Новата А6-ца триумф в класа.
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
А6 ще се предлага само с един атмосферен мотор , който е по-скоро за отбиване на номера , защото не го виждам като излезе 2.0 ТФСИ . Та за какво да спорим за коли от преди 20 години , след като на фокус УЖ е А6,БМВ5 и Екласа ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Те ви един 6так - 2.7л турбо дизел ... 2.7л на цилиндър

- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
BMW_RIDER написа:Така, предимства на 6 цилиндровия, пред 4 цилиндровия при равен обем:
6 цилиндровия РЕДОВИ мотор е един от най балансираните мотори, баланса си му идва от самото устройство и ред на запалване, а не от противотежести на вала и т.н. Следователно потенцяла му за висок обороти и плавна работа е по висок от на 4 цилиндровия. Когато обема е разпределен между повече цилиндрири имаш повече повърхност на буталото и клапаните следователно повече въздух влиза следователно повече мощност.
Обаче има и други недостатъци - повече триене , по дълъг колянов вал( по лесно се усуква) повече тегло и т.н.
Но при малък обем това не е особено значително.
Останоло което правиш е да сравняваш турбо мотор с атмосферен, което не е много уместно. Относно ресурса на двигателите, наистина БМВ немогат да се похвалят с голям( въпреки ,че железния блок на е46 м3 бая държи.)
А иначе и ауди не са много напред относно ресурса - ше ти изброя 3 американски мотора дето имат такъв ресурс, че Ауди ше ти се види зяно.
Кажи ми някакви предимства, които реално имат полза? Да всеки може да прочете как седят нещата на теория, обаче тези теория няма да ти помогне, като трябва да плащаш повече за да имаш по-добрия двигател...на теория? Защо един средно статистически потребител би го избрал? Отговора е, че няма да го избере. Защото не е изгоден за потребителя.
Ако караш три литра и нагоре работен обем - средствата за подръжка и гориво поне са оправдани.
По-горе казах, че 528 не е нещо изключително, както го превъзнесе колегата.
Да блока на М3 Е46 е здрав, защото не направен от някаква модерна олекотена сплав. Но по една Мка реално няма какво да се подобри по двигателя. За да се вдигне някои кон трябва да се вложат наистина много средства. Та пак не бих казал, че е добра перформансе платформа.
Аз винаги гледам обективно и в този приятелски спор, Аз коментирам единствено Ауди и Бмв. Никъде не съм казал, че Ауди държи рекорда по ресурс. Но е на много по-високо ниво от Бмв.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
от два двигателя с един и същи обем 4 и 6 цилиндров... как по-точно 4ката ще има по-голям ресурс 
че е по-скъпо по-скъпо е, спор няма. обаче по начина по-който идва въртящият момент в 6 цилиндровия не може да се имитира с 4 цилиндров. някой неща не са измерими с пари... по принцип bmw не правят(или по-точно преди правеха по-малко от колкото сега) компромиси с някакви такива субкетивни моменти, които масовия потребител не може да усети. примерно 3ката винаги е била седан със задно предаване, независимо окачване в 4те ъгъла, разпределение 50:50 и по-директно управление от другите автомобили (съответно за сметка на комфорта). ако тва се промени мое да ходят по дяволите
тва е...

че е по-скъпо по-скъпо е, спор няма. обаче по начина по-който идва въртящият момент в 6 цилиндровия не може да се имитира с 4 цилиндров. някой неща не са измерими с пари... по принцип bmw не правят(или по-точно преди правеха по-малко от колкото сега) компромиси с някакви такива субкетивни моменти, които масовия потребител не може да усети. примерно 3ката винаги е била седан със задно предаване, независимо окачване в 4те ъгъла, разпределение 50:50 и по-директно управление от другите автомобили (съответно за сметка на комфорта). ако тва се промени мое да ходят по дяволите

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
smg написа:BMW_RIDER написа:Така, предимства на 6 цилиндровия, пред 4 цилиндровия при равен обем:
6 цилиндровия РЕДОВИ мотор е един от най балансираните мотори, баланса си му идва от самото устройство и ред на запалване, а не от противотежести на вала и т.н. Следователно потенцяла му за висок обороти и плавна работа е по висок от на 4 цилиндровия. Когато обема е разпределен между повече цилиндрири имаш повече повърхност на буталото и клапаните следователно повече въздух влиза следователно повече мощност.
Обаче има и други недостатъци - повече триене , по дълъг колянов вал( по лесно се усуква) повече тегло и т.н.
Но при малък обем това не е особено значително.
Останоло което правиш е да сравняваш турбо мотор с атмосферен, което не е много уместно. Относно ресурса на двигателите, наистина БМВ немогат да се похвалят с голям( въпреки ,че железния блок на е46 м3 бая държи.)
А иначе и ауди не са много напред относно ресурса - ше ти изброя 3 американски мотора дето имат такъв ресурс, че Ауди ше ти се види зяно.
Кажи ми някакви предимства, които реално имат полза? Да всеки може да прочете как седят нещата на теория, обаче тези теория няма да ти помогне, като трябва да плащаш повече за да имаш по-добрия двигател...на теория? Защо един средно статистически потребител би го избрал? Отговора е, че няма да го избере. Защото не е изгоден за потребителя.
Ако караш три литра и нагоре работен обем - средствата за подръжка и гориво поне са оправдани.
По-горе казах, че 528 не е нещо изключително, както го превъзнесе колегата.
Да блока на М3 Е46 е здрав, защото не направен от някаква модерна олекотена сплав. Но по една Мка реално няма какво да се подобри по двигателя. За да се вдигне някои кон трябва да се вложат наистина много средства. Та пак не бих казал, че е добра перформансе платформа.
Аз винаги гледам обективно и в този приятелски спор, Аз коментирам единствено Ауди и Бмв. Никъде не съм казал, че Ауди държи рекорда по ресурс. Но е на много по-високо ниво от Бмв.
Еми добре де, съгласен донякъде ама хем говорим за перформанс, хем за какво му е изгодно на средния потребител. Ми за мен двете неща не са съвместими. Незнам дали М мотора е добра платформа, но една кола не е само двигателя. Точно тука според мен блясва БМв , поне в перформанс сегмента. Щото двигателя на рс4 е също толкова добър колкото и на е92 м3 обаче при упвавлението и баланса съвсем не е така.
Иначе коментираме, коя кола било по добре на сняг, коя на страни , коя еди кво си, за коли които просто са предвидени да предвижат някой европеец , стилно и комфортно. Няма смисъл да коментираме ресурс , на двигателя и поведение , ако не го говориме за перформанс сегмента(РС, М , АМГ т.н.)
Лично аз не робувам на марки и двете коли според мен са хубави. Бих взел БМВто, но ако някой ми даде аудито и него бих карал с кеф и настрани ше го карам, шото то карането настрани е малко до шофйора, не само до колата. А както казах ако говорим за ресурс и перформанс, въобще няма да го търся при немските премиум марки
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
BMW_RIDER написа:Еми добре де, съгласен донякъде ама хем говорим за перформанс, хем за какво му е изгодно на средния потребител. Ми за мен двете неща не са съвместими. Незнам дали М мотора е добра платформа, но една кола не е само двигателя. Точно тука според мен блясва БМв , поне в перформанс сегмента. Щото двигателя на рс4 е също толкова добър колкото и на е92 м3 обаче при упвавлението и баланса съвсем не е така.
Иначе коментираме, коя кола било по добре на сняг, коя на страни , коя еди кво си, за коли които просто са предвидени да предвижат някой европеец , стилно и комфортно. Няма смисъл да коментираме ресурс , на двигателя и поведение , ако не го говориме за перформанс сегмента(РС, М , АМГ т.н.)
Лично аз не робувам на марки и двете коли според мен са хубави. Бих взел БМВто, но ако някой ми даде аудито и него бих карал с кеф и настрани ше го карам, шото то карането настрани е малко до шофйора, не само до колата. А както казах ако говорим за ресурс и перформанс, въобще няма да го търся при немските премиум марки
Напълно съм съгласен с теб колега

БМВ по презупция не са за средностатистическия потребител. Средностатистическият потребител нито е на парите на едно БМВ, нито може да оцени истинските му качества, а често и му липсва сиво вещество, за да ги осъзнае физически. Баланс, управление, контролирана мощност и т.н., няма да повтарям десетките колеги писали по тоя въпрос.
Както е писано много пъти - БМВ нито са най-мощните, нито са най-бързите, нито са най-здравите и дълговечни, нито са най-добре управляемите. Те просто са най-добрите! Те олицетворяват съвършенството на един автомобил и перфектния компромис измежду всички показатели, по който се оценява една кола. Явно в БМВ има перфектен синхрон между маркетингов, финансов и инженерен отдел, за да бъде това факт.
Аз например, съм абсолютно готов да платя за 6 (а не 4) свещи Денсо Иридиум, защото знам, че тези свещи ще святкат в един перфектно балансиран мотор, дело на инженерната мисъл макар и създаден преди десетки години. Също така съм готов да налея 6.5 литра масло вместо 3-4 литра, защото знам, че това масло ще бъде "кръвта" на МОЯ звяр.
Готов съм да сменям, ако трябва, задни гуми по два пъти в годината само и само да мога да се нося с вратите напред

Готов съм да преглътна и ухилената физиономия на бесния голфаджия-киселяк, които ме дърпа на някой светофар, но после му разказвам играта, защото шестака си е шестак

Също така съм готов и да направя ревизия на веригата на двигателя на 15-тата му година от живота му (или по-рано, ако е необходимо), вместо на 2 години да сменям ремъци като изоглавен.
Това е една малка част от нещата, на които трябва да е готов един средностатистичестки потребител, НО потребител на БМВ. Това различава средностатистичестки потребител на БМВ от простия средностатистичестки потребител.
Ауди са мнооого далеч от концепцията на БМВ и никога няма да се приближат до нея. По-какво се различава Ауди от Шкода да речем? Говоря чисто конструктивно. Отговорът - По нищо!.
По какво се различава Ауди от Мерцедес? - Огроомна разлика. Няма да изброявам..
От БМВ? - Огроомна разлика.
По какво се различава конструктивно БМВ от Мерцедес? - По много малко неща

Ето защо НЯМА и НИКОГА няма да има триуф, на което и да е било Ауди, камо ли в премиум сегмента

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
защо се очудвате
на всеки е ясно, че предното предаване е по-лесно от задното за каране
по-евтино като конструкция
по-малко загуби
и по-удачно за разпределение на обемите в купето
няма нищо чудно, че за малка кола без спортни амбиции и под 200 коня предното е по-удачния вариянт
за мен лично всичко под 200-220 коня е безмислено да е със задно предаване, само негативите се обират така..
файда, че си със задно предаване, като чакаш да падне снега да завъртиш задницата
мини купъра защо не е със задно?
на всеки е ясно, че предното предаване е по-лесно от задното за каране
по-евтино като конструкция
по-малко загуби
и по-удачно за разпределение на обемите в купето
няма нищо чудно, че за малка кола без спортни амбиции и под 200 коня предното е по-удачния вариянт
за мен лично всичко под 200-220 коня е безмислено да е със задно предаване, само негативите се обират така..
файда, че си със задно предаване, като чакаш да падне снега да завъртиш задницата

мини купъра защо не е със задно?

No bling at the Ring
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
BadAngel написа:мини купъра защо не е със задно?
защото при това късо междуосие няма сила на земята която да те държи с предницата напред като се ускоряваш... идва ми на ум слк55 амг - с едц изключено това имаш чувството че е 600 коня... докато мигнеш и гъза стаа на лице

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
BadAngel написа:...
ще кажа само един модел и ще се сетиш защо не си прав - лотус елис
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Тая тема стана голяма говорилня, ама аз лично спирам с това. Визирах един атмосферен бензинов мотор на БМВ, който успешно се вписва в съвременните модели, в ерата на турбота, компресори и к'вото се сетите там. Не се сещам за аналог на този мотор при друга европейска марка, подчертавам европейска и най-вече AUDI, нали и темата е за AUDI. Разбира се, отчитам и подобренията и технологиите от гледна точка на развитието на този двигател към наши дни. Днес BMW имат кола, с редови, шестцилиндоров, бензинов, атмосферен мотор и тази кола се продава и се признава, че това е изкл. патент на БМВ. И е конкурентна. Покажете ми аналогия тук с AUDI и млъквам. Ама без дизели, турбота и компресори. И без Америка. Щото темата е новата А6.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- eMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
ДО bmwfena и SKIS: Абе пичове, вие на краставичар краставици ли ще продавате сега, кво ли?
Много добре знаете, че имам и двата актуални модела на БМВ 3-ка (Е90 фейслифт) и Ауди А4 (2 TFSI Quattro). БМВ-то ми е на 29 000 км, а Аудито на 23 000 км. И сте тръгнали да ми обяснявате, че БМВ е по-добро???
Ами аз купих Аудито за жена ми, щото е куатро и щото бензиновия му двулитров двигател няма аналог при БМВ. Да, няма 4-цилиндров бензин с 211 коня и 340 нм върт. момент при БМВ сега. Затова се насочих към Ауди.
Но познайте какво стана? И аз преди бях вманиачен като вас и си мислех с разните му там клишета, че БМВ е със задно и това му помага да постигне перфектен баланс 50 на 50 преден/заден мост, мислех си, че няма по-добро от редовите 6 цилиндрови БМВ двигатели, мислех си, че БМВ си е БМВ заради традиции, али-бали и тем подобно. НО....има едно голямо НО. Качих се на новото Ауди Куатро и не ми се слизаше вече. Куатрото ми е по-сигурно на сняг и лед, вози по-комфортно, 2 TFSI е страхотен двигател и ми харчи почти колкото 2литровия дизел на БМВ, а върви..... в пъти повече. Интериорът на Ауди е в пъти по-добър от на Е90, седалките са по-комфортни, купето е по-широко и има повече място вътре. Колата също е по-дълга с около 13 см. Багажника е по-голям с 20 литра (480 с/у 460). Нищо че Аудито не постига перфектния баланс на БМВ 3-ка в разпределението на тежеста, нищо че не е по-стабилно от БМВ със задно на сух път в граничен режим над 180 км/час по магистралата. Какво от това?
Да признавам, че БМВ има все още по-доброто и директно управление от Ауди. Признавам, че ако го карам на ръба на възможностите му, т.е. в диапазона 180-230 км/ч, БМВ се лепи по-добре на пътя и влиза по-добре в завой. И въпреки това ми харесва повече Ауди. Когато съм на магистралата возя в него жената и детето и не карам със 180-230, а с 120-160. И не усещам липса на баланс или управляемост в Аудито.
Така, че за мен А4 куатро си е по-добро от БМВ със задно, имам чувството, че е по-добро и от БМВ екс драйв, но по-това нека се прозинесат колегите които имат х-драйв и куатро. За мен Ауди е по-завършения автомобил и в него намирам повече полезни качества, които използвам в ежедневието си, отколкото в БМВ!
Много добре знаете, че имам и двата актуални модела на БМВ 3-ка (Е90 фейслифт) и Ауди А4 (2 TFSI Quattro). БМВ-то ми е на 29 000 км, а Аудито на 23 000 км. И сте тръгнали да ми обяснявате, че БМВ е по-добро???
Ами аз купих Аудито за жена ми, щото е куатро и щото бензиновия му двулитров двигател няма аналог при БМВ. Да, няма 4-цилиндров бензин с 211 коня и 340 нм върт. момент при БМВ сега. Затова се насочих към Ауди.
Но познайте какво стана? И аз преди бях вманиачен като вас и си мислех с разните му там клишета, че БМВ е със задно и това му помага да постигне перфектен баланс 50 на 50 преден/заден мост, мислех си, че няма по-добро от редовите 6 цилиндрови БМВ двигатели, мислех си, че БМВ си е БМВ заради традиции, али-бали и тем подобно. НО....има едно голямо НО. Качих се на новото Ауди Куатро и не ми се слизаше вече. Куатрото ми е по-сигурно на сняг и лед, вози по-комфортно, 2 TFSI е страхотен двигател и ми харчи почти колкото 2литровия дизел на БМВ, а върви..... в пъти повече. Интериорът на Ауди е в пъти по-добър от на Е90, седалките са по-комфортни, купето е по-широко и има повече място вътре. Колата също е по-дълга с около 13 см. Багажника е по-голям с 20 литра (480 с/у 460). Нищо че Аудито не постига перфектния баланс на БМВ 3-ка в разпределението на тежеста, нищо че не е по-стабилно от БМВ със задно на сух път в граничен режим над 180 км/час по магистралата. Какво от това?
Да признавам, че БМВ има все още по-доброто и директно управление от Ауди. Признавам, че ако го карам на ръба на възможностите му, т.е. в диапазона 180-230 км/ч, БМВ се лепи по-добре на пътя и влиза по-добре в завой. И въпреки това ми харесва повече Ауди. Когато съм на магистралата возя в него жената и детето и не карам със 180-230, а с 120-160. И не усещам липса на баланс или управляемост в Аудито.
Така, че за мен А4 куатро си е по-добро от БМВ със задно, имам чувството, че е по-добро и от БМВ екс драйв, но по-това нека се прозинесат колегите които имат х-драйв и куатро. За мен Ауди е по-завършения автомобил и в него намирам повече полезни качества, които използвам в ежедневието си, отколкото в БМВ!
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Добре бе пич, ти си карал някаква мършава 318д и сега ми го сравняваш със 2.0т. Ами качи се на едно 335хи или 330хд и тогава говори глупости. Карал ли си от новите шест цилиндрови мотори на БМВ че да ги плюеш? Да, интериора на ауди изглежда някак си по луксозен, но не това търся аз в една кола, аз си купувам кола за да я карам, а не да се хваля из махлата колко ми е луксозен интериора и че било 4х4. Ауди ще си останат посредствени и недозавиващи коли, тва все едно да си купиш Шкода...
Гледай тук гадния шестак и калпавото задно предаване http://www.youtube.com/watch?v=lUzJuY4FOmk
Гледай тук гадния шестак и калпавото задно предаване http://www.youtube.com/watch?v=lUzJuY4FOmk
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
steeN написа:BadAngel написа:...
ще кажа само един модел и ще се сетиш защо не си прав - лотус елис
при неговото съотношение тегло/коне, мисля, че спокойно можем да го отнесем към колите над 200 коня, хехаха
говоря за ежедневки, дето ги карат майки с деца, като 1ва серия с 1.8 дизел примерно... какъв е смисъла тази кола да е със задно? и без това повечето модерни пичове си слагат отпред зимните гуми

алх, и не само, представи си интериора на мини купъра, ако трябваше да има кардан назад



No bling at the Ring
- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
steeN написа:от два двигателя с един и същи обем 4 и 6 цилиндров... как по-точно 4ката ще има по-голям ресурс
че е по-скъпо по-скъпо е, спор няма. обаче по начина по-който идва въртящият момент в 6 цилиндровия не може да се имитира с 4 цилиндров. някой неща не са измерими с пари... по принцип bmw не правят(или по-точно преди правеха по-малко от колкото сега) компромиси с някакви такива субкетивни моменти, които масовия потребител не може да усети. примерно 3ката винаги е била седан със задно предаване, независимо окачване в 4те ъгъла, разпределение 50:50 и по-директно управление от другите автомобили (съответно за сметка на комфорта). ако тва се промени мое да ходят по дяволитетва е...
Не можеш да спориш с фактите при тези два двигателя, които описах по-горе. Изпробвано е кое има по-голям ресурс. Ти си мисли каквото намериш за добре.
Напротив колега, всички привърженици на Бмв го описват само със субективни усещания. Реално не съм си говорил, с привърженик, който може да си защити тезата си с друго освен субективизъм.
А колкото до 50:50 разпределението на масаите на 3та серия, позволи ми да не се съглася с теб. М версиите имат почти тези числа, но това не важи и за другите модели.
Интересно при Бмв 320 Е36 със стандартно окачване, наклони и всичко сток – недозавива почти колко кола с предно предаване. Къде се губи този перфектен баланс и прецизно управление?
BMW_RIDER написа:Еми добре де, съгласен донякъде ама хем говорим за перформанс, хем за какво му е изгодно на средния потребител. Ми за мен двете неща не са съвместими. Незнам дали М мотора е добра платформа, но една кола не е само двигателя. Точно тука според мен блясва БМв , поне в перформанс сегмента. Щото двигателя на рс4 е също толкова добър колкото и на е92 м3 обаче при упвавлението и баланса съвсем не е така.
Иначе коментираме, коя кола било по добре на сняг, коя на страни , коя еди кво си, за коли които просто са предвидени да предвижат някой европеец , стилно и комфортно. Няма смисъл да коментираме ресурс , на двигателя и поведение , ако не го говориме за перформанс сегмента(РС, М , АМГ т.н.)
Лично аз не робувам на марки и двете коли според мен са хубави. Бих взел БМВто, но ако някой ми даде аудито и него бих карал с кеф и настрани ше го карам, шото то карането настрани е малко до шофйора, не само до колата. А както казах ако говорим за ресурс и перформанс, въобще няма да го търся при немските премиум марки
Говоря за перформанс за обикновенния потребител, защото това може да получиш ако караш потенциален обикновен мотор като 1,8Т. Това е един от плюсовете, които предлагат Ауди. И забележи, никъде не споменавам S или RS варианти.
Радвам се, че има и хора читатели и трезвомислещи, с които спокойно може да се води цивилизована дискусия, без имеджинерни доводи.

eMotion
Не можеш да караш...това е. За да караш пълноценно Бмв трябва да си истински майстор зад волана и да имаш магистърска степен по дървена филосия, за да осъзнаеш качествата.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: alozavar