Новата А6-ца триумф в класа.
Модератор: Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
smg написа:...
Я да те питам... Сравняваш Ауди с БМВ - ОК. Сравни го сега с Мерцедес и кажи с какво Ауди са по-добри. Айде после сравни Ауди с Шкода и пак направи същия извод

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
аз нямам ситуации на ръба само над 160км/ч. мисля ,че и всички нямат само при тия скорости. ситуация може да се получи и при 60км/ч. също искам дали с 60 или с 160 или с 100 или с 200 да ми минават гумите точно ,където аз искам, а не където колата иска.съответно и при 30 и при 130 искам да имам обратна информация от пътя на волана ,на гъза си на седалката и в краката си....! не искам да се нося като платноход по вятъра... това са моите изисквания към колата ,която карам. изпълнява ги единствено БМВ/говорим и за съотношение на тия изисквания и цена/. ми за тва карам БМВ. ако ми отговаряше ауди -просто щях да карам ауди. колко и какъв краставичар си не знам, ма се вози и видя аз как карам. ми така карам. и за това искам такава кола. ако не ме интересува пътя ,не искам да завивам,когато искам, да се нося лежерно и люлеещо се -ще си купя друга кола. ма аз не искам! е поради тая причина ям краставици от 20г с БМВ-тата си! кво толко сложно има не знам.....
п.с. за споменатият модел Е36 съм съгласен -за това и не съм си купувал никога . наистина недозавива ,но не и като ауди.
п.с. за споменатият модел Е36 съм съгласен -за това и не съм си купувал никога . наистина недозавива ,но не и като ауди.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
djkita написа:Какви аргументи искаш???? И къде са фактитеНие са забавляваме както тук, така и по улиците....
Искам смислени аргументи. Фактите са налице и вече ги изброих. Не можеш ли да четеш ?
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
bmwfena написа:Засега обаче изглежда, че няма кой да детронира BMW. От януари до ноември баварците са продали 1.11 млн. коли срещу 1.06 млн. за Mercedes-Benz и 1 003 900 за Audi.
хората са си го написали.
Далеч съм от мисълта че Ауди е кофти кола ама не и да я слагате до БМВ колеги.
Пък и не виждам как човек който харесва дадена марка ще предпочете друга.Ауди си е Ауди-същото се отнася за БМВ и така .
Пък Венци дето предаде фирмата като дойде в Хасково мисля да го глобя![]()
![]()
![]()
Аре стигате се кара![]()
В това число разните мини и бла бла. Да включим при ауди всичките марки от групата ?
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Elesar74 написа:В 2010 г. хората продължават да хвалят и сипят суперлативи за редовия бензинов атмосферен 6-так на BMW, визирам примерно 528i, който успешно се справя с всякакви наточени и турбинирани малолитражки и прочее. Технология, която отличава BMW от всички други марки, без аналог към този момент. Нека AUDI ми покажат нещо уникално, тяхно, дето го няма другаде и е издържало толкова години като технология и в 2010 г. отново привлича вниманието. LED ивиците на фаровете ли? Смех. Както и цялата тази тема, незнам какво се връзвате на разни провокации колеги.
Аз не разбрах каква е тая технологията на тая смотана атмосферка дето един 1.8Т ще я разчепи отвсякъде, за 2.0т няма смисъл да споменавам. Кажи какво е удоволствието от това да имаш бавно развъртаща се атмосферка дето я подминават малки турбинирани мотори ?
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Смисъла на 320ката е хората да си купят 323ка или 328ца
И стига с тоя насран тръц - като го настъпиш , харчи като за световно . За да върви като хората трябва да се заемеш сериозно с него , а не на всеки (по точно на 90% от хората) не им се занимава със чипосване,смяна на съединител, гумички,клапанчета,гайки,тръбички,маркучета и така нататък , които съпровождат чип тунинга ... 323и е в пъти по-надеждно , мощно и приятно за каране от А4 1.8Т (с кирливите 210НМ), и пак е много , много по-добре да инвестираш пари в покупка на по-голям мотор , като 2.8 (дали на Ауди или БМВ) от колкото да си играеш да правиш тръца , по-лагав .
Вече за хората които имат страст към тунинга е ясно , че турбиниран мотор е по-добра база , но както каза БМВ райдера , ако се говори за база за тунинг , хамериканите са светлинни години напред .
И за 10ти път да питам - защо темата я правите , стил Ауди форума - 10000 страници спам ???
Айде стига , сме говорили за 10 годишни коли ,сравнение на картофи с кюфтета като колегата дето сравнява 318д с А4 2.0 ТФСИ
. Като толкова ви се иска да спорите за глупости си отворете тема - Ауди срещу БМВ последните 100 години и да се почва - ЛьоМан , задното е пикливо,предното недозавива,тръца става 400 кс за 1000 лева и тн
Дайте доводи и мнение за Ф10 и А6 (Ц7 ли , как ще се води) .

И стига с тоя насран тръц - като го настъпиш , харчи като за световно . За да върви като хората трябва да се заемеш сериозно с него , а не на всеки (по точно на 90% от хората) не им се занимава със чипосване,смяна на съединител, гумички,клапанчета,гайки,тръбички,маркучета и така нататък , които съпровождат чип тунинга ... 323и е в пъти по-надеждно , мощно и приятно за каране от А4 1.8Т (с кирливите 210НМ), и пак е много , много по-добре да инвестираш пари в покупка на по-голям мотор , като 2.8 (дали на Ауди или БМВ) от колкото да си играеш да правиш тръца , по-лагав .
Вече за хората които имат страст към тунинга е ясно , че турбиниран мотор е по-добра база , но както каза БМВ райдера , ако се говори за база за тунинг , хамериканите са светлинни години напред .
И за 10ти път да питам - защо темата я правите , стил Ауди форума - 10000 страници спам ???
Айде стига , сме говорили за 10 годишни коли ,сравнение на картофи с кюфтета като колегата дето сравнява 318д с А4 2.0 ТФСИ



Дайте доводи и мнение за Ф10 и А6 (Ц7 ли , как ще се води) .
Последна промяна acho.rs на 15 Дек 2010, 14:45, променена общо 2 пъти
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
shpeki написа:Elesar74 написа:В 2010 г. хората продължават да хвалят и сипят суперлативи за редовия бензинов атмосферен 6-так на BMW, визирам примерно 528i, който успешно се справя с всякакви наточени и турбинирани малолитражки и прочее. Технология, която отличава BMW от всички други марки, без аналог към този момент. Нека AUDI ми покажат нещо уникално, тяхно, дето го няма другаде и е издържало толкова години като технология и в 2010 г. отново привлича вниманието. LED ивиците на фаровете ли? Смех. Както и цялата тази тема, незнам какво се връзвате на разни провокации колеги.
Аз не разбрах каква е тая технологията на тая смотана атмосферка дето един 1.8Т ще я разчепи отвсякъде, за 2.0т няма смисъл да споменавам. Кажи какво е удоволствието от това да имаш бавно развъртаща се атмосферка дето я подминават малки турбинирани мотори ?
Има една приказка - "Не става само с турбо трябва и акъл!"
Гледам, че "разбираш". Защо не сравниш високотехнолочния 1.8 20V, а намесваш турбини. На него слага ли му се лесно турбина? До колко коня държи? Май той е по-бавно развъртаща се атмосферка от М42, а? Пък бил той хайтек 20V

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
е как бе ачо да дадеме мнение за новото А6 като никой не го е карал!? говориме за това ,което знаеме и имаме опит. 5цата съм я карал и е супер. ГТ-то го карах и честно казано тежи отпред ,но за недозавиване не съм усетил. но5цата определено е истинско БМВ . перфектно се води. имах странното субективно само от гледане в купето усещане ,че ми е малко тесничка. на сядане не е така ,но като се огледам вътре ми изглежда така. само това имам като един вид забележка към тая кола. в А6 не съм сядал, не съм виждал и не знам. и що да не си говориме за предишни модели-то самата философия на двете марки остава същата и ще е се реализира и в новите им модели....
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
Нали те предупредих за Шпека - комуникираш с него на на собствена отговорност 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
SKISA написа:е как бе ачо да дадеме мнение за новото А6 като никой не го е карал!? говориме за това ,което знаеме и имаме опит. 5цата съм я карал и е супер. ГТ-то го карах и честно казано тежи отпред ,но за недозавиване не съм усетил. но5цата определено е истинско БМВ . перфектно се води. имах странното субективно само от гледане в купето усещане ,че ми е малко тесничка. на сядане не е така ,но като се огледам вътре ми изглежда така. само това имам като един вид забележка към тая кола. в А6 не съм сядал, не съм виждал и не знам. и що да не си говориме за предишни модели-то самата философия на двете марки остава същата и ще е се реализира и в новите им модели....
Мисълта ми беше , да не се влиза в задочни спорове . За концепцията , не знам . Всички , включително БМВ преминават на турбо мотори . Чака се от доста време 2л турбо двигателя на БМВ , който предполагам , ще измести 3литровите *23и и *28и . Все повече се налага Хдрайва , та май традициите не са това , което бяха .
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
не го знам и ми е през шпека за леки....
1,8турбо присъствах жив свидетел в германия в едно ТТ ,в едно страховито задръстване ,в яка жега се прибутвахме с 2км/ч близо 3ч и явно всеки си беше оставил мотора да работи заради климатика и като пуснаха движението тамън се засилваме и след 100м на ТТ-то му излете капака върху покрива и се дигна една пушилка-явно гръмна мотора. от прегряване! честито! ебаси мотора! смех... напрао роди тва алди..... изтекоха му водите.
п.с. традицията на БМВ е да прави коли за шофьори! другата традици я е да прави коли за возещи се. един мотор е добър независимо дали е турбо или не ,стига да е направен прецизно. валветроник,ванос ,разни други хирибини и се получават явно нещата. и Х-ово БМВ бих карал и турбинирано. просто самата марка залага на такъв начин на каране ,какъвто харесваме пишещите тук! е не всички пишещи....
1,8турбо присъствах жив свидетел в германия в едно ТТ ,в едно страховито задръстване ,в яка жега се прибутвахме с 2км/ч близо 3ч и явно всеки си беше оставил мотора да работи заради климатика и като пуснаха движението тамън се засилваме и след 100м на ТТ-то му излете капака върху покрива и се дигна една пушилка-явно гръмна мотора. от прегряване! честито! ебаси мотора! смех... напрао роди тва алди..... изтекоха му водите.
п.с. традицията на БМВ е да прави коли за шофьори! другата традици я е да прави коли за возещи се. един мотор е добър независимо дали е турбо или не ,стига да е направен прецизно. валветроник,ванос ,разни други хирибини и се получават явно нещата. и Х-ово БМВ бих карал и турбинирано. просто самата марка залага на такъв начин на каране ,какъвто харесваме пишещите тук! е не всички пишещи....
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
acho.rs написа:Смисъла на 320ката е хората да си купят 323ка или 328ца![]()
И стига с тоя насран тръц - като го настъпиш , харчи като за световно . За да върви като хората трябва да се заемеш сериозно с него , а не на всеки (по точно на 90% от хората) не им се занимава със чипосване,смяна на съединител, гумички,клапанчета,гайки,тръбички,маркучета и така нататък , които съпровождат чип тунинга ... 323и е в пъти по-надеждно , мощно и приятно за каране от А4 1.8Т (с кирливите 210НМ), и пак е много , много по-добре да инвестираш пари в покупка на по-голям мотор , като 2.8 (дали на Ауди или БМВ) от колкото да си играеш да правиш тръца , по-лагав .
Вече за хората които имат страст към тунинга е ясно , че турбиниран мотор е по-добра база , но както каза БМВ райдера , ако се говори за база за тунинг , хамериканите са светлинни години напред .
И за 10ти път да питам - защо темата я правите , стил Ауди форума - 10000 страници спам ???
Айде стига , сме говорили за 10 годишни коли ,сравнение на картофи с кюфтета като колегата дето сравнява 318д с А4 2.0 ТФСИ. Като толкова ви се иска да спорите за глупости си отворете тема - Ауди срещу БМВ последните 100 години и да се почва - ЛьоМан , задното е пикливо,предното недозавива,тръца става 400 кс за 1000 лева и тн
![]()
![]()
Дайте доводи и мнение за Ф10 и А6 (Ц7 ли , как ще се води) .
А именно. Тука спориме 20 страници кое вървяло повече 1.8 турбо или 2 атмосферка като и двете НЕ вървят, и на двете идеята НЕ ИМ Е да вървят, не име е идеята и да завиват и недозавиват. Както казах има си други модели за тая работа.
самата философия на двете марки остава същата и ще е се реализира и в новите им модели....
Тука не съм много съгласен, точно това ,че Бмв си криви от философията в последно време не ми харесва. Всички премиум марки взеха да се уеднаквяват. Както вика Хамънд - ако до 10 години не искарат една и съща кола трите премиума те па на.
Шото и на БМВто като му нашибаш турбота интеркулери и Хдрайв отпред и то ше има поведение на Ауди, от масата и физиката немое избегаш.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
е тва ми е мнението за произведенията на волцваген груп... от личен опит.
SKISA написа:......
караме си ние баварците,ядосваме се като им сдаде виското на 350хил,наливаме масло често и спориме от къде е излетяло,плюем по електроника и прочие......! ми....! оказа се ,че просто човек трябва от време на време да се качва на друга марка. казвам ви -действа толкова отрезвяващо ,че няма нужда нито от реклами,от тестове ,от каквото и да е......!
до скоро карах служебен форд ,но не го считах за кола/каквато ,разбира се той не е / и не съм се замислял въобще върху качествата му. от няколко дни карам едно творение на Волцваген груп....! понеже колежки ми казаха,кво ше бъде -първо беше туарег,после тигуан,накрая се оказа тюран ,а аз го прекръстих на турандот! колата е на 3г,сравнително накичена с екстри,по-високо изпълнение ,2 литра ТДИ , в ужасяващо оранжев цвят....!
хора!!!! за бога!!! не си купувайте такава кола!!!! не че не върви. даже върви доста и набира като ритната!!!! оооообачееее.....! тя просто не се управлява!
решава точно някъде в средата на завоя ,че треакторията,която съм задал не и изнася и взема нова!!
от деня ,в който я карам постоянно страдам от морска болест! за бога-тва се люлее като лодка на 9 бала....!
когато се опитам рязко да тръгна се случват няколко неща:
1. не тръгвам!
2.колата започва да скача като ужилена,предницата се тресе и рипа.
3.светкат разни лампички пред мен.
4.гумите така и не намират асфалта,а са добри и доста широки!
окачването е толкова меко и глупаво ,че имам чуството ,че се нося на летящ юрган и всеки момент ще изпадна ....
намесата на ЕСПто е толкова изненадваща и някакси неуверена и рязка ,че те стряска ,задницата се премества нанякъде -просто не знам колко еднооки и едноръки Хансове са я настройвали.
скоростите са 6 ,но аз имам чуството ,че са 12....! непрекъснато се налага да превключвам ,направих десен бицепс,все не е на тая ,която ми трябва.
тази кола просто е уникално тъпа!
съжалявам,имал съм пасат,беше гаден и работлив,но бях забравил колко огромна е разликата до моята кола....! просто тези две марки не трябва да правят стока ,която да се нарича по един и същ начин! едното е кола-другото трябва да се нарича някакси другояче....!!!
боже,не е истина колко хубави коли караме тука....!!! чак ми се къса сърцето....
Re: Новата А6-ца триумф в класа.
абе вие не разбрахте ли че ауди никога, ама никога няма да стигнат нивото на здравина и сигурност на Мерцедес и стабилноста и прецизноста на БМВ.???
ауди 1.8Т рулз

ауди 1.8Т рулз


I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани