е30 323 дрифт проект вече с м20б25 направен на 2.7
Модератор: bum_bum
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: е30 323 дрифт проект
krasi_90 написа:Колега защо хода от долна мъртва точка до горна е 76 мм като на 2.3?
Ако трябва да бъдем точни хода е 76.8мм . Една идея може да сложите колянов вал 81мм ,така буталата ще щръкнат 2.1мм , ще ги отрежете 1.5мм така ще излизат 0.6мм за да се сгъсти малко и това е . Гарниурата е дебела 1.75мм така клиренса бутало глава ще е 1.15мм . Не знам , тоя мотор на мен ми се вижда изгубена кауза , пък и главата е куцата "200" . Не е ли по изгодно направо един М20В25 в комплект с електрониката за около 800-1000лв. Слагате и карате .
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: е30 323 дрифт проект
slavianko написа:Казвам ви че тия бутала от снимките не са от 2.3 пък къв е хода вие трябва да знаете Не се заяждам или дракам. Просто искам да ви помогна понеже питахте в темата че ви се струва че не върви както за 2.3 и видях че буталата със сигурност не са от 2.3 и че има нещо нередно в цялата схемаkrasi_90 написа:Колега защо хода от долна мъртва точка до горна е 76 мм като на 2.3?
Ето едно бутало от 2.3
http://www.picbg.net/img.php?file=4836b5cd43c701d6.jpg
Сам виж разликата
Има 2 вида бутала за 2.3 едните са дето славянко ги е показал,а другите за плътни при буталния болт,но и двата модела за с изрязани поли,а вашите не са,правете изводите!
Има доста хора които си мислят че карат 2.3 но се бъркат,аз лично се сблъсках с 2ма такива когато си търсех бутала.
най-добре виж какво пише на коляновия вал в единия случей пише 77 а другия 66!
Успех в начинанието!
Re: е30 323 дрифт проект
Малко нови снимки и раздвижване по проекта...
Знаем че 20ка нали трябва да започне от някъде проекта ... То тоя матор май повече от 2.3 не може да го направиме. На 84 милиметра ако се направи ще се спомине бързо бързо поне според мен... ако имате някакви предложения за дигане на кубатурата над 2.3 може да споделите
Знаем че 20ка нали трябва да започне от някъде проекта ... То тоя матор май повече от 2.3 не може да го направиме. На 84 милиметра ако се направи ще се спомине бързо бързо поне според мен... ако имате някакви предложения за дигане на кубатурата над 2.3 може да споделите
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: е30 323 дрифт проект
якото кърпене сте направили и вие особенно отзад , вие ли си го заваряте ? , таз 20 ска малко слабичка за проект, може да и сложите едно долнище от ЕТА и ще дрифти добре.
Re: е30 323 дрифт проект
ми другото приятелче си кърпи когат не е на работа... А по междудругото скоро ще кача снимки и на моя проект въпреки че мислех да си го паза до бмв събора... При другия проект концепцията е друга маторя е 24 волтов .... ОТносно за заварките ако имаш в предвид що не са цял шев мойто купе го кърпих ц цели шевове да ти кажа файдата е никаква само дет съм дал за консумативи за телподаващото 350-400 лева без да смятаме ток и такива работи
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: е30 323 дрифт проект
Принципно не се заваря с цели шевове а така на капкиazufo написа:ОТносно за заварките ако имаш в предвид що не са цял шев мойто купе го кърпих ц цели шевове да ти кажа файдата е никаква само дет съм дал за консумативи за телподаващото 350-400 лева без да смятаме ток и такива работи
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: е30 323 дрифт проект
Колеги,съжалявам че не писах толкова време,защото е много студено и не съм правил нищо по колата,но тези дни се сдобих с блок от М20Б25 и бутала и колянов вал от М21 и използвах мойте биели. Свалих блока с 2мм и почти съм го сглобил,остава ми само главата.
Понеже твърдо съм решил да слагам дросели,но нямам възможност да си купя и затова ще си ги правя сам.Очаквам съвети как и от какво може да се направят.Мисля да използвам дросели от М40Б16, но незнам какъв им е размера.
Понеже твърдо съм решил да слагам дросели,но нямам възможност да си купя и затова ще си ги правя сам.Очаквам съвети как и от какво може да се направят.Мисля да използвам дросели от М40Б16, но незнам какъв им е размера.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: е30 323 дрифт проект
И как по точно мислиш да си ги направиш сам ??? От М40 пък изобщо не виждам как ще ги пригодиш 4 дросела. А замислял ли си се как ще ги синхронизираш ? Това е по скоро мисията невъзможна.krasi_90 написа:Колеги,съжалявам че не писах толкова време,защото е много студено и не съм правил нищо по колата,но тези дни се сдобих с блок от М20Б25 и бутала и колянов вал от М21 и използвах мойте биели. Свалих блока с 2мм и почти съм го сглобил,остава ми само главата.
Понеже твърдо съм решил да слагам дросели,но нямам възможност да си купя и затова ще си ги правя сам.Очаквам съвети как и от какво може да се направят.Мисля да използвам дросели от М40Б16, но незнам какъв им е размера.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: е30 323 дрифт проект
Те ще се нагодят ама рейката, която ще ги движи и тпс-а да се закачи ще иска бая майсторлък.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: е30 323 дрифт проект
Абе никак не е просто. Аз като знам оригиналните М-ковите как финно се синхронизират едва ли може да се направи това в домашни условия.bum_bum написа:Те ще се нагодят ама рейката, която ще ги движи и тпс-а да се закачи ще иска бая майсторлък.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: е30 323 дрифт проект
Re: е30 323 дрифт проект
Колеги, мисля да пробвам но ми кажете колко мм трябва да са клапите, а за тпс-а той си стои фабрично на дросела. Просто ще сложа дросела с тпс-а първи, демек отпред, без да го преправям а за останалите според мен не е много сложно да се синхронизират.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: е30 323 дрифт проект
Не знам колко точно мм са дроселите на М40, но на тоя мотор слагат ITB от 38 до 45мм. Тъй, че от М40 със сигирност ще ти свършат работа щото са в тоя диапазон. Слагането на дросели обаче не е само да ги наредиш, да сложиш тпс рейка да ги движи и газ. Има голямо значение къде и под какъв ъгъл ще са дюзите, колко дълги ще са рънърите, колко голям ще е пленума, формата му, захранването с въздух, качеството му на изработка вътре ... Въобще много трудна работа за DIY ако не си изключително сръчен. Със сигурност изисква много четене и сметки.
Re: е30 323 дрифт проект
на м40 е по-голям дросела-58мм вътрешно и 68 външно,ако се не лъжа.ако нещо ще ти го премеря точно.
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани