Проблем със загряване е46 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Kalinski
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 10.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA+чип
- Мечтае да кара: черно М6
Re: Проблем със загряване е46 320д
Dimitroff написа:Виж...забрави го това изкачване спускане - играе роля само изкачването за по-бързо загряване...после от самолет да я пуснеш да пада свободно - не трябва да се връща стрелката на температурата в ляво...ако го прави - точно малкия термостат е виновен...
Е нов оригинален на няма и година ...

additional heater...valve тази грешка какво ще рече ? Въпросното номер 7 от схемата на предната страница ли? ''Допълнителен нагревател... - клапан'' Така ми го превежда програмата според написаното на англ.

пп: Засякох я след като я угасих. За 2 часа стрелката отиде в синия сектор и за да сме по-точни почти в началото. Температура според бордовия : Минус 6 градуса.
Последна промяна Kalinski на 12 Дек 2010, 2:41, променена общо 1 път
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем със загряване е46 320д
минус 6???? 

В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
Калински, може би не ти работи нагревателя...правилно си го превел какво точно означава
Няма лошо да обезвъздушиш повторно, макар да си мисля, че просто няма смисъл...май ти искаш да загрява по-бързо...
С пуснато парно - загрява бавно, с парно на макс...два пъти по бавно!
Аз първите 4-5 минутки не пускам парно, после го пуснам на висока температура, но на много слаба вентилация...и като загреее почти напълно мотора - тогава го пускам на макс.
Аха
А снощи пък бях на място където показваше -10

Няма лошо да обезвъздушиш повторно, макар да си мисля, че просто няма смисъл...май ти искаш да загрява по-бързо...
С пуснато парно - загрява бавно, с парно на макс...два пъти по бавно!
Аз първите 4-5 минутки не пускам парно, после го пуснам на висока температура, но на много слаба вентилация...и като загреее почти напълно мотора - тогава го пускам на макс.
katronski_br написа:минус 6????
Аха

А снощи пък бях на място където показваше -10

- Kalinski
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 10.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA+чип
- Мечтае да кара: черно М6
Re: Проблем със загряване е46 320д
Може би си прав , че вече се пренавивам и си втълпявам.
Но ти сам каза твоята при минус 6 градуса за два часа изтива до бялата черта.
А моята истина до синия сектор и то в началото му... за два часа пак при минус 6 .
Пък и 1вите 5 мин. ако не пусна парно .. от дишането ми джама се изпотява и нищо не се вижда от кучия студ
Имаше един пич не знам в тази тема ли беше .... за 12-15 мин колата му загрявала на място до 90 градуса.
В тоя студ ми се вижда почти невъзможно.
Ще се поинтересувам тия дни за това нагревателче и същевременно ще обезвъздуша пак. Ако няма ефект ще карам така зимата.Не е болка за умиране.
Колкото до времето снощи беше -8 при мене ама това в по късните часове. Но пък аз съм над Варна. 300м надморска височина. Студ на кутиики
Но ти сам каза твоята при минус 6 градуса за два часа изтива до бялата черта.
А моята истина до синия сектор и то в началото му... за два часа пак при минус 6 .
Пък и 1вите 5 мин. ако не пусна парно .. от дишането ми джама се изпотява и нищо не се вижда от кучия студ

Имаше един пич не знам в тази тема ли беше .... за 12-15 мин колата му загрявала на място до 90 градуса.
В тоя студ ми се вижда почти невъзможно.
Ще се поинтересувам тия дни за това нагревателче и същевременно ще обезвъздуша пак. Ако няма ефект ще карам така зимата.Не е болка за умиране.
Колкото до времето снощи беше -8 при мене ама това в по късните часове. Но пък аз съм над Варна. 300м надморска височина. Студ на кутиики

- toni07
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: Кавадарци,Македонија
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 320дизел /1999год.
Re: Проблем със загряване е46 320д
Колеги јас го имам изнесено мојот проблем во овој пост и според искуствата на Димитрофф тој кажува дека е малиот термостат тоа е од ЕГР-то имено кај мене немаше воопшто парно јас го сменив водниот термостат и добив внатре во каБИНтА греење кое е задоволително,но она што ме загрижува е дека стрелката не иде воопшто до 12часот(како тоа го нарековме) за 10-12километри стрелката се искачи при обртаји од 2500-3000 на позиција 45степени,но како ја намалив брзината и тоа во Градска вожња таа падна на периферијата од синото.
Ова го пишувам за запознавање на останатите сопственици на Е46-цата 320дизел а инаку утре понеделник ке купувам малиот термостат па со Господ напред-Кад је бал нек је бал-.
Ова го пишувам за запознавање на останатите сопственици на Е46-цата 320дизел а инаку утре понеделник ке купувам малиот термостат па со Господ напред-Кад је бал нек је бал-.
- Amatior4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D
Re: Проблем със загряване е46 320д
Извинявам се
ама това за истиването на колата не зависи ли и от корите на колата не само от температурата?

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем със загряване е46 320д
абе не баш.
помагат и корите но те не са важен фактор.
иначе за минус 6 се учудих че за два часа е паднала температурата на охладителната течност до минус 6!!!
помагат и корите но те не са важен фактор.
иначе за минус 6 се учудих че за два часа е паднала температурата на охладителната течност до минус 6!!!
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем със загряване е46 320д
katronski_br написа:...за два часа е паднала температурата на охладителната течност до минус 6!!!
Не бъркай температурата на охладителната течност с температурата, която виждаш на БК - тази на БК е от датчик в подкалника.
Si non confectus, non reficiat.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем със загряване е46 320д
да де датчик за външната температура и аз си мислех че е отпред на бронята пот десният фар.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
- 6 имах в предвид, че е външна температура, не на охладителя
И датчика е пред предна лява гума.
Един съвет от мен - запомнете - когато обяснявате нещо го обяснявайте все едно сте в колата, за да не се бъркаме - това е общоприета практика!
Левия фар е шофьорския - все едно сте в колата и назовавате, щото ... като гледате срещу колата...е десен, но ако търсите да купите десен фар...ще се изненадате, когато ви дадат шофьорския

И датчика е пред предна лява гума.
Един съвет от мен - запомнете - когато обяснявате нещо го обяснявайте все едно сте в колата, за да не се бъркаме - това е общоприета практика!
Левия фар е шофьорския - все едно сте в колата и назовавате, щото ... като гледате срещу колата...е десен, но ако търсите да купите десен фар...ще се изненадате, когато ви дадат шофьорския

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем със загряване е46 320д
знам на колата кое се казва ляво и на кое дясно , просто си мислех че датчика за външна температура е до десният фар за мъгла. а ако е пред лявата гума тогава онази пи.ка която стърчи от вътрешната страна на бронята долу до десният фар за мъгла какво е???
извинявам се за отклоняването от темта, което не е чак толкова голямо отклонение защото от правилното покзаване на външната температура зависи кога ще се пусне печката за да загрее двигателя по бързо или по плавно да изтине.
извинявам се за отклоняването от темта, което не е чак толкова голямо отклонение защото от правилното покзаване на външната температура зависи кога ще се пусне печката за да загрее двигателя по бързо или по плавно да изтине.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
Re: Проблем със загряване е46 320д
Ако колата седи в спряло положение, и няма поток на въздух към радиатора, нали трябва да загрее по същия начин, както ако няма проблем с термостата и пак седи на едно място? 
И друг въпрос, моя разход е нормален (около 7 градско - 320d, 136 к.с.), както и в колата духа доволно топло, възможно ли е да е от датчика? Има ли начин за проверка?

И друг въпрос, моя разход е нормален (около 7 градско - 320d, 136 к.с.), както и в колата духа доволно топло, възможно ли е да е от датчика? Има ли начин за проверка?
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем със загряване е46 320д
дори и да седи на място със счупен термостат би трябвало да загрее малко по бавно защото е нужно повече време да се загрее антифриза в цялата система, все пак от радиатора постоянно влиза студен такъв. ако ти работи термостата нормално това означава че е затворен и двигателя загрява само антифриза който е в него без този в радиатора, което съответно става по бързо.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Проблем със загряване е46 320д

Значи хора и аз имам проблем със загряването на колата и проблема седи от доста време.Значи на първата снимка...където съм отбелязал червеното квадратче ..сега като застудя колата загрява дотам и неможе повече,окей сменихме малкия термостат..какво последва.
Ефект имаше,колата загрява по бързо и загрява вече до 90 градуса обаче...

Та както казах,на първата снимка колата неможеше да загрее повече от червеното квадратче,а и дори да я спуквах от ръчкане като дигнеше 90 градуса спадаше за 2 светофара и то спадаше под първата чертичка.След смяната на малкия термостат,колата ми загрява доста по бързичко от преди обаче,вече нали не спада под първата чертичка,застава си на 90 градуса..и пусна ли парното почва една игра..отбелязал съм на втората снимка как играе стрелката..стрелката играе САМО и единствено в този диапазон,където съм отбелязал със 2 зелени стрелки.Като пусна парното спада малко наляво..и то не е малко..отбелязал съм докъде спада,и като изключа парното и покарам 5-10 мин пак отива към центара обаче не на 90 а някак си леко кривнало...Как да го разбирам това? Трябва да сменя и големия термостат ли? Нормално ли е като пусна парното да спада така температурата? Моля някой който разбира да ми помогне.
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със загряване е46 320д
Разбира се, че е нормано.
Нека позная - пускаш парното на макс, в момента, в който видиш стрелката на 90 градуса.
Следващия път го пусни по-рано, но на по-слаба степен на вентилация
Нека позная - пускаш парното на макс, в момента, в който видиш стрелката на 90 градуса.

Следващия път го пусни по-рано, но на по-слаба степен на вентилация

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани