Какви са ми правата?
Модератор: Общи модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Какви са ми правата?
Случката е следната: преди известно време си купих телефон от Vivacom (Nokia N97 mini). След година експлоатация вибрацията отказа да работи. Отнесох телефона в офис на фирмата и го оставих за поправка. Това се случи на 08.12.2010. Месец по-късно телефона още не ми е върнат и никой не ми се е обаждал да отида да си го взема. Какви са ми правата в случая и към кого мога да се обърна ако търговеца не желае да ми върне парите и ме кара да чакам още? Търсих информация в сайта на Комисия за защита на потребителя, но е много разводнено и нищо не ми стана ясно. Не желая да ми дават нов телефон или да взимам друг на същата цена, а да си взема парите. Възможно ли е?
Re: Какви са ми правата?
Ако си оставиш жената един месец някъде, няма ли да й се обадиш?
Какви права, кви пет лева. Щом ти е за поправка телефона, предполагам и гаранционен значи е в сервиза. Значи звъниш, тормозиш ги, всеки ден. На ден по пет пъти и ще ти го оправят. И накрая ще си го вземеш.
Това са ти "правата".
пс. Хора, освен "права", имате и задължения, произтичащи от тия права.
Две неразделни думи са това - права и задължения. Не само "праватаа ми".
Какви права, кви пет лева. Щом ти е за поправка телефона, предполагам и гаранционен значи е в сервиза. Значи звъниш, тормозиш ги, всеки ден. На ден по пет пъти и ще ти го оправят. И накрая ще си го вземеш.
Това са ти "правата".
пс. Хора, освен "права", имате и задължения, произтичащи от тия права.
Две неразделни думи са това - права и задължения. Не само "праватаа ми".
what a helluva ride
- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
Re: Какви са ми правата?
По закон до 30 дни, ако не ти върнат телефона можеш да си търсиш правата. Даже ако не ме лъже памета трябва да се замени с нов
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Какви са ми правата?
Аз искам да си взема парите. Телефона не е поправен в рамките на един месец и до колкото знам имам някакви права. Как така ще им звъня по 5 пъти на ден!? Аз друга работа нямам ли си според теб?
Re: Какви са ми правата?
лошрайдър написа:Ако си оставиш жената един месец някъде, няма ли да й се обадиш?
Какви права, кви пет лева. Щом ти е за поправка телефона, предполагам и гаранционен значи е в сервиза. Значи звъниш, тормозиш ги, всеки ден. На ден по пет пъти и ще ти го оправят. И накрая ще си го вземеш.
Това са ти "правата".
пс. Хора, освен "права", имате и задължения, произтичащи от тия права.
Две неразделни думи са това - права и задължения. Не само "праватаа ми".
ти май се засегна нещо?! хахаха щял да им звънни, щото са имал задължения ...

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Какви са ми правата?
http://www.gospodari.com
сигурен съм, че до 3 часа след сигнала ще ти се обадят да ти се извинят и да ти дадат здрав телефон!
обади им се и им кажи, че си пуснал жалба при господарите и да чакат обаждане
в Jeff преди доста време ми върнаха парите за нула време след мой сигнал
, то и преди това ги даваха тези хубустници, та ...
късмет!
сигурен съм, че до 3 часа след сигнала ще ти се обадят да ти се извинят и да ти дадат здрав телефон!

обади им се и им кажи, че си пуснал жалба при господарите и да чакат обаждане

в Jeff преди доста време ми върнаха парите за нула време след мой сигнал

късмет!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Какви са ми правата?
vlad0 написа:лошрайдър написа:Ако си оставиш жената един месец някъде, няма ли да й се обадиш?
Какви права, кви пет лева. Щом ти е за поправка телефона, предполагам и гаранционен значи е в сервиза. Значи звъниш, тормозиш ги, всеки ден. На ден по пет пъти и ще ти го оправят. И накрая ще си го вземеш.
Това са ти "правата".
пс. Хора, освен "права", имате и задължения, произтичащи от тия права.
Две неразделни думи са това - права и задължения. Не само "праватаа ми".
ти май се засегна нещо?! хахаха щял да им звънни, щото са имал задължения ...
Всеки пищи за правата. Никой не си знае нито правата, нито задълженията.
Ако беше звънял можеше да си спести доста разправии. В България сме.
what a helluva ride
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Какви са ми правата?
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Re: Какви са ми правата?
Доста неща се оправят с леко побутване навреме..
Имам алергия към институции и бюрокрация. За мен по-лошия вариант е да чакам да си търся правата, особено като мога превантивно да се погрижа за проблема си.
Подхода с гугъл е добър и полезен повечето пъти.

what a helluva ride
Re: Какви са ми правата?
vlad0 написа:за правата чети тук, защото няма кой да чете вместо тебhttp://www.kzp.bg
Mpower84 написа:Търсих информация в сайта на Комисия за защита на потребителя, но е много разводнено и нищо не ми стана ясно.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Какви са ми правата?
Парите няма да ти върнат, ама трябва да ти дадат НОВ телефон, а не поправен.

- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: Какви са ми правата?
Mpower84 написа:........................Това се случи на 08.12.2010. Месец по-късно телефона още не ми е върнат и никой не ми се е обаждал да отида да си го взема. ..............................
Нали се сещаш ,че след като ти нито веднъж не си ги потърсил винаги ще ти излязат с :
-Ами звъняхме Ви ама не отговорихте ( или др. )
-Ами загубили сме ви номера ( Вие защо не се обадихте )
-Куп други глупости
Ще ме извиняваш ама ако наистина не си им звъннал поне един път за месец да питаш докъде са я докарали ...............


Дано не съм прав и ще се радвам ако се реши проблема ти .
P.S. Почивните дни не се броят това означава автоматично ,че няма месец от както е за ремонт.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Какви са ми правата?
Комисия за защита на потребителите
Има онлайн форма за жалба.
Може да приложиш и бележката, която са ти дали от магазина.
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Има онлайн форма за жалба.
Може да приложиш и бележката, която са ти дали от магазина.
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани