м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали - РЕШЕН
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали - РЕШЕН
Здравейте колеги,
имам следния проблем вчера карах колата до ъм 20:00 часа изгасих я и всичко си беше наред. Сътринта в 08:00 се качвам /навън -11 градуса/ вътра ключа, пали за секунда и гасне. Викам си нещо и е тежко докато разбие маслото или аз незнам и пак въртя ключа - уви не пали грам не припуква.....нищо. Стартера върти доста бързо /имам нов акумулатор/ и така десетки пъти без резултат.....колата няма аларми, имобилайзери др. такива мотора е м50б20 без ванус с бош електроника.
днес разглобих бенз рейка и я вкарах на топло да не би да е имало вода в бензинеца всичко подсуших и я върнах но пак не запали....бензин идва и даже свещите са мокри, свалих свещите и като въртя на стартер дават искра но не пали....ама никак не припуква въобще
има бензин - незнам колко бара е, има ток - незнам дали искрата се подава навреме - но не пали........
имам следния проблем вчера карах колата до ъм 20:00 часа изгасих я и всичко си беше наред. Сътринта в 08:00 се качвам /навън -11 градуса/ вътра ключа, пали за секунда и гасне. Викам си нещо и е тежко докато разбие маслото или аз незнам и пак въртя ключа - уви не пали грам не припуква.....нищо. Стартера върти доста бързо /имам нов акумулатор/ и така десетки пъти без резултат.....колата няма аларми, имобилайзери др. такива мотора е м50б20 без ванус с бош електроника.
днес разглобих бенз рейка и я вкарах на топло да не би да е имало вода в бензинеца всичко подсуших и я върнах но пак не запали....бензин идва и даже свещите са мокри, свалих свещите и като въртя на стартер дават искра но не пали....ама никак не припуква въобще

има бензин - незнам колко бара е, има ток - незнам дали искрата се подава навреме - но не пали........
Последна промяна jorji6i6i на 04 Фев 2011, 18:21, променена общо 1 път
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
извинявам се за поста, нещо не съм допрочел както и съм пропуснал момента с мокрите всещи.
при това положение и аз мисля да провериш датчика на коляновия вал

Последна промяна taba4ko на 31 Яну 2011, 23:02, променена общо 1 път

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
jorji6i6i написа:Здравейте колеги,
имам следния проблем вчера карах колата до ъм 20:00 часа изгасих я и всичко си беше наред. Сътринта в 08:00 се качвам /навън -11 градуса/ вътра ключа, пали за секунда и гасне. Викам си нещо и е тежко докато разбие маслото или аз незнам и пак въртя ключа - уви не пали грам не припуква.....нищо. Стартера върти доста бързо /имам нов акумулатор/ и така десетки пъти без резултат.....колата няма аларми, имобилайзери др. такива мотора е м50б20 без ванус с бош електроника.
днес разглобих бенз рейка и я вкарах на топло да не би да е имало вода в бензинеца всичко подсуших и я върнах но пак не запали....бензин идва и даже свещите са мокри, свалих свещите и като въртя на стартер дават искра но не пали....ама никак не припуква въобще![]()
има бензин - незнам колко бара е, има ток - незнам дали искрата се подава навреме - но не пали........
Щом има бензин и искра , значи искрата или горивото не идват в правилния момент ... Виж си датчика на коляновия вал
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
Колегата Методи е прав.
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
лошото е, че пробвах и с друг дтачик и нищо не стана......
мисля за тая помпа ако не дава точно 3 бара дали е проблем да не запали.....
преди това от около година колата палеше с въртене на стартер 1-2 секунди винаги....никога не пали от зъб
мисля за тая помпа ако не дава точно 3 бара дали е проблем да не запали.....
преди това от около година колата палеше с въртене на стартер 1-2 секунди винаги....никога не пали от зъб
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
jorji6i6i написа:лошото е, че пробвах и с друг дтачик и нищо не стана......
мисля за тая помпа ако не дава точно 3 бара дали е проблем да не запали.....
преди това от около година колата палеше с въртене на стартер 1-2 секунди винаги....никога не пали от зъб
Е добре де , нали казваш , че гориво има ,сега пък се съмняваш в помпата ...
Откачи маркуча преди горивния филтър , подай контакт и ако текне гориво с приличен дебит, значи не ти е в нея грижата ...
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
jorji6i6i написа:лошото е, че пробвах и с друг дтачик и нищо не стана......
мисля за тая помпа ако не дава точно 3 бара дали е проблем да не запали.....
преди това от около година колата палеше с въртене на стартер 1-2 секунди винаги....никога не пали от зъб
3 бара ти е на рейката, там има един клапан, който регулира тва налягане да е толкова и квото е над 3 бара ти се явява обратния бензин. Самата помпа дори прави над 5 бара мисля. Тва ти го казвам с цел ако мериш нещо да не се изненадаш.
- Monoid
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///M335i
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
Провери си бензиновата помпа колега по същият начин ми стана и на мен преди 1 година гася колата и сле тва припали един път леко , пак загасна и след това никаква я нямаше тотално умря. Смених бензиновата помпа и сичко беше на 6 отново
Ще те посъветвам , ако това ти се окаже проблема да не си копуваш китайска помпа за 100 лева а оригинална или пък ако 240 лв ти се строрят много с 1 година гаранция си земи от колега втора ръка , но не и китайска
Успех.


Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
Китаиска но потопена в бензин а не на резерва
приятел навьртя над 100х.км.

- Monoid
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///M335i
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
Приятел зависи на кво случиш , ако мислиш че китайските са добри слагай си само китайски части на колата докато случиш на някои боклук и след тва да почнеш да си блъскаш главата в стената и да викаш олеле майко що не взех Немска "'Bosch" примерно.
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
Monoid написа:Приятел зависи на кво случиш , ако мислиш че китайските са добри слагай си само китайски части на колата докато случиш на някои боклук и след тва да почнеш да си блъскаш главата в стената и да викаш олеле майко що не взех Немска "'Bosch" примерно.
Напълно подкрепям горе казаното !
Слагаш китайска за 100 лв (примерно ) , гори (евентуално) , после отиваш и пак даваш 250 за истинска ... , резултата е 350 общо , а 100 -те все едно си минал покрай кофата за боклук и си ги хвърлил вътре !
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
metodi80 написа:Monoid написа:Приятел зависи на кво случиш , ако мислиш че китайските са добри слагай си само китайски части на колата докато случиш на някои боклук и след тва да почнеш да си блъскаш главата в стената и да викаш олеле майко що не взех Немска "'Bosch" примерно.
Напълно подкрепям горе казаното !
Слагаш китайска за 100 лв (примерно ) , гори (евентуално) , после отиваш и пак даваш 250 за истинска ... , резултата е 350 общо , а 100 -те все едно си минал покрай кофата за боклук и си ги хвърлил вътре !
дето са казали хората, евтиното винаги излиза скъпо

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
благодаря колеги, писал съм че има бензин но все пак се съмнявам в помпата дали дава дебит, щото друго неможе да е....днес ще меря налягането....
- Monoid
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///M335i
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
Колега , като казваш че има бензин горе долу колко литра има вътре ,защото след като смених помпа , колата пак почна да ми праи мизерий и като влезнеше в резервата почваше да гасне и да не иска да пали и се оказа , че имам скъсан маркуч на входящият бензин и колата засмукваше въздух вместо бензин. Такаче ако имаш 5 6 литра в колата налей бензин и пробваи пак 

Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 - вчера изгасена , днес въобще не пали
колата има 30 литра бензин....
днес мерих налягането на бензина:
- директно помпата подава над 6 бара /манометъра ми е до толкова, а може и повече да е било/
- с вакуум регулатора 3,5 бара
- с изключен регулатор пак 3,5 бара /на самия регулатор пише 3,0 бара/
доколкото прочетох в форума, при изправен регулатор колата на тихи обороти трябва да работи на 2,8 бара при форсиране 3,0 бара.......и съответно мислч, че проблема за паленето ми е в този регулатор........
междудругото като махнах бензиновата рейка от мотора и завъртях мотора запали за около 3-4 секунди с горивото което беше останала в цилиндрите.....все пак има светлина в тунела.........
днес мерих налягането на бензина:
- директно помпата подава над 6 бара /манометъра ми е до толкова, а може и повече да е било/
- с вакуум регулатора 3,5 бара
- с изключен регулатор пак 3,5 бара /на самия регулатор пише 3,0 бара/
доколкото прочетох в форума, при изправен регулатор колата на тихи обороти трябва да работи на 2,8 бара при форсиране 3,0 бара.......и съответно мислч, че проблема за паленето ми е в този регулатор........

междудругото като махнах бензиновата рейка от мотора и завъртях мотора запали за около 3-4 секунди с горивото което беше останала в цилиндрите.....все пак има светлина в тунела.........
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]