Новата А6-ца триумф в класа.

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 19.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от eMotion » 07 Дек 2010, 22:25

justboy написа:Супер са си атмосферните двигатели на БМВ, били, са и най-вероятно ще бъдат. Да си видял някъде да пиша, че турбо бензиновите мотори са боклуци? Факт е, че те са с много по-високо КПД, което, както спомена аlx е много важно за еко нормите(които са основният фактор за преминаването към даунсайзинг-а), не тръгвай така остро с изрази от тоя тип "кой, какво, в чии гащи е направил" защото дори не си разбрал смисъла на това, което съм написал, а си избрал това, което на теб е удобно.
За останалото alx го е казал.
Освен ако мислиш, че няма такова нещо като повишени изисквания към изхвърляните вредни газове, което кара всички автомобилни производители да работят в тази насока, което пък от своq страна като сравнително лесно решение налага даунсайзинг и т.н. Въпреки че БМВ засега успяват и без малки турбобензини чрез Efficient Dynamic например и разни хибриди, но въпреки тези си опити малките турбобензинови мотори са просто въпрос на време, а може и да се лъжем, просто такива са слуховете.

Нищо не каза относно другото, какво става след 100 км/ч с 2.0тфси и 325i E90, както казах и по-горе моторите не се характеризират с времето си от 0-100... поради ред причини.


Ммм да. Мисля, че най-накрая и фанатиците-инженери от БМВ са узряли за идеята, че турбинирането ще доведе до по-голямо КПД, повече литрова мощност, но-ниско тегло, съответно и донякъде по-ниски производствени разходи, а не на последно място и по ниски СО2 емисии. И така, ще последват най-накрая положителния пример и опит на Ауди по отношение на турбо бензините!
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от steeN » 07 Дек 2010, 22:30

какъв пример като първата турбо кола на bmw е от 1975 :mhihi:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от v_V_v » 07 Дек 2010, 22:34

Винаги съм подозирал,че турбо ерата във Ф1 е била с екологични съображения...

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от justboy » 07 Дек 2010, 22:36

Ммм да. Мисля, че най-накрая и фанатиците-инженери от БМВ са узряли за идеята, че турбинирането ще доведе до по-голямо КПД, повече литрова мощност, но-ниско тегло, съответно и донякъде по-ниски производствени разходи, а не на последно място и по ниски СО2 емисии. И така, ще последват най-накрая положителния пример и опит на Ауди по отношение на турбо бензините!


Мда, те БМВ никога преди това не са правили турбо бензини, сега ще им е за 1ви път... :kuku:
Ти просто не си сериозен! Поне си направи труда да прочетеш пост-а на колега стеен, да не го цитирам аз излишно.
Излагаш се, не исках да го казвам, но е така.
Гледам, че пак го споменаваш това, че чрез малък мотор + турбо се постига литрова мощност. Турбото само по себе си води до по-висок въртящ момент, но литровата мощност не идва с турбото, просто замисли откъде произлиза израза-> литрова мощност, далеч си.

Видно е, че ти е допаднала повече идеята и плюсовете, които предлагат Ауди (има много такива, в това няма никакъв спор) но не се опитвай да очерняш БМВ за сметка на това, казвайки, че са много изостанали с бензиновите мотори и как неземното 2.0тфси е по-бързо от 325, по-бързо е от 0-100, гледам пак избягваш въпроса ми, а след 100? Като това гледам ти е основния аргумент срещу бмвто.
Изображение
E34, E38

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от steeN » 07 Дек 2010, 22:38

не формула 1. 2002 турбо и петролната криза през 70те и даунсайзинга...
научете малко историята, вместо да пускате заядливи коментари.
Последна промяна steeN на 07 Дек 2010, 22:39, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 16.07.2009
Пол: Мъж

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от driver69 » 07 Дек 2010, 22:39

По темата: трите ми харесват, бих карал всяка една от тях, но бавареца ми харесва. Дизайна е върхов според мен, впечатли ме оная тема с комбито в един подраздел.
v_V_v написа:бля-бля

Колега, не знам защо се опитваш да ни убедиш, че Ауди са по-добре в повечето отношения от БМВ, но няма да е. Не знам и защо се опитваш да го напра'йш т'ва. Така, първо след като кефа за теб зависи само от двигателя и вървежа, няма лошо да смяташ, че олимпииците са по-добри. Само дето има една приказка, щастието не било в завоя, било самият завой! Та колегата с три бледи букви го обясни много правилно - бмв целят нещо доста по-различно от Ауди, затова и хората тук ги харесваме. Нали разбираш, че не всичко е набирането? Има икономични двигатели, има много мощни, но всички автомобили са перфектно балансирани. Нещо което нямат ни Ауди, ни Мерцедес.
А тоз' колега, който каза, че Мерцедес е самотен на върха, може, 'ма на кой точно връх?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 19.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от eMotion » 07 Дек 2010, 22:42

steeN написа:какъв пример като първата турбо кола на bmw е от 1975 :mhihi:

А това как го установи? Щото аз най-много се смея на всезнайковците, които обичат да се изказват неподготвени.

Виж какво казва Wikipaedia по въпроса:" The first production turbocharged automobile engines came from General Motors. The A-body Oldsmobile Cutlass Jetfire and Chevrolet Corvair Monza Spyder were both fitted with turbochargers in 1962. The Oldsmobile is often recognized as the first, since it came out a few months earlier than the Corvair. Its Turbo Jetfire was a 215 in³ (3.5 L) V8, while the Corvair engine was either a 145 in³ (2.3 L)(1962-63) or a 164 in³ (2.7 L) (1964-66) flat-6. Both of these engines were abandoned within a few years, and GM's next turbo engine came more than ten years later."

Или сега ще кажаш, че ти си по наясно с историята на турбо автомобилите и ония от Wiki-то си правят ташак?
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от justboy » 07 Дек 2010, 22:44

eMotion написа:
steeN написа:какъв пример като първата турбо кола на bmw е от 1975 :mhihi:

А това как го установи? Щото аз най-много се смея на всезнайковците, които обичат да се изказват неподготвени.

Виж какво казва Wikipaedia по въпроса:" The first production turbocharged automobile engines came from General Motors. The A-body Oldsmobile Cutlass Jetfire and Chevrolet Corvair Monza Spyder were both fitted with turbochargers in 1962. The Oldsmobile is often recognized as the first, since it came out a few months earlier than the Corvair. Its Turbo Jetfire was a 215 in³ (3.5 L) V8, while the Corvair engine was either a 145 in³ (2.3 L)(1962-63) or a 164 in³ (2.7 L) (1964-66) flat-6. Both of these engines were abandoned within a few years, and GM's next turbo engine came more than ten years later."

Или сега ще кажаш, че ти си по наясно с историята на турбо автомобилите и ония от Wiki-то си правят ташак?



Ти се изказваш неподготвен ПАК, колегата искаше да каже, ако не го е написал, докато аз пиша, че не първата серийна турбо кола в света е дело на БМВ.
А че на БМВ първата турбо кола им е от 75...
Долавяш ли разликата? Или пак прочете и осмисли, както ти е удобно?!
Изображение
E34, E38

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от v_V_v » 07 Дек 2010, 22:45

steeN написа:не формула 1. 2002 турбо и петролната криза и даунсайзинга...
научете малко историята, вместо да пускате заядливи коментари.

А ти да четеш м/у редовете....
Идеята ми е че турбинирането не навлиза само и единствено заради еко нормите.
Ама това и ти го знаеш.
Иначе редовно обичаш да натъртваш как атмосверните не изоставали....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от Nickelback » 07 Дек 2010, 22:53

Който иска турбо двигател си слага на БМВ-то и тогава изяжда 99% от Аудитата по улиците :yes: Просто един атмосферен двигател на БМВ има огромен потенциал за тунинг, с което "новите" двигатели на Ауди няма как да се похвалят :wave: Те вече са турбинирани и работят на границите на възможностите си :!:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 19.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от eMotion » 07 Дек 2010, 22:55

justboy написа:Излагаш се, не исках да го казвам, но е така.
Гледам, че пак го споменаваш това, че чрез малък мотор + турбо се постига литрова мощност. Турбото само по себе си води до по-висок въртящ момент, но литровата мощност не идва с турбото, просто замисли откъде произлиза израза-> литрова мощност, далеч си.

Видно е, че ти е допаднала повече идеята и плюсовете, които предлагат Ауди (има много такива, в това няма никакъв спор) но не се опитвай да очерняш БМВ за сметка на това, казвайки, че са много изостанали с бензиновите мотори и как неземното 2.0тфси е по-бързо от 325, по-бързо е от 0-100, гледам пак избягваш въпроса ми, а след 100? Като това гледам ти е основния аргумент срещу бмвто.


Колега, моля те не ставай смешен отново. Наистина с турбо се постига по-голяма литрова мощност. Това вече и децата във форума го разбраха, само ти още се пънеш. Елементарно е, че турбото води до повече коне, при същия обем. Ergo до по-голяма литрова мощност.
Въпроса за ускорение 100-200 на БМВ и Ауди не го коментирам защото не съм чел официална статистика по-въпроса, но ти ако имаш такава, моля да я споделиш, за да научим и ние нещо, а не само да се подхвърлят голи предположения, които не са подкрепени от факти.
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от justboy » 07 Дек 2010, 22:56

Nickelback написа:Който иска турбо двигател си слага на БМВ-то и тогава изяжда 99% от Аудитата по улиците :yes: Просто един атмосферен двигател на БМВ има огромен потенциал за тунинг, с което "новите" двигатели на Ауди няма как да се похвалят :wave: Те вече са турбинирани и работят на границите на възможностите си :!:


Колега, нека не започваме...
При такъв тунинг, изяждането зависи от налятите пари, като добра основа за това има и при БМВ, но безспорно има и при Ауди 1.8Т от по-старите... 2.7Т също.
Сега 2.0тфси от по-новите та... съвсем не е така.
Темата доста се измести, нека да спрем до тук, че и доста глупости се изписаха.
Изображение
E34, E38

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от da6ip » 07 Дек 2010, 22:58

аз само не разбрах защо от три страници колегата v_V_v само се заяжда и също така и не разбрах какво иска да каже :dunno:

просто ако ги нямаше тия коментари темата нищо нямаше да загуби. нямам намерение да започвам нов спор, просто наблюдение :yes:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 19.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от eMotion » 07 Дек 2010, 23:02

Nickelback написа:Който иска турбо двигател си слага на БМВ-то и тогава изяжда 99% от Аудитата по улиците :yes: Просто един атмосферен двигател на БМВ има огромен потенциал за тунинг, с което "новите" двигатели на Ауди няма как да се похвалят :wave: Те вече са турбинирани и работят на границите на възможностите си :!:


Дрън-дрън та ярина! А ти да си чувал, че се прави турбо и чип тунинг и на турбинирани двигатели? Да си чувал че в ABT tuning слагат ново по-голямо турбо и ремап и правят над 300 коня на 3 дизел двигател на ауди, който стандартно е 245 коня сега. Да си чувал, че от 2 TFSI вместо 211 коня го правят на 275 коня? И при 2 TFSI дори не сменят турбото, а го постигат само с промени в чипа.
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от Nickelback » 07 Дек 2010, 23:07

eMotion написа:
Nickelback написа:Който иска турбо двигател си слага на БМВ-то и тогава изяжда 99% от Аудитата по улиците :yes: Просто един атмосферен двигател на БМВ има огромен потенциал за тунинг, с което "новите" двигатели на Ауди няма как да се похвалят :wave: Те вече са турбинирани и работят на границите на възможностите си :!:


Дрън-дрън та ярина! А ти да си чувал, че се прави турбо и чип тунинг и на турбинирани двигатели? Да си чувал че в ABT tuning слагат ново по-голямо турбо и ремап и правят над 300 коня на 3 дизел двигател на ауди, който стандартно е 245 коня сега. Да си чувал, че от 2 TFSI вместо 211 коня го правят на 275 коня? И при 2 TFSI дори не сменят турбото, а го постигат само с промени в чипа.


:OT: А не е ли по-добре да изкараш 300 коня с турбо от 2.8 БМВ отколкото от 2 литра Ауди :winky:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook