Проблем със загряване е46 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Проблем със загряване е46 320д
Dimitroff написа:Нямаш, Живко.
Днес като запалих беше -13 градуса.
Оборотомера показваше малко над 1000 оборота...може би 1100-1200...
Докато махна скрежа от предното стъкло - вече бяха под 1000 оборота...малко под 1000 оборота....но в този студ навън...не виждам какво трябва да се притеснявате.
Виж, ако лятото на +22, +25 градуса са ти около 1000 оборота...тогава го мисли.
Дано да няма, Ванка.

Иначе за оборотите има ли друг вариант освен проблем в термостатите, при койото колата държи по-високи обороти.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем със загряване е46 320д
И при мене седи на 1100 оборота като запаля при –10 С напълно си е нормално това и за 2-3 мин пада към то 900.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем със загряване е46 320д
jivko2828 написа:Иначе за оборотите има ли друг вариант освен проблем в термостатите, при койото колата държи по-високи обороти.
Ако бърка смесите въздух-гориво ще държи високи обороти. Как ти е дебитомера? Правил ли си диагностика на помпата?
Si non confectus, non reficiat.
Re: Проблем със загряване е46 320д
И аз смених малкия термостат и разликата се усети осезаемо. Явно всички е до тази ампула която е вътре с пружината и тя дава фира, като зацепва в отворено положение. Не съм я наблюдавал много, но след като стигна средата, което преди беше немислимо, пуснах парното на по-силно и почна да пада, което ме наведе на мисълта, че и другия е дал фира. Нека някой, дето разбира точно принципа на работа, да обянсни в каква последователност и при какви градуси, кой термостат отваря и т.н., че май и аз се вкарах във филмите. 

- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Проблем със загряване е46 320д
Zagy написа:jivko2828 написа:Иначе за оборотите има ли друг вариант освен проблем в термостатите, при койото колата държи по-високи обороти.
Ако бърка смесите въздух-гориво ще държи високи обороти. Как ти е дебитомера? Правил ли си диагностика на помпата?
Ако може по другия въпрос тук: viewtopic.php?f=34&t=233419
10х!

Re: Проблем със загряване е46 320д
alexbg77 написа:Колеги смених малкия термостат. Имаше обаче проблем- тези които намерих по магазините и от колегите на БЕР за по 35-40 лева са с накрайник за маркуч и обикновена скоба а моя е с накрайник за лесно прикачване само щраква и влиза. Термостатите с такъв накрайник са по 70-90 лева и са абсолютно същите. Какво направих аз? Отворих новия термостат от скобичката, взех металната пишка от вътре, което т.е. е самият термостат и ми е странно защо не се продава само то, и отворих от същото място стария дето е на колата без да го свалям и сложих новото на мястото на старото. Без никакво духане и продухване се вижда, че стария термостат е отворен и като изстине не затваря а си остава отворен-значи не работи.
И така затворих си старата кутия на термостата с новия термостат за 40 лева и готово. Цялата работа става без въобще да се развие нито едно болтче, само се махат 1-2 лесно скоби и готово...
Радвам се ако съм бил полезен
полезен и още как колега
не забравяи че има доста такива като мен които четат и намират решения на рпоблемитеси

- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Проблем със загряване е46 320д
jivko2828 написа:Добре изминах някъде 8-9км и колата си загря до средата, но обортите ми стоят някъде около 900.
По принцип до работа ми е 4км и обикновено загрява малко над първата бяла черта за това разстояние с 2-3 мин чакане преди да тръгна, но оборотите винаги си ми стоят около 900, а дори сутрин като запаля са на 1200.![]()
Иначе стрелката удари ли средата не мърда. Има ли проблем, няма ли.
същата работа е и при мен , сега по коледа смених малкия термостат и стрелката вече не пада от средата дори и по нанадолнище но след 30 мин по задръствания из софия гледам на скритото меню 77-78 градуса не качва на 90 , при пуснато парно много рядко падат под 900 оборотите , а без парно си стоят на около 700
а щом колата си загрява големия термостат дали е ок?
- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: Проблем със загряване е46 320д
днес запалих и колата си загря доволно за 10тина минути и пуснах парното на 27градуса на макс да духа и не помръдваше стрелката в колата стана много топло отидох до училището спрях там,но колата си работеше на място към 10 мин а парното продължаваше да духа на макс и по едно време гледам стрелката на 80и1,2 градуса,намалих парното на 25 на ауто и пак си качи на 90 нормално ли е 

- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Проблем със загряване е46 320д
svetlioxxx написа:днес запалих и колата си загря доволно за 10тина минути и пуснах парното на 27градуса на макс да духа и не помръдваше стрелката в колата стана много топло отидох до училището спрях там,но колата си работеше на място към 10 мин а парното продължаваше да духа на макс и по едно време гледам стрелката на 80и1,2 градуса,намалих парното на 25 на ауто и пак си качи на 90 нормално ли е
Стерлаката не може да си я видял на 81-2 градуса, защото тя стои изправена от 75-100 градуса, т.е. ако си гледал стрелката (не скритото меню) сигурно ти е показвала към 70 градуса, което вече не е нормално.
Разбира се, че аз говоря за дизел, за бензина е по-висока работната температура.
Аз смених преди десетина дни малкия термостат, защото нещо не загряваше, като го смених, започна да загрява само на място

Като е в движение с постоянна скорост (не задръствания) пада на 50 градуса.
Днес смених и големия термостат и всичко заспа

На -2 градуса си ги закова 90градуса +-1 и всичко е ок

Така, че колеги сменяйте първо малкия, ако пак има проблем - големия термостат.
ПП Тези градуси съм ги гледал от скритото меню, не са от стрелката.
- kbb87
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 99' & megan 1.9dti 00'
Re: Проблем със загряване е46 320д
Здравейте колеги! Нов съм във вашия форум, понеже от скоро имам бмв 320д 1999. Изчетох цялата тема до тук, но никой не е писал, че няма парно. Имам парно само когато работи на място двигателя и то ако мине синьото секторче, но тръгнали извънградско и парно нямам съответно стрелката не минава този син сектор, дори като се спусна само 1 км понадолнище и се връща стрелката почти в първоначално положение.Явно имам проблем със термостата, но понеже съм новобранец се чудех дали имам 1 или 2 термостата



- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем със загряване е46 320д
kbb87 написа:Здравейте колеги! Нов съм във вашия форум, понеже от скоро имам бмв 320д 1999. Изчетох цялата тема до тук, но никой не е писал, че няма парно. Имам парно само когато работи на място двигателя и то ако мине синьото секторче, но тръгнали извънградско и парно нямам съответно стрелката не минава този син сектор, дори като се спусна само 1 км понадолнище и се връща стрелката почти в първоначално положение.Явно имам проблем със термостата, но понеже съм новобранец се чудех дали имам 1 или 2 термостата![]()
Честито имаш два термостата!И със сигурност ще трябва да смениш и двата



- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем със загряване е46 320д
kbb87 написа:Здравейте колеги! Нов съм във вашия форум, понеже от скоро имам бмв 320д 1999. Изчетох цялата тема до тук, но никой не е писал, че няма парно. Имам парно само когато работи на място двигателя и то ако мине синьото секторче, но тръгнали извънградско и парно нямам съответно стрелката не минава този син сектор, дори като се спусна само 1 км понадолнище и се връща стрелката почти в първоначално положение.Явно имам проблем със термостата, но понеже съм новобранец се чудех дали имам 1 или 2 термостата![]()
С два термостата си - сменяй ги и двата.
Si non confectus, non reficiat.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем със загряване е46 320д
Колеги тука преди 20 дена смених големия и малкия термостат с марка BEHR!И днес забелязах,че когато стрелката за температурата закова на 12 часа и веднага като пуснах парното стрелката за по малко от минута падна до бялата чертичка
и постепенно пак почна да загрява!И съм забелязал че при много студено време както е днес при каране на надолнище стрелката със пуснато парно се накланя някъде на стредата между бялата чертичка и стрелката при изправено положение!Чувал съм,че когато колата загрее един път и в никъкъв случай не трябва да помръдва!?!Намирисва ми на малкия термостат и за 20 дена да се прецака






Re: Проблем със загряване е46 320д
shark1986 написа:Колеги тука преди 20 дена смених големия и малкия термостат с марка BEHR!И днес забелязах,че когато стрелката за температурата закова на 12 часа и веднага като пуснах парното стрелката за по малко от минута падна до бялата чертичкаи постепенно пак почна да загрява!И съм забелязал че при много студено време както е днес при каране на надолнище стрелката със пуснато парно се накланя някъде на стредата между бялата чертичка и стрелката при изправено положение!Чувал съм,че когато колата загрее един път и в никъкъв случай не трябва да помръдва!?!Намирисва ми на малкия термостат и за 20 дена да се прецака
![]()
Колега напълно нормално е: когато пускаш парното веднага след като стрелката е застанала на 12 часа, принудително се отваря и кръга за антифриза на радиаторчето на парното, т.е. в системата влиза студен антифриз. Опитай да покараш още 10-15 мин след като стрелката е застанала на 12 часа и тогава пусни парното - стрелката няма да падне до първата бяла черта


- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Проблем със загряване е46 320д
shark1986 написа:Колеги тука преди 20 дена смених големия и малкия термостат с марка BEHR!И днес забелязах,че когато стрелката за температурата закова на 12 часа и веднага като пуснах парното стрелката за по малко от минута падна до бялата чертичкаи постепенно пак почна да загрява!И съм забелязал че при много студено време както е днес при каране на надолнище стрелката със пуснато парно се накланя някъде на стредата между бялата чертичка и стрелката при изправено положение!Чувал съм,че когато колата загрее един път и в никъкъв случай не трябва да помръдва!?!Намирисва ми на малкия термостат и за 20 дена да се прецака
![]()
Спокойно, колега, наред ти е термостата. Когато стрелката ти стигне до средата, колата не ти е загряла до оптимална работна температура, а е на 75 градуса. Трябва да мине още 4-5 минути, за да стигне работна температура - 88-90 градуса.
Моят съвет е, като стигне стрелката по средата, да покараш още 5 минути и тогава пусни парното и то не на макс вентилатор и тогава няма да мръдне стрелката, а дори и да мръдне, ще е по-малко от сантиметър.
ПС аз си пускам парното като стигне първата бяла чертичка, тогава е загряла на около 60 градуса и си духа нормално топло, но не го пускам на макс вентилация и връща съвсем малко стрелката и като загрее го засилвам.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани