1-вото ви мнение в този форум?
Модератор: Общи модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
michev написа:Моето първо мнение не е нищо особенно, лошото е, че от него време насам много стойносттни хора си тръгнаха оттук. В началото атмосферата бе много приятелска и дружелюбна, който имаше нужда от помощ я получаваше, нямаше злоба, ехидство и подигравателност, нито криворазбрано остроумничане и ирония, а вижте какво е сега...
+1
тва се опитах да кажа и с моя пост от първа страниц

.....но все пак темата не е за това...... та не задълбах

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
Mollov написа:Liverpool`fen написа:А някой може ли да ми каже каква е разликата м/у 325тд и 325тдс освен няколкото коня отгоре,че аз имам 325тд само
S = Intercooler





На Войков вероятно е било "А, инсталацията на форума тръгна"

Re: 1-вото ви мнение в този форум?
Ryapoff написа:Няма смисъл да си разваляме хубавото настроение заради някой, който не може да излезе от черупката си и да приеме, че света не е само негов! Нека се разваме на всеки слънчев ден, защото няма по-хубаво от това човек да е здрав и да се радва на всичко. Колкото до злобните, който се опитват да ти развалят настроението - просто ти завиждат.
viewtopic.php?f=4&t=157983&p=1740780#p1740780
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
Мойто първо мнение бе почти веднага изтрито, след като оспамихме темата..
Странно е, че първата ми тема още стои..
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=4&t=132593&start=0

Странно е, че първата ми тема още стои..

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
от тоя ник не е интересно и за тва не го поствам...!
а иначе от първият ми ник SKISABMW беше от края на 2004та и беше нещо от сорта на....: "нещо не ми действа автопилота на 5цата . моля някой да каже къде се намира тая джаджа!?" и след 10мин имах три обяснения и две снимки от жисиеми да ми покажат къде точно ,аджеба се намира кутишката и как ми се е разместила и е излязъл сигурно кабела....! което се оказа и самата истина. постта ми е в тема в Е39....
иначе съм изчел почти всичко назад и има интересни постове на интересни муцуни от форума....
а иначе от първият ми ник SKISABMW беше от края на 2004та и беше нещо от сорта на....: "нещо не ми действа автопилота на 5цата . моля някой да каже къде се намира тая джаджа!?" и след 10мин имах три обяснения и две снимки от жисиеми да ми покажат къде точно ,аджеба се намира кутишката и как ми се е разместила и е излязъл сигурно кабела....! което се оказа и самата истина. постта ми е в тема в Е39....
иначе съм изчел почти всичко назад и има интересни постове на интересни муцуни от форума....

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
ето го (и любо мегов ме скастри за кирилицата
.. и после мисля, че ме скастриха за всичко останало
а пък аз точно бях открил преди около година и половина е39 м5 и много му се радвах...
ia sega da widime koe kak...
bmw se zarichat che niaa da polzwat pompi (turbo i kompresori) i che shte ostanat verni na atmosfernia dwigatel. spored tiahnoto opredelenie za "M" vozilo to triabwa da ima gywkaw dwigatel sys wisoka cherwena linia i rychni skorosti. da, ama igrata zapochna da izgrubiawa- amg natiskat 500-550 konia i 600-650 nm wyrtiasht moment granicata sys tehnite kompresori... i imat oshte mnogo rezerw- ako bmw reshat da naprawiat 600 konia dwigatel amg prosto shte slojat po-malko kolelo na kompresora i .. 600 konia se materializirat. kogato si postroil dwigatel sys kompresor toi e tolkowa obezopasen i ukrepen, che niama problem sys mnogo malko usilia da go naprawish dosta po moshten (seshtam se za 3-te litra toyota supra bi-turbo koito tuningowani sys edno po-goliamo turbo prawiat 700-800 konia na zadnite gumi- a dwigatelia ne e pipan obshto wzeto). ta nachi kompresori i turbo rulz.. prosti kamiondjiiski dwigateli bez djadji (koito samo se chupiat) sys mnogo wyrtiasht moment dolu nisko i hubaw goren krai za magistralnite fenowe...
ot druga strana ko staa sys bmw i tehnite atmosferni dwigateli? 500 konia e granicata za srednite tuningowani saloni (E klasa i 5ta seria). nowoto e60 m5 shtialo da byde 500+ konia. da ama na 9000 oborota. sys 500 nm wyrtiasht moment. nachi kwo? do 4000 oborota niaa nikoi i posle- wnimawai kyde si se premeril dokato se blysnesh w cherwenoto na oborotite.. ne mersi.. da, ama ot 5-6 litra 500 konia po "normalnia" nachin mojesh da izkarash samo kato wdignesh cherwenata linia.. towa dobre- ama na magistralata- a kato wdignesh konete i cherwenata linia, wyrtiashtia moment (ili towa deto te otlepia ot svetofara kato karash normalno) strada. atmosfernite dwigateli sa zadynena ulica taka kakto wyrwiat neshtata...
bmw weche se ogywa wyw woinata za konete- "nie zalagame na cialostnia balans na awtomobila- ne samo na uskorenieto po prawa linia". mda. zwuchi mi kato oprawdanie.. shtoto amg kato naduiat oshte kompresorite i pochnat da se praat po 700 konia bmw ko sha prai? 14000 oborota chervena linia li sha sloji che da gi izkara tia koncheta? a wyrtiashtia moment ko sha stane s nego? m3 bez wyrtiasht moment moje (tia i sega sys tia 333 konia niaa mnogo).. a m5? 7ma seria? te ko sha praat s tia dwigateli sys motocikletni harakteristiki?
koi nakyde e trygnal spored was i ko sha stane?
alex
trabant 601s



ia sega da widime koe kak...
bmw se zarichat che niaa da polzwat pompi (turbo i kompresori) i che shte ostanat verni na atmosfernia dwigatel. spored tiahnoto opredelenie za "M" vozilo to triabwa da ima gywkaw dwigatel sys wisoka cherwena linia i rychni skorosti. da, ama igrata zapochna da izgrubiawa- amg natiskat 500-550 konia i 600-650 nm wyrtiasht moment granicata sys tehnite kompresori... i imat oshte mnogo rezerw- ako bmw reshat da naprawiat 600 konia dwigatel amg prosto shte slojat po-malko kolelo na kompresora i .. 600 konia se materializirat. kogato si postroil dwigatel sys kompresor toi e tolkowa obezopasen i ukrepen, che niama problem sys mnogo malko usilia da go naprawish dosta po moshten (seshtam se za 3-te litra toyota supra bi-turbo koito tuningowani sys edno po-goliamo turbo prawiat 700-800 konia na zadnite gumi- a dwigatelia ne e pipan obshto wzeto). ta nachi kompresori i turbo rulz.. prosti kamiondjiiski dwigateli bez djadji (koito samo se chupiat) sys mnogo wyrtiasht moment dolu nisko i hubaw goren krai za magistralnite fenowe...
ot druga strana ko staa sys bmw i tehnite atmosferni dwigateli? 500 konia e granicata za srednite tuningowani saloni (E klasa i 5ta seria). nowoto e60 m5 shtialo da byde 500+ konia. da ama na 9000 oborota. sys 500 nm wyrtiasht moment. nachi kwo? do 4000 oborota niaa nikoi i posle- wnimawai kyde si se premeril dokato se blysnesh w cherwenoto na oborotite.. ne mersi.. da, ama ot 5-6 litra 500 konia po "normalnia" nachin mojesh da izkarash samo kato wdignesh cherwenata linia.. towa dobre- ama na magistralata- a kato wdignesh konete i cherwenata linia, wyrtiashtia moment (ili towa deto te otlepia ot svetofara kato karash normalno) strada. atmosfernite dwigateli sa zadynena ulica taka kakto wyrwiat neshtata...
bmw weche se ogywa wyw woinata za konete- "nie zalagame na cialostnia balans na awtomobila- ne samo na uskorenieto po prawa linia". mda. zwuchi mi kato oprawdanie.. shtoto amg kato naduiat oshte kompresorite i pochnat da se praat po 700 konia bmw ko sha prai? 14000 oborota chervena linia li sha sloji che da gi izkara tia koncheta? a wyrtiashtia moment ko sha stane s nego? m3 bez wyrtiasht moment moje (tia i sega sys tia 333 konia niaa mnogo).. a m5? 7ma seria? te ko sha praat s tia dwigateli sys motocikletni harakteristiki?
koi nakyde e trygnal spored was i ko sha stane?
alex
trabant 601s
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
Alx , прав си бил още 2003 година
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
8ми април 2006та в темата за Мис България 2006та Славена Вътова:

Моето училище еххх,засичал съм я из даскало навремето



Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
Хах! Интересна тема...
Навява ми носталгични чувства...
Иначе първото ми мнение одавна си е заминало в небитието.
Иначе беше обява за една е46-ца...
Навява ми носталгични чувства...
Иначе първото ми мнение одавна си е заминало в небитието.
Иначе беше обява за една е46-ца...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
Първия ми пост е едно изречение , ама с втория направо къртя мифки , те даже хората са се отказали да пишат след него




- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
- Код: Избери целия код
Здравейте колеги, привлече ми погледа 1 обява тук в рубрика Продава http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=55170&highlight=530i+v8+m60b30
и имам няколко въпроса относно този двигател. Четох малко и разбрах, че го слагали на е32 730 92-94 г. та ми е интересно колко харчи и скъпа ли му е поддръжката? Не съм много наясно с двигателите на БМВ, но този е v8 211 коня, 2998 м3. И още нещо ако някой може да ми каже за този двигател колко ще струва поставянето на газов инжекцион ще съм много благодарен. До сега гледах няколко БМВ-та 525 тдс и съм много разочарован. Само кенефи. И понеже съм фен на БМВ (покрай 1 приятел се запалих) реших че моята кола е Е34.
Надявам се, че има хора които са карали такава кола или карат подобна с този двигател и могат да споделят. Благодаря предварително за инфото.
Ей го първото мнение от 2007г.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
acho.rs написа:Първия ми пост е едно изречение , ама с втория направо къртя мифки , те даже хората са се отказали да пишат след него![]()
![]()
еми пусни го, нали за това е темата

Tux0 Ca !


- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
Публикувано на: 01 Фев 2008, 17:59 Заглавие:
Welcome to Bulgaria!
Няма общество тука, няма култура, няма нищо./ Поне според мен е така/ По възможност всеки за себе си да мисли, за да му е угодно, ще е най-добре. Не очаквай някой да те посрещне с усмивка, съседа да те поздрави...да не говориме за други такива елементарни неща. Ако можеше само с бой и дразги да се решават нещата, щеше да е супер. Все пак.....това е българското;)
Навлизаме с рогата напред

- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: 1-вото ви мнение в този форум?
Сондьора написа:Карам си по магистралата Е36 -М52 /Хемус/ не сам настъпвал колата, макс 160. При спускането от магистралата до разклона за плевен, колата почна леко да прегрява, стрелката се спря на първата линия след средата. Карах така /на 5та с около 60км/ч/, след което превклучих на по ниска предавка, започна да охлжда, след което пуснах парното на максимум и пак почна да загрява и стрелката спря на бялата линия след средата. Спрях след около 200м при което колата напално загря /светна лампата/. Тук нямаше начин и загасих веднага колата. Оказа се че тече антифриза някаде откъм парното. Колата при спирането си работеше нормално / антифриза в радиатора си беше с нормална температура/.
Та колеги с какво може да се сблъскам?
И нищо му немаше само маркуче

70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани