови" а на 4 и 6 цилиндрови.Тази която из обявите е за дизел-тя е за 6 цилиндъра,а тази за бензин съответно за 4 цилиндъра!Утре при възможност ще кача снимки!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от ares2 » 06 Дек 2010, 21:22

би било добре
тъкмо да има яснота че често се пита това
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 4.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от alexsadi » 06 Дек 2010, 21:27

Някъде гледах, че един пич си беше правил. Аз лично преди време си направих такава кора от подц.ламарина и си я боядисах с температурен спрей черничка. Отне ми 3ч. да я направя. Пръскаше ми в паразитната ролка при всеки дъжд и така при първата и смяна си сложих кора. Преди като отворех предният капак целият беше в пръски и кал а сега няма грам, само прахоляк ама то по нашите пътища какво друго. А оригиналните казват че ги махат като им сменят маслата, не знам защо освен ако не се прецакват скобите, а така с ламаринката ти е като роубари на двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от Nickelback » 06 Дек 2010, 23:24

alexsadi написа:Някъде гледах, че един пич си беше правил. Аз лично преди време си направих такава кора от подц.ламарина и си я боядисах с температурен спрей черничка. Отне ми 3ч. да я направя. Пръскаше ми в паразитната ролка при всеки дъжд и така при първата и смяна си сложих кора. Преди като отворех предният капак целият беше в пръски и кал а сега няма грам, само прахоляк ама то по нашите пътища какво друго. А оригиналните казват че ги махат като им сменят маслата, не знам защо освен ако не се прецакват скобите, а така с ламаринката ти е като роубари на двигателя.


От гледна точка на здравина с ламарина си е по-добре. Например на Паджерото имам шит под двигателя от дебела ламарина вместо кора. Но пък от друга страна предимството на кората е, че притежава термоизолиращ ефект и двигателя може би достига оптимална работна температура по-бързо :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от ares2 » 06 Дек 2010, 23:40

щом е сложена от производителя има значение...
наи малкото като минеш през локва и мокри чак до колекторите... и тн
ремъците ,алтернатор..
много искам да си намеря и аз
някои знае ли нова как върви и дали има реплики някакви по магазините
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 25.02.2009
Местоположение: Sofia

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от ZAROPOWER » 07 Дек 2010, 17:49

ares2 написа:щом е сложена от производителя има значение...
наи малкото като минеш през локва и мокри чак до колекторите... и тн
ремъците ,алтернатор..
много искам да си намеря и аз
някои знае ли нова как върви и дали има реплики някакви по магазините

:yes: В Интеркар 3000 кора под радиаторите на325tds е 70лв.,а тая под мотора мисля,че около 100лв. но като пластмаса нямат нищо общо с оригиналните.
BMW FOREVER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от bum_bum » 07 Дек 2010, 19:47

Тя не,че оригиналната е нещо особено. Преди 10 години явно е било друго,но сега си взех оригинални кори от Дару и като ги гледам за 2 години как са станали на дърво.. :ranting:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от ares2 » 07 Дек 2010, 20:02

много искам да сложа кората но ме е яд да дам така цифра за тая пластмаса...
дано да намеря някоя от нкъде запазена
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от stony1 » 07 Дек 2010, 20:07

alexsadi написа:Някъде гледах, че един пич си беше правил. Аз лично преди време си направих такава кора от подц.ламарина и си я боядисах с температурен спрей черничка. Отне ми 3ч. да я направя. Пръскаше ми в паразитната ролка при всеки дъжд и така при първата и смяна си сложих кора. Преди като отворех предният капак целият беше в пръски и кал а сега няма грам, само прахоляк ама то по нашите пътища какво друго. А оригиналните казват че ги махат като им сменят маслата, не знам защо освен ако не се прецакват скобите, а така с ламаринката ти е като роубари на двигателя.


Защо да ги махат като сменят маслата при условие, че там където е пробката за източване на маслото си има отвор и той не е на кората, която е под радиаторите, а на кората която е под скоростната кутия. Тя е по-дълга и покрива и картера. За да смениш маслото няма смисъл да сваляш кората, освен ако не си решил да сваляш картера за по-лесна смяна :mhihi:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от mladfen » 07 Дек 2010, 20:55

Makarov 2 написа:ще се окаже ,че корите за нашите Е36 не се делят на "Дизелови" и "бензинови" а на 4 и 6 цилиндрови.Тази която из обявите е за дизел-тя е за 6 цилиндъра,а тази за бензин съответно за 4 цилиндъра!Утре при възможност ще кача снимки!

Извинявам се за нахалството но и аз съм с подобен двигател и доста се запалих по тази кора и с нетърпение ще очаквам снимките ти
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от Makarov 2 » 07 Дек 2010, 22:35

Утре вече ще кача снимки!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: Кора под двигателя на Е36 2.0

Мнение от taba4ko » 07 Дек 2010, 22:59

stony1 написа:
alexsadi написа:Някъде гледах, че един пич си беше правил. Аз лично преди време си направих такава кора от подц.ламарина и си я боядисах с температурен спрей черничка. Отне ми 3ч. да я направя. Пръскаше ми в паразитната ролка при всеки дъжд и така при първата и смяна си сложих кора. Преди като отворех предният капак целият беше в пръски и кал а сега няма грам, само прахоляк ама то по нашите пътища какво друго. А оригиналните казват че ги махат като им сменят маслата, не знам защо освен ако не се прецакват скобите, а така с ламаринката ти е като роубари на двигателя.


Защо да ги махат като сменят маслата при условие, че там където е пробката за източване на маслото си има отвор и той не е на кората, която е под радиаторите, а на кората която е под скоростната кутия. Тя е по-дълга и покрива и картера. За да смениш маслото няма смисъл да сваляш кората, освен ако не си решил да сваляш картера за по-лесна смяна :mhihi:


корите не се свалят при смяната намаслото дори и да нямат отвор. там където сменят масло и казват че трябва да се свалят корите е само и единствено да ти вземат още 40 лева отгоре за работа. хората са измислили машинка за измукване на маслото от двигателя.....иначе по темата. е36-цата ми няма кора под двигателя и всичко става мазяло точно за 3-4 дена след почистване. аз пък да питам има ли разлика в корите за седам и за купе?
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook