За разрешената скорост по магистралите
Модератор: Общи модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- trance4life
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 3.08.2010
За разрешената скорост по магистралите
Властите в Полша взеха решение да увеличат максималната разрешена скорост по магистралите и пътищата от републиканската пътна мрежа. С настъпването на 2011 година, в Полша водачите на МПС ще могат да се движат с 140 км/ч. по аутобаните и с до 120 км/ч. по останалите извънградски пътища.
Мнението на полските чиновници, относно това решение е, че с неговото въвеждане в сила ще бъдат намалени задръстванията, като това по-никакъв начин няма да се отрази на безопасността на водачите и пасажерите в автомобилите.
По този начин Полша се нарежда в челото на своеобразната класация на "най-бързите страни в Европа". Ще припомним, че в началото на лятото правителството на Италия прие поправка в закона за движение по пътищата, която влезе в сила от 30 юли. Едно от основните нововъведения в нея беше увеличаването на максималната скорост за движение по магистрали от 130 на 150 км/ч.
Германия си остава лидер по този показател, защото на доста от магистралите там няма никакво ограничение на скоростта. Пътната мрежа в гореописанети страни обаче е далеч по-добра от нашата. В България максимално разрешената скорост на магистрала и извънградски първокласен път е съответно 130 и 90 км/ч. От болшинството водачи обаче, тези ограничения не се спазват.
Споделете вашето мнение по въпроса дали трябва да бъде увеличена скоростта в България или трябва да се изчака подобряването на пътната ни инфраструктура, а до тогава да се засили контрола и нарушителите да бъдат наказвани по-сериозно.
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/za ... alite.html
Мнението на полските чиновници, относно това решение е, че с неговото въвеждане в сила ще бъдат намалени задръстванията, като това по-никакъв начин няма да се отрази на безопасността на водачите и пасажерите в автомобилите.
По този начин Полша се нарежда в челото на своеобразната класация на "най-бързите страни в Европа". Ще припомним, че в началото на лятото правителството на Италия прие поправка в закона за движение по пътищата, която влезе в сила от 30 юли. Едно от основните нововъведения в нея беше увеличаването на максималната скорост за движение по магистрали от 130 на 150 км/ч.
Германия си остава лидер по този показател, защото на доста от магистралите там няма никакво ограничение на скоростта. Пътната мрежа в гореописанети страни обаче е далеч по-добра от нашата. В България максимално разрешената скорост на магистрала и извънградски първокласен път е съответно 130 и 90 км/ч. От болшинството водачи обаче, тези ограничения не се спазват.
Споделете вашето мнение по въпроса дали трябва да бъде увеличена скоростта в България или трябва да се изчака подобряването на пътната ни инфраструктура, а до тогава да се засили контрола и нарушителите да бъдат наказвани по-сериозно.
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/za ... alite.html
:)
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: За разрешената скорост по магистралите
Трябва пътищата да се оправят, че по тия лунни пейзажи къде да я ръчкаш

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: За разрешената скорост по магистралите
trance4life написа:Властите в Полша взеха решение да увеличат максималната разрешена скорост по магистралите и пътищата от републиканската пътна мрежа. С настъпването на 2011 година, в Полша водачите на МПС ще могат да се движат с 140 км/ч. по аутобаните и с до 120 км/ч. по останалите извънградски пътища.
Мнението на полските чиновници, относно това решение е, че с неговото въвеждане в сила ще бъдат намалени задръстванията, като това по-никакъв начин няма да се отрази на безопасността на водачите и пасажерите в автомобилите.
По този начин Полша се нарежда в челото на своеобразната класация на "най-бързите страни в Европа". Ще припомним, че в началото на лятото правителството на Италия прие поправка в закона за движение по пътищата, която влезе в сила от 30 юли. Едно от основните нововъведения в нея беше увеличаването на максималната скорост за движение по магистрали от 130 на 150 км/ч.
Германия си остава лидер по този показател, защото на доста от магистралите там няма никакво ограничение на скоростта. Пътната мрежа в гореописанети страни обаче е далеч по-добра от нашата. В България максимално разрешената скорост на магистрала и извънградски първокласен път е съответно 130 и 90 км/ч. От болшинството водачи обаче, тези ограничения не се спазват.
Споделете вашето мнение по въпроса дали трябва да бъде увеличена скоростта в България или трябва да се изчака подобряването на пътната ни инфраструктура, а до тогава да се засили контрола и нарушителите да бъдат наказвани по-сериозно.
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/za ... alite.html
Абсолютно задължително да се увеличат ограниченията КЪДЕТО НАСТИЛКАТА ПОЗВОЛЯВА. Например между Пловдив и Стара загора може ограничението спокойно да е над 150км. Има и други такива места. Извънградско като няма коли спокойно се кара с поне 120. Или ако не вдигат ограничението поне да премахнат смешните табели от 50, 60 , 70 които служат само за полицейски рекет.
И да го мислиме и да не го мислиме след няколко години съм сигурен ,че ограниченията ще са вдигнати така в цяла Европа. Няма добра икономика , без добра и бърза инфраструктура - пример Германия. Там не само ,че нямат ограничение, ами като искаха да сложат, мнението на повечето германци беше ,че това е НЕДОПУСТИМО.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: За разрешената скорост по магистралите
Преди 3-4 години щях да скачам с две ръце за увеличение на скоростта, но вече съм се нагледал на толкова ужасии и по пътищата, та добре са си ограниченията!
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: За разрешената скорост по магистралите
От мен ако зависи трябва да са на магистрала без, обикновени извънградски 150 и без никакви малоумни ограничения 50. Тия ограничения в никакъв случай не помагат на безопастността, а напротив, пречат и 80% от катастрофите извън града стават при опити за изпреварвания на малоумници влачещи се из пътищата с 60-70.В нормалните страни(например Германия), глобата за такива крастави кучета дето се влачат и незнаят на кой свят живеят е 200Е.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: За разрешената скорост по магистралите
Да речем , че 130 км/ч на магистралата е добре - това са към 135-138 по километраж , което си е приемливо . Но тези 90 на първокласен път са най-голямата идиотщина - пример - Плевен-Ясен-Долни Дъбник -4 ленти , право , перфектен асфалт , мантинела между лентите и ВИНАГИ патрулка която да засича , дали някой не кара с повече от 90
Какво е това праисторическо ограничение 90 - те скиорите и колоездачите са по-бързи
Но както се каза и по-горе има и по-голяма глупост - ограниченията от 60 - пример - пак Плевен , този път участъка до Ловеч или респективно Търново - табелки 60 са през 2 километра , ако спазваш ограничението,конска каруца спокойно те минава



Но както се каза и по-горе има и по-голяма глупост - ограниченията от 60 - пример - пак Плевен , този път участъка до Ловеч или респективно Търново - табелки 60 са през 2 километра , ако спазваш ограничението,конска каруца спокойно те минава

Re: За разрешената скорост по магистралите
Аз съм с две ръце за вдигане на ограниченията, премахване на малоумните ограничения от по 40 60 км на всевъзможни места. Но само ако се поставят много много камери и всички карат до това ограничение, а не като е 120 да хвърчат с по 200.
- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
Re: За разрешената скорост по магистралите
И аз съм за...Цялостно едва ли ще ги увеличат, но поне да разкарат малоумните рекетьорски табели...
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
Re: За разрешената скорост по магистралите
И аз съм за...Цялостно едва ли ще ги увеличат, но поне да разкарат малоумните рекетьорски табели...
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: За разрешената скорост по магистралите
Да отнемете знаците 60 и 90 на чичко полицай е все едно да отнемете на БМВ-ист задното предаване..
Re: За разрешената скорост по магистралите
acho.rs написа:Но както се каза и по-горе има и по-голяма глупост - ограниченията от 60 - пример - пак Плевен , този път участъка до Ловеч или респективно Търново - табелки 60 са през 2 километра , ако спазваш ограничението,конска каруца спокойно те минава
По пътя за Плевен след 2 кратки табелки от 60 и 40 (пътя си беше същият 4 ленти -> 2 по 2) ме зашиха 30 лева, защото карах с 52 км/ч извънградско


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: За разрешената скорост по магистралите
Dpy написа:От мен ако зависи трябва да са на магистрала без, обикновени извънградски 150 и без никакви малоумни ограничения 50. Тия ограничения в никакъв случай не помагат на безопастността, а напротив, пречат и 80% от катастрофите извън града стават при опити за изпреварвания на малоумници влачещи се из пътищата с 60-70.В нормалните страни(например Германия), глобата за такива крастави кучета дето се влачат и незнаят на кой свят живеят е 200Е.
като искаш да пристигнеш по-бързо си купи хеликоптер

АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: За разрешената скорост по магистралите
Ми, ако имах парите с удоволствие 
До тогава съм принуден да търпя изкуфели дядовци с дамски коли или ВАЗ-ове, тъпи п**ки заврели нос във волана незнаещи защо се наказват да карат кола като по презункция не им се отдава и зализани гейтаци чувстващи страх от шофирането....

До тогава съм принуден да търпя изкуфели дядовци с дамски коли или ВАЗ-ове, тъпи п**ки заврели нос във волана незнаещи защо се наказват да карат кола като по презункция не им се отдава и зализани гейтаци чувстващи страх от шофирането....
- jordanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За разрешената скорост по магистралите
С риск да ме наплюете ще кажа, че когато не бързам и без да се напрягам и на магистрала и на първокласен път карам със 130-150(не се усещат), когато ми се кара, карам с повече, ама с над 180-190 не ... просто колата не ми го позволява за съжеление.. Ама да карам с 90 на първокласен път наистина ще заспя на волана, казвам го без да преувеличавам струва ми се адски бавно. За първокласен път едно ограничение както в Полша 120 км/ч е доста адекватно според мен, а ако са читави магистралите най-добре да го направят като в Германия или поне 150. Но на Хемус има 1-2 места дето така те подхвърля, вярно има знаци за неравности ама кво .. караш със 130 и да намалиш до 70 на магистрала. Ми не е нормално.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: За разрешената скорост по магистралите
Да речем , че имат оправдание за Хемус , защото все пак е планински проход . . . Даже , като цяло на Хемус не е хубаво да караш с много над 130км/ч защото си има доволни завой , на някой места духа силен вятър и зимата си е направо опасно по мостовете .
И ако се върнем на темата - 130 за мен доволна скорост - казахме , че това са около 135-138 по километраж , което е нормално за придвижване .
Най-големия проблем е 90 км/ч на първокласен път и малоумните ограничения от 60 км/ч . Ест. селския ни манталитет казва - "те при тези ограничения се избиват , камо ли при по-висока позволена скорост" - това е достатъчно тъпо,за да заслужава коментар !
И ако се върнем на темата - 130 за мен доволна скорост - казахме , че това са около 135-138 по километраж , което е нормално за придвижване .
Най-големия проблем е 90 км/ч на първокласен път и малоумните ограничения от 60 км/ч . Ест. селския ни манталитет казва - "те при тези ограничения се избиват , камо ли при по-висока позволена скорост" - това е достатъчно тъпо,за да заслужава коментар !
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: streetz, Terziev1980