измилсица
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
измилсица
историята,която ми дойде спонтанно на акъла е изцяло измислена.главното действащо лице също не съвпада с моята личност
как един непросветен откри истината.....
реших,че е време да сменя стария си опел корса с нещо по-ново,вече не ми вършеше работа,тъй като чаках дете,пък и финансовото ми положение е такова,че мога да си позволя съвсем спокойно и нещо повече.тъй като не съм толкова запален по автомобилите не знаех към кого да се обърна за съвет и реших сам да с еоправя със закупуването на новата ми кола на старо.от приятлеи бях чул за място,наречено горубляне,когато е ставало въпрос за стари коли,така че една вечер след работа се метнах на стария опел и отпраших натам(всъщност май вдигах повече прах и пушек,отколкото да вървя).
през цялото време си мислех как да обясня на продавача какво точно ми трябва:като млад банкер исках да е нещо ,което да остави приятно впечатление на хората,да е донякъде спортно(защото аз си падам по спорта),но да не прави компромис с возията,защото както споменах чакам наследник,пък и жена ми не е фен на возененто тип картинг.освен това искам и нещо,което да е сигурно по отношение на безопасността.
преди да се усетя и вече бях стигнал там.това май наистина се оказа меката на старите автомобили.спрях колата и започнах да разглеждам.не след дълго,да не кажа веднага ми се лепна един човек,който се представи като собтвеник на съответния паркинг,на които се продаваха коли.след кратки разяснения относоно това,какво точно искам той грейна и ме поведе към една кола.стигнали дотам той започна да ми обяснява:
е тва е голф двойка,направено е иделана за теб.тая е ГТИ-с 16 клапана на цилиндър(какво по дяволите бяха тези клапани,знам че нещо бях чел за тях,ама по колко беше редно да има на цилиндър?16 малко ли са или много,ако се съди по тона му явно са в повечко,ама за какво са ми повече....както и да е,реших да не разкривам дотам невежеството си и го оставих да ми "представя " колата)2000 кубика (сега пък кубица,вода ли ми прдава тоя или какво!?) 136 коня(аааа,това вече го знам,това значи конски сили и с тях се мерят мощнотта на колата,ама 136 много ли са?),рекаро салон,лети джанти(на мен ми прозвуча като летни джанти,а за зимата кои са?) бъра бъра-останалото не го разбрах,отчасти и защото бях престанал да го слушам.мен реално ме интересуваше как се движи колата и колко харчи,що се отнася до техническите характеристики.най-накрая хвалбите свършиха и той ми предложи да сенда вътре.речено сторено.чудех се тези германци(хе-хе,дори и аз знам,че фолксваген е немска марка) защо ли за използвали навсякъде брадвата при конструирането на този автомобил.освен невероятно грозното табло и глупаво наместените регулатори за парното аз се чуствах,все едно съм възседнал пън.и как да мина с това пътя до морето?като се има предвид,че и багажника й беше миниатурен дори не стигнах дотам да я подкарам.с усмивка на лицето му обясних на продавача,че не ми допада.онзи въобще не се впечатли,ами направо ме поведе към следващата кола-рено 5.била много лека(че тя и моята беше лека.и какво му е хубавото,като ставаш чудесен метеоролог след време-още преди да е задухал вятъра и вече го усещаш по наклянането на купето),много пъргава итн.нея не я удостоих с особено внимание,защото бях дошъл с намерението да сменя бълхата за нещо по-голямо,а не да купувам друга.отказа ми и този път не трогна продавача,който устремено ме повлече към следващата кола-опел астра гси или нещо такова(тия съкращения накрая явно правят колите доста по-бързи,поне от хвалебствата на продавача останах с такива убеждения).пак с много клапани,много коне дъра бъра неразбираеми за мен дрънканици.имаше приличен багажник и не изглеждаше зле,така че реших да я пробвам.обзавеждането беше доста спартанско,сигурно защото е спортна,както каза продавача.поне седалката в началото ми се стори удобна(както с еоказа само в началото,след 5 минути изпитвах такива болки в кръста,все едно бях копал цял ден).не знам обаче дали "спортността" на атвомобила оправдаваше и дървеното и возене и тенденцията да вдига при всеки удобен случай някое от задните колела във въздуха,което освен че ми напомняше на дакел със слаб пикучтен мехур създаваше и неприятното чуство на несигурност.на този фон факта,че двигателя реагираше толкова бавно на подадена команда с десния крак си е направо "косметична" забележка.
вече започвах да се чудя,дали ще намеря кола за моя вкус и какво от набелязаните качетсва ще трябва да жертвам.продължихме огледа с друг опел-вектра.още със сядането си вътре реших,че ако ще да е по-бързо от болида на шумахер-същите неудобни,направо престъпно меки седалки като в предишната кола(вече й забравих обозначението).продавача явно схвана накриво мисълта ми,защото реши,че ми трябва нещо по-спортно(аз вече започвам да се изприщвам при тези думи,май са синоним на подскачащи легла,като в американските мотели) и ме завде при нещо,което само бегло бих оприличил на автомобил-колелата едвам се виждаха,странична видимост не знам дали съществуваше с тези издути калници и стрърчащи неща от каросерията.оказа се,че стоя пред опел калибра с пълен тунинг(питах се какво ли значи частичен тунинг,може би само от едната страна или?!).когато попитах за какво са всичките тези изразтъци,продавача ме изгледа косо и ми каза,че така колата била по-спортна.аха.явно качеството спортност няма да е сред тези на следващата ми кола.представях си как паркирам тази машина пред бизнес партниорите си.определено ако исках да напусна работата си,това щеше да е най-добрия начин да демонстрирам лош вкус и молба за оставка.
този път отказа ми вече предизвика посърване на узмивката на продавача,защото ме попита с какво тчоно се занимавам.когато му отговорих той възкликна:ааа,банкер,защо не казахте веднага,на вас ви трябва мерцедес(странно как в началото използваше форма на обръщение "ти" към мен,пък сега изведнъж станах "вие",все си мислех,че трябва да е в обратния ред)еми значи мерцедес.....тази дума винаги ми е напомняла з мафиот,не знам защо.но щом това е кола,която д ми подхожда,добре.на външен вид се открояваше от другите коли-като че бе по-консервативна.но сравнение с предишната бях готов да преглътна този факт.интериора(ех,колко технчески думи знам само) не беше лош,сравнение с този на предишните беше доста по-богат на копчета.но все пак останах с чуството,че не е желателно да натискам повечето от тях,цялото купе беше така нпарвено,все дно се отдръпва от теб,когато се опитваш,да докоснеш нещо,а сториш ли го( с леко неестетвено изкривяване на пръстите или цялата ръка) като че ли проработва,само защото днес му е кеф.представях си как пътувам към морето и не увеличавам радиото при по-високи скорости,само защото копчето се върти така мудно и е неудобно за хващане.но пък иначе колата изглеждаше солидна,дори прекалено солидна,все едно карах параход.то и поведението й на пътя не се различавеше много от такъв-отлик на гаста само след известно време на размисъл,но поне след това беше по-добро от отва на опела.въпреки това като цяло колата ми се стори прекалено мудна,но продавача ми каза,че мерцедес се карал бавно и тържествено.е,все пак трябва да мисля и за безопасността на малкия и на жена ми,така че явно това ще е колата ми.по стечения на обстоятелствата паркирахем колата точно да будката,където трябваше да подпиша договора и да платя колата.на злизане от колата погледа ми попадна на една кола,която не бях забелязал.беше с четири фара отпред и както след това се оказа е БМВ 318и е30.още в първия момента ми хареса стойката на колата(ако въобще има такова нещо)-не беше напрегнатата стойка на онзи окачулен опел,беше спокойната стойка на професионалист,който въпреки спокойствието си е способен веднага да скочи напред.имаше нещо динамично в начина,по който тази кола "гледаше".веднага реших да я разгледам по-отблизо,макар продавача,да ме уверяваше,че била по-лоша от мерцедеса.сядайки вътре пурвоначално претърпях лека уплаха-защот така потъвах в тази седалка,нормално ли бе това.в следващия момент се почуствах като у дома,никъде не ме убиваше,седалката като че ме обгръщаше нежно,като водно легло,напасвайки се към всякак особеност на тялото ми.погледнах напред и видях два изчистени и напълно отчетливи уреда-киломтрежа и оборотомера,от който явно се срамивха от мерцдес,щом са го смалили толкова,че да не се вижда.тръгнах да пускам радиото и какво да забележа-още при самат мисъл за това ръката ми вече е на копчето за включване.като се загледах целия панел с бутони бе обърнат към мен-невероятно-това май е първия автомобил,в който създателя е седял на мястото на шофьора,а не извън него.отпускам си леко ръката и тя автоматчино пада върху добре оформения скоростен лост(че как е възможно да сменяш скорости,без да се пресягаш?нбещо напълно непознато за мен до сега)не се учудих и когато с леко мърдане на ръката ръчната спирачка се оказа в хватката ми-този автомобил вече ми харесваше повече от всички други,а още не го бях запалил.със запалвнаето ми дойде(за прув път) усмивка на лицето-какъв беше този галещ звук?защо и другите коли го нямат?с тръгването нямах никакъв проблем,въпреки че не бях карал тази кола.дозирането на газта се оказа като детска игра,не беше нужно да се подва авансово газ,колата веднага реагираше на подаваната й порция гориво,все едно мереше с епруветка.уау,както чуство.предавките като че сами влизаха,управлявах колата само с помоща на газта,без да пипам спирачките,всяка маневра бе безупречно изпълнена с хирургична точност.нима това бе възможно?
явно че да.защо досега никой не ми бе казал,че шофирането може да бъде толкова приятно.
още преди да съм я огледал отвсякъде казх на продавача,че това е моята кола.той отново ме погледна учуден,но нищо не каза.оправянето на формалностите ми се стори като цял век,едва веднъж бях карал тази кола и вече нямах търпение да с екача отново.така ли се чуствт хората от този БМВ-клуб,за който ми разказва един приятел и за които гледах предаване по телевизията по случай някакъв събор?тогава си мислех,че бръщолевят небивалици за удоволствие от шофирането.спортна кола,която е пригодена за семейството!!!значи било истина.още с тръгването си настъпих колата и в първия момент се стреснах от рязката промяна от мъркане към див рев,че върнах малко газта.но в момента,в който колата се "поуспокои" аз изпитах желание да го чуя отново и отново.не усетих кога съм подминал блока си,но бях като опиянен.като чели другите участници знаеха предавително за идването ми-още щом ме зърнеха в огледалата си и веднага се дърпаха в страни.като че ли имах абонамент за няй-лявата лента.невероятно.зарекох се още същата вечер след разходка с новата кола да намеря този БМВ-клуб.....

как един непросветен откри истината.....
реших,че е време да сменя стария си опел корса с нещо по-ново,вече не ми вършеше работа,тъй като чаках дете,пък и финансовото ми положение е такова,че мога да си позволя съвсем спокойно и нещо повече.тъй като не съм толкова запален по автомобилите не знаех към кого да се обърна за съвет и реших сам да с еоправя със закупуването на новата ми кола на старо.от приятлеи бях чул за място,наречено горубляне,когато е ставало въпрос за стари коли,така че една вечер след работа се метнах на стария опел и отпраших натам(всъщност май вдигах повече прах и пушек,отколкото да вървя).
през цялото време си мислех как да обясня на продавача какво точно ми трябва:като млад банкер исках да е нещо ,което да остави приятно впечатление на хората,да е донякъде спортно(защото аз си падам по спорта),но да не прави компромис с возията,защото както споменах чакам наследник,пък и жена ми не е фен на возененто тип картинг.освен това искам и нещо,което да е сигурно по отношение на безопасността.
преди да се усетя и вече бях стигнал там.това май наистина се оказа меката на старите автомобили.спрях колата и започнах да разглеждам.не след дълго,да не кажа веднага ми се лепна един човек,който се представи като собтвеник на съответния паркинг,на които се продаваха коли.след кратки разяснения относоно това,какво точно искам той грейна и ме поведе към една кола.стигнали дотам той започна да ми обяснява:
е тва е голф двойка,направено е иделана за теб.тая е ГТИ-с 16 клапана на цилиндър(какво по дяволите бяха тези клапани,знам че нещо бях чел за тях,ама по колко беше редно да има на цилиндър?16 малко ли са или много,ако се съди по тона му явно са в повечко,ама за какво са ми повече....както и да е,реших да не разкривам дотам невежеството си и го оставих да ми "представя " колата)2000 кубика (сега пък кубица,вода ли ми прдава тоя или какво!?) 136 коня(аааа,това вече го знам,това значи конски сили и с тях се мерят мощнотта на колата,ама 136 много ли са?),рекаро салон,лети джанти(на мен ми прозвуча като летни джанти,а за зимата кои са?) бъра бъра-останалото не го разбрах,отчасти и защото бях престанал да го слушам.мен реално ме интересуваше как се движи колата и колко харчи,що се отнася до техническите характеристики.най-накрая хвалбите свършиха и той ми предложи да сенда вътре.речено сторено.чудех се тези германци(хе-хе,дори и аз знам,че фолксваген е немска марка) защо ли за използвали навсякъде брадвата при конструирането на този автомобил.освен невероятно грозното табло и глупаво наместените регулатори за парното аз се чуствах,все едно съм възседнал пън.и как да мина с това пътя до морето?като се има предвид,че и багажника й беше миниатурен дори не стигнах дотам да я подкарам.с усмивка на лицето му обясних на продавача,че не ми допада.онзи въобще не се впечатли,ами направо ме поведе към следващата кола-рено 5.била много лека(че тя и моята беше лека.и какво му е хубавото,като ставаш чудесен метеоролог след време-още преди да е задухал вятъра и вече го усещаш по наклянането на купето),много пъргава итн.нея не я удостоих с особено внимание,защото бях дошъл с намерението да сменя бълхата за нещо по-голямо,а не да купувам друга.отказа ми и този път не трогна продавача,който устремено ме повлече към следващата кола-опел астра гси или нещо такова(тия съкращения накрая явно правят колите доста по-бързи,поне от хвалебствата на продавача останах с такива убеждения).пак с много клапани,много коне дъра бъра неразбираеми за мен дрънканици.имаше приличен багажник и не изглеждаше зле,така че реших да я пробвам.обзавеждането беше доста спартанско,сигурно защото е спортна,както каза продавача.поне седалката в началото ми се стори удобна(както с еоказа само в началото,след 5 минути изпитвах такива болки в кръста,все едно бях копал цял ден).не знам обаче дали "спортността" на атвомобила оправдаваше и дървеното и возене и тенденцията да вдига при всеки удобен случай някое от задните колела във въздуха,което освен че ми напомняше на дакел със слаб пикучтен мехур създаваше и неприятното чуство на несигурност.на този фон факта,че двигателя реагираше толкова бавно на подадена команда с десния крак си е направо "косметична" забележка.
вече започвах да се чудя,дали ще намеря кола за моя вкус и какво от набелязаните качетсва ще трябва да жертвам.продължихме огледа с друг опел-вектра.още със сядането си вътре реших,че ако ще да е по-бързо от болида на шумахер-същите неудобни,направо престъпно меки седалки като в предишната кола(вече й забравих обозначението).продавача явно схвана накриво мисълта ми,защото реши,че ми трябва нещо по-спортно(аз вече започвам да се изприщвам при тези думи,май са синоним на подскачащи легла,като в американските мотели) и ме завде при нещо,което само бегло бих оприличил на автомобил-колелата едвам се виждаха,странична видимост не знам дали съществуваше с тези издути калници и стрърчащи неща от каросерията.оказа се,че стоя пред опел калибра с пълен тунинг(питах се какво ли значи частичен тунинг,може би само от едната страна или?!).когато попитах за какво са всичките тези изразтъци,продавача ме изгледа косо и ми каза,че така колата била по-спортна.аха.явно качеството спортност няма да е сред тези на следващата ми кола.представях си как паркирам тази машина пред бизнес партниорите си.определено ако исках да напусна работата си,това щеше да е най-добрия начин да демонстрирам лош вкус и молба за оставка.
този път отказа ми вече предизвика посърване на узмивката на продавача,защото ме попита с какво тчоно се занимавам.когато му отговорих той възкликна:ааа,банкер,защо не казахте веднага,на вас ви трябва мерцедес(странно как в началото използваше форма на обръщение "ти" към мен,пък сега изведнъж станах "вие",все си мислех,че трябва да е в обратния ред)еми значи мерцедес.....тази дума винаги ми е напомняла з мафиот,не знам защо.но щом това е кола,която д ми подхожда,добре.на външен вид се открояваше от другите коли-като че бе по-консервативна.но сравнение с предишната бях готов да преглътна този факт.интериора(ех,колко технчески думи знам само) не беше лош,сравнение с този на предишните беше доста по-богат на копчета.но все пак останах с чуството,че не е желателно да натискам повечето от тях,цялото купе беше така нпарвено,все дно се отдръпва от теб,когато се опитваш,да докоснеш нещо,а сториш ли го( с леко неестетвено изкривяване на пръстите или цялата ръка) като че ли проработва,само защото днес му е кеф.представях си как пътувам към морето и не увеличавам радиото при по-високи скорости,само защото копчето се върти така мудно и е неудобно за хващане.но пък иначе колата изглеждаше солидна,дори прекалено солидна,все едно карах параход.то и поведението й на пътя не се различавеше много от такъв-отлик на гаста само след известно време на размисъл,но поне след това беше по-добро от отва на опела.въпреки това като цяло колата ми се стори прекалено мудна,но продавача ми каза,че мерцедес се карал бавно и тържествено.е,все пак трябва да мисля и за безопасността на малкия и на жена ми,така че явно това ще е колата ми.по стечения на обстоятелствата паркирахем колата точно да будката,където трябваше да подпиша договора и да платя колата.на злизане от колата погледа ми попадна на една кола,която не бях забелязал.беше с четири фара отпред и както след това се оказа е БМВ 318и е30.още в първия момента ми хареса стойката на колата(ако въобще има такова нещо)-не беше напрегнатата стойка на онзи окачулен опел,беше спокойната стойка на професионалист,който въпреки спокойствието си е способен веднага да скочи напред.имаше нещо динамично в начина,по който тази кола "гледаше".веднага реших да я разгледам по-отблизо,макар продавача,да ме уверяваше,че била по-лоша от мерцедеса.сядайки вътре пурвоначално претърпях лека уплаха-защот така потъвах в тази седалка,нормално ли бе това.в следващия момент се почуствах като у дома,никъде не ме убиваше,седалката като че ме обгръщаше нежно,като водно легло,напасвайки се към всякак особеност на тялото ми.погледнах напред и видях два изчистени и напълно отчетливи уреда-киломтрежа и оборотомера,от който явно се срамивха от мерцдес,щом са го смалили толкова,че да не се вижда.тръгнах да пускам радиото и какво да забележа-още при самат мисъл за това ръката ми вече е на копчето за включване.като се загледах целия панел с бутони бе обърнат към мен-невероятно-това май е първия автомобил,в който създателя е седял на мястото на шофьора,а не извън него.отпускам си леко ръката и тя автоматчино пада върху добре оформения скоростен лост(че как е възможно да сменяш скорости,без да се пресягаш?нбещо напълно непознато за мен до сега)не се учудих и когато с леко мърдане на ръката ръчната спирачка се оказа в хватката ми-този автомобил вече ми харесваше повече от всички други,а още не го бях запалил.със запалвнаето ми дойде(за прув път) усмивка на лицето-какъв беше този галещ звук?защо и другите коли го нямат?с тръгването нямах никакъв проблем,въпреки че не бях карал тази кола.дозирането на газта се оказа като детска игра,не беше нужно да се подва авансово газ,колата веднага реагираше на подаваната й порция гориво,все едно мереше с епруветка.уау,както чуство.предавките като че сами влизаха,управлявах колата само с помоща на газта,без да пипам спирачките,всяка маневра бе безупречно изпълнена с хирургична точност.нима това бе възможно?
явно че да.защо досега никой не ми бе казал,че шофирането може да бъде толкова приятно.
още преди да съм я огледал отвсякъде казх на продавача,че това е моята кола.той отново ме погледна учуден,но нищо не каза.оправянето на формалностите ми се стори като цял век,едва веднъж бях карал тази кола и вече нямах търпение да с екача отново.така ли се чуствт хората от този БМВ-клуб,за който ми разказва един приятел и за които гледах предаване по телевизията по случай някакъв събор?тогава си мислех,че бръщолевят небивалици за удоволствие от шофирането.спортна кола,която е пригодена за семейството!!!значи било истина.още с тръгването си настъпих колата и в първия момент се стреснах от рязката промяна от мъркане към див рев,че върнах малко газта.но в момента,в който колата се "поуспокои" аз изпитах желание да го чуя отново и отново.не усетих кога съм подминал блока си,но бях като опиянен.като чели другите участници знаеха предавително за идването ми-още щом ме зърнеха в огледалата си и веднага се дърпаха в страни.като че ли имах абонамент за няй-лявата лента.невероятно.зарекох се още същата вечер след разходка с новата кола да намеря този БМВ-клуб.....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Ati роден си за писател брат. Това ако не си го отпечатам и не си го сложа в рамка над кревата на 


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- B U L L I
- Дон Хуан де Маркофф
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 1.06.2002
- Местоположение: Стара Загора/Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
- Мечтае да кара: X6 cabrio
awe 4owek,kak ne te domarzq da napi6e6 twa dalgo ne6to .
domarzq me da go pro4eta,no ne se samnqwam w ati.
6to mi nqma kwadrat4eto za kirilica we?
domarzq me da go pro4eta,no ne se samnqwam w ati.
6to mi nqma kwadrat4eto za kirilica we?


http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.
брей
пафоне: копвай си ги в нотепада, вервай ми заслужава си :mha:
були: сайта на кредора,явно е офлайн в момента, затова го няма бутончето
ати: този пост според мен не е за извън темата
п.с. по принцип кредора се ползва ако няма или не е коректна кирилицата на операционната система...
були: сайта на кредора,явно е офлайн в момента, затова го няма бутончето
ати: този пост според мен не е за извън темата

п.с. по принцип кредора се ползва ако няма или не е коректна кирилицата на операционната система...
<br>
br
br
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Alpina защо Е30 да не е над Мерцедес той не споменава кой модел но според мен ако ги съпоставяме с 190Е която е с 10 щанги на задния мост е мерси. Предпочитам повече цилиндри от щанги да има моята кола
АТИ приятелю тази тема въобще не е за извън темата тя е в основата на темите!!! Ставаш за писател. Подобна тема ми се въртеше в главата когато мой приятел взе Е34 520i 24V голяма удобна с добър звук на двигателя

АТИ приятелю тази тема въобще не е за извън темата тя е в основата на темите!!! Ставаш за писател. Подобна тема ми се въртеше в главата когато мой приятел взе Е34 520i 24V голяма удобна с добър звук на двигателя

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Просто нямам думи!!!
Пред това и Вазов бледнее. Сигурен съм че след 100 години ще го има в учебниците по литература!
Браво ati!!!
Пред това и Вазов бледнее. Сигурен съм че след 100 години ще го има в учебниците по литература!
Браво ati!!!
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Ати,ти си нечовек
,направо ме сцепи от майтап твойта историйка.Ти трябва да станеш писател на БМВ романи :lool: .Луд ентусиаст си ти ей 


24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани