Проблем с резачка за дърва
Модератор: Общи модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Проблем с резачка за дърва
alx написа:
до колегата с електрическия трион- разсмя ме. с елетрически трион човек си реже ... храстите.
Забравих,че всичко знаеш и всичко можеш...на теория обаче


Извинявам се на всички "американски дървосекачи".Само PRO-та тук...евала


8.32
Re: Проблем с резачка за дърва
PIONEER написа:alx написа:
до колегата с електрическия трион- разсмя ме. с елетрически трион човек си реже ... храстите.
Забравих,че всичко знаеш и всичко можеш...на теория обаче![]()
![]()
Извинявам се на всички "американски дървосекачи".Само PRO-та тук...евала
искаш ли да ти направя една снимка през прозореца да видиш какво място съм разчистил от една гъста 200-годишна гора? и купищата със нарязани дърва? всичко това е направено с една хъсковарна "ранчър 55" разпилена и с по-голям колянов вал до към 65 кубика с 24" бар с професионална (откатна) верига. имам го от 10-тина години и _нищо_ не съм му пипал освен консумативи. сменил съм два бара (от глупост щото като 100-годишното дърво ти притисне бара и като го изкриви- тъпо) и 10-тина вериги (имам си приспособение към бормашина и си ги точа до като има зъби).
съседа е със щил. не го знам къв е ама е поне с 30" бар ...
та.. може да не разбирам от всичко, ама това от което разбирам...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Helix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Проблем с резачка за дърва
PIONEER написа:А защо бензинова,а не електрическа?Аз имам елетрическа IKRA и с 30м. кабел на село си обикалям из целия двор.Никакви ядове не е създавала,освен че от време на време иска да й се обтяга веригата ама то си е нормално упражнение.
За половината от парите ще си вземеш нова електрическа с удължител колкото ти е необходим.2Т машините винаги не са били много надеждни.Ел. мотора си е ел.мотор само ток да има
Колега много ме разсмя с тия ел резачки


- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Проблем с резачка за дърва



Аз пък не съм професионален дървосекач.Скапаната ми,смешна и смотана резачка близо 10г. жужи и никакви ядове си нямам така,че...



8.32
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Проблем с резачка за дърва
Archangel написа:Stihl ли? Много интересно, никога не съм предполагал че са реномирана марка, на мен ми звучаха като Спарки един вид.
A колега - за два пъти по триста ще си купиш по-хубава Huskvarna, че и някой консуматив към нея.
Как бе щилката е БМВ-то на резачките !
I'm slowly drifting


- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем с резачка за дърва
alx написа:повтаряй след мене - щил, хъсковарна, щил, хъсковарна... други марки няма.
до колегата дето написа че 2т двигателите са ненадежни- _всичко_ зависи от това колко точно си смесваш маслото и готивото и какво масло ползваш (жокер- само синтетично). ако това ти е наред- са почти вечни- особено от 50 кубика нагоре.
до колегата с електрическия трион- разсмя ме. с елетрически трион човек си реже ... храстите.
напълно подкрепям, че поддръжката е ключова в случая.....
..... на баща ми Вартбурга замина за скрап на 300к км и нямаше основен ремонт и до последно си вървеше супер и на извънградско даваше 6-7/100 разход. Ама винаги маслото е било в абсолютната норма, че даже винаги го мешаше малко повече от предписанието

А за резачките си има едно специално масло за двигателчетата, което на цвят е червено (нещо като АТФ-а е). Направено е да не пуши като решеш (което е добре за този дето реже, че не го диша толкова много). Малко по-скъпо е от нормалното 2Т масло ама си заслужава

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Проблем с резачка за дърва
имах маккълош преди време-предаде се на втората година и ми искаха такива пари за ремонт! прецених ,че или трябва да си купя нова,щото струваше към 450лв и не си струва ремонта или да си взема читава и да нямам ядове! взех си щил! 700 и малко лева. препоръчвам ти да направиш същото. тия 300лв за ремонт ще те спасят за четри дни рязане и ще грохне. по-добре додай пари ,вземи си щилка или хускварна/имаме и хускварна ,но щилката според мен е по-добра -кубатурите са им еднакви и шините с веригите/ и не се занимавай тая да я правиш. пробутай я на некои мангали за 150лв и си вземи читава машина.
с електрическа можеш да си подрязваш ноктите-даже не е и храстите...
с електрическа можеш да си подрязваш ноктите-даже не е и храстите...
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Re: Проблем с резачка за дърва
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Проблем с резачка за дърва
XaMaB написа:http://vbox7.com/play:2116e6f6
Ей това е резачка

тва направо ги мята в печката, а от теб се иска само да пиеш вино


от резачки не разбирам, ама имам една електрическа и с нея си режа плета пред къщата, много е ефективна, дърва не съм пробвал да режа, ама не вярвам да успее

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Проблем с резачка за дърва
Баща ми има същия чурук, дето си му пуснал снимка
През две дърва се скапва.
И същия проблем му беше станал и на него, не можеше да се дръпне въженцето, не знам какво правих, разглобих я, махнах капака и аз гледах да не се е оплело въженцето, пипах разнинеща и аз вече не помня какво, че беше преди бая време, сглобих я и се оправи.
Шантава работа...


И същия проблем му беше станал и на него, не можеше да се дръпне въженцето, не знам какво правих, разглобих я, махнах капака и аз гледах да не се е оплело въженцето, пипах разнинеща и аз вече не помня какво, че беше преди бая време, сглобих я и се оправи.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Re: Проблем с резачка за дърва
Близък мой приятел пък си взе най-евтината китайска в МЕТРО за 120лв., заедно с него орязахме 20-ина дебели дървета около двора му и после ги направихме на дребни, само една хубава верига взехме от по скъпите(20лв). Все още си работи перфектно
А колега, разглоби си я сам и виж какви са пораженията. Двутактовите мотори са доста просто устроени. Носиш на шлайф, нови бутала, сегменти и си в джаза. И не забравяй да и слагаш масло в бензина, че точно така става, като в твоя случай
. Като малки 5-8 клас , сами си правехме основен ремонт и "цепехме" двигателите на балканчетата и "иж"-етата 

А колега, разглоби си я сам и виж какви са пораженията. Двутактовите мотори са доста просто устроени. Носиш на шлайф, нови бутала, сегменти и си в джаза. И не забравяй да и слагаш масло в бензина, че точно така става, като в твоя случай


26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани