По какво се различава пусковият кондензатор ?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

По какво се различава пусковият кондензатор ?

Мнение от Chapai » 21 Яну 2011, 23:57

По какво се различава пусковият кондензатор за монофазни ел. двигатели от останалите кондензатори ?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: По какво се различава пусковият кондензатор ?

Мнение от alx » 22 Яну 2011, 0:38

не знам какъв ти е въпроса- стартовите кондензатори са обикновено електролитни, неполярни и с голям капацитет.. те "работят" само докато се завърти монофазния двигател до пълни обороти и се изключват след това.

докато обикновените кондензатори могат да бъдат и електролитни, но обикновено са полярни (имат "+" о "-" терминали)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: По какво се различава пусковият кондензатор ?

Мнение от zzuzi » 22 Яну 2011, 0:48

Няма кой знае каква разлика-пусковите са капацитет зависещ от мощността на двигателя(около 120 микрофарада на киловат)и напрежение 330 или 400волта.Големите пускови са хартиени-те са издържливи на променливо напрежение и няма опасност от пробив,а по-малките са електролитни,но попринцип не понасят много променливото напрежение и за това се включват за съвсем кратко време.Хартиените се използват при по-старите машини и за големи двигатели.Електролитните се използват заради малките им размери при голям капацитет.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i; Е36 318i

Re: По какво се различава пусковият кондензатор ?

Мнение от ognyan 74 » 22 Яну 2011, 22:11

Само да вметна, че кондензаторите не са пускови, а постоянно включени. Двиг. имат пускова намотка, която се изключва при набиране на оборотите, ако тръгват под товар примерно. Кондензторите служат за дефазиране на намотките.
???!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: По какво се различава пусковият кондензатор ?

Мнение от zzuzi » 22 Яну 2011, 23:17

Колега,има разлика между пусков и работен кондензатор :winky:
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Re: По какво се различава пусковият кондензатор ?

Мнение от Chapai » 24 Яну 2011, 16:36

А защо това чудо е от - до а не с конкретна стойност? По какво да позная кондензатора полипропиленов ли е или електролитен ?

A8D_0205.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: По какво се различава пусковият кондензатор ?

Мнение от zzuzi » 24 Яну 2011, 19:53

С различни стойности за заради различните двигатели.Кой какъв е ще ти кажат в магазина.Кажи си направо на какъв двигател търсиш кондензатор.
Изображение Изображение

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Superexstatic

Последни теми
Facebook