Подвига на Петър Ценков-Дакар2011
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Alex_GT3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T
Re: Подвига на Петър Ценков-Дакар2011
sineok_pi4_ написа:А някой да знае случайно при камионите пак ли КаМаз са първите или този път има други ?
Камаз заемат първите позиции и отнасят конкуренцията много назад
Re: Подвига на Петър Ценков-Дакар2011
Alex_GT3 написа:Колко често в последно време сте успявали да се почувствате горди, че сте българи? Един българин успя да ни обедини и накара да се почувстваме горди, като стана първия българин покорил това тежко и съсипващо от умора рали! Няма значение на кое място е завършил и с колко изоставане от победителя. Важното е, че в 12-я етап АТВ-то му се счупи насред пустошта и въпреки това той успя някак си да го поправи,продължи и финишира и най-важното - да завърши ралито! Докато Карлос Сайнц, Марк Кома, Чагин и компания спяха и отдъхваха от тежкия етап, Петър Ценков все още караше и завърши 12-я етап и трябваше да се насочи моментално към следващия, без да е мигвал над 40 часа в пустинята прекарани в каране, поправяне и воля за успех! Само той си знае какво е преживял там, но накара нас да се гордеем с това, което са заснели Евроспорт в рамките на 2-3 минути! През цялото време те следяха лидерите, богатите и фирмените отбори, но направиха изключение! Защо ли? Предлагам сами да се убедите в това ------> http://www.youtube.com/watch?v=mw8VOZbYs8Q
Трябва да се гордеем с това, че този човек показа на Аржентина и Чили, от какво е направен истинския българин!
браво. този човек през какво е минал за да развее трибагреника ни на финала... не ми се мисли. за другото момче дето е паднало и се е натрошило- повече късмет догодина.
сега ще напиша нещо обаче нещо за което много хора ще ми се разсърдят... но мисля, че е важно да се знае- надявам се и някой които познава нашите момчета да им го каже защото това е естеството на тези неща. предварително се извинявам ако някои детайли не са ми известни, но от това което прочетох....
на нашите им куца бизнеса. защото вярно- финиширал е, но предпоследен. това е.. колкото героично толкова и недалновидно. защото казвам "бизнеса"? защото такъв вид състезания се печелят с опит (да ходиш на него няколко пъти) и с пари (за самата "екскурзия", техниката и тн.). парите идват от спонсори (освен ако не си самофинансиран и тогава нещата стоят съвсем другояче). спонсорите са тези които ще ти позволят да отидеш там с добра техника и подръжна логистика и да си конкурентен- а не да се бориш просто да оцелееш. защото това е състезание- а не експедиция. много е важно да се разбере разликата между двата вида мероприятия и да не се бърка.
защо го пиша всичко това- защото един спонсор иска да види отрочето си как печели... и по тази "извратена" логика този които е карал много силно, но се е строшил (возилото или той самия или и двете) има много по-голям шанс догодина да вземе повече пари за да завърши и да е по-напред от този които просто е завършил.. предпоследен.
знам че това което написах е грозно, леко обидно за състезателите, но така стоят нещата.
шапка им свалям че са се пуснали там, но догодина (ако си намерят пари) да карат по-бързо, да поемат повече рискове и да покажат какво могат (но ги спира техниката), щото за техниката си има технически/финансови решения, докато за бавното каране...
разбира много хора виждат нещата по друг начин, но...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- бабъл
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F31
Re: Подвига на Петър Ценков-Дакар2011
Шапка му свалям на човека,все пак е първия БЪЛГАРИН финиширал в това състезание,а то е доста старо
Като го гледам в какъв ,,сервиз" беше влязъл,евала за духа и желанието което е имал







- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Подвига на Петър Ценков-Дакар2011
[FF]GODFLESH написа:то сега лесно да им викаме евала...
http://www.dnevnik.bg/sport/avto-moto/2 ... e_se_kato/
де го българския бизнес???
Колега,защо само българският бизнес,къде е държавата,тези неща са на най-високо ниво...
п/п
Фалита на фирмите за 2009-2010 година се е увеличил със 141%...
Re: Подвига на Петър Ценков-Дакар2011
От това ,което е писал Христов в офроуд форума мисля че са се раздали доста.
От 33 стартирали АТВ-та ,финишират 14.
И двамата имат големи наказания за пропуснати контролни точки по трасето -не са били съвсем наясно с гпс-а на организаторите , и са се учели в движение с цената на доста наказания.
По АТВ-тата - са имали доста повреди ,спукани гуми и тн.
Тодор Христов беше писал че Ямахите на фаворитите са били със 100кг по-леки от техните CAN-AM ,с 900 кубикови двигатели , с по-леки предници, различни вариянти за скоростните кутии и тн.
Така че на пионерите никога не им е било лесно -вярвам ,че за догодина са събрали ценен опит.
От 33 стартирали АТВ-та ,финишират 14.
И двамата имат големи наказания за пропуснати контролни точки по трасето -не са били съвсем наясно с гпс-а на организаторите , и са се учели в движение с цената на доста наказания.
По АТВ-тата - са имали доста повреди ,спукани гуми и тн.
Тодор Христов беше писал че Ямахите на фаворитите са били със 100кг по-леки от техните CAN-AM ,с 900 кубикови двигатели , с по-леки предници, различни вариянти за скоростните кутии и тн.
Така че на пионерите никога не им е било лесно -вярвам ,че за догодина са събрали ценен опит.
...
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Подвига на Петър Ценков-Дакар2011
Ами онова момче, дето е паднал, може да не знаете ама е карал 200км със счупени 3 ребра, отказал се е, защото машината му се е счупила и не е успял да я оправи. Незнам каква воля трябва да имаш, за да направиш това 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Подвига на Петър Ценков-Дакар2011
alx написа:
браво. този човек през какво е минал за да развее трибагреника ни на финала... не ми се мисли. за другото момче дето е паднало и се е натрошило- повече късмет догодина.
сега ще напиша нещо обаче нещо за което много хора ще ми се разсърдят... но мисля, че е важно да се знае- надявам се и някой които познава нашите момчета да им го каже защото това е естеството на тези неща. предварително се извинявам ако някои детайли не са ми известни, но от това което прочетох....
на нашите им куца бизнеса. защото вярно- финиширал е, но предпоследен. това е.. колкото героично толкова и недалновидно. защото казвам "бизнеса"? защото такъв вид състезания се печелят с опит (да ходиш на него няколко пъти) и с пари (за самата "екскурзия", техниката и тн.). парите идват от спонсори (освен ако не си самофинансиран и тогава нещата стоят съвсем другояче). спонсорите са тези които ще ти позволят да отидеш там с добра техника и подръжна логистика и да си конкурентен- а не да се бориш просто да оцелееш. защото това е състезание- а не експедиция. много е важно да се разбере разликата между двата вида мероприятия и да не се бърка.
защо го пиша всичко това- защото един спонсор иска да види отрочето си как печели... и по тази "извратена" логика този които е карал много силно, но се е строшил (возилото или той самия или и двете) има много по-голям шанс догодина да вземе повече пари за да завърши и да е по-напред от този които просто е завършил.. предпоследен.
знам че това което написах е грозно, леко обидно за състезателите, но така стоят нещата.
шапка им свалям че са се пуснали там, но догодина (ако си намерят пари) да карат по-бързо, да поемат повече рискове и да покажат какво могат (но ги спира техниката), щото за техниката си има технически/финансови решения, докато за бавното каране...
разбира много хора виждат нещата по друг начин, но...
alx,бюджета им е бил около 200 000 лв и на двамата,която е сума,с която някои рали-пилоти карат цял сезон в българия.Все пак за да успеят да съберат парите,им е била също доста трудна битка,може би и по-трудна дори,важното е че са отишли и са просавили името на българия в пустините и горите .Официялният им спонсор е Зундерт Екстрим,който е и официялният вносител на Кан-ам в Бг.Сещаш се че най-вероятно на приятелска основа е спонсортвото,иначе и останалите вносители щаха да се борят за даване на пари.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани