малко Ф1 новинки 2

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 11 Яну 2006, 15:16

Херес, Шумахер е първи


10 Януари
Годината започва добре за Михаел Шумахер. Германецът записа най-добро време от първия ден с тестове на Херес 1'18"008 в 83 обиколки с F2004, изпреварвайки Тойотите на своя брат Ралф и Зонта. Четвърто място за Алонсо. Пети Лука Бадоер с другото Феррари, шести Фисикела, седми Дейвид Култард св Ред Бул

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 12 Яну 2006, 1:54

Масса: Не съм 2-ри номер


"В договора ми не пише, че трябва да подпомагам Михаел- обяснява пилота на Ferrari - но, не си мисля през целия ден, как да го победя. Колата и V8 са ОК."
Докато Шуми, прави обиколки на Херес, Масса говори за предстоящия сезон 2006 без много да хвърчи във въздуха.
"Аз мисля и работя в настоящето -обяснява Фелипе - моята главна задача, за тази година, е да достигна до подиум, а после до първа победа. Разбира се не мисля да се съревновавам с Шумахер, най-добрия от всички. Ако после се откаже, не е сигурно че аз ще го заместя."
"Лично вярвам, че съм силен пилот достигнал до тук със достатъчно опит. Доволен съм от първите тренировки (миналия октомври във Валелунга). Но има още, върху което да се работи. Останах впечатлен, от колата, гумите и новия 8V двигател."
въпрос :
"Според теб Роси, ще дойде ли във Феррари?
-Не знам. Той е голям талант що се отнася до скоростта. Но във Ф1 пилотите са свикнали да карат карт от 8-10 годишни. Валентино трябва да натрупа опит, евентуално да кара една година като тест пилот. Със сигурност няма да може да кара едновременно в Мото ГП и Ф1. Трябва да избере. Ще видим."



Изтучник :http://www.gazzetta.it/Motori/Formula1/Primo_Piano/2006/01_Gennaio/11/massapezzo.shtml

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 13 Яну 2006, 1:08

Михаел Шумахер няма да напуска Ферари

7-кратният шампион във Формула 1 почти напълно опроверга слуховете, че след този сезон, той може да поеме към друг екип от надпреварата.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 14 Яну 2006, 2:38

Да се откажа? Ще реша по средата на сезона


"Не искам още една година като 2005-та- казва Шуми- ако продължа напред с 99% ще бъде с Маранелло." И за Роси: "Сега е негов ред, Феррари са щастливи да му помогнат."
Един Шумахер емоционален, в традиционната прес-конференция на Феррари в Мадонна ди Кампильо, говорейки за неговото бъдеще, за Валентино Роси и за новата кола.
"Ако продължа напред-обясни германецът-със сигурност мога да ви кажа, че 99, дори 99,9% ще остана с червените. Решението ще взема по средата на сезона и ви го казвам и не искам да ви заблуждавам. Ни най-малко ми се ще да повторя сезон като предишния." Първите очаквания за развитието на новата кола "позитивни са. Ввсичко което направихме миналата година, може би ще изиграе положителна роля. Направихме общо 90 хиляди километра тестове без да постигнем нещо кой-знае какво. Но това беше полезно."
После за Роси: "Валентино, може да бъде пилот от Ф1-казва Михаел- обаче само той си знае дали иска да натрупа необходимия опит. Зависи само от него, и вярвам, че Феррари ще се радват да му помогнат. Минаването от две на четири колела е възможно, много по-трудно от обратното. Аз например съм се пробвал и си давам сметка, че не бих успял да постигна това, което прави той. Но Роси има талант и усещане, в тестовете показа че може постоянно да се усъвършенства. Само той знае дали да се опита или не."


Фернандо Алонсо доволен от новото Рено


Световният шампион във Формула 1 Фернандо Алонсо даде пето време в тестовете в “Херес” в петък, но остана доволен от болида си. Испанският пилот кара в родината си с новата модификация на Рено R26-RS26. Нейният двигател е осемцилиндров, V-образен, каквито са новите изисквания на Международната федерация по автомобилизъм (ФИА).
“Надявах се този болид да е толкова добър, колкото шампионския – каза Алонсо пред Бари Томас от "Евроспорт". – Добрата новина е, че той наистина е отличен за пилота и е лесен за управление. Надежден е при дълги натоварвания и засега не показва никакви технически дефекти. Нека не забравяме все пак, че това е едва първата ни януарска тренировка с чисто нова кола”.
В петък сутринта световният първенец изпитваше обаче мускулни болки и прекъсна тренировката за посещение при масажиста. След това Фернандо Алонсо нямаше никакви проблеми.



Ферари представя новия болид на 24 януари



Отборът на Ферари ще покаже официално болида за новия сезон във Формула 1 на 24 януари, съобщи Би Би Си.Това ще стане на пистата “Мугело” в Италия. Шефът на тима Жан Тод призна, че тестовете на състезателния автомобил ще започнат преди понеделник

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 15 Яну 2006, 1:48

Интервю с Михаел Шумахер


Михаел Шумахер си иска титлата обратно. След двудневни тестове в Херес (Исп) бившият световен шампион се появи за пръв път в Мадона ди Кампилио (Италия). На срещата на Ферари той дойде с личния си треньор, без съпругата си Корина. Седемкратният световен първенец във Формула 1 нямаше как да се измъкне от въпросите на германския таблоид "Билд".

- Г-н Шумахер, ще останете ли във Ферари, ще отидете в Тойота или ще се оттеглите?
- Ще карам, докато дойде средата на сезона. Ако продължа във Формула 1, то 99 на сто ще остана във Ферари.
- Другият процент за Тойота ли е? Поне така предположи мениджърът на японския тим?
- Флирт с Тойота?! Това са спекулации. Тимът разполага с Вили (б.р. Вили Вебер), не с мен.
- Какво трябва да се случи през лятото, за да продължите?
- Искам да видя къде ще сме тогава. Дори и да сме в борбата за титлата, не искам да карам просто ей така. Желанието ми е винаги да се състезавам за победа. От друга страна пък е забавно. След първата ми титла с Ферари я няма голямата мотивация. Но е ясно, че голямата ни цел е световната титла.
- След слабата последна година задачата ви става много, много трудна...
- През 2005 г. имах много разочароващи моменти. Ферари проведе 90 000 км тестове и не постигнахме почти нищо. Това, което ме кара да мисля позитивно, е, че през последните няколко месеца не карахме толкова много, а напреднахме доста. Сега сме наистина доволни. Разпознахме и се отървахме от много проблеми и вървим по правилен път.
- Тогава вие и болидът ви в допълнение не можете да сгрешите!
- През последната година направих доста излишни грешки. Сега климатът в отбора е по-добър. Ако работим като голям екип, отново ще се върнем към най-силните ни години.
- Каква роля изпълнява в момента за вас семейството ви? Не желаете ли да бъдете по-често заедно?
- От Ферари ми дават достатъчно свободно време, което прекарвам със семейството. Всяка раздяла винаги означава много болка. Корина и децата обикновено ми липсват, когато не сме всички вкъщи.
- Какво ще реши Корина за 2007 г.?
- Мнението на всеки член от семейството ми има голямо значение. Винаги взимаме решение за каквото и да е заедно. Корина ме познава много добре, както никой друг. Тя вижда нещата от различна гледна точка и това определено ми помага.
- Кой според вас ще стане световен шампион през 2006 г. - Ферари или националния тим по футбол на Германия под ръководството на Юрген Клинсман?
- Труден въпрос. Честно казано, имам малко повече доверие в нас, във Ферари.




Мика Хакинен посъветва Шумахер да се откаже ...




Двукратният световен шампион във Формула 1 Мика Хакинен посъветва най-големия си съперник в миналото – 7-кратния първенец Михаел Шумахер да се откаже от състезания възможно най-скоро. В интервю за английския вестник "Мирър" финландецът, триумфирал със световната титла през 1998 и 1999 г., изказа мнение, че германският ас на Ферари не трябва да отлага края на кариерата си. “Нужно е да слезеш, когато си на върха и започне да ти минава през ума трябва ли изобщо да продължаваш стартовете. Иначе тази мисъл ще те преследва до края на кариерата ти. Особено след сезон като предишния”, заяви Хакинен. Същевременно Шуми пък обяви, че през тази година ще се бори отново за титлата и 99% ще завърши кариерата си във Ферари. Миналия сезон той и отборът му заеха едва третото място при пилотите и конструкторите.





Алонсо притеснен от напредъка на Бриджстоун





Фернандо Алонсо заяви че е сериозно обезпокоен от развитието на Бриджстоун, които според него може отново да са на върха след разочароващия сезон 2005. Японците ще разчитат и на Тойота и Уилямс през следващия сезон.
След като видя качествата и развитието на японските гуми през зимните тестове, Алонсо сенадява че Мишелин ще успеят да реагират
"По всичко си личи че Бриджстоун са в отлично състояние, и се опасявам че може да ни сполети повторение на сезона от 2004. Надявам се че Мишелин правят нещо за да се избегне това" - заяви той по време на тестовете в Херес
Запитан от кой съперник ще се притеснява той най - много през следващия сезон, Алонсо отговори без съмнение - "Михаел Шумахер"
Правилата за използването на гумите се промениха са този сезон, като смените им по време на пит стоповете ще бъдат отново разрешени.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 16 Яну 2006, 1:20

Отборът на Тойота представи новия си болид


Отборът на Тойота представи новия си болид TF 106 за предстоящия сезон във Формула 1. Церемонията беше в североизточния френски град Валансиен, където е заводът на японската марка. Водещият пилот на тима Ралф Шумахер обяви, че основна цел за годината е спечелването поне на един старт от шампионата.
"Нашата цел трябва да е най-после да спечелим състезание. Дали е реалистична, ще видим тепърва", каза 30-годишният германец.
"Повечето отбори все още работят върху колите си и не са направили първите си истински тестове, така че е доста трудно да се определи конкуретността им", добави той.
Още шест отбора от Формула 1 вече обявиха датите, на които ще представят новите си болиди. БМВ вдига завесата на 16 януари, Ферари – на 24 януари. През януари ще бъдат показани състезателните автомобили и на тимовете на Хонда (25-и), Уилямс (27-и). Шампионът при конструкторите за 2005 г. Рено ще покаже новия R26 на 31 януари на церемония в Монако. Сезонът във Формула 1 започва през март.

Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 18 Яну 2006, 1:33

Ферари близо до нов спонсор


Отборът от Формула 1 Ферари е близко до подписване с нов спонсор, според информации, появили се в италианските медии. Става дума за телекомуникационната компания “Алис”, която ще "налива" по 25 милиона евро на година и ще стане главен спонсор на “скудерията” след оттеглянето на сегашния спонсор “Водафон”, който ще поеме издръжката на Макларън Мерцедес от 2007 година. Шефът на “черните кончета” Жан Тод заяви, че скоро ще бъде оповестена информация за новия спонсор на Ферари.


Ярно Трули : Шумахер все още е най-добрият


Италианският пилот от Формула 1 Ярно Трули заяви, че 7-кратният световен шампион Михаел Шумахер все още може да завърши кариерата си като действащ световен шампион.
“Не мисля, че успехите му се дължат само на късмет. Той е страхотен пилот и не смятам, че Михаел е виновен за провала на Ферари през изминалия шампионат. Той беше великолепен състезател в миналото и продължава да бъде такъв и макар и на 37 години все още може да прави чудеса. Няма значение, че идват млади пилоти, защото все още старите са по-добри и най-важното - по-опитни”, заяви Трули. “През имзиналия сезон Кими и Фернандо бяха недостижими, но това не е защото са по-добри от Шумахер, а защото имаха добри коли. В нашия спорт е важно да направиш добра комбинация между кола и пилот”, завърши Ярно Трули.



БМВ-Заубер представи новата кола



Новосформираният тим във Формула 1 – БМВ-Заубер представи днес колата за новия сезон. Целта пред отбора е да започне да печели победи в срок от три години. “Не обещавам подиуми или победи през този сезон, но ще направим всичко възможно да стопим разликата с топ отборите”, заяви спортният директор на тима Марио Тайсен.
БМВ, които преди това си сътрудничиха с Уилямс, съобщиха през миналата година, че ще закупят тима на Заубер, който е базиран в Швейцария, и ще поемат контрол над тима от началото на 2006 година. Отборът на Заубер е във Формула 1 от 13 години, но още няма победа. През миналия сезон тимът завърши на 8-о място.
Пилоти на БМВ-Заубер през новия сезон ще бъдат Световният шампион през 1997 г. Жак Вилньов и германецът Ник Хайдфелд, а тест-пилот ще бъде новакът от Полша – Роберт Кубица.



Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 19 Яну 2006, 14:37

Бриаторе: Преминаването на Алонсо в Макларън е ...


"Преминаванато на Фернандо Алонсо в Макларън е прибързано и твърде рисковано", заяви шефът на тима от Формула 1 Рено Флавио Бриаторе пред немското списание "Ауто, Мотор и Спорт".
Повод за неговият коментар, че от 2007 година настоящият световен шампион ще премине от Рено в тима на Макларън. През декември 2005 година 24-годишният Алонсо обяви, че има договор с Макларън и 2006 година ще бъде последната му в настоящия му тим.
"Макларън загуби всичките си важни хора до момента. Ние ще изчакаме и ще гледаме как ще се развият нещата при тях в следващите две години", коментира още Бриаторе.



Биаджи пробва с Мидланд



Римлянина е днес на пистата, в бившата кола на екс-Джордан, в очакване да се изясни ситуацията в Супербайк. Но ще бъде трудно на Макс да премине в F1

Беше пробвал в Ferrari през 1999, доста преди Валентино Роси. Сега Макс Биаджи 34 год. се връща зад волана на F1. Ще го направи днес в Силвърстоун зад волана на една Мидланд (бивш Джордан). Той беше споменал отдавна че желае да се пробва зад волана на руския отбор.
"Само помагаме да се осъществи една мечта-каза официалния говорител на отбора-Биаджи, каза че догодина ше кара в Супербайк и този тест ще му бъде добра възможност да се запознае с пистата в Силвърстоун"
Супербайк всъщност не включва легендарната писта в календара си, и всъщност Макс никога не е карал на нея.
От днешните опити не трябва да се правят изводи за развитието на кариерата на Биаджи. От Мидланд вече подписаха с холандеца Кристиян Алберс, докато портогалеца Тиаго Монтейро е близо до второто място, а Макс евентуално може да бъде взет за трети пилот.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 20 Яну 2006, 2:08

Хонда най-бързи в тестовете на Херес


Изображение

Пилотът на Хонда Дженсън Бътън бе най-бърз по време на тестовете състояли се на испанската писта Херес. Тестовият пилот на отбора Антъни Дейвидсън бе трети.

Хонда пусна кола с хибридно шаси и новите двигатели V8, в очакване на дебюта на новата кола през следващата седмица. Двамата записаха доста продуктивен ден с общо 219 обиколки .

Не толкова успешен ден имаше Ярно Трули зад волана на Тойота, който на два пъти спираше заради проблеми със сензор на съединителя и успя да запише само 43 обиколки. Тестовете бяха спряни заради червен флаг общо на 6 пъти през деня.

Съотборникът му Ралф Шумахер тестваше окачването на колата, но заради проблеми със скоростите също не успя да използва пълноценно деня и записа 39 обиколки, записвайки седмо време от 8 болида.

Двата тест-пилота на Макларън караха временни варианти на MP4-20 с ограничени V10 двигатели. Педро де ла Роса завърши на пето място, а Гари Пафет бе шести.


N Пилот Отбор Гуми Време Обиколки
1. Бътън Хонда (M) 1:18.398 96
2. Трули Тойота (B) 1:18.657 43
3. Дейвидсън Хонда (M) 1:18.674 133
4. де ла Роса Макларън (M) 1:19.235 99
5. Пафет Макларън (M) 1:19.300 90
6. Вурц Уилямс (B) 1:20.306 59
7. Р.Шумахер Тойота (B) 1:20.587 39
8. Росберг Уилямс (B)

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 21 Яну 2006, 1:32

Махат Спа от календара за 2006 година

Изображение


Според публикации в белгийските медии от днес, състезанието за голямата награда на Белгия на пистата Спа, няма да се състои през тази година.

Бившият министър на икономиката Серж Кубла, е цитиран да заявява, че е получил потвърждение от хора близки до Бърни Екълстън, че състезанието е отменено.

Причината за това е, невъзможноста да се реконструра и разшири зоната на питстоповете. Според Кубла, няма достатъчно време реконструкцията да се извърши до това лято и това е основната причина състезанието на Спа да бъде отменено. Все още се провеждат преговори и шансовете на белгийското състезание не са окончателно загубени.

Същевременно организаторите на Голямата награда на Сан Марино - планират сериозни промени на трасето с цел да възвърнат имиджа на Имола като супер бърза писта.

Планира се да се укрепи шикана на последният завой, да се направи прав участък от 1 километър между вторият завой - Риваца и третия - Тамбурело.

Също така ще се разширят помещенията около боксовете - условие на което пистата трябва да отговаря, ако иска да си гарантира дългосрочно присъствие в календара на Формула 1.

Реконструкциите ще костват над 10 млн. евро и ще започнат през есента, с цел всичко да е готово за състезанието през 2007 година, което обикновенно се провежда през април.




Бивши шефове на Тойота може да получат до три...



Шпионският скандал между японския концерн Тойота и Ферари във Формула 1 продължава с нова сила. Според австрийския вестник “Кleine Zeitung”, бившите шефове от екипа на японския автомобилен концерн Ове Андерсон, Густав Брунер и Рене Хилхорст, може да бъдат осъдени на три години затвор, ако бъде доказано, че са виновни. По рано тази седмица спортният бос Андерсон, дизайнерът Брунер и специалистът по аеродинамика Холхорст бяха обвинени за това, че са използвали откраднат от Ферари софтуер за разработката на болидите на Тойота през 2003 и 2004 година. Както е известно, в момента в Италия тече дело срещу двама бивши механици на Ферари и Тойота, за които се предполага, че са откраднали въпросната ценна информация от заводите на “черните кончета” в началото на 2002 година
"Просто не мога да разбера от къде се появиха тези обвинения към мен" заяви уволненият от Тойота Моторспорт Брунер
"Направо съм изумен от последните събития. Никога през живота си не съм копирал техническа информация от някой друг. В средата на декември миналата година един човек дойде при мен и ми каза: “Имаш 10 минути, за да си събереш нещата”. През всичките тези години във Формула 1 съм преживял не малко трудни моменти, но през последните дни съм направо съсипан. Ще докажа на всички, че съм невинен"




Ферари преподписа с Асер



Днес следобед от пресслужбата на Ферари обявиха че тима удължава техническото си и комерсиално сътрудничество с IT компанията Асер.
Въпреки че те си партнират от 2003 година, Асер едва сега стават и спонсори на тима на Ферари, като е оповестено само че договора е за следващите три години, и ще продължи до края на 2008 година.
Ферари ще покажат новия си болид на пистата в Муджело следващата седмица, като събитието ще бъде последвано от тестове на новия болид

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 21 Яну 2006, 1:39

Отдавна и бяха вдигнали мерника..

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 23 Яну 2006, 1:58

Баричело доволен от тестовете


Новият пилот на тима от Формула 1 Хонда Рубенс Баричело заяви, че е много доволен от тестовете проведени досега.
“С всеки изминал ден, който прекарвам с отбора, научавам нещо ново и съм много доволен от прогреса, който сме постигнали през последните 2 седмици. Надявам се, че моето идване в тима ще помогне за развитието и дано това израстване продължи и когато новата кола е готова през следващата седмица”, сподели Баричело.
Другият пилот на Хонда Джейсън Бътън също изрази задоволството си от свършената работа по време на тестовете.
“Тестовете тази седмица минаха много добре, въпреки че работихме само следобедите. Това са последните изпитания със старата кола и нямам търпение да се кача и да изпробвам новата разработка на механиците”, заяви англичанинът.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 24 Яну 2006, 1:33

Новият Макларън направи своя дебют на пистата


Отборът от Формула 1 Макларън Мерцедес представи новия си болид за 2006 г. MP4-21. Пилотът Педро де ла Роса направи първите обиколки с новата състезателна кола в Барселона.Основните компоненти на новия MP4-21 са базирани върху концепцията на болида от 2005 г.
Моделът 21 направи преди малко своя дебют в Барселона като завъртя общо 3 инсталационни обиколки до момента без отчетено време.


Изображение
Изображение
Изображение

п.с. неможе това да е болида на МкЛарен ... по грозен нема на света :(



ето малко снимки и на новото БМВ от пистата


Изображение
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.01.2003
Местоположение: Варна

Мнение от BMW fan » 24 Яну 2006, 10:51

Моделът 21 направи преди малко своя дебют в Барселона като завъртя общо 3 инсталационни обиколки до момента без отчетено време.


E аз пък четох че е навъртял 19 и е дал 3то време?

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 24 Яну 2006, 15:33

McLaren Mercedes conducted the first shakedown of its 2006 car, the MP4-21, at the Circuit de Catalunya in Barcelona today. Pedro de la Rosa drove the new car, completing 19 laps of the Spanish circuit and covering 90KM in total.

BMW fan 19 да ... ама 3то време ? да не би да са почнали състезанията и да не съм разбрал

“Мартини” потвърди сделката с Ферари


Италианската фирма за алкохолни напитки “Мартини” потвърди появилата се в италианските медии информация, че ще е новият спонсор на отбора от Формула 1 Ферари. Фирмата ще замести мобилния гигант “Водафон”, който обяви, че се оттегля от “Скудерията” след края на сезон 2006, за да поеме издръжката на конкурентите им Макларън-Мерцедес. “С Ферари притежаваме много общи неща. Все пак сме от една и съща темпераментна страна - Италия. Чакаме с нетърпение момента, в който ще работим заедно и ще побеждаваме”, заяви изпълнителният директор на “Мартини” Робърт Форнис-Фое. “Имаме опит в автомобилните спортове, след като през 70-те и 80-те години спонсорирахме отборите на Лотус и Брабъм от Формула 1 и се надяваме да възродим успехите си в този спорт”, завърши представителят на новия спонсор на “Черните кончета”.



Култард показа новото си гадже



Пилотът на "Ред Бул рейсинг" Дейвид Култард представи за първи път на пресата новото си гадже - Карен Миние. Той се появи с нея в австрийския ски-курорт Кицбюел, където имаше старт от Световната купа по ски алпийски дисциплини. Чернокосата красавица е журналистка във френската телевизия TF1. 33-годишната белгийка работи във въпросната телевизия от три години, а от миналия месец е заедно с шотландския пилот. Миние е бивш фотомодел, а откакто влезе в спортната редакция на TF1, има интервюта с почти всички пилоти във Ф1. През ноември 34-годишният шотландец призна за раздялата с дългогодишната си предишня приятелка - бразилката Симоне Абделнур.



Новото FERRARI се казва 248 F1



Новото име на колата, която ще се състезава през 2006 година скъсва с миналите наименования образувани от годината плюс буквата F пред тях.

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook