:НАГЛИТЕ:от НСО
Модератор: Общи модератори
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
Логично е да ги съдим.На теб логично ли ти се вижда случващото се(не 1 път)!??Дори и както се изрази, да е карала на зиг-заг, трябваше ли като са толкова добри шофьори да и удрят колата, да и блъскат по капака и т.н!?Ако са сериозни, истински професионалисти ще карат така, че да не всяват смут на нормално движещите се ПО ПРАВИЛНИКА участници в движението.Дори някой да ги забави, по-късно ще наваксат, както казах по-горе!!Ами нали трябва да возят лоената топка безпроблемнно и безаварийно, УЖ!???(bubsa) написа:Именно!Защо съдите хората без да сте били там и без да знаете нищо по въпроса,а и по принцип


Дано не ти се случва да попадаш между тях, че после и ти ще псуваш!

--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
Попадал съм много пъти на НСО,но не съм имал проблеми НИКОГА(просто знам какво става зад и пред мен)
То си е казано,че като видиш автомобил със специален режим на движение трябва да се разкараш от пътя му по най-бързия начин(да отбиеш в дясно и да спреш)
Аз като ги гледам лумпените на линейки и пожарни(които вдигат страшна гюрунтия) не правят път,а какво остава за коли с некви малки лампички

Аз като ги гледам лумпените на линейки и пожарни(които вдигат страшна гюрунтия) не правят път,а какво остава за коли с некви малки лампички

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
Добре де, при моя случай описан по-нагоре, какво би направил, защото аз все си мисля, че имам опит, а тогава не ми дадоха много шанс за действие!?(bubsa) написа:Попадал съм много пъти на НСО,но не съм имал проблеми НИКОГА(просто знам какво става зад и пред мен)То си е казано,че като видиш автомобил със специален режим на движение трябва да се разкараш от пътя му по най-бързия начин(да отбиеш в дясно и да спреш)
Аз като ги гледам лумпените на линейки и пожарни(които вдигат страшна гюрунтия) не правят път,а какво остава за коли с некви малки лампички
Имал си късмет, защото те не мислят много!!!


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
За случая на избутаната кола - понякога просто се избира. Ти или те трябва да отстъпят - изборът е ясен, моралната гледна точка е различна.
А тея, които не дават път на линейки/пожарни/полицейски автомобили, когато някой път им се наложи да повикат такъв, най-много псуват.
А тея, които не дават път на линейки/пожарни/полицейски автомобили, когато някой път им се наложи да повикат такъв, най-много псуват.
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
Във всяка една ситуация колкото участници, толкова мнения. Тук нещата зависят от гледната точка и всеки си има своята. Ние сега коментираме под действието на емоцията, без да сме преки свидетели и за това трябва да сме внимателни, а не крайни. Най- лесно е да псуваш и правиш квалификации.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- pkaramitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 13.09.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 528 на газчица...
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
Нека пак да се включа като говорим за НСО и девойки шафьорки!
Беше дошла китайска делегация,и тръгнахме към Пловдив.Аз карах един бял бус Мерцедес Спринтер-пътнически с част от делегацията.Бях последна кола,и го раздавах оперативен-да не пускам чужди коли да навлизат между колите от делегацията.Интересно как го правех с бус
Съответно се движехме с 130-140,не е малко,отпред ни водеше ДНСП.Тъкмо минахме правият очастък след краулката,и се качихме на баира,там намаляваме скоростта, за да се сменят ДНСП с Магистрална полиция,и да продължим със същата скорост 130-140.Точно в този момент,колоната намалява и вниманието ми е насочено към колите пред мен......и тогава една девойка с лека кола,говореща по телефона,се мушна между мен и мантинелата,като аз бях в най-лява лента,как мина не можах да повярвам!
....и застана между мен и колата на посланника.Поради смяната на пилотните коли от ДНСП и Магистрална точно в този момент всички рязко намалиха, и съответно и тя наби спирачк.Успях да спра с буса на два пръста от тая кифла,съответно всички китайци дойдоха при мене на челното стъкло.После си мълчаха чак до Пловдив!
Ако беше станало нещо ,нали се сещате че журналята щаха да напишат съвсем друга версия.Понеже е жена,щяха да я изкарат невинна,а това че се пъхна между мен и мантинелата ,явно говори красноречиво за шофьорските и умения,още повече че лампите се виждат,и делегациите се разпознават по своята компактност.
Но сега по пътищата обсатновката е още по-страшна,колите поефтиняха и куцо ,кьораво и сакато се метна на таратайките по 1000-2000лв.в София вече е АД,......просто не ми се говори.
Като видите лаппичките,трябва да се внимава защото ситуацията може да не е благоприятна.Все пак вие сте една кола,а те в повечето случай повече от две,и вървят комплект.И по-лошото закона е на страната на НСО.Така е във всички страни.
Няма да споменавам Сикрит Сървис,там само да преминеш наблизо и си изгорял!
Там няма майтап!
http://www.youtube.com/watch?v=7Nug5FZgxuk
Беше дошла китайска делегация,и тръгнахме към Пловдив.Аз карах един бял бус Мерцедес Спринтер-пътнически с част от делегацията.Бях последна кола,и го раздавах оперативен-да не пускам чужди коли да навлизат между колите от делегацията.Интересно как го правех с бус



Ако беше станало нещо ,нали се сещате че журналята щаха да напишат съвсем друга версия.Понеже е жена,щяха да я изкарат невинна,а това че се пъхна между мен и мантинелата ,явно говори красноречиво за шофьорските и умения,още повече че лампите се виждат,и делегациите се разпознават по своята компактност.
Но сега по пътищата обсатновката е още по-страшна,колите поефтиняха и куцо ,кьораво и сакато се метна на таратайките по 1000-2000лв.в София вече е АД,......просто не ми се говори.
Като видите лаппичките,трябва да се внимава защото ситуацията може да не е благоприятна.Все пак вие сте една кола,а те в повечето случай повече от две,и вървят комплект.И по-лошото закона е на страната на НСО.Така е във всички страни.
Няма да споменавам Сикрит Сървис,там само да преминеш наблизо и си изгорял!
Там няма майтап!
http://www.youtube.com/watch?v=7Nug5FZgxuk
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
pkaramitev написа:Няма да споменавам Сикрит Сървис,там само да преминеш наблизо и си изгорял!
Там няма майтап!
http://www.youtube.com/watch?v=7Nug5FZgxuk
да, но има една основна разлика. за да "излезе" тоя минигън отгоре на тоя бърбън.. трябва нещата да са се осрали страшно (да са влязли в засада и да ги стрелят с гранатомети и леко автоматично оръжие) и да са в задънена улица и да няма път за отстъпление... иначе само да го покаже при други условия и оператора му ще пише после 3 фермана защо, кое, как и ще бъде след това уволнен за "неправилна преценка на ситуацията"....
един от сикрет сървис го бяха уволнили защото си беше разгънал сакото и му се беше видяло узи-то без да има причина... при цялата им мощ демонстрацията на сила при сикрет сървис е строго регулирана.
...докато нашите влизат в пререкания със всеки които не им остъпи на секундата... не можеш да избуташ някого от пътя само защото не ти е направил път защото си му цъфнал в огледалата със скороста на свободен атом... това не е ботсвана... както казах преди- ако така ще се държат- да слагат душките по текникалите и ... напред и надолу.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
е па помислила ,че е една кола!! ми да е гледала ,че са повече...
понякога просто и ние блеем...! че много хора от службите преиграват и избиват комплекси е така ,но па и колко ядове имат с разни блейки или селяци на пътя също не е лъжа.....
понякога просто и ние блеем...! че много хора от службите преиграват и избиват комплекси е така ,но па и колко ядове имат с разни блейки или селяци на пътя също не е лъжа.....
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
[quote="pkaramitev"]Като видите лаппичките,трябва да се внимава защото ситуацията може да не е благоприятна.Все пак вие сте една кола,а те в повечето случай повече от две,и вървят комплект.И по-лошото закона е на страната на НСО.Така е във всички страни.
Да,особено в Япония.
По време на първите дни от посещението на делегацията в Япония домакините возиха премиера Борисов в класическа Тoyota Century. Това е голяма лимузина с четири врати, която японците правят основно за вътрешния пазар. Първият модел е от 1967 г., а вторият, отличаващ се съвсем малко от оригинала, е произведен през 1997 г. Автомобилът се произвежда в ограничени количества и има статуса на специално превозно средство, по-голямата част от което се прави изцяло на ръка. Използва се от премиера на Япония, от министрите, както и високопоставени гости. В специална версия с име Century Royal се вози и императора.
Автомобилът на Борисов беше управляван от шофьор в бели ръкавици, които внимателно изчакваше всеки един друг автомобил по улиците на Камакура на път за Токио. Без специална сигнализация, нито затъмнени прозорци, класическата лимузина безшумно се приплъзваше по японските пътища.
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=657078
Да,особено в Япония.
По време на първите дни от посещението на делегацията в Япония домакините возиха премиера Борисов в класическа Тoyota Century. Това е голяма лимузина с четири врати, която японците правят основно за вътрешния пазар. Първият модел е от 1967 г., а вторият, отличаващ се съвсем малко от оригинала, е произведен през 1997 г. Автомобилът се произвежда в ограничени количества и има статуса на специално превозно средство, по-голямата част от което се прави изцяло на ръка. Използва се от премиера на Япония, от министрите, както и високопоставени гости. В специална версия с име Century Royal се вози и императора.
Автомобилът на Борисов беше управляван от шофьор в бели ръкавици, които внимателно изчакваше всеки един друг автомобил по улиците на Камакура на път за Токио. Без специална сигнализация, нито затъмнени прозорци, класическата лимузина безшумно се приплъзваше по японските пътища.
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=657078
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
Те наще имат проблеми с простатата, затова бързат толкова.
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
Или простатите са им уголемени, или мъжките им атрибути са малки и затова комплексарски се опитват да се правят на мъже, като удрят с юмруци по ситроена на едно шофиращо младо момиче
Евалла!!!! Дано куражът и професионализмът им стигат и за нещо по- значимо от това да грубиянстват и дерибействат на пътя, макар че аз лично се съмнявам, понеже освен с издънки с нищо друго не са се прочули 


Никой не мое ма връне на селу!
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
http://vbox7.com/play:01ffe18c
едно видео по темата...
И аз да разкажа една моя случка с тези господа. Магистрала Тракия, карам посока София - Пловдив и съм вече след тунела на спускането. Часът е 6 сутринта, на пътя няма никой, само аз съм, напрад и назад не се вижда нито една кола. По едно време виждам в огледалото на около 500-600 метра мигащи червено-сини светлини. Ясно...карам си с 120 в дясна лента като леееко се прибирам към аварийната без да навлизам в нея обаче. След около 10 секунди ме изпреварва черната С класа като ми направи впечатление, че не кара много по-бързо от мен. Интерсното стана когато ланд круйзера който следваше С класата ме беше почти задминал и започна да ме натиска надясно в аварийната, ейй побеснях примигнах му с дългите няколко пъти о тоя ми пуска неква сирена.
Продължиха си напред и това беше. Айде кажете ся това нормално ли е? В 6 сутринта, жива душа няма, само аз и те идват и почват да ме мачкат да излизам от плътното.
С какво им попречих или ги застраших?

едно видео по темата...
И аз да разкажа една моя случка с тези господа. Магистрала Тракия, карам посока София - Пловдив и съм вече след тунела на спускането. Часът е 6 сутринта, на пътя няма никой, само аз съм, напрад и назад не се вижда нито една кола. По едно време виждам в огледалото на около 500-600 метра мигащи червено-сини светлини. Ясно...карам си с 120 в дясна лента като леееко се прибирам към аварийната без да навлизам в нея обаче. След около 10 секунди ме изпреварва черната С класа като ми направи впечатление, че не кара много по-бързо от мен. Интерсното стана когато ланд круйзера който следваше С класата ме беше почти задминал и започна да ме натиска надясно в аварийната, ейй побеснях примигнах му с дългите няколко пъти о тоя ми пуска неква сирена.






Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- pkaramitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 13.09.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 528 на газчица...
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
Отново се включвам,за да поясня!
Колега,клипчето което си пуснал,гледа ли го!?Обърни внимание на 11:33мин.,там колегата обяснява това което на тебе ти се е случило.
Но нека да ти го разясня и аз!Може да си бил сам,но си заемал дясната пътна лента,пречел си на преминаването на оператвината кола,която се движи зад основната, НО и в страни от нея.Заради теб,оперативният е трябвало да се прибере зад основната кола,после отново да се покаже от страни и да заеме дясната лента,като това крие рискове при маневрата.По правило,което явно ти не знаеш,трябва да напуснеш и двете платна и да навлезеш в аварийното.Нищо не ти е пречело да го сториш нали!
Обаче ти си останал в лентата и по този начин си пречел на оперативният да мине и за това те е натискал,попречил си му да си изпълни преките служебни задължения.Не е имало нужда да му светкаш с фарове,безмислено е,какво си искал да му кажеш,че си недоволен ли нещо.
И друго не мога да разбера,ако беше полицейски автомобил,с надписите и бурканите,пак ли щеше да му светкаш!?
Хора разберете,тези коли имат повече права от полицейските,доста повече!Когато си изпълняват служебните задължания,и вие сте им на пътя,и не им оставяте достатъчно място за минаване,не колкото един автомобил, а колкото два.Ако се наложи спрете!Като им пречите,да не симислите че пречите на управниците в колите,дреме им на тях,на тях им дреме и за служителите на НСО.Защо не чета мнения за примерно: НАГЛИТЕ ОТ ПОЖАРНАТА,или НАГЛИТЕ ОТ БЪРЗА ПОМОЩ,или НАГЛИТЕ ОТ ПОЛИЦИЯТА.Не съм чел никъде че тези служби си позволяват повече на пътя, а инциденти и стях стават не малко,пак със загинали!От НСО също има загинали служители при изпълнение на служебните задължения.
Всичко произлиза от това че в тези коли се возят управляващите,там се крие проблема.Но не осъзнавате че тях ги возят нормални хора,като всички нас,и те са на заплата като нас,и те имат деца и жени....обаче понеже служебните коли са им черни и лъскави,и вече дай да ги мразиме.Всички момчета от предаването на БТВ РЕПОРТЕРИТЕ ги познавам лично,изключителни професионалисти,с много дълъг стаж.
И накратко,за да нямате проблеми:когато сте на магистрала,отбивате в аварийната лента,и е желателно да спрете с аварийки!Така ще покажете че не сте заплаха,никой от кортежа не ви познава!Когато сте извън градси път,може да не спирате защото става по-опасно,но отново аварийки и отбивате възможно най-вдясно,така показвате че сте ги видели и че правите път.
В града е същата работа-аварийки и отбиване.
Това го правя и аз самият!
Както всички много добре знаем,срещу премиера има отправени заплахи за живота му.Не дай си Боже да се правите на герой пред кортежа му,а няма как да го знаете кой е,излитате от пътя моменталически,и няма кой да ви помогне.
Колега,клипчето което си пуснал,гледа ли го!?Обърни внимание на 11:33мин.,там колегата обяснява това което на тебе ти се е случило.
Но нека да ти го разясня и аз!Може да си бил сам,но си заемал дясната пътна лента,пречел си на преминаването на оператвината кола,която се движи зад основната, НО и в страни от нея.Заради теб,оперативният е трябвало да се прибере зад основната кола,после отново да се покаже от страни и да заеме дясната лента,като това крие рискове при маневрата.По правило,което явно ти не знаеш,трябва да напуснеш и двете платна и да навлезеш в аварийното.Нищо не ти е пречело да го сториш нали!

И друго не мога да разбера,ако беше полицейски автомобил,с надписите и бурканите,пак ли щеше да му светкаш!?

Хора разберете,тези коли имат повече права от полицейските,доста повече!Когато си изпълняват служебните задължания,и вие сте им на пътя,и не им оставяте достатъчно място за минаване,не колкото един автомобил, а колкото два.Ако се наложи спрете!Като им пречите,да не симислите че пречите на управниците в колите,дреме им на тях,на тях им дреме и за служителите на НСО.Защо не чета мнения за примерно: НАГЛИТЕ ОТ ПОЖАРНАТА,или НАГЛИТЕ ОТ БЪРЗА ПОМОЩ,или НАГЛИТЕ ОТ ПОЛИЦИЯТА.Не съм чел никъде че тези служби си позволяват повече на пътя, а инциденти и стях стават не малко,пак със загинали!От НСО също има загинали служители при изпълнение на служебните задължения.
Всичко произлиза от това че в тези коли се возят управляващите,там се крие проблема.Но не осъзнавате че тях ги возят нормални хора,като всички нас,и те са на заплата като нас,и те имат деца и жени....обаче понеже служебните коли са им черни и лъскави,и вече дай да ги мразиме.Всички момчета от предаването на БТВ РЕПОРТЕРИТЕ ги познавам лично,изключителни професионалисти,с много дълъг стаж.
И накратко,за да нямате проблеми:когато сте на магистрала,отбивате в аварийната лента,и е желателно да спрете с аварийки!Така ще покажете че не сте заплаха,никой от кортежа не ви познава!Когато сте извън градси път,може да не спирате защото става по-опасно,но отново аварийки и отбивате възможно най-вдясно,така показвате че сте ги видели и че правите път.
В града е същата работа-аварийки и отбиване.
Това го правя и аз самият!
Както всички много добре знаем,срещу премиера има отправени заплахи за живота му.Не дай си Боже да се правите на герой пред кортежа му,а няма как да го знаете кой е,излитате от пътя моменталически,и няма кой да ви помогне.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: :НАГЛИТЕ:от НСО
Да приемем, че си прав...
Има обаче едни подробности в закона, които пропускаш...
Трябва да им дам път, спор няма- забрави обаче тая история да правя място за 2 коли до мен. Трябва да изляза в банкета ли, или направо да се метна в канавката щото разбираш ли НСО минават
Дърпам се колкото може (ако има аварийна лента там, но в банкета изцяло забрави), ако мога спирам и това е- да ме заобиколят и да си ходят напред. Като искат място за 2 коли- да ходят в насрещното ако могат, ако не може- да минават в индианска нишка...
Другата "дребна" подробност- "специален" режим е лампи+сирена, само на лампи като карат са просто няк'ви странно светещи олигофрени и НЕ съм длъжен да се мръдна и сантиметър. Кога карат на сирена- май почти никога, освен на някой светофар в града...
3-4 пъти са ме застигали такива кортежи и явно съм късметлия- винаги се дърпам плътно вдясно, никога не съм намалявал заради тях (поддържам си скоростта), пък да съм спирал изобщо... Но и условията не налагаха да намалявам или да спирам де- на прави участъци без трафик ме застигаха все... Интересното е, че пилотната кола НЕ караше изнесена вляво- значи може да се кара и нормално... Може да са били празни колите, знам ли, ама все на лампи си караха
Има обаче едни подробности в закона, които пропускаш...
Трябва да им дам път, спор няма- забрави обаче тая история да правя място за 2 коли до мен. Трябва да изляза в банкета ли, или направо да се метна в канавката щото разбираш ли НСО минават

Другата "дребна" подробност- "специален" режим е лампи+сирена, само на лампи като карат са просто няк'ви странно светещи олигофрени и НЕ съм длъжен да се мръдна и сантиметър. Кога карат на сирена- май почти никога, освен на някой светофар в града...
3-4 пъти са ме застигали такива кортежи и явно съм късметлия- винаги се дърпам плътно вдясно, никога не съм намалявал заради тях (поддържам си скоростта), пък да съм спирал изобщо... Но и условията не налагаха да намалявам или да спирам де- на прави участъци без трафик ме застигаха все... Интересното е, че пилотната кола НЕ караше изнесена вляво- значи може да се кара и нормално... Може да са били празни колите, знам ли, ама все на лампи си караха
