малко Ф1 новинки 2
Модератор: Sharo
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
bam-bam написа:ифка![]()
п.с. сори тоя път немаше източник .. пожела да остане анонимен .. ако има нещо нема нищо
земи си едни жанти и махни тоя фотошоп от подписа



- Гост
-
имам изкуствени зъби (щот ми беха черни и грозни)... уголемил сам си патката (щот ми беше малка)... прая си кола маска(щот сам мноо космат) ... прайл сам си пластични операции (щот бех грозен кат ...
)
други кирливи ризи неам .. дадох ги на дедо на село
п.с. който търси намира .. треа малко акъл
п.с. 2 Max Mosley is keeping an eye on the parallel championship planned by the GPMA (Renault, Mercedes, BMW, Honda and Toyota). However, the FIA President considers that the GPMA is no longer in a major threat for Formula One.


други кирливи ризи неам .. дадох ги на дедо на село

п.с. който търси намира .. треа малко акъл

п.с. 2 Max Mosley is keeping an eye on the parallel championship planned by the GPMA (Renault, Mercedes, BMW, Honda and Toyota). However, the FIA President considers that the GPMA is no longer in a major threat for Formula One.

- Гост
-
Ферари готови за напускането на Райконен
Кими Райконен може да кара за Ферари от 2007 г.
Президентът на Ферари - Лука ди Монтедземоло, заяви, че отборът му няма да има проблем да се справи с нощният живот на Кими Райконен, когато не е на състезание, ако го привлекат от 2007 година.
Говорейки пред италианските медии на коледно парти, ди Монтедземоло не отрече възможноста финландецът да се присъедини към скудерията, отговаряйки на шеговит въпрос как би се справил със страста към партитата на Райконен.
"Наоколо в Маранело няма нощни клубове, а Жан Тодт ще го проверява за алкохол", отговори Монтедземоло.
"Няма проблеми Кими да дойде, но всяко нещо с времето си. Да обявим сега, че той ще се състезава за нас през 2007 година е неестествено".
Спекулациите, че Райконен може да отиде във Ферари се увеличиха, след обявеното решение на Макларън да привлече Фернандо Алонсо от 2007 г. Така за 2007 година при сребърните стрели ще има само едно място за една от двете звезди - Райконен и Монтоя.
Кими обаче твърди, че не е взел решение за бъдещето си, въпреки твърденията на различни източници, че той е подписал предварителен договор с Ферари.
"Тези слухове не са нови, те са от 3 години. Но сега когато всеки знае, че договора ми с Макларън изтича в края на този сезон, слуховете стават още по-интересни", заяви Райконен.
п.с. става по весело сите искат нашто момче ... може да си напраим едни залози кои ше го земе
Кими Райконен може да кара за Ферари от 2007 г.
Президентът на Ферари - Лука ди Монтедземоло, заяви, че отборът му няма да има проблем да се справи с нощният живот на Кими Райконен, когато не е на състезание, ако го привлекат от 2007 година.
Говорейки пред италианските медии на коледно парти, ди Монтедземоло не отрече възможноста финландецът да се присъедини към скудерията, отговаряйки на шеговит въпрос как би се справил със страста към партитата на Райконен.
"Наоколо в Маранело няма нощни клубове, а Жан Тодт ще го проверява за алкохол", отговори Монтедземоло.
"Няма проблеми Кими да дойде, но всяко нещо с времето си. Да обявим сега, че той ще се състезава за нас през 2007 година е неестествено".
Спекулациите, че Райконен може да отиде във Ферари се увеличиха, след обявеното решение на Макларън да привлече Фернандо Алонсо от 2007 г. Така за 2007 година при сребърните стрели ще има само едно място за една от двете звезди - Райконен и Монтоя.
Кими обаче твърди, че не е взел решение за бъдещето си, въпреки твърденията на различни източници, че той е подписал предварителен договор с Ферари.
"Тези слухове не са нови, те са от 3 години. Но сега когато всеки знае, че договора ми с Макларън изтича в края на този сезон, слуховете стават още по-интересни", заяви Райконен.
п.с. става по весело сите искат нашто момче ... може да си напраим едни залози кои ше го земе

- Гост
-
Ферари и Бриджстоун със значителен напредък
Фелипе Маса, новият съотборник на Михаел Шумахер във Ферари, твъди, че забелязва чувствителен напредък в гумите на Бриджстоун, който да позволи скъсяване на дистанцията до водещите отбори. Темпото през миналият сезон се определяше от Рено и Макларън - и двата тима с гуми на Мишлен.
"В сравнение с първите тестове на Валелунга през октомври, гумите определено са подобрени. Може наистина да се забележат усилията, които положиха японските техници. Разбира се това е отчасти и заради новите правила, които позволяват използване на по-меки съставки", заяви Маса пред Гадзета дело Спорт.
"Не може обаче да се каже със сигурност, че причината за лошото представяне миналият сезон е само в гумите. Съответно не може да се каже, че подобренията сега се дължат само на развитието на Бриджстоун".
Дошлият от Заубер пилот също така благодари за начина, по който от Ферари са му помогнали да се установи на новото място.
"Много съм доволен от отношенията които изградихме с техниците и механиците, всеки ми помага. Не само в настройките на колата, но и за изчистване на стила ми на каране. Например ми препоръчват коя е най-добрата скорост за преминаване на определен завой или как да забавя спирането и да избера различна състезателна линия", завърши младият бразилец.
Фелипе Маса, новият съотборник на Михаел Шумахер във Ферари, твъди, че забелязва чувствителен напредък в гумите на Бриджстоун, който да позволи скъсяване на дистанцията до водещите отбори. Темпото през миналият сезон се определяше от Рено и Макларън - и двата тима с гуми на Мишлен.
"В сравнение с първите тестове на Валелунга през октомври, гумите определено са подобрени. Може наистина да се забележат усилията, които положиха японските техници. Разбира се това е отчасти и заради новите правила, които позволяват използване на по-меки съставки", заяви Маса пред Гадзета дело Спорт.
"Не може обаче да се каже със сигурност, че причината за лошото представяне миналият сезон е само в гумите. Съответно не може да се каже, че подобренията сега се дължат само на развитието на Бриджстоун".
Дошлият от Заубер пилот също така благодари за начина, по който от Ферари са му помогнали да се установи на новото място.
"Много съм доволен от отношенията които изградихме с техниците и механиците, всеки ми помага. Не само в настройките на колата, но и за изчистване на стила ми на каране. Например ми препоръчват коя е най-добрата скорост за преминаване на определен завой или как да забавя спирането и да избера различна състезателна линия", завърши младият бразилец.
- Гост
-
Бърни Екълстън маха по една писта в Италия и Германия
Босът на Формула 1- Бърни Екълстън има намерение да премахне от календара на Формула 1 едно от двете трасета в Италия и едно от двете в Германия.
Понастоящем Гран При на Италия се провежда на Монца, а Гран При на Германия на Хокенхайм. Състезанията за голямата награда на Сан Марино и Европа обаче, също се провеждат на териториите на двете държави, съответно на пистите Имола и Нюрбургринг.
Основна причина за решението на Бърни е стремежът му да обхване нови маркетингови пазари. Въпреки, че Италия и Германия са огромни финансови полета за Формула 1, Екълстън смята, че две състезания в една държава са излишни.
"Ако попитате шефовете на отборите дали ще спечелят нов спонсор заради двете състезания в Италия и Германия, те ще ви отговорят "не, едно е достатъчно". Много по-изгодно ще е, ако нови държави бъдат включени в календара. Но на практика това ще е трудно да се случи сега. Нямам смелоста да добавя нови състезания, докато не отпадне някое от досегашните", заяви Бърнни.
Това обаче може и да не е толкова далеч, тъй като няколко писти изпитват сериозни затруднения. Споменатата германска писта Хокенхайм е пред банкрут.Пистата бе основно реконструирана в края на 2001 година, за което беше изтеглен заем от 65 мил. евро. Предвижданията са, че за 2006 година, пистата ще има 1,6 мил. загуба и мениджърите призоваха за помощ от държавата.
Италианската Монца също има поводи за притеснения. Освен заплаха за съкращаване от Бърни Екълстън, сериозна е опасноста пистата да бъде затворена от местният съд. По-рано през октомври, той постанови, че състезанията вдигат прекалено много шум и обезпокояват местното население.
Белгийската писта Спа-Франкошамп също е заплашена от изключване, заради финансови затруднения. Поради забрана за реклама на цигарени марки, белгийската Гран При бе отстранена през 2003 година.
Босът на Формула 1- Бърни Екълстън има намерение да премахне от календара на Формула 1 едно от двете трасета в Италия и едно от двете в Германия.
Понастоящем Гран При на Италия се провежда на Монца, а Гран При на Германия на Хокенхайм. Състезанията за голямата награда на Сан Марино и Европа обаче, също се провеждат на териториите на двете държави, съответно на пистите Имола и Нюрбургринг.
Основна причина за решението на Бърни е стремежът му да обхване нови маркетингови пазари. Въпреки, че Италия и Германия са огромни финансови полета за Формула 1, Екълстън смята, че две състезания в една държава са излишни.
"Ако попитате шефовете на отборите дали ще спечелят нов спонсор заради двете състезания в Италия и Германия, те ще ви отговорят "не, едно е достатъчно". Много по-изгодно ще е, ако нови държави бъдат включени в календара. Но на практика това ще е трудно да се случи сега. Нямам смелоста да добавя нови състезания, докато не отпадне някое от досегашните", заяви Бърнни.
Това обаче може и да не е толкова далеч, тъй като няколко писти изпитват сериозни затруднения. Споменатата германска писта Хокенхайм е пред банкрут.Пистата бе основно реконструирана в края на 2001 година, за което беше изтеглен заем от 65 мил. евро. Предвижданията са, че за 2006 година, пистата ще има 1,6 мил. загуба и мениджърите призоваха за помощ от държавата.
Италианската Монца също има поводи за притеснения. Освен заплаха за съкращаване от Бърни Екълстън, сериозна е опасноста пистата да бъде затворена от местният съд. По-рано през октомври, той постанови, че състезанията вдигат прекалено много шум и обезпокояват местното население.
Белгийската писта Спа-Франкошамп също е заплашена от изключване, заради финансови затруднения. Поради забрана за реклама на цигарени марки, белгийската Гран При бе отстранена през 2003 година.
- Гост
-
Хуан Пабло Монтоя обявен за пилот № 1 едно в Южна Америка
Южна Америка. Хуан Пабло Монтоя бе обявен за пилот № 1 в Южна Америка. Колумбиецът, който се състезава за Макларън Мерцедес изпревари победителят от Инди 2004 Тони Канаан и Луис Диас. Монтоя събра 21 гласа от възможни 38 и получи общо 152 точки. Колоритният южноамериканец е печелил още два пъти тази награда през 2002 и 2003 година Другият пилот от Формула 1, който попадна в десятката е новото попълнение на Ферари Фелипе Маса
Ред Бул се заканиха на Ферари
Отборът от Формула 1 Ред Бул е решен на сериозни успехи през сезон 2006. Спортният директор на тима Кристиян Хорнер заяви, че целта им е да победят тимът, който им предоставя двигатели – Ферари.
“Ферари ще бъде нашата точка за сравнение през новия сезон. Ако те са пред нас означава, че или те работят по-добре или че Бриджсоун са по-добри от Мишлен” заяви Хорнер.
“Можем да победим Ферари. Колата, с която ще разполагаме ще бъде страхотна. Всички в отбора нямаме търпение да започне сезона”, добави техническият директор на тима Марк Смит.
Хокенхайм и Нюрбургринг си поделят Грант При на...
Ръководството на немската писта Хокенхайм, на която се провежда Грант При на Германия, изпитва сериозни финансови затруднения, които могат да доведат до нейния фалит още преди средата на 2006 година, съобщават немските медии, но добавят, че се е появила възможност пистата да бъде спасена дори това да означава че Германия ще загуби едно от двете си участия във Формула 1. Медиите предполагат, че е възможно шефовете на Нюрбургринг да се откажат от провеждането на Грант При на Европа и заедно със “закъсалата” Хокенхайм да си поделят домакинството на Грант При на Германия. Предложението вече е било представено и е получило първоначалното одобрение на Бърни Екълстоун.
“По-добре е Германия да задържи едно участие във Формула 1, което да бъде поделено между двете писти”, заяви директорът на Нюрбургринг Валтер Кафиц
Бърни Екълстоун : Михаел Шумахер е фаворит...
Въпреки смазващото превъзходство, което имаха Фернандо Алонсо и Кими Райконен през изминалия сезон във Формула 1, Бърни Екълстоун заяви, пред “Газета дело Спорт”, че с новите V8 двигатели, с които ще се състезават всички тимове през новия сезон, Ферари ще си възвърнат предишните позиции и отхвърли възможността 7-кратния световен шампион да прекрати кариерата си след 15 сезона зад волана.
“Той, ще е фаворит за титлата тази година. Михаел все още е гладен за победи, както беше в началото на кариерата си и е мотивиран до краен предел да спечели отново световната титла. Той продължава да се състезава, защото това му доставя голямо удоволствие. За него отдавна парите не са фактор в кариерата му”, завърши шефът на Формула 1
Южна Америка. Хуан Пабло Монтоя бе обявен за пилот № 1 в Южна Америка. Колумбиецът, който се състезава за Макларън Мерцедес изпревари победителят от Инди 2004 Тони Канаан и Луис Диас. Монтоя събра 21 гласа от възможни 38 и получи общо 152 точки. Колоритният южноамериканец е печелил още два пъти тази награда през 2002 и 2003 година Другият пилот от Формула 1, който попадна в десятката е новото попълнение на Ферари Фелипе Маса
Ред Бул се заканиха на Ферари
Отборът от Формула 1 Ред Бул е решен на сериозни успехи през сезон 2006. Спортният директор на тима Кристиян Хорнер заяви, че целта им е да победят тимът, който им предоставя двигатели – Ферари.
“Ферари ще бъде нашата точка за сравнение през новия сезон. Ако те са пред нас означава, че или те работят по-добре или че Бриджсоун са по-добри от Мишлен” заяви Хорнер.
“Можем да победим Ферари. Колата, с която ще разполагаме ще бъде страхотна. Всички в отбора нямаме търпение да започне сезона”, добави техническият директор на тима Марк Смит.
Хокенхайм и Нюрбургринг си поделят Грант При на...
Ръководството на немската писта Хокенхайм, на която се провежда Грант При на Германия, изпитва сериозни финансови затруднения, които могат да доведат до нейния фалит още преди средата на 2006 година, съобщават немските медии, но добавят, че се е появила възможност пистата да бъде спасена дори това да означава че Германия ще загуби едно от двете си участия във Формула 1. Медиите предполагат, че е възможно шефовете на Нюрбургринг да се откажат от провеждането на Грант При на Европа и заедно със “закъсалата” Хокенхайм да си поделят домакинството на Грант При на Германия. Предложението вече е било представено и е получило първоначалното одобрение на Бърни Екълстоун.
“По-добре е Германия да задържи едно участие във Формула 1, което да бъде поделено между двете писти”, заяви директорът на Нюрбургринг Валтер Кафиц
Бърни Екълстоун : Михаел Шумахер е фаворит...
Въпреки смазващото превъзходство, което имаха Фернандо Алонсо и Кими Райконен през изминалия сезон във Формула 1, Бърни Екълстоун заяви, пред “Газета дело Спорт”, че с новите V8 двигатели, с които ще се състезават всички тимове през новия сезон, Ферари ще си възвърнат предишните позиции и отхвърли възможността 7-кратния световен шампион да прекрати кариерата си след 15 сезона зад волана.
“Той, ще е фаворит за титлата тази година. Михаел все още е гладен за победи, както беше в началото на кариерата си и е мотивиран до краен предел да спечели отново световната титла. Той продължава да се състезава, защото това му доставя голямо удоволствие. За него отдавна парите не са фактор в кариерата му”, завърши шефът на Формула 1
- Гост
-
Шуми защити Алонсо
Асът на Ферари - Михаел Шумахер защити световният шампион - Фернандо Алонсо от съмненията относно неговите качества. Именно пилотът на Рено прекъсна серията от 5 поредни шампионски титли на Шумахер и стана най-младият световен шампион на 24 години.
Германецът заяви, че постиженията на Алонсо доказват колко добър пилот е той, въпреки твърденията че основният му конкурент - Кими Райконен е бил по-добър през 2005 г.
"Той е световен шампион. Това не може да се постигне по случайност. Така че недейте да питате дали Фернандо е добър пилот. Естествено че е добър и аз много често съм заявявал голямото си уважение към него за това което постигна през този сезон", заяви Шумахер пред Индипендънт.
Самият Шумахер днес навърши 37 години. В момента Шуми е най-възрастният пилот на пистата, но и най-успешният със 7 световни титли, 84 победи, 142 подиума и 1248 точки.
Германецът е пределно мотивиран за добро представяне през този сезон и демонстрира оптимизъм относно шансовете си да си възвърне титлата. В случай, че това не стане е силно вероятно това да е последната година за него във Формулата, предвид факта, че договорът му с Ферари изтича този сезон.
От 1960 година насам, само трима души на 37 или повече години са печелили титлата. Последният бе Ален Прост през 1993 година, в последният си сезон във Формула 1, на 38 годишна възраст.
Днес Михаел Шумахер навършва 37 години
На 3 януари 1969 г. е роден Михаел Шумахер - състезател по автомобилизъм във “Формула 1”. Той дебютира през 1991 г. с екипа на “Джордан”. През 1992 г. печели 3 първи места от състезания, като първата му победа е на пистата СПА в Белгия. През 1993 г. с екипа на “Бенетон-Форд” печели 4 първи места и с 52 точки се класира на 3 място в генералното класиране. През 1994 г. (с 8 победи и 92 точки) и 1995 г. (с 9 победи и 102 точки) е световен шампион във “Формула 1”. През 1997 г. и 1998 г. е втори в генералното класиране. Към 1 юли 1999 г. той има 20 старта от първа позиция, има 35 победи и общо 552 точки. Към 2003 г. има общо 5 титли от “Формула 1” (1994 г., 1995 г., 1999 г., 2001 г., 2002 г.). Подобрява рекорда на Фанджо за брой спечелени титли и рекорда на А. Прост за брой победи във “Формула 1”.
Уилямс взе Александър Вурц за тест-пилот
Александър Вурц ще бъде тест и резервен пилот на Уилямс през следващия сезон, съобщиха от тима. 31-годишният австриец бе състезател на Бенетон от 1997 до 2000 година, а през последните пет сезона бе тест-пилот на МакЛарън. “Много съм доволен, че постигнахме договорка с Алекс”, заявява сър Франк Уилямс в съобщението до медиите. “Всички в тима се надяваме Вурц да допринесе за значително подобрение на представянето на тима през следващия сезон като цяло и в частност в петъчните тренировки преди състезанията”, допълва собственикът на отбора. През миналия сезон Уилямс завършиха на пето място и придобиха право на трета кола в петъчните тренировки.
Асът на Ферари - Михаел Шумахер защити световният шампион - Фернандо Алонсо от съмненията относно неговите качества. Именно пилотът на Рено прекъсна серията от 5 поредни шампионски титли на Шумахер и стана най-младият световен шампион на 24 години.
Германецът заяви, че постиженията на Алонсо доказват колко добър пилот е той, въпреки твърденията че основният му конкурент - Кими Райконен е бил по-добър през 2005 г.
"Той е световен шампион. Това не може да се постигне по случайност. Така че недейте да питате дали Фернандо е добър пилот. Естествено че е добър и аз много често съм заявявал голямото си уважение към него за това което постигна през този сезон", заяви Шумахер пред Индипендънт.
Самият Шумахер днес навърши 37 години. В момента Шуми е най-възрастният пилот на пистата, но и най-успешният със 7 световни титли, 84 победи, 142 подиума и 1248 точки.
Германецът е пределно мотивиран за добро представяне през този сезон и демонстрира оптимизъм относно шансовете си да си възвърне титлата. В случай, че това не стане е силно вероятно това да е последната година за него във Формулата, предвид факта, че договорът му с Ферари изтича този сезон.
От 1960 година насам, само трима души на 37 или повече години са печелили титлата. Последният бе Ален Прост през 1993 година, в последният си сезон във Формула 1, на 38 годишна възраст.
Днес Михаел Шумахер навършва 37 години
На 3 януари 1969 г. е роден Михаел Шумахер - състезател по автомобилизъм във “Формула 1”. Той дебютира през 1991 г. с екипа на “Джордан”. През 1992 г. печели 3 първи места от състезания, като първата му победа е на пистата СПА в Белгия. През 1993 г. с екипа на “Бенетон-Форд” печели 4 първи места и с 52 точки се класира на 3 място в генералното класиране. През 1994 г. (с 8 победи и 92 точки) и 1995 г. (с 9 победи и 102 точки) е световен шампион във “Формула 1”. През 1997 г. и 1998 г. е втори в генералното класиране. Към 1 юли 1999 г. той има 20 старта от първа позиция, има 35 победи и общо 552 точки. Към 2003 г. има общо 5 титли от “Формула 1” (1994 г., 1995 г., 1999 г., 2001 г., 2002 г.). Подобрява рекорда на Фанджо за брой спечелени титли и рекорда на А. Прост за брой победи във “Формула 1”.
Уилямс взе Александър Вурц за тест-пилот
Александър Вурц ще бъде тест и резервен пилот на Уилямс през следващия сезон, съобщиха от тима. 31-годишният австриец бе състезател на Бенетон от 1997 до 2000 година, а през последните пет сезона бе тест-пилот на МакЛарън. “Много съм доволен, че постигнахме договорка с Алекс”, заявява сър Франк Уилямс в съобщението до медиите. “Всички в тима се надяваме Вурц да допринесе за значително подобрение на представянето на тима през следващия сезон като цяло и в частност в петъчните тренировки преди състезанията”, допълва собственикът на отбора. През миналия сезон Уилямс завършиха на пето място и придобиха право на трета кола в петъчните тренировки.
- Гост
-
Тойота първи ще покаже новия си болид
Отборът на Тойота първи ще покаже болида си за сезон 2006 във Формула 1. На 14 януари тимът, базиран в Кьолн, ще направи официално представяне на модификацият TF106. На церемонията ще присъстват тримата пилоти на Тойота Ярно Трули, Ралф Шумахер и Рикардо Зонта. Още шест отбора от Формула 1 вече обявиха датите, на които ще представят новите си болиди. БМВ вдига завесата на 16 януари, Ферари – на 23 януари. През януари ще бъдат показани състезателните автомобили и на тимовете на Хонда (25-и), Уилямс (27-и). Шампионът при конструкторите за 2005 г. Рено ще покаже новия R26 на 31 януари на церемония в Монако. На 3 февруари ще бъде промоцията на тима на Мидланд. Отборите на Макларън, Ред Бул, Скуадра Торо Росо и Супер Агури все още не са обявили датите на представяне. Официалните тестове за новия сезон започват на 10 януари на пистата “Херес” в Испания.
В Рено готови с новия болид R26
Световният шампион във Формула 1 – Рено е готов да представи новия болид за 2006 година - R26. Тимът започва тестове следващата седмица на пистата в Херес, Испания. Засега само Джанкарло Фисикела ще застане зад волана на новия болид с V-образен, 8-цилиндров двигател, тъй като второто шаси ще бъде готово едва седмица по-късно, когато в тестовете ще се включи и Фернандо Алонсо. 10-и януари ще даде началото на два тежки и интензивни месеца на тренировки и тестове за целия отбор. Целтта на екипа е да се увери, че новият болид е достатъчно надежден, издръжлив и конкурентноспособен, преди първото състезание на 12-и март в Бахрейн.
Отборът на Тойота първи ще покаже болида си за сезон 2006 във Формула 1. На 14 януари тимът, базиран в Кьолн, ще направи официално представяне на модификацият TF106. На церемонията ще присъстват тримата пилоти на Тойота Ярно Трули, Ралф Шумахер и Рикардо Зонта. Още шест отбора от Формула 1 вече обявиха датите, на които ще представят новите си болиди. БМВ вдига завесата на 16 януари, Ферари – на 23 януари. През януари ще бъдат показани състезателните автомобили и на тимовете на Хонда (25-и), Уилямс (27-и). Шампионът при конструкторите за 2005 г. Рено ще покаже новия R26 на 31 януари на церемония в Монако. На 3 февруари ще бъде промоцията на тима на Мидланд. Отборите на Макларън, Ред Бул, Скуадра Торо Росо и Супер Агури все още не са обявили датите на представяне. Официалните тестове за новия сезон започват на 10 януари на пистата “Херес” в Испания.
В Рено готови с новия болид R26
Световният шампион във Формула 1 – Рено е готов да представи новия болид за 2006 година - R26. Тимът започва тестове следващата седмица на пистата в Херес, Испания. Засега само Джанкарло Фисикела ще застане зад волана на новия болид с V-образен, 8-цилиндров двигател, тъй като второто шаси ще бъде готово едва седмица по-късно, когато в тестовете ще се включи и Фернандо Алонсо. 10-и януари ще даде началото на два тежки и интензивни месеца на тренировки и тестове за целия отбор. Целтта на екипа е да се увери, че новият болид е достатъчно надежден, издръжлив и конкурентноспособен, преди първото състезание на 12-и март в Бахрейн.
- Гост
-
Еди Ървайн : Шумахер няма кураж
Бившият пилот от Формула 1 Еди Ървайн заяви, че според него Михаел Шумахер е вече стар и няма куража, за да се бори отново за титлата.
“Михаел се състезава с момчета, които са на половината на неговата възраст и са два пъти по-смели от него. Той никога не е имал кураж. Не е като Сена, а предприема само пресметнати рискове”, нападна бившия си съотборник Еди Ървайн “През този сезон неговата слабост ще бъде това, че има много млади и добри пилоти, които могат да му се противопоставят. Михаел беше монополист през последните години, но сега се появиха две момчета, които са поне толкова бързи колкото него и това е добре за зрелището във Формула 1”, завърши ирландецът
Бившият пилот от Формула 1 Еди Ървайн заяви, че според него Михаел Шумахер е вече стар и няма куража, за да се бори отново за титлата.
“Михаел се състезава с момчета, които са на половината на неговата възраст и са два пъти по-смели от него. Той никога не е имал кураж. Не е като Сена, а предприема само пресметнати рискове”, нападна бившия си съотборник Еди Ървайн “През този сезон неговата слабост ще бъде това, че има много млади и добри пилоти, които могат да му се противопоставят. Михаел беше монополист през последните години, но сега се появиха две момчета, които са поне толкова бързи колкото него и това е добре за зрелището във Формула 1”, завърши ирландецът
- Гост
-
Джон Хауит: Тойота не се интересува от Райконен
Президентът на отбора от Формула 1 Тойота - Джон Хауит опроверга в интервю за"Autosport"слуховете, че ще се опита да привлече пилота на Макларън Мерцедес Кими Райконен.Както е известно, след новината, че световният шампион Фернандо Алонсо преминава при"сребърните стрели"от 2007 година, се появиха доста публикации за интерес към финландеца от страна на Ферари и Тойота.
Президентът на отбора от Формула 1 Тойота - Джон Хауит опроверга в интервю за"Autosport"слуховете, че ще се опита да привлече пилота на Макларън Мерцедес Кими Райконен.Както е известно, след новината, че световният шампион Фернандо Алонсо преминава при"сребърните стрели"от 2007 година, се появиха доста публикации за интерес към финландеца от страна на Ферари и Тойота.
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- Гост
-
Шефът на Хонда може да загуби работата си
По време на тестовете в Испания отново изплуваха слуховете, че шефът на Бар Хонда Ник Фрай може да загуби мястото си в тима. Те се засилиха още повече през последните дни, след като се разбра, че шефът на отдела по аеродинамика Вилем Тоет е напуснал отбора заради разногласия с Фрай. Преди да напусне тима на Хонда Тоет е изпратил писмо до шефа си, в което заявява, че няма да търпи отношението към него. Босът не взел на сериозно това писмо и заяви, че не смята работата си в японския отбор за застрашена. Очаква се собствениците на Бар да решат съдбата на Фрай през следващата седмица. Шефът на БАР Хонда Ник Фрай смята, че Михаел Шумахер може отново да стане световен шампион. Той смята, че отписването на Михаел и Ферари след слабия сезон през 2005 година е напълно погрешно.
“За съжаление Шумахер може отново да стане световен шампион. Той не е загубил и грам от таланта си, а Ферари си остават велик отбор въпреки слабата година, която имаха. Глупаво ще е да ги отпишем от борбата за титлите”, заяви нароченият за гонене от БАР Ник Фрай.
По време на тестовете в Испания отново изплуваха слуховете, че шефът на Бар Хонда Ник Фрай може да загуби мястото си в тима. Те се засилиха още повече през последните дни, след като се разбра, че шефът на отдела по аеродинамика Вилем Тоет е напуснал отбора заради разногласия с Фрай. Преди да напусне тима на Хонда Тоет е изпратил писмо до шефа си, в което заявява, че няма да търпи отношението към него. Босът не взел на сериозно това писмо и заяви, че не смята работата си в японския отбор за застрашена. Очаква се собствениците на Бар да решат съдбата на Фрай през следващата седмица. Шефът на БАР Хонда Ник Фрай смята, че Михаел Шумахер може отново да стане световен шампион. Той смята, че отписването на Михаел и Ферари след слабия сезон през 2005 година е напълно погрешно.
“За съжаление Шумахер може отново да стане световен шампион. Той не е загубил и грам от таланта си, а Ферари си остават велик отбор въпреки слабата година, която имаха. Глупаво ще е да ги отпишем от борбата за титлите”, заяви нароченият за гонене от БАР Ник Фрай.
- Гост
-
Шумахер: Искам конкурентноспособен болид
Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер (Германия) заяви, че ще продължи кариерата си във Формула 1 след 2006-та година, само ако "Ферари" му осигури конкурентноспособен болид, съобщава ДПА.
"Колата трябва да бъде конкурентноспособна. Ако нямам шансове да печеля състезания и да се боря за титлата, не мисля, че ще имам желание да продължа кариерата си", заяви Шумахер за "Шпигел".
Михаел Шумахер, 37-годишен, каза още, че ще реши бъдещето си във Формула 1 през лятото. Той има контракт с "Ферари" до края на годината. Германецът е рекордьор със седемте си световни титли. През миналия сезон обаче той завърши едва на трето място при пилотите и спечели само едно състезание - Гран При на САЩ, в което обаче заради бойкот учавстваха само шест болида. Новият сезон във Формула 1 започна на 12 март в състезанието за Гран При на Бахрейн.
"От доста време не съм бил толкова мотивиран да се състезавам", заяви Шумахер, който се отказа от новогодишната си повичка, за да се подготви възможно най-добре за старта на кампанията.
Формула 1 стимулира продажбите на Рено
Френският автомобилен концерн Рено обяви, че през изминалата 2005 г. е увеличил продажбите си с 1.7% до 2.53 милиона леки коли, пише в-к "Дневник". По официални данни компанията е отчела спад в търсенето на нейните продукти за територията на Европа с 4.1% и завишение от 21% за другите континенти. Според автомобилните коментатори тази промяна се дължи най-вече на успеха на едноименния тим във Формула 1. Пилотът на френския екип Фернандо Алонсо спечели титлата при състезателите и със своите 24 години стана най-младият световен шампион в историята на първенството. Испанецът помогна на Рено да триумфира и с титлата при конструкторите. По данни на спортния директор на Рено Патрик Фур автомобилният концерн е удвоил своите приходи от рекламни продукти, свързани с моторните спортове, през изминалата 2005 г. Постъпленията надхвърлят 20 млн. долара и са реализирани от продажбите на предмети с логото на едноименния тим от Формула 1, който се справи успешно с конкуренцията на Макларън и Ферари. По предварителни прогнози продажбите на рекламни продукти в моторните спортове през настоящата 2006 г. ще донесат в касата на френския концерн над 30 млн. долара.
"Успехите във Формула 1 се оказаха изключително добри за бизнеса в нашата компания, подчерта Фур. Приходите от мърчандайзинг не са никак малки, дори напротив. Не можем да не бъдем доволни. Сложихме край на доминацията на Ферари във Формула 1 и това удвои приходите ни от рекламни продукти. Това се отнася и за продажбите на автомобили серийно производство."
Екипът на Ферари, чийто пилот Михаел Шумахер до 2004 г. спечели с кола на италианския тим пет от общо седемте си световни титли, е лидер по продажба на рекламни продукти във Формула 1 с приходи от над 70 млн. долара според информация на вестник "Гадзета дело спорт". За сравнение - испанският Реал (М), който се счита за футболния клуб с най-високи годишни доходи в света, отчита по 65 млн. долара от мърчандайзинг.
Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер (Германия) заяви, че ще продължи кариерата си във Формула 1 след 2006-та година, само ако "Ферари" му осигури конкурентноспособен болид, съобщава ДПА.
"Колата трябва да бъде конкурентноспособна. Ако нямам шансове да печеля състезания и да се боря за титлата, не мисля, че ще имам желание да продължа кариерата си", заяви Шумахер за "Шпигел".
Михаел Шумахер, 37-годишен, каза още, че ще реши бъдещето си във Формула 1 през лятото. Той има контракт с "Ферари" до края на годината. Германецът е рекордьор със седемте си световни титли. През миналия сезон обаче той завърши едва на трето място при пилотите и спечели само едно състезание - Гран При на САЩ, в което обаче заради бойкот учавстваха само шест болида. Новият сезон във Формула 1 започна на 12 март в състезанието за Гран При на Бахрейн.
"От доста време не съм бил толкова мотивиран да се състезавам", заяви Шумахер, който се отказа от новогодишната си повичка, за да се подготви възможно най-добре за старта на кампанията.
Формула 1 стимулира продажбите на Рено
Френският автомобилен концерн Рено обяви, че през изминалата 2005 г. е увеличил продажбите си с 1.7% до 2.53 милиона леки коли, пише в-к "Дневник". По официални данни компанията е отчела спад в търсенето на нейните продукти за територията на Европа с 4.1% и завишение от 21% за другите континенти. Според автомобилните коментатори тази промяна се дължи най-вече на успеха на едноименния тим във Формула 1. Пилотът на френския екип Фернандо Алонсо спечели титлата при състезателите и със своите 24 години стана най-младият световен шампион в историята на първенството. Испанецът помогна на Рено да триумфира и с титлата при конструкторите. По данни на спортния директор на Рено Патрик Фур автомобилният концерн е удвоил своите приходи от рекламни продукти, свързани с моторните спортове, през изминалата 2005 г. Постъпленията надхвърлят 20 млн. долара и са реализирани от продажбите на предмети с логото на едноименния тим от Формула 1, който се справи успешно с конкуренцията на Макларън и Ферари. По предварителни прогнози продажбите на рекламни продукти в моторните спортове през настоящата 2006 г. ще донесат в касата на френския концерн над 30 млн. долара.
"Успехите във Формула 1 се оказаха изключително добри за бизнеса в нашата компания, подчерта Фур. Приходите от мърчандайзинг не са никак малки, дори напротив. Не можем да не бъдем доволни. Сложихме край на доминацията на Ферари във Формула 1 и това удвои приходите ни от рекламни продукти. Това се отнася и за продажбите на автомобили серийно производство."
Екипът на Ферари, чийто пилот Михаел Шумахер до 2004 г. спечели с кола на италианския тим пет от общо седемте си световни титли, е лидер по продажба на рекламни продукти във Формула 1 с приходи от над 70 млн. долара според информация на вестник "Гадзета дело спорт". За сравнение - испанският Реал (М), който се счита за футболния клуб с най-високи годишни доходи в света, отчита по 65 млн. долара от мърчандайзинг.
- Гост
-
Шумахер: Искам конкурентноспособен болид
Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер (Германия) заяви, че ще продължи кариерата си във Формула 1 след 2006-та година, само ако "Ферари" му осигури конкурентноспособен болид, съобщава ДПА.
"Колата трябва да бъде конкурентноспособна. Ако нямам шансове да печеля състезания и да се боря за титлата, не мисля, че ще имам желание да продължа кариерата си", заяви Шумахер за "Шпигел".
Михаел Шумахер, 37-годишен, каза още, че ще реши бъдещето си във Формула 1 през лятото. Той има контракт с "Ферари" до края на годината. Германецът е рекордьор със седемте си световни титли. През миналия сезон обаче той завърши едва на трето място при пилотите и спечели само едно състезание - Гран При на САЩ, в което обаче заради бойкот учавстваха само шест болида. Новият сезон във Формула 1 започна на 12 март в състезанието за Гран При на Бахрейн.
"От доста време не съм бил толкова мотивиран да се състезавам", заяви Шумахер, който се отказа от новогодишната си повичка, за да се подготви възможно най-добре за старта на кампанията.
Формула 1 стимулира продажбите на Рено
Френският автомобилен концерн Рено обяви, че през изминалата 2005 г. е увеличил продажбите си с 1.7% до 2.53 милиона леки коли, пише в-к "Дневник". По официални данни компанията е отчела спад в търсенето на нейните продукти за територията на Европа с 4.1% и завишение от 21% за другите континенти. Според автомобилните коментатори тази промяна се дължи най-вече на успеха на едноименния тим във Формула 1. Пилотът на френския екип Фернандо Алонсо спечели титлата при състезателите и със своите 24 години стана най-младият световен шампион в историята на първенството. Испанецът помогна на Рено да триумфира и с титлата при конструкторите. По данни на спортния директор на Рено Патрик Фур автомобилният концерн е удвоил своите приходи от рекламни продукти, свързани с моторните спортове, през изминалата 2005 г. Постъпленията надхвърлят 20 млн. долара и са реализирани от продажбите на предмети с логото на едноименния тим от Формула 1, който се справи успешно с конкуренцията на Макларън и Ферари. По предварителни прогнози продажбите на рекламни продукти в моторните спортове през настоящата 2006 г. ще донесат в касата на френския концерн над 30 млн. долара.
"Успехите във Формула 1 се оказаха изключително добри за бизнеса в нашата компания, подчерта Фур. Приходите от мърчандайзинг не са никак малки, дори напротив. Не можем да не бъдем доволни. Сложихме край на доминацията на Ферари във Формула 1 и това удвои приходите ни от рекламни продукти. Това се отнася и за продажбите на автомобили серийно производство."
Екипът на Ферари, чийто пилот Михаел Шумахер до 2004 г. спечели с кола на италианския тим пет от общо седемте си световни титли, е лидер по продажба на рекламни продукти във Формула 1 с приходи от над 70 млн. долара според информация на вестник "Гадзета дело спорт". За сравнение - испанският Реал (М), който се счита за футболния клуб с най-високи годишни доходи в света, отчита по 65 млн. долара от мърчандайзинг.
Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер (Германия) заяви, че ще продължи кариерата си във Формула 1 след 2006-та година, само ако "Ферари" му осигури конкурентноспособен болид, съобщава ДПА.
"Колата трябва да бъде конкурентноспособна. Ако нямам шансове да печеля състезания и да се боря за титлата, не мисля, че ще имам желание да продължа кариерата си", заяви Шумахер за "Шпигел".
Михаел Шумахер, 37-годишен, каза още, че ще реши бъдещето си във Формула 1 през лятото. Той има контракт с "Ферари" до края на годината. Германецът е рекордьор със седемте си световни титли. През миналия сезон обаче той завърши едва на трето място при пилотите и спечели само едно състезание - Гран При на САЩ, в което обаче заради бойкот учавстваха само шест болида. Новият сезон във Формула 1 започна на 12 март в състезанието за Гран При на Бахрейн.
"От доста време не съм бил толкова мотивиран да се състезавам", заяви Шумахер, който се отказа от новогодишната си повичка, за да се подготви възможно най-добре за старта на кампанията.
Формула 1 стимулира продажбите на Рено
Френският автомобилен концерн Рено обяви, че през изминалата 2005 г. е увеличил продажбите си с 1.7% до 2.53 милиона леки коли, пише в-к "Дневник". По официални данни компанията е отчела спад в търсенето на нейните продукти за територията на Европа с 4.1% и завишение от 21% за другите континенти. Според автомобилните коментатори тази промяна се дължи най-вече на успеха на едноименния тим във Формула 1. Пилотът на френския екип Фернандо Алонсо спечели титлата при състезателите и със своите 24 години стана най-младият световен шампион в историята на първенството. Испанецът помогна на Рено да триумфира и с титлата при конструкторите. По данни на спортния директор на Рено Патрик Фур автомобилният концерн е удвоил своите приходи от рекламни продукти, свързани с моторните спортове, през изминалата 2005 г. Постъпленията надхвърлят 20 млн. долара и са реализирани от продажбите на предмети с логото на едноименния тим от Формула 1, който се справи успешно с конкуренцията на Макларън и Ферари. По предварителни прогнози продажбите на рекламни продукти в моторните спортове през настоящата 2006 г. ще донесат в касата на френския концерн над 30 млн. долара.
"Успехите във Формула 1 се оказаха изключително добри за бизнеса в нашата компания, подчерта Фур. Приходите от мърчандайзинг не са никак малки, дори напротив. Не можем да не бъдем доволни. Сложихме край на доминацията на Ферари във Формула 1 и това удвои приходите ни от рекламни продукти. Това се отнася и за продажбите на автомобили серийно производство."
Екипът на Ферари, чийто пилот Михаел Шумахер до 2004 г. спечели с кола на италианския тим пет от общо седемте си световни титли, е лидер по продажба на рекламни продукти във Формула 1 с приходи от над 70 млн. долара според информация на вестник "Гадзета дело спорт". За сравнение - испанският Реал (М), който се счита за футболния клуб с най-високи годишни доходи в света, отчита по 65 млн. долара от мърчандайзинг.
- Гост
-
Бърни Екълстоун мисли за Гран При на Гърция
Шефът на Формула 1 Бърни Екълстоун заяви, че е много вероятно от другия сезон нови писти да влязат в календара на формулата, след като някои от досегашните титуляри имат сериозни икономически или екологични проблеми. Той изказа това свое предположение по време на визитата си в Гърция, която имаше за цел да провери дали там има достатъчно добри условия за провеждане на Гран При. По време на обиколката си в Атина и околностите босът на най-бързото автомобилно състезание в света е останал впечатлен от предложените му места. Най-голямо впечатление му е направил Олимпийския комплекс в Атина, на който има план да бъде изградена свръх модерна писта за автомобилни състезания.
"Защо трябва да се търси място за писта извън Атина, когато в самата столица има такова превъзходно място?", заяви ексцентричният шеф на Формула 1 "Има голяма вероятност Гърция съвсем скоро да бъде предложена за домакинство на старт от Формула 1 стига всичко да се развива по план" завърши Бърни Екълстоун.
Антъни Дейвидсън остана тест пилот на Хонда
Отборът от Формула 1 Хонда потвърди, че Антъни Дейвидсън остава тест пилот при японците и през сезон 2006. 26-годишният пилот, който е в Хонда от 2001 година, взе решение да остане в тима независимо от интереса на Джордан и БМВ.
“Сигурен съм, че решението ми да остана в Хонда е правилно. Въпреки, че исках през 2006 година да участвам в състезания сега се намирам в идеалната позиция да постигна тази цел”, заяви Дейвидсън.
Шефът на Формула 1 Бърни Екълстоун заяви, че е много вероятно от другия сезон нови писти да влязат в календара на формулата, след като някои от досегашните титуляри имат сериозни икономически или екологични проблеми. Той изказа това свое предположение по време на визитата си в Гърция, която имаше за цел да провери дали там има достатъчно добри условия за провеждане на Гран При. По време на обиколката си в Атина и околностите босът на най-бързото автомобилно състезание в света е останал впечатлен от предложените му места. Най-голямо впечатление му е направил Олимпийския комплекс в Атина, на който има план да бъде изградена свръх модерна писта за автомобилни състезания.
"Защо трябва да се търси място за писта извън Атина, когато в самата столица има такова превъзходно място?", заяви ексцентричният шеф на Формула 1 "Има голяма вероятност Гърция съвсем скоро да бъде предложена за домакинство на старт от Формула 1 стига всичко да се развива по план" завърши Бърни Екълстоун.
Антъни Дейвидсън остана тест пилот на Хонда
Отборът от Формула 1 Хонда потвърди, че Антъни Дейвидсън остава тест пилот при японците и през сезон 2006. 26-годишният пилот, който е в Хонда от 2001 година, взе решение да остане в тима независимо от интереса на Джордан и БМВ.
“Сигурен съм, че решението ми да остана в Хонда е правилно. Въпреки, че исках през 2006 година да участвам в състезания сега се намирам в идеалната позиция да постигна тази цел”, заяви Дейвидсън.
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани