Нещо чука по предницата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Нещо чука по предницата
От няколко месеца имам следния проблем: При движение с малка скорост по неравен участък / особено поредица от неравности/ се чува някакво чукане по предницата. Закарах я на преглед - вгледаха се в единия носач - смених го, направих реулировка на предницата. Проблема си остана. Какво друго може да е, и как да съм сигурен, че е това. Нямам голямо желание да сменям наред докато изчезне проблема. Огледах между другото амортисьсрите. Не са омаслени /това само мога да видя/.
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
То мисля че амортесьорите няма как да са ти омаслени тъй като са газови или поне аз така знам може и да греша но мисалта ми е че ако съм прав това което че не са умаслени не означава че не са заминали
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Maverik написа:То мисля че амортесьорите няма как да са ти омаслени тъй като са газови или поне аз така знам може и да греша но мисалта ми е че ако съм прав това което че не са умаслени не означава че не са заминали
Грешиш. Амортисьорите са газово маслени и това, че не е омаслен вярно не значи да има още живот. Това се мери. Лошото е че уреда дето мери това на мойте газови амортисьори дето са изтекли казва да има още живот в тях

Сега по въпроса тропането зависи ли от скоростта на въртене на гумите, т.е. при по-висока скорост чува ли се по-често?
Отговарям по ред:
Когато завъртам пълен ляв или обратно не се чува нищо тревожно - по моя преценка всичко е наред - чукането не зависи от положението на волана.
При по-висока скорост не чувам никакво чукане, то се чува при малка скорост - 10-15 и при преминаване през неравности. Звука е такъв глух като че ли не метален и имам чувството, че е някъде пред таблото, но не мога добре да го локализирам. Освен това за 6-7 месеца не се е променил изобщо.
По въпроса за тампоните - къде се намират и майсторите не могат ли да познаят, ако причината е в тях. Ходил съм в няколко различни сервизи и казват, че всичко е наред. За биалетките също така казват.
И пак да уточня - чукането не е ритмично и се влияе само от неравности.
Когато завъртам пълен ляв или обратно не се чува нищо тревожно - по моя преценка всичко е наред - чукането не зависи от положението на волана.
При по-висока скорост не чувам никакво чукане, то се чува при малка скорост - 10-15 и при преминаване през неравности. Звука е такъв глух като че ли не метален и имам чувството, че е някъде пред таблото, но не мога добре да го локализирам. Освен това за 6-7 месеца не се е променил изобщо.
По въпроса за тампоните - къде се намират и майсторите не могат ли да познаят, ако причината е в тях. Ходил съм в няколко различни сервизи и казват, че всичко е наред. За биалетките също така казват.
И пак да уточня - чукането не е ритмично и се влияе само от неравности.
Последна промяна VALIO_P на 11 Яну 2006, 15:43, променена общо 1 път
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
VALIO_P написа:Lucky написа:Лагери на макферсона
Ами това не се ли открива при рутинен преглед на предницата
Не знам. Но отиди на тест за амортисьорите не в ДиН. С прискърбие препоръчвам тестера на Опел сервиз на ботевградско шосе.
Машината е много нова и резултата от теста е в двуизмерна графика много по разбираема от разноцветното фишче на ДиН. Освен това смятам че измереното е много по-близо до действителността от ДиН.
Ако сменяш амортисьори задължително и лагерчетата. успех
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Май трябва да отидеш и на още един сервиз за сверка щото може нещо да са се объркали момчетата. Не знам къде си ходил първия път но един преглед няма да навреди. Дори и в дкур или местния аналог 

VALIO_P , имах същия проблем. Смених носачи, накраиници и тн - същото. Аморт. не бяха омаслени. Отидох до Банско и единия се омасли - смених го и това метално чукане изчезна от страната от която го смених. Днес купих още един аморт. и утре ще го сменят и съм сигурен че ще е ок. Ще пиша пак когато сменят и другия.
При мен чука по същия начин - когато е на сниска скорост и има неравности - с голяма не се чува. Свремето започна все повече да се чува...
При мен чука по същия начин - когато е на сниска скорост и има неравности - с голяма не се чува. Свремето започна все повече да се чува...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Провери кормилна рейка... Лагерите, в които влиза пръта от волана. При ниска скорост се чува най-отчетливо.
Never mistake motion for action...
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани