ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Можете ли да кажете мнения, за или против газовия ижекцион, относно бензиновите мотори на Е-60.
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60

едно голямо ЗА:
разликата в разхода не е малка. при нормален разход на двигател със средна кубатура с бензин харчи 0.25 лв/км, а с газ 0.15 лв/км (по днешните цени на горивата), тоест за около 20 000 км инвестицията се избива.
едно малко за:
поради това, че газта е с високо октаново число (115 по RON), практически няма детонации и двигателят се износва по-малко, но това е твърде относително и на теория, тъй като твърде много фактори участват в износването на двигателя като цяло.
едно малко против:
газта е с около 30% по-малко калорична от бензина, което намалява мощността като цяло, но и това е относително и при нужда може да се превключи на бензин.
едно голямо ПРОТИВ:
взривоопасно е!
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Изчел съм може би целия форум за Е-60, понеже мисля да си купя точно такова.Но много се чудя понеже никога не съм управлявал дизелов автомобил и като цяло от прочетеното във форума оставам с впечатлението че е по капризен от бензиновия.Колкото до бензина, разхода му не е малък и за това съм отворил темата дали е удачно да се монтира газов инжекцион на бензина .
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
според мен - да, но трябва да избереш качествена система и да ти я монтира и настрои професионалист. желателно е да е монтирал вече на такива двигатели, да е запознат и да разполага със съответния хардуер и софтуер. настройката е много важна за правилната работа на двигателя. ако работи правилно - работи по-дълго време без проблеми (и харчи по-малко). ако не е настроена както трябва, може да ти направи малки поразии, но нищо фатално. генерално нищо не може да се прецака от недобре настроена газова система.
обърни се към няколко сервиза, които се занимават с газови уредби и сондирай информация директно от тях.
предполагам, че и някой колега с газифицирано Е60 ще се престраши да сподели мнение
дизеловите двигатели имат по-скъпи компоненти и съответно по-скъпа поддръжка, но това е доста относително и (според мен) незначително. карам и бензин и дизел.
обърни се към няколко сервиза, които се занимават с газови уредби и сондирай информация директно от тях.
предполагам, че и някой колега с газифицирано Е60 ще се престраши да сподели мнение

дизеловите двигатели имат по-скъпи компоненти и съответно по-скъпа поддръжка, но това е доста относително и (според мен) незначително. карам и бензин и дизел.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Винаги ЗА газта, каквато и да е уредбата. 

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Верно някой ако е запознат къде монтират качествен газов инжекцион в района на София, или може и Велико Търново понеже пътувам често до там нека да сподели.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
NikiNikolov написа:Винаги ЗА газта, каквато и да е уредбата.
Тук си в грешка , на мерцедеса ми стария сложих нещо различно от брц, пак италианско и... не излизах от сервиза з анастройки...
Така че БРЦ дай 2300 и си карай, аз съм с такава и вече 40хил съм най добрия


Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
А един приятел сложи на Мерцедес с320 Ловато и казва,че върви и гори прилично.
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
INTEGRALE написа:NikiNikolov написа:Винаги ЗА газта, каквато и да е уредбата.
Тук си в грешка , на мерцедеса ми стария сложих нещо различно от брц, пак италианско и... не излизах от сервиза з анастройки...
Така че БРЦ дай 2300 и си карай, аз съм с такава и вече 40хил съм най добриясамо един филтър смених(нормално) Там мой приятел сложи на CL500 и е без забележки също
На Е - 60 ли е монтирано BRC - то?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
И аз съм за газта. При добре конфигуриран газов инжекцион - разход във вървежа НЯМА . Само в икономията на гориво и то изцяло в твоя полза. Една малка справка е че газов инжекцион на лизинг за 24 месеца , за 4 цилиндров мотор е 1439 лв (без бутилката) - крайна цена с лихвите. За 6 цилиндрово е малко по-скъпо защото ти трябват 2 допълнителни дюзи и малко по-други рейки. Но в интерес на истината газовия инжекцион се изплаща за около 18-20 000 км. Единственият минус е че газта няма смазочните качества на бензина, но газовия инжекцион е настроен ВИНАГИ колата да пали на бензин
Слагай ще се родиш. Не се и съмнявай че ще има подигравки как караш е60, пък си му сложил газ, но пък нека да ти се смеят, пък ти си карай на 1/2 от цената

Слагай ще се родиш. Не се и съмнявай че ще има подигравки как караш е60, пък си му сложил газ, но пък нека да ти се смеят, пък ти си карай на 1/2 от цената



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Аз бих заложил на впръскването на газта в течна фаза - чрез common-rail jtg на Icom 
http://www.caravelgas.com/liquid.html

http://www.caravelgas.com/liquid.html
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Ако колата се кара много 40-50000км и нагоре на година ще го разбера колегата с е60-то за желнието му да сложи газ. Но ако кара 10-15000, дори 20к, е абсолютно безмислено да се слага газ на толкова нова и квалитетна /за разбиранията на нормания българин и повечето от форума/ кола. Напълно безмислено ще е.
Аз карам стар кръж за 2-3хил лв и се чудя да слагам ли газ да си съсипвам колата при 10-12к робег на година.
И ако все пак се реши да се слага газ, нека да не се жалят пари за инжекциона, нека бъде от най-хубавите и най-важното добре настроен.
Аз карам стар кръж за 2-3хил лв и се чудя да слагам ли газ да си съсипвам колата при 10-12к робег на година.
И ако все пак се реши да се слага газ, нека да не се жалят пари за инжекциона, нека бъде от най-хубавите и най-важното добре настроен.
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
ogata написа:...газта няма смазочните качества на бензина...
колега, би ли обяснил какво имаш предвид?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Имам предвид, че бензина (както и дизела) имат известен коефициент на смазване. Като при изгарянето точно наличието на тази смазка образува нагар по буталата. Газта не смазва, тъй като тя постъпва течна до изпарителя и от там под формата на газ в цилиндрите и тъй като газта изгаря при по-висока температура може да се достигне до деформация на клапаните (основно изпускателните) или т.нар. вкопаване на леглата им . За това има неписано правило че на всеки 100 км газ, трябва да се покара и 10 км на бензин, което реално се постига при всяко запалване на колата, което става на бензин при газовите инжекциони 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
ogata написа:Имам предвид, че бензина (както и дизела) имат известен коефициент на смазване. Като при изгарянето точно наличието на тази смазка образува нагар по буталата. Газта не смазва, тъй като тя постъпва течна до изпарителя и от там под формата на газ в цилиндрите и тъй като газта изгаря при по-висока температура може да се достигне до деформация на клапаните (основно изпускателните) или т.нар. вкопаване на леглата им . За това има неписано правило че на всеки 100 км газ, трябва да се покара и 10 км на бензин, което реално се постига при всяко запалване на колата, което става на бензин при газовите инжекциони
за дизела съм съгласен, че смазва... а какво ще кажеш за това?
1. всички съвременни бензинови двигатели са проектирани да работят с безоловен бензин, който не бих казал, че има свойствата да "маже" двигателя
2. металът, от който са направени цилиндровите втулки, има пореста структура и задържа маслен филм, който създава условия за по-добро мазане на буталото, сегментите и цилиндровите втулки. бензинът има свойството да отмива този маслен филм, а газта - няма
3. газта има високо октаново число и не детонира. при бензина има сериозни детонации - той експлоадира в горивната камера.
кое гориво натоварва и износва повече двигателя?
ето още няколко плюсове на газта:
+ равномерна, освободена от детонации работа на двигателя
+ липса на нагар
+ няма сяра и други примеси, като вода например
+ екологично чисто гориво
сетих се за още един минус:
- относително по-бързо се скапва генерацията (гърнетата) поради две причини: 1. при изгаряне се отделя вода и 2. ако не е добре регулирана развива по-висока температура или накратко казано гърнетата прогарят и ръждясват една идея по-бързо
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани